Hier wordt HOAX geroepenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
[Upd] 6-jarig jongetje op hol in luchtballon
Dat staat nu dus ook opquote:
Hebben die niks belangrijkers te melden dan wat gekneuter met een ballon? Oh jee, er is een Kind in Gevaar. Alles voor de kijkcijfers.quote:
Beetje on-Ph-post eigenlijk dit. "Het is op CNN, DUS het is waar"?quote:
Nee, was leegquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat staat nu dus ook op
dus geen hoax.
Maar zit er nu wel of niet een kind in?
Nee, je ziet de beelden van een ballon, dat is waar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje on-Ph-post eigenlijk dit. "Het is op CNN, DUS het is waar"?
Nee, voor de verandering is er een waar bericht op fok.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat staat nu dus ook op
dus geen hoax.
Maar zit er nu wel of niet een kind in?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een ontiegelijk ZAADpakket is dat Windows Live Messenger ook zeg, NIET te geloven
Als ik iemand EEN plaatje stuur uit een map, vindt Billy G het wel tof als die figuur meteen bij ALLE andere plaatjes in die map kan![]()
Sterf.
windowsphone?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoerig hoerig kuttelefoon![]()
als die maar denkt dat de batterijen gebruikt wordt slaat het kreng op zoeken![]()
tering kut ding sterf
Gieren doen ze daar niet aanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
dat joch is er al enn uur geleden uit gepleurd, harske fucking dood, en opgegeten door de gieren voordat er welke cameraploeg dan ook bij is. NEXT. gejank allemaal zeg
Ja. En dat is dus nog het aller ergste.quote:
Ach ja, je moet iets he, om de tijd tot je dood door te komenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:56 schreef Pheno het volgende:
Ah well, morgen maar Killer Croc doen. Het saaiste stuk van het spel. Maar dan hebben we dat iig gehadBatman vs mutated humanoid crocodile. Joy.
ik denk hetquote:
tot morgenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:49 schreef Ladylike het volgende:
Ik zag hett
maar ik ben hier nu alweer weg, we gaan naar huis
Tot morgen![]()
net als alternate data streams, harstike handig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. En dat is dus nog het aller ergste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |