Ik verstuur sowieso geen kerstkaarten, maar ik denk niet dat zijn familie hierdoor hem voor het leven gaat negerenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:04 schreef Netsplitter het volgende:
Neem aan dat die geen kerstkaart meer krijgt??
zo'n boer weet waarschijnlijk niet wat smaak is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:03 schreef Trannellius het volgende:
Gisteren kwam er een vriendin met haar nieuwe vriend bij mij thuis over de vloer. Aangezien ik als keukenprins bekend sta in mijn omgeving, had ik 's middags de pannen weer uit de kast gehaald en mij weer uitgeleefd in de keuken.
Rond een uurtje of 3 begonnen met het klaarmaken van draadjesvlees zodat ik om half 6 de chili kon maken die als basis staat voor mijn mexicaanse schotel uit de oven. Voor de geinteresseerden: chili in bakjes doen, vermengd met wat tortilla chips en kaas eroverheen strooien. Dit een tijdje in de oven doen totdat de kaas geheel gesmolten is, en dan serveren met wat zure room danwel guacemole erop.![]()
Wij dus lekker aan het eten met wat biertjes en glazen wijn erbij. Na een hap of 3 vraagt hij of er misschien ook ketchup in huis is. Ik dus maar de fles voor hem pakken, waarna hij zo'n beetje de hele bak ermee verzuipt of het vervolgens naar binnen te schuiven.
Klacht: de smaakpapillen van sommige personen zijn dusdanig verneukt dat ze eten alleen kunnen waarderen wanneer het smaakt naar ketchup
nee, het is leuk om een middag ermee bezig te zijn om smaken te combineren en het verolgens verneukt te zien worden omdat meneer niets anders dan ketchup kan verdragenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:05 schreef Ploertendoder het volgende:
TS heeft er kennelijk erg veel last vanJe bent soms echt een zeiksnol zeg
Over smaak valt niet te twisten
Denk het ook niet, maar kerstkaartenlijst bedoel ik dan ook meer dat die voortaan niet meer hoeft te komen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:05 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik verstuur sowieso geen kerstkaarten, maar ik denk niet dat zijn familie hierdoor hem voor het leven gaat negeren
Ach, verder was het best een aardige gozer, en het is toch de vriend van een vrij goede vriendin...Maar deze actie werd wel met eenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar kerstkaartenlijst bedoel ik dan ook meer dat die voortaan niet meer hoeft te komen.
Gadver. Als er een saus allesoverheersend is, is dat het welquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:06 schreef opgebaarde het volgende:
oud huisgenootje vermengde bijna al het avondeten met ketjap
Sesamolie?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:08 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Gadver. Als er een saus allesoverheersend is, is dat het wel
Ook zoiets. Ik ging laatst met oud-klasgenoten eten, en iemand bestelde een gerecht waar rode kool bij zat. Hij gooide er een kwak mayonaise doorheen, omdat hij "het anders niet te eten vond". Waarom bestel je dan in vredesnaam iets met rode kool?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:05 schreef Jordy-B het volgende:
...of mayo, of appelmoes, of maggie strooi-aroma.
Mjah, een beetje saus erbij kan prima natuurlijk. Maar saus hoort te fungeren als bijsmaak voor je hoofdgerecht. En niet om je hoofdgerecht dusdanig vloeibaar te maken dat je niet meer hoeft te kauwenquote:
Geef 'm de volgende keer een infuuszak met ketchup.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:14 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mjah, een beetje saus erbij kan prima natuurlijk. Maar saus hoort te fungeren als bijsmaak voor je hoofdgerecht. En niet om je hoofdgerecht dusdanig vloeibaar te maken dat je niet meer hoeft te kauwen
Zelfde geldt ook voor mensen die een sloot jus over hun bord gietenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:16 schreef De_Vink het volgende:
Ik heb zelf ook jaren lang bij vrijwel elk gerecht een beetje curry gedaan maar ik trek het zelf erg slecht als mensen idd hun bord eten in een bord soep veranderen door de saus.
Die ga ik eens proberen...quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:03 schreef Trannellius het volgende:
chili in bakjes doen, vermengd met wat tortilla chips en kaas eroverheen strooien. Dit een tijdje in de oven doen totdat de kaas geheel gesmolten is, en dan serveren met wat zure room danwel guacemole erop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |