Indien iemand je huis wil platbranden terwijl je er in zit dan zou dat inderdaad geen bezwaar moeten zijn.quote:
Anderen rellen , ik dus ook.quote:Als ik zie wat Marokkanen hier op het forum allemaal kunnen en durven te zeggen, en er nog mee wegkomen ook, is dit een onschuldige opmerking.
Mogen van mij ook steden zijn waar geen Marokkanen wonen, van mij part mag je de oer-mens erbij betrekken. Voelde de oma van de oermens zich wel veilig buiten als het donker was, of bleef die liever in de grot?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:48 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Precies. Die Marokkaanse reljeugd zit overal.
Bewijslast is altijd lastig, er is voor de bijbelse/koranse/tora wonderen ook geen "bewijs" maar toch geloven miljarden mensen dat het echt isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:52 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee werkt niet. Heb je bewijs?
Zo nee, dan werkt het niet.
Achgut... voor je dat vraagt moet je zelf eerst met bewijzen aankomen dat het niet werkt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:52 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik denkt dat het prima werkt hoor. Maar alles wat niet bevalt bij voorbaat wegzetten als "gaat niet werken" kennen we al. Wordt meestal mee bedoeld "Mij bevalt het niet".quote:
Zie uitleg.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:54 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ik denkt dat het prima werkt hoor. Maar alles wat niet bevalt bij voorbaat wegzetten als "gaat niet werken" kennen we al. Wordt meestal mee bedoeld "Mij bevalt het niet".
Rellen die zijn opgehouden na dat de politie tot grof geweld is over gegaan? Daar zijn natuurlijk meer dan zat voorbeelden van.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:52 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het is nog nooit toegepast in Nederland dus of het al dan niet werktquote:
Misschien wel omdat ze weten dat ze naast het spammen van Fok, de kans lopen zelf die knieschijf aan gort geschoten zien worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:54 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ik denkt dat het prima werkt hoor. Maar alles wat niet bevalt bij voorbaat wegzetten als "gaat niet werken" kennen we al. Wordt meestal mee bedoeld "Mij bevalt het niet".
Bewijs dat het werkt? Bron? Nee? Niet? Dan werkt het niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:53 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Achgut... voor je dat vraagt moet je zelf eerst met bewijzen aankomen dat het niet werkt.
Zo nee, dan werkt het.
Flauw.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Bewijslast is altijd lastig, er is voor de bijbelse/koranse/tora wonderen ook geen "bewijs" maar toch geloven miljarden mensen dat het echt is
Hoe gaat het in Nederland? Ik vind het nog best meevallen. Sommige mensen laten zich teveel leiden door de media.quote:Al moet ik zeggen dat mijn gericht schieten natuurlijk een onderbuikpost is maar ik word er onderhand wel moedeloos van hoe het in Nederland gaat.
Lol.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:55 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Bewijs dat het werkt? Bron? Nee? Niet? Dan werkt het niet.
Jij roept het ook alleen maar omdat je denkt dat je er zelf geen last van gaat hebben.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:55 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Misschien wel omdat ze weten dat ze naast het spammen van Fok, de kans lopen zelf die knieschijf aan gort geschoten zien worden.
Gevalletje dubbel moraal zeg maar.
Dit is ook een voorbeeld.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:56 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Lol.
Je hebt echt niks beters he? Bang voor je eigen knieschijven?
Rellen zijn wat anders dan consistente overlast van hanggroepjongeren. Ten eerste zijn rellen incidenteel, ten tweede is daar geen sprake van met scherp schieten, ten derde zien we dat hard politie optreden vaak ook harde reacties oproept van rellers. Zie Frankrijk, maar ook hier in ons eigen kikkerlandje, waarbij waarschuwingsschoten tot aanvallen jegens de politie leken te leiden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:55 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Rellen die zijn opgehouden na dat de politie tot grof geweld is over gegaan? Daar zijn natuurlijk meer dan zat voorbeelden van.
Ik ben nergens bang voor, het zal niet werken in tegenstelling tot wat jij beweert.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:56 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Lol.
Je hebt echt niks beters he? Bang voor je eigen knieschijven?
... behalve als het over de PVV gaat zeker? Dan wil je wel happen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:56 schreef IHVK het volgende:
Hoe gaat het in Nederland? Ik vind het nog best meevallen. Sommige mensen laten zich teveel leiden door de media.
Juist PVV'ers laten zich veel leiden door de media.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:58 schreef Matteüs het volgende:
[..]
... behalve als het over de PVV gaat zeker? Dan wil je wel happen.
Je beoefent wel een zeer irritante manier van discussiëren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:58 schreef Matteüs het volgende:
[..]
... behalve als het over de PVV gaat zeker? Dan wil je wel happen.
Beter dat de politie maar niet komt dus en niets doet anders zou het kunnen escaleren?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:57 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Rellen zijn wat anders dan consistente overlast van hanggroepjongeren. Ten eerste zijn rellen incidenteel, ten tweede is daar geen sprake van met scherp schieten, ten derde zien we dat hard politie optreden vaak ook harde reacties oproept van rellers. Zie Frankrijk, maar ook hier in ons eigen kikkerlandje, waarbij waarschuwingsschoten tot aanvallen jegens de politie leken te leiden.
Antwoord:quote:
De politie was er en mede daardoor escaleerde het. Men ziet het als een spelletje, de politie die met scherp komt schieten is de kers op de taart.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:59 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Beter dat de politie maar niet komt dus en niets doet anders zou het kunnen escaleren?
Wat is daar flauw aan? Het is toch zo? Daar is ook geen bewijs voor maar daar geloven mensen wel in. Daar ga ik ook niet tegen schreeuwen BEWIJS HET MAAR, ik laat iedereen in hun eigen waarde.quote:
Ho ho, ik laat me niet leiden door media, maar door wat zich in mijn buurt en bij vrienden + familie in hun buurt afspeelt.quote:Hoe gaat het in Nederland? Ik vind het nog best meevallen. Sommige mensen laten zich teveel leiden door de media.
Respectloze klootzakken, oppakken dat tuig en tentoon stellen op het dorps-/stadsplein waar je ze mag bekogelen met rot fruit en mag bespugen. Overigens zou dit een mooi moment zijn voor de Marokkaanse gemeenschap om mee te doen en ook hun ongenoegen te uitten.quote:Twee dagen later werd bij een 81-jarige vrouw vuurwerk door het raam geschoten.
Dat is ook iets wat ik niet snap. Want dat denk ik niet. De mensen waar we het tegen hebben komen beslist niet over als het spreekwoordelijke bontkraagjestuig. Misschien familie ofzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:55 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Misschien wel omdat ze weten dat ze naast het spammen van Fok, de kans lopen zelf die knieschijf aan gort geschoten zien worden.
Gevalletje dubbel moraal zeg maar.
Actie is reactie als jij je zo opzichtig eenzijdig opstelt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je beoefent wel een zeer irritante manier van discussiëren.
Je kan het ook gewoon hebben over mensenrechten en het bijbehorende adagium: onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Kogels kennen het concept schuldig of onschuldig niet. Wellicht dat jij het zalig zou vinden om onschuldige neergeschoten mensen te begraven, maar mij niet gezien.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:59 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Antwoord:
Dat is dan jammer. Je kan proberen te appelleren aan medelijden dat we met tuig moeten hebben omdat ze hard aangepakt worden maar ik heb geen medelijden met tuig. En abstracter heb je het over een nood aan de man moment. Als het tuig zelfs op dat moment niet z'n fouten wenst in te zien dan verdien je wat mij betreft gewoon een gummiknuppel in je nek. Zou wat wezen we willen ze straffen maar ze zijn hardleers en daarom laten we het straffen maar voor wat het is. Al te goed is buurman gek hé.
Je hoeft van mij geen medelijden te hebben met het tuig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:59 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Antwoord:
Dat is dan jammer. Je kan proberen te appelleren aan medelijden dat we met tuig moeten hebben omdat ze hard aangepakt worden maar ik heb geen medelijden met tuig. En abstracter heb je het over een nood aan de man moment. Als het tuig zelfs op dat moment niet z'n fouten wenst in te zien dan verdien je wat mij betreft gewoon een gummiknuppel in je nek. Zou wat wezen we willen ze straffen maar ze zijn hardleers en daarom laten we het straffen maar voor wat het is. Al te goed is buurman gek hé.
Geen blauw meer op straat dus want dat kan aanleiding geven tot rellen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:00 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
De politie was er en mede daardoor escaleerde het.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:01 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Respectloze klootzakken, oppakken dat tuig en tentoon stellen op het dorps-/stadsplein waar je ze mag bekogelen met rot fruit en mag bespugen. Overigens zou dit een mooi moment zijn voor de Marokkaanse gemeenschap om mee te doen en ook hun ongenoegen te uitten.
Daarom ook, naar aanleiding van hun recente 'initiatief' lijkt me dit een mooie start.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:03 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Zet je ze mooi in hun hemd. Op TV hebben ze grote woorden er wat aan te willen doen, maar als het erop aan komt staan ze met hun voeten te draaien.
Nee dat staat er niet. Ik geef slechts een feitelijke situatie weer en tevens een voorbeeld waaruit blijkt dat schieten niet helpt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:03 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Geen blauw meer op straat dus want dat kan aanleiding geven tot rellen.
Omgekeerde wereld.
Ja, we merken dat dat helpt. Vooral de recidive cijfers spreken boekdelenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nogmaals. Als een jongere het in zijn hoofd haalt zulke dingen te doen, sluit je hem gewoon op en geef je hem een passende straf.
Eerst was het dat ze er niks aan deden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:03 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Zet je ze mooi in hun hemd. Op TV hebben ze grote woorden er wat aan te willen doen, maar als het erop aan komt staan ze met hun voeten te draaien.
Ik snap jullie simpelheid niet. Onder het mom van terrorisme zijn er bijvoorbeeld verschillende maatregelen doorgedrukt, waarbij de meerderheid van de mensen gedacht zal hebben: "het is bedoeld voor terroristen, het raakt mij niet". Maar reken maar dat jij een boete krijgt, als je je ID thuis bent vergeten en er wordt toevallig om gevraagd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:02 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat ik niet snap. Want dat denk ik niet. De mensen waar we het tegen hebben komen beslist niet over als het spreekwoordelijke bontkraagjestuig. Misschien familie ofzo.
Juist vanwege het feit dat het gezien wordt als een spelletje moet er hard ingegrepenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:03 schreef het volgende:
[..]
[quote]Men ziet het als een spelletje, de politie die met scherp komt schieten is de kers op de taart.
Ja als je gaat martelen en schieten komt het wel goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja, we merken dat dat helpt. Vooral de recidive cijfers spreken boekdelen
Jij denkt dat een semi-oorlogszone (zoals in Frankrijk) aantrekkelijk is voor de normale burger met z'n gezinnetje?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:05 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
-edit-
[..]
Juist vanwege het feit dat het gezien wordt als een spelletje moet er hard ingegrepen
worden.
Voor de normale burger met z'n gezinnetje is het geen spel en die is er uiteindelijk de dupe van en kijkt
voor bescherming en handhaving van de openbare orde toch echt naar de politie.
Leg uit, want wat je typt slaat nergens op?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:04 schreef kitao het volgende:
Laat ze scherp schieten om een vuurpijltje.
Geeft een rechtvaardig excuus voor het inzetten van een opstand om deze fascisten te kortwieken.
Wordt tijd.
.
Heb je mijn post niet meer gelezen? Ik heb al gezegd dat het een gevoelspost was. Maar gevangenisstraffen werken schijnbaar ook niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja als je gaat martelen en schieten komt het wel goed.![]()
Kijk maar naar landen waar ze dat wel doen, echt tof is het daar.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:06 schreef Meh7 het volgende:
Zijn deze mensen nu blij met "meer blauw op straat"? http://www.geenstijl.nl/m(...)_blijft_fietsp.html#
Vent... wat komt daar nu van terecht dan? Niks.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Eerst was het dat ze er niks aan deden.
Nu hebben ze een hele taskforce opgericht is het weer niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |