Je bent vast de enige die de topscoorder van Sparta als doelpuntenmaker heeft ingevuldquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:47 schreef ursel het volgende:
Wel goed voor mijn poule dat Poepon gescored heeft..
auquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent vast de enige die de topscoorder van Sparta als doelpuntenmaker heeft ingevuld
Sinds waren kijk jij voetbal?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Terechte overwinning van Sparta. Hele wedstrijd gezien en ze verdiende het.
Rode kaarten waren terecht, dat ze elders niet gegeven worden doet niks af an het feit dat dit terechte kaarten waren.
Ik heb met 3 anderen een Eredivisie Live abo afgesloten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sinds waren kijk jij voetbal?Buiten de rode kaarten om had wat mij betreft een gelijkspel terecht geweest.
of hij is wel volwassen gewordenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:32 schreef FJD het volgende:
Hmm ik begin me nou wel een beetje zorgen te maken om Diamond hoorTwee weken terug speelde Ajax gelijk en vorige week was er interland voetbal dus dat was allemaal te verklaren maar dit weekend is er geen enkele reden voor hem om niet te reageren. Zou er wat met hem gebeurd zijn? Zou Keltie hem eindelijk gevonden hebben?
Wie is nou de club uit rotterdam...quote:
Op het eind kwamen ze nog onder druk te staanquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:39 schreef jpjedi het volgende:
Ik vond Sparta ook maar weinig gebruik maken van de voordelen van de rode kaarten. Weinig gezien en aan het eind pas wat druk. Dit Feyenoord met 9 man hadden ze keihard op moeten rollen.
Kaarten enorm terecht, aso overtredingen.
Moet ik die 10x Mogguh weghalen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:09 schreef staticdata het volgende:
Kan een modje bovenstaande spammail weghalen? Dank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |