ik heb andere talentenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef 9611Niels het volgende:
WHEHEHE EEN VROUW DIE NIET KAN KOKEN!!1!! WAT KUN JE DAN WEL?!![]()
![]()
![]()
hihihiquote:
kom jij de volgende keer dan koken bij ons thuis?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
anti klacht: ik kan wel koken, vandaag krieltjes, met salade op !
Curry over de macaroni?!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:18 schreef Metalfrost het volgende:
Ach, beetje (veel) curry gewürz van de Aldi er over heen gooien en klaar, je macaroni smaakt zoals jij het voorgesteld had.
Zo niet, ja, dan faal je echt hard.
Wat hebben krieltjes en salade met koken te maken?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
Dude stel je niet aan.quote:
quote:
quote:
Krieltjes met salade koken noemen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
Terwijl ze naast haar vader op het sterfbed ligt met een zware voedselvergiftiging:quote:
Komp wel goed joh ....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef electronique het volgende:
Ik had vandaag gekookt, macaroni![]()
maar nu zijn mn pa en ik opeens redelijk misselijk
ik wist wel dat ik geen keukenprinses was, maargoed
klacht: ik kan niet koken
klacht 2: misselijk
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:22 schreef MASD het volgende:
[..]
Krieltjes met salade koken noemen.Kom op. Kom maar terug als je een echte maaltijd hebt gemaakt.
Nee, wel bij mij thuis.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:19 schreef electronique het volgende:
[..]
kom jij de volgende keer dan koken bij ons thuis?
ik liet de macaroni ook nog overkokenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:26 schreef Silven het volgende:
Mensen die niet eens een fatsoenlijk potje eten kunnen koken. Hoe fucking moeilijk kan het zijn zeg. Gewoon dat spul een beetje in de gaten blijven houden en op tijd wat in de pan gooien.
Erboven.quote:
wanneer spreken we af zodat je je talenten kan botvieren!?quote:
Dat is wel erg slechtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:26 schreef electronique het volgende:
[..]
ik liet de macaroni ook nog overkoken
Goddomme. Echt, het gaat helemaal mis met vrouwen sinds ze denken dat hun mening belangrijk is. Ze stemmen, kunnen niet meer koken, vervuilen de televisie met hersenloze programma's. Waar gaat het heen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:26 schreef electronique het volgende:
[..]
Van mij mag je de krieltjes ook koud eten hoor, maar ik vind het lekkerder om ze eerst te bakken..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Wat hebben krieltjes en salade met koken te maken?
Idiocracy, daar gaat het heen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:38 schreef MASD het volgende:
[..]
Goddomme. Echt, het gaat helemaal mis met vrouwen sinds ze denken dat hun mening belangrijk is. Ze stemmen, kunnen niet meer koken, vervuilen de televisie met hersenloze programma's. Waar gaat het heen?
Het recept voor mislukte macaroni?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:43 schreef BlueMage het volgende:
Ik wil 't recept ook wel hebbenkan nog wel eens handig zijn.
Nee "macaroni voor vervelende mensen die je wel 'n voedselvergiftiging gunt".quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:44 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Het recept voor mislukte macaroni?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:45 schreef wikwakka2 het volgende:
TS, voor straf moet je 15 baby's uitpoepen, zoals een goede vrouw betaamt:
[ afbeelding ]
X15
Da's lekkerder ja, maar krieltjes kunnen bakken zegt niet over eventuele kookkunstenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:40 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Van mij mag je de krieltjes ook koud eten hoor, maar ik vind het lekkerder om ze eerst te bakken..
Inderdaad.quote:
scheut olie bij het kookwater, dat helpt iets tegen het overkoken. Maar als het water eenmaal kookt, heb je aan een klein beetje hitte al genoeg om het aan de kook te houden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:26 schreef electronique het volgende:
[..]
Vanwaar hebben vrouwen dan al die gaten?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:23 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Als een vrouw niet kan koken heeft ze eigenlijk geen nut meer op deze aardbodem
Nooit afgevraagd eigenlijk...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vanwaar hebben vrouwen dan al die gaten?
Zo hoort het... Tucht wil ik zien! Ik zou haar van het keukenblok naar de wasmachine rammen...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:29 schreef Levolution het volgende:
Als ik je vader was had ik je keihard op je smoel gemept en het huis uitgetrapt tot je weer kan koken.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 06:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daar zal je vader blij mee zijn.
duidelijk geen student...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je hebt toch wel zelf de saus gemaakt, hè? Van die kant-en-klare sauzen is er eigenlijk niet één om over naar huis te schrijven.
Nee dat is zo, maar wat doe jij dan met het gehakt in de macaroni ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Da's lekkerder ja, maar krieltjes kunnen bakken zegt niet over eventuele kookkunsten
Volgens mij dacht iedereen ditquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef 9611Niels het volgende:
WHEHEHE EEN VROUW DIE NIET KAN KOKEN!!1!! WAT KUN JE DAN WEL?!![]()
![]()
![]()
wil je een keer voor mij koken?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef electronique het volgende:
Ik had vandaag gekookt, macaroni![]()
maar nu zijn mn pa en ik opeens redelijk misselijk
ik wist wel dat ik geen keukenprinses was, maargoed
klacht: ik kan niet koken
klacht 2: misselijk
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:23 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die ketchup of curry over hun macaroni gooien.
en dan kan zij je leren pijpenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:26 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Kooklesje nodig ts? Kan ik je wel mee helpen
wordt zijn penis nou eraf gekniptquote:
quote:
Je zal wel dezelfde kook-techniek als mijn vriendin hanteren...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:26 schreef electronique het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:34 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Je zal wel dezelfde kook-techniek als mijn vriendin hanteren...
- de man alles laten snijden
- je zet uiteraard als eerste de pan water op (logisch natuurlijk, als het vlees nog bevroren is dat je de macaroni alvast gaat koken)
- pleurt alle ingredienten in één keer in de bakpan
- pleurt de macaroni in de kookpan
- vervolgens zet je MSN aan....................................................................................Ik doe alles goed, totdat alles op het vuur staat, dan zet ik mijn biologische klok en kom ik later wel terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee bedankt, dat hoeft niet..quote:
Ik had een keer rond middernacht honger, niks in huis. Heb ik een fles ketchup gepakt en daar tomaten-kerrie-saus van gemaakt. Was goed te eten. Maar dan moet je wat skills hebben met kruiden, wil je dat lekker krijgen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:23 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die ketchup of curry over hun macaroni gooien.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:34 schreef Sapstengel het volgende:
Ja maar dat is een ander verhaal. Ik heb het over mensen die, wanneer je een perfecte pastasaus hebt gemaakt, daar per se ketchup in willen omdat ze het anders niet lusten.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:34 schreef Sapstengel het volgende:
Ja maar dat is een ander verhaal. Ik heb het over mensen die, wanneer je een perfecte pastasaus hebt gemaakt, daar per se ketchup in willen omdat ze het anders niet lusten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |