Ja? In beide gevallen?quote:
Oh, mijn school zou al tevreden zijn met 1 server installatie. Hier willen ze alleen gewoon meerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:21 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb vrijwel geen projecten, moet alleen PC's, Laptops en Terminals uitrollen. Soms wat kleine dingen oplossen zoals een printerprobleem. Soms krijg ik een incident toegewezen en moet ik daarvoor een oplossing zoeken. Soms systemen vervangen, systemen afvoeren.
Het lijkt veel maar het is werkelijk niks
Ik zing best redelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zing ook mee. Hard en vals vooral
Vooral van die ouwerwetse metal, die mannen zingen nogal hoog
Wat ik beweerde:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen idee.. ik heb niet alles ingelezen..
Ik en snel...quote:
Volgende keer beter.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:25 schreef PieterBas het volgende:
Ik wou de Fipo..
Anyway, back to work
quote:
Domo arigato is dankjewelquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat ik beweerde:
Ni hao is hoi in het Chinees
Domo arigato is goedendag [of iets dergelijks] in het Japans
Snel is heus niet altijd goed hoorquote:
Domo arigato is een beleefde manier van dankjewel zeggen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat ik beweerde:
Ni hao is hoi in het Chinees
Domo arigato is goedendag [of iets dergelijks] in het Japans
Domo arigato.quote:
Coolquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Domo arigato is een beleefde manier van dankjewel zeggen.
Bootvluchteling? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:25 schreef Bootje84 het volgende:
http://BootVluchteling.hyves.nl
Staan nu mijn vakantiefoto's op
Bijna op volgorde..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |