ReyaDope 2.0quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:20 schreef Reya het volgende:
Shalom, vrienden en vijanden.
quote:Zonlicht is een bron van vitamine D, maar neemt je lichaam dit ook op als het zonlicht door ramen schijnt, of wordt dit gefilterd door glas?
Wat kregen jullie te drinken dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:42 schreef Reya het volgende:
Ik was bij een lezing van Dries van Agt. Hij had een lelijke das voor, maar de borrel was de moeite waard.
Niet meer zeuren om meer gun control dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:31 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]+http://www.themonkeycage.org/2009/10/crime_the_striking_gap_between.html
Wat heeft de PVV met jouw werkweek te maken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb deze week er al weer 70 uur werken op zitten. Mocht de PVV over een paar maanden van de hoogste toren blazen dan weten jullie da het niet voldoende was...
Misschien werkt ie bij de PVV ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat heeft de PVV met jouw werkweek te maken?
Dan heeft ie net een nieuwe baan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Misschien werkt ie bij de PVV ?
Only in America.quote:"I don't do interracial marriages because I don't want to put children in a situation they didn't bring on themselves," Bardwell said. "In my heart, I feel the children will later suffer."
Ik heb een vermoeden dat de man ook op Fok! post.quote:
quote:If he does an interracial marriage for one couple, he must do the same for all, he said.
"I try to treat everyone equally," he said.
quote:Dat gaat over de onthulling dat Balkenende een stiekeme billenknijper zou zijn – althans een ‘handoplegger’. Op feestjes zakt een aanvankelijk amicale hand op de rug steevast naar de billen – een vrouw had erover bij Middendorp geklaagd en hij had het ook zelf gezien. Het is een verhaal dat smeult, maar niet ontploft zolang Balkenende niet reageert en niemand erin slaagt een fotootje te maken van zo’n gelegenheid.
als het project mislukt dan zal de PVV kamervragen stellen. Geïnteresseerd als ze zijn in de immigratie...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat heeft de PVV met jouw werkweek te maken?
Geautomatiseerde deportatie?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
als het project mislukt dan zal de PVV kamervragen stellen. Geïnteresseerd als ze zijn in de immigratie...
Dat is emigratie...quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:45 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Wat kregen jullie te drinken dan?
Incompetente testers afgelopen zondag?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb deze week er al weer 70 uur werken op zitten. Mocht de PVV over een paar maanden van de hoogste toren blazen dan weten jullie da het niet voldoende was...
quote:Hierin heeft hij het over analytische continuatie van ruimtetijd, een techniek die wordt gebruikt wanneer je quantiseert via de padintegraaltechniek. Hij stipt aan dat het om een wiskundig truukje gaat, maar ook hier weer maakt hij een (in mijn ogen) nogal banale fout: een pseudo-Euclidische metriek impliceert niet een "licht gekromde ruimtetijd", want de Riemanntensor is 0. Da's ook logisch
Mijn PM!quote:
Jouw PM? Deze was van JohnDope, dat zie je toch wel?quote:
Mis, van z'n reusachtige broer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jouw PM? Deze was van JohnDope, dat zie je toch wel?
Wat ben je toch een kroepoekbakker.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Raak Martelarencola: alleen voor kinderen.
Je bent zeker afgestudeerd ofzo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:44 schreef TitusPullo het volgende:
Die zich zeer gebrekkig scheert.
Ja! Ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Incompetente testers afgelopen zondag?geniet van je weekend
Jij bent anti-vrouw.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:55 schreef sigme het volgende:
Eigenaardig. Die gedachte kwam vandaag ook bij mij op.
Mij ontbeert het vermogen gedachten op te wekken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:57 schreef Montov het volgende:
Ik doe niet aan gedachten tijdens mijn weekend.
Hm. Ik volg het niet zo, maar het zou tegenwoordig best Heerenveen tegen Utrecht kunnen zijn.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:58 schreef Monidique het volgende:
Tijd voor de kroeg. De koploper tegen de landskampioen! Jihaa!
Serieus?quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Chewie heeft vorige week zelfmoord gepleegd.
Nee, gelukkig nietquote:
Godverdegodver man lul. Van pure schrik heb ik nu z'n linkedin, hyves, facebook en voetbalmanager bekeken en gezien dat ik daar ook niet wijzer van word.quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Godverdegodver man lul. Van pure schrik heb ik nu z'n linkedin, hyves, facebook en voetbalmanager bekeken en gezien dat ik daar ook niet wijzer van word.
Dat zijn de woorden van een desperate man.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:30 schreef Montov het volgende:
Kim is echt zo'n naam waarbij je zelfmoord pleegt voordat je last krijgt van al haar besmettelijke ziektes.
't Is al goed.quote:
Jij bent ultra. Het Ultra-vrouwtje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:59 schreef sigme het volgende:
Maakt me dat pro of contra?
Ik ben het overigens niet eens met de stelling, maar dat terzijde.
AZ heeft zeker weer verloren?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:49 schreef Monidique het volgende:
Jezus, Rock. Lul. Je gaat zo'n arm meisje als sigme toch niet bang maken met dit soort onzin? Jij bent onmenselijk. Stuitend, zeer stuitend.
60% of what you say is crap.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Chewie heeft vorige week zelfmoord gepleegd.
goede vraag want glas houdt nu eenmaal uv-licht tegenquote:
http://climateprogress.or(...)-level-i/#more-12516quote:You would have to go back at least 15 million years to find carbon dioxide levels on Earth as high as they are today, a UCLA scientist and colleagues report Oct. 8 in the online edition of the journal Science.
Heb me gelukkig tot krap an 30 uur weten te beperken. Alsnog compleet kapot maar dat was hobbyquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
quote:Windows 7 draait het eerst in Gronings dorp
ZEVENHUIZEN - Inwoners van het Groningse Zevenhuizen krijgen zaterdag een echte primeur. Softwareconcern Microsoft heeft de plaats uitgekozen om er zijn nieuwe besturingssysteem Windows 7 te laten draaien, vijf dagen voordat de software wereldwijd wordt geïntroduceerd.
Het gaat om een ludieke actie, aldus Microsoft. In totaal zijn er 777 pakketten beschikbaar voor de inwoners van Zevenhuizen.
Belangstellenden kunnen de software laten installeren door werknemers van het softwarebedrijf.
Gebruiksvriendelijk
Windows 7 is de opvolger van het veelbekritiseerde Windows Vista, dat nog geen drie jaar op de markt is geweest. Microsoft zegt nu een lichter en gebruiksvriendelijker systeem te hebben ontwikkeld.
Zevenhuizen telt bijna drieduizend inwoners. De plaats maakt deel uit van de gemeente Leek.
In de laatste vier weken tijd 5 uur in totaal. Versla dat maar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb deze week er al weer 70 uur werken op zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |