Vanwaar hebben vrouwen dan al die gaten?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:23 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Als een vrouw niet kan koken heeft ze eigenlijk geen nut meer op deze aardbodem
Nooit afgevraagd eigenlijk...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vanwaar hebben vrouwen dan al die gaten?
Zo hoort het... Tucht wil ik zien! Ik zou haar van het keukenblok naar de wasmachine rammen...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:29 schreef Levolution het volgende:
Als ik je vader was had ik je keihard op je smoel gemept en het huis uitgetrapt tot je weer kan koken.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 06:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daar zal je vader blij mee zijn.
duidelijk geen student...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je hebt toch wel zelf de saus gemaakt, hè? Van die kant-en-klare sauzen is er eigenlijk niet één om over naar huis te schrijven.
Nee dat is zo, maar wat doe jij dan met het gehakt in de macaroni ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Da's lekkerder ja, maar krieltjes kunnen bakken zegt niet over eventuele kookkunsten
Volgens mij dacht iedereen ditquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef 9611Niels het volgende:
WHEHEHE EEN VROUW DIE NIET KAN KOKEN!!1!! WAT KUN JE DAN WEL?!![]()
![]()
![]()
wil je een keer voor mij koken?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef electronique het volgende:
Ik had vandaag gekookt, macaroni![]()
maar nu zijn mn pa en ik opeens redelijk misselijk
ik wist wel dat ik geen keukenprinses was, maargoed
klacht: ik kan niet koken
klacht 2: misselijk
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:23 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die ketchup of curry over hun macaroni gooien.
en dan kan zij je leren pijpenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:26 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Kooklesje nodig ts? Kan ik je wel mee helpen
wordt zijn penis nou eraf gekniptquote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |