Nee.. niet iedereen is elite die een WO diploma heeft en een model als vriendin heeft.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:38 schreef Psychonikeo het volgende:
het hele leven is toch een grote klaagbaak?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.

Die snap ik nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee.. niet iedereen is elite die een WO diploma heeft en een model als vriendin heeft.

Dat dacht ik ook, maar dan zou die hamster negerheupen moeten hebben zo breed. Kijk maar eens goed. Iets klopt er niet..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:44 schreef jna het volgende:
Die andere zijn van dat vrouwtje natuurlijk

Misschien is het een Antilliaanse hamsterquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar dan zou die hamster negerheupen moeten hebben zo breed. Kijk maar eens goed. Iets klopt er niet..

Nou.. KLb-ers klagen over álles..quote:
Dankzij fok! zeik ik over alles.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het is ook een van onze kwaliteiten

Zijn onze heupen zo breed dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar dan zou die hamster negerheupen moeten hebben zo breed. Kijk maar eens goed. Iets klopt er niet..

Breder..quote:

Wat is zo leuk daar wat hier niet zo is (ik weet naast de naam en plaats eigenlijk niets van Noorwegen afquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
NoorwegenWil ik vanaf volgend jaar september gaan studeren

Bye!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:57 schreef The_Dean het volgende:
Zo! Weekend!
Ik ga nu richting Delft, spreek jullie vannacht wel weer eens

pas je op in de randstad. Jij bent immers niet zo ruig als de mensen hierquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:57 schreef The_Dean het volgende:
Zo! Weekend!

de cultuur, de mensen, de natuurquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat is zo leuk daar wat hier niet zo is (ik weet naast de naam en plaats eigenlijk niets van Noorwegen af)?

quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat is zo leuk daar wat hier niet zo is (ik weet naast de naam en plaats eigenlijk niets van Noorwegen af)?

Openlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat voor een cultuur, wat voor mensen...

In Nederland zelf zie je al verschil in mensen en culturen afhankelijk van de stad.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat voor een cultuur, wat voor mensen...

Kom je ff een bakkie doen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:57 schreef The_Dean het volgende:
Zo! Weekend!

Hangt af hoe erg je in de details zit. Er kunnen ook duidelijke verschillen zijn in de cultuur tussen de twee landen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:11 schreef jna het volgende:
[..]
In Nederland zelf zie je al verschil in mensen en culturen afhankelijk van de stad.

wat zoek je?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:28 schreef DjRex89 het volgende:
Ik zoek het niet meer
Nog een uurtje te gaan..

Een lekker wijf met een lekkere kont, mooie ballen en een mooi karakter..quote:

Vergeet je de F1 voorspeller niet in te vullen?quote:

Heb ik al voor de komende twee races gedaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vergeet je de F1 voorspeller niet in te vullen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |