Waar naartoe?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:42 schreef FJD het volgende:
Kaartjes zijn binnen Jorrit, morgen gaan we er naar toe. Ben benieuwd!
hahahaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:17 schreef FJD het volgende:
Een vrouw wil haar seksleven een beetje opfleuren en koopt een kruisloos broekje. 's Avonds zit ze op de bank en doet een paar Basic Instinct moves. D'r man merkt dit op en zegt "hè heb jij nou een kruisloos broekje aan?". De vrouw is verheugd door z'n opmerkzaamheid en antwoord bevestigend waarop haar man zegt "ow gelukkig ik dacht al dat de vulling uit de bank kwam"
Fileloze A12quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:16 schreef FJD het volgende:
Treinvertragingen
Kaartjesautomaten die voor geen meter werken
Vakantie in aankomst..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Fileloze week in aankomst
Autoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:16 schreef FJD het volgende:
Treinvertragingen
Kaartjesautomaten die voor geen meter werken
Doe je wel even aan me denken als je dat gratis biertje wegtiktquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:36 schreef FJD het volgende:
Guido Weijers, Oudejaarsconference
Je was er niet van op de hoogte dat Oud&Nieuw was verplaatst?
Ik stuur je de foto welquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Doe je wel even aan me denken als je dat gratis biertje wegtikt
Vette muziek man..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:11 schreef RudyCarell het volgende:
Vette job binnengehaald! Voor een nog uit te komen film/docu Amerikaanse The Electrowars mag ik de site/logo redesignen en de reclame/bannercampagne maken! Vette shizzle! Voor meer info check: http://vimeo.com/channels/theelectrowars
Vette Shizzile for surequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:11 schreef RudyCarell het volgende:
Vette job binnengehaald! Voor een nog uit te komen film/docu Amerikaanse The Electrowars mag ik de site/logo redesignen en de reclame/bannercampagne maken! Vette shizzle! Voor meer info check: http://vimeo.com/channels/theelectrowars
Even bellen dan zetten ze het zo om voor jequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:44 schreef FJD het volgende:
Op deze pagina kunt u uw termijnbedrag verhogen of verlagen. Vanaf uw eerstvolgende nota wordt het nieuwe termijnbedrag in rekening gebracht.
U kunt uw termijnbedrag maximaal verhogen tot ¤ 11 en verlagen tot ¤ 7.!
Dat krijg je dus als je verbruik wordt berekend op basis van het verbruik van een leegstaande woning...
Beetje jammer dan weer dat ze int weekend niet open zijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:25 schreef staticdata het volgende:
Even bellen dan zetten ze het zo om voor je
moet je bij diamond zijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Beetje jammer dan weer dat ze int weekend niet open zijn
Ik zal t eens aan hem vragen als Ajax weer wint/Feyenoord weer verliestquote:
Die zal er over een kwartier wel benne ja..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zal t eens aan hem vragen als Ajax weer wint/Feyenoord weer verliest
Ik zou nog even wachten met enthousiast doen met de huidige stand..quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:20 schreef FJD het volgende:
Ziet er goed uit
Wie is nou de club van Rotterdam
Nijenhuis die een statement wil makenquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:35 schreef ursel het volgende:
Ik zou nog even wachten met enthousiast doen met de huidige stand..
Hier, daar heb je de ellende al.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Nijenhuis die een statement wil maken!
Er worden spelers doormidden gebroken en dan krijgt de dader geel nu komt Cisse fors te laat zonder dat t echt een aanslag is en hij krijgt direct rood! Niet te geloven zeg...wat een ongelofelijke faalhazen mogen er scheidsrechteren
Je bent vast de enige die de topscoorder van Sparta als doelpuntenmaker heeft ingevuldquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:47 schreef ursel het volgende:
Wel goed voor mijn poule dat Poepon gescored heeft..
auquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent vast de enige die de topscoorder van Sparta als doelpuntenmaker heeft ingevuld
Sinds waren kijk jij voetbal?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Terechte overwinning van Sparta. Hele wedstrijd gezien en ze verdiende het.
Rode kaarten waren terecht, dat ze elders niet gegeven worden doet niks af an het feit dat dit terechte kaarten waren.
Ik heb met 3 anderen een Eredivisie Live abo afgesloten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sinds waren kijk jij voetbal?Buiten de rode kaarten om had wat mij betreft een gelijkspel terecht geweest.
of hij is wel volwassen gewordenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:32 schreef FJD het volgende:
Hmm ik begin me nou wel een beetje zorgen te maken om Diamond hoorTwee weken terug speelde Ajax gelijk en vorige week was er interland voetbal dus dat was allemaal te verklaren maar dit weekend is er geen enkele reden voor hem om niet te reageren. Zou er wat met hem gebeurd zijn? Zou Keltie hem eindelijk gevonden hebben?
Wie is nou de club uit rotterdam...quote:
Op het eind kwamen ze nog onder druk te staanquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:39 schreef jpjedi het volgende:
Ik vond Sparta ook maar weinig gebruik maken van de voordelen van de rode kaarten. Weinig gezien en aan het eind pas wat druk. Dit Feyenoord met 9 man hadden ze keihard op moeten rollen.
Kaarten enorm terecht, aso overtredingen.
Moet ik die 10x Mogguh weghalen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:09 schreef staticdata het volgende:
Kan een modje bovenstaande spammail weghalen? Dank
quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:28 schreef ursel het volgende:Faal Frankie..
Oohja...
Ook jij:
Mogguh...............
Leuke laptop, krijg je er een karretje bij om hem van A naar B te vervoeren?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Spam![]()
Van 't weekend nieuwe laptop ( http://www.laptopshop.nl/(...)lion-dv7-2140ed.html ) besteld
Thanks. Ik heb nooit anders gehad dan een 17" laptop en zo zwaar vind ik ze niet. Daarnaast heb ik een laptop rugzak waarmee dat prima gaatquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goeiemiddag.
[..]
Leuke laptop, krijg je er een karretje bij om hem van A naar B te vervoeren?
Vind je het niet jammer dat hij niet een grotere resolutie heeft?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Thanks. Ik heb nooit anders gehad dan een 17" laptop en zo zwaar vind ik ze niet. Daarnaast heb ik een laptop rugzak waarmee dat prima gaat
15" vind ik te klein.
hmm.. kzie uhm niet hoor. Kan je hem er misschien uithalen voor me?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
MIsschien zit'ie hier:
[ afbeelding ]
Ja vind ik wel jammer alleen een laptop met een Full HD scherm kost zoiezo al boven de ¤ 1000,- en dat heb ik er niet voor over. Deze heeft een resolutie van 1600 x 900, dat vind ik nog wel te doenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Vind je het niet jammer dat hij niet een grotere resolutie heeft?
Ik heb nu wel een 1920x1200 en ik vind het heerlijk. Ik krijg 27-10 helaas een kleinere laptop van Lenovo
Verkapt kijk-mij-eens-mod-rechten-hebben-postquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja vind ik wel jammer alleen een laptop met een Full HD scherm kost zoiezo al boven de ¤ 1000,- en dat heb ik er niet voor over. Deze heeft een resolutie van 1600 x 900, dat vind ik nog wel te doenVeel 17" laptops hebben een resolutie van 1440x900.
Oeps, ik editte in eerste instantie je bericht i.p.v. te quoten![]()
Altijd leuk als je al wel rechten hebt maar nog niet blauw bentquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ze zijn hier alles van Dell aan het omruilen voor Lenovo meukquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja vind ik wel jammer alleen een laptop met een Full HD scherm kost zoiezo al boven de ¤ 1000,- en dat heb ik er niet voor over. Deze heeft een resolutie van 1600 x 900, dat vind ik nog wel te doenVeel 17" laptops hebben een resolutie van 1440x900.
Let jij er even op dat je envelopje bovenaan je pagina geel is vriendelijke vriend.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:46 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb een 17" gehad met aggregaat adapter. We moeten 3 jaar doen met een laptop maar deze had ik eruit weten te werken na 12 maanden. Zit vaak een 4200 min rpm schijf in en dingen kunnen uur zonder stroom. Die DV reeks is toch een gelabelde Voormalig compaq pressario?
Nu heerlijk 12.8"met extern scherm.
Gelukkig heb ik op kantoor ook een 24" scherm staan, dat scheelt wel weer. Ben ook bang dat er een trage harde schijf inzit. Over 2 weken weet ik het. Zag net dat er ook Lenovo T500's worden uitgeleverd. Wie weet zijn die wel snel genoeg. Helaas wordt alles uitgeleverd met 2gb aan geheugenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:46 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb een 17" gehad met aggregaat adapter. We moeten 3 jaar doen met een laptop maar deze had ik eruit weten te werken na 12 maanden. Zit vaak een 4200 min rpm schijf in en dingen kunnen uur zonder stroom. Die DV reeks is toch een gelabelde Voormalig compaq pressario?
Nu heerlijk 12.8"met extern scherm.
nonsens, lenevo heeft de laptop reeks over genomen van IBM. Zijn 100% Chinezen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lenovo is de consumenten tak van IBM. Vind het wel irritant dat er vaak Amerikaanse toetsenborden in die Laptops zitten...
ik kijk thuis ff... Op iphone zie ik geen envelopjequote:Op maandag 19 oktober 2009 13:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Let jij er even op dat je envelopje bovenaan je pagina geel is vriendelijke vriend.
Cap heeft het gewoon als huisleverancier en dus heb ik geen keus. Ik vind het alleen een beetje krom dat ze alle users over 1 kam scheren. Nu krijg ik dezelfde laptop als mijn managerquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
nonsens, lenevo heeft de laptop reeks over genomen van IBM. Zijn 100% Chinezen!
Die zijn voor vrouwen.quote:
Acerquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:03 schreef FJD het volgende:
Lenovo is voor kuddedieren, Acer is de shit!
http://messenger.fok.nlquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik kijk thuis ff... Op iphone zie ik geen envelopje
zo laatste grote stucwerk in de woonkamer gedaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:23 schreef FJD het volgende:
Zo, weer twee kleine muurtjes geschilderdDeze week nog de trap en toch de eetkamer
Was het die 4,- waard?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:41 schreef staticdata het volgende:
Wohoo uncharted eindelijk verzonden![]()
Goedkoopste opleiding ooit, wel op je CV zettenquote:
Ik had je van tevoren ook wel kunnen vertellen dat CD-Wow traag is, net zoals Play.comquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
Tis een goede leerschool geweest
Mwoah zoals ik eerder heb gemeld boeit het me niet heel veel dat het spel later is. uiteindelijk 39 euro voor betaald.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik had je van tevoren ook wel kunnen vertellen dat CD-Wow traag is, net zoals Play.comHoeveel heb je er nu uiteindelijk voor betaald?
Proquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:43 schreef Sickert het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11891899
Suarez
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)ows-7-oneerlijk.html
Hoe triest kun je zijn
Hmm, ik kan van de netgear niet vinden wat voor processor er inzit. Persoonlijk zou ik voor de netgear of synology gaan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:20 schreef ursel het volgende:
Okido, wie kan urseltje voorzien van advies![]()
Gaat dus een NASje zoeken en heb er eigenlijk 3 op ut oog.
Budget = 350
2x min. 1 TB in raid 1
De volgende cases al gevonden:
QNAP TS-210 Turbo NAS
Netgear RND2000 ReadyNAS Duo
Synology DS209
Kreeg van collega advies voor de Synologie, maar dan kom ik krap uit met budget wil ik er 2x 1TB nog bij plakken.![]()
Budget gaat overigens wel dus als ik over hou wordt het 1.5TB
Ja JP, gaat dus toch zo'n kassie worden
Mja, ik ook al nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hmm, ik kan van de netgear niet vinden wat voor processor er inzit. Persoonlijk zou ik voor de netgear of synology gaan.
Ik denk overigens dat het elkaar allemaal niet zoveel zal schelen.
Neem je toch gewoon de QNAP. Scheelt 50 euro en hoeveel minder snel dan de synology kan die nu zijn?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, ik ook al niet
Aantal reviews waren ook niet al te positief over de netGeat. Zat eigenlijk zelf te denken aan de QNAP.
Past beter in het budget en is min of meer concurent van de synology.
quote:
Nee dat niet maar Pro is te makkelijk, World Class ftw!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat dit op een hoger nivo niet mogelijk was![]()
Het is een blijft een kut spel
vooral voor mensen die graag 2v2 spelen online belachelijk dat je niet voor rematch kunt kiezen
Euhm.. Jah!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat dit op een hoger nivo niet mogelijk was![]()
Het is een blijft een kut spel
vooral voor mensen die graag 2v2 spelen online belachelijk dat je niet voor rematch kunt kiezen
Inderdaad ja, wordt er ook best ziek vanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:13 schreef Keltie het volgende:
Euhm.. Jah!
Zit zelf met de tactieken te kutten. Heb een normale 4-4-2 opstelling maar het lukt mij niet om de verdediging als een blok te laten staan en dan toch het middenveld aanvallende impulsen te laten brengen
Enige manier is aanvallend op de vrije vorm zetten in plaats van georganiseerd, maar dan wil het nog weleens voorkomen dat André Bahia ineens als linksbuiten verschijnt
Ja dat ging goed zaterdagquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Inderdaad ja, wordt er ook best ziek vanHeb nu voor Barcelona maar een 3-4-3 opstelling gemaakt waarbij de links/rechts-mid sterk mee naar voren willen komen. Dat is nml. de manier waarop ik speel; met een middenveld wat ver naar voren wil spelen. Anders heb ik drie mannetje voorin lopen zonder afspeel mogelijkheden daar net achter.
Ach ja, voorlopig heb ik met Forza & Uncharted nog genoeg om te spelen.
Ik had gedronkenquote:
Mijn laptop is verzonden en ontvang ik morgenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:40 schreef Keltie het volgende:
Forza valt, hopelijk, ergens tussen nu en zaterdag bij mij op de mat
Ik heb ook wel eens een mindere dagquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik had gedronken![]()
Soms valt het allemaal op z'n plek, soms niet. Ik kan me nog een 13-0 herinneren
Vrijdag het boek over Coen Moulijn halenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mijn laptop is verzonden en ontvang ik morgen
Nee maar dat was wel een wedstrijd waar alles op z'n plek viel. Elke steekpass vond een aanvaller die net was gestart. Ach ja, zal me er nog wel eens in verdiepen maar eerst weer aant werkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb ook wel eens een mindere dag
Was dat wel 1 tegen 1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |