abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72304193
Gisteren kwam er een vriendin met haar nieuwe vriend bij mij thuis over de vloer. Aangezien ik als keukenprins bekend sta in mijn omgeving, had ik 's middags de pannen weer uit de kast gehaald en mij weer uitgeleefd in de keuken.
Rond een uurtje of 3 begonnen met het klaarmaken van draadjesvlees zodat ik om half 6 de chili kon maken die als basis staat voor mijn mexicaanse schotel uit de oven. Voor de geinteresseerden: chili in bakjes doen, vermengd met wat tortilla chips en kaas eroverheen strooien. Dit een tijdje in de oven doen totdat de kaas geheel gesmolten is, en dan serveren met wat zure room danwel guacemole erop.

Wij dus lekker aan het eten met wat biertjes en glazen wijn erbij. Na een hap of 3 vraagt hij of er misschien ook ketchup in huis is. Ik dus maar de fles voor hem pakken, waarna hij zo'n beetje de hele bak ermee verzuipt of het vervolgens naar binnen te schuiven.

Klacht: de smaakpapillen van sommige personen zijn dusdanig verneukt dat ze eten alleen kunnen waarderen wanneer het smaakt naar ketchup
Hoera! Weer een kuttopic!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 31 augustus 2009 @ 11:04:52 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_72304216
Neem aan dat die geen kerstkaart meer krijgt??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_72304226
TS heeft er kennelijk erg veel last van Je bent soms echt een zeiksnol zeg Over smaak valt niet te twisten
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_72304229
...of mayo, of appelmoes, of maggie strooi-aroma.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_72304232
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:04 schreef Netsplitter het volgende:
Neem aan dat die geen kerstkaart meer krijgt??
Ik verstuur sowieso geen kerstkaarten, maar ik denk niet dat zijn familie hierdoor hem voor het leven gaat negeren
  maandag 31 augustus 2009 @ 11:06:18 #6
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72304250
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:03 schreef Trannellius het volgende:
Gisteren kwam er een vriendin met haar nieuwe vriend bij mij thuis over de vloer. Aangezien ik als keukenprins bekend sta in mijn omgeving, had ik 's middags de pannen weer uit de kast gehaald en mij weer uitgeleefd in de keuken.
Rond een uurtje of 3 begonnen met het klaarmaken van draadjesvlees zodat ik om half 6 de chili kon maken die als basis staat voor mijn mexicaanse schotel uit de oven. Voor de geinteresseerden: chili in bakjes doen, vermengd met wat tortilla chips en kaas eroverheen strooien. Dit een tijdje in de oven doen totdat de kaas geheel gesmolten is, en dan serveren met wat zure room danwel guacemole erop.

Wij dus lekker aan het eten met wat biertjes en glazen wijn erbij. Na een hap of 3 vraagt hij of er misschien ook ketchup in huis is. Ik dus maar de fles voor hem pakken, waarna hij zo'n beetje de hele bak ermee verzuipt of het vervolgens naar binnen te schuiven.

Klacht: de smaakpapillen van sommige personen zijn dusdanig verneukt dat ze eten alleen kunnen waarderen wanneer het smaakt naar ketchup
zo'n boer weet waarschijnlijk niet wat smaak is.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_72304261
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:05 schreef Ploertendoder het volgende:
TS heeft er kennelijk erg veel last van Je bent soms echt een zeiksnol zeg Over smaak valt niet te twisten
nee, het is leuk om een middag ermee bezig te zijn om smaken te combineren en het verolgens verneukt te zien worden omdat meneer niets anders dan ketchup kan verdragen

Sambal/chili saus had ik hierbij kunnen begrijpen. Maar ketchup....de tering
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 31 augustus 2009 @ 11:06:52 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_72304262
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:05 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Ik verstuur sowieso geen kerstkaarten, maar ik denk niet dat zijn familie hierdoor hem voor het leven gaat negeren
Denk het ook niet, maar kerstkaartenlijst bedoel ik dan ook meer dat die voortaan niet meer hoeft te komen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_72304263
oud huisgenootje vermengde bijna al het avondeten met ketjap
pi_72304279
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:06 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Denk het ook niet, maar kerstkaartenlijst bedoel ik dan ook meer dat die voortaan niet meer hoeft te komen.
Ach, verder was het best een aardige gozer, en het is toch de vriend van een vrij goede vriendin...Maar deze actie werd wel met een van mijn kant beantwoord.
  maandag 31 augustus 2009 @ 11:08:18 #11
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_72304287
TS kan niet koken!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_72304289
EDUCATED PEOPLE CALL IT KETSUP!
pi_72304290
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:06 schreef opgebaarde het volgende:
oud huisgenootje vermengde bijna al het avondeten met ketjap
Gadver. Als er een saus allesoverheersend is, is dat het wel
pi_72304307
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:08 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Gadver. Als er een saus allesoverheersend is, is dat het wel
Sesamolie?
pi_72304320
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:08 schreef Ringo het volgende:
TS kan niet koken!
Uhuh, dat zal het zijn
pi_72304349
Wat een barbaar.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_72304366
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:05 schreef Jordy-B het volgende:
...of mayo, of appelmoes, of maggie strooi-aroma.
Ook zoiets. Ik ging laatst met oud-klasgenoten eten, en iemand bestelde een gerecht waar rode kool bij zat. Hij gooide er een kwak mayonaise doorheen, omdat hij "het anders niet te eten vond". Waarom bestel je dan in vredesnaam iets met rode kool?
pi_72304383
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:12 schreef heiden6 het volgende:
Wat een barbaar.
Mjah, een beetje saus erbij kan prima natuurlijk. Maar saus hoort te fungeren als bijsmaak voor je hoofdgerecht. En niet om je hoofdgerecht dusdanig vloeibaar te maken dat je niet meer hoeft te kauwen
pi_72304403
Wat een ranslap.......
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_72304406
Ketchup saus noemen....

Verder eens!
  maandag 31 augustus 2009 @ 11:16:22 #21
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_72304420
Ik heb zelf ook jaren lang bij vrijwel elk gerecht een beetje curry gedaan maar ik trek het zelf erg slecht als mensen idd hun bord eten in een bord soep veranderen door de saus.
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-̣"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 31 augustus 2009 @ 11:16:29 #22
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_72304424
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:14 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Mjah, een beetje saus erbij kan prima natuurlijk. Maar saus hoort te fungeren als bijsmaak voor je hoofdgerecht. En niet om je hoofdgerecht dusdanig vloeibaar te maken dat je niet meer hoeft te kauwen
Geef 'm de volgende keer een infuuszak met ketchup.
pi_72304450
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:16 schreef De_Vink het volgende:
Ik heb zelf ook jaren lang bij vrijwel elk gerecht een beetje curry gedaan maar ik trek het zelf erg slecht als mensen idd hun bord eten in een bord soep veranderen door de saus.
Zelfde geldt ook voor mensen die een sloot jus over hun bord gieten
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2009 @ 11:18:58 #24
264940 8108139dpths
pi_72304469
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:03 schreef Trannellius het volgende:
chili in bakjes doen, vermengd met wat tortilla chips en kaas eroverheen strooien. Dit een tijdje in de oven doen totdat de kaas geheel gesmolten is, en dan serveren met wat zure room danwel guacemole erop.
Die ga ik eens proberen...
pi_72304500
Dat is echt ranzig. Mijn vriendje gooit ook mayo en curry over de spaghetti en macaroni. Wtf?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')