Zwakzinnigheid of mentale retardatie of verstandelijk gehandicapt wil zeggen dat er sprake is van een intellectuele beperking waardoor het sociaal en zelfstandig functioneren belemmerd is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:28 schreef StarGazer het volgende:
Zwakzinnig?
zagen er idd een beetje oud en afgetrapt uit, verder zat zijn broek scheef.... wat een nerdquote:
Ik blijf het inderdaad wonderbaarlijk vinden hoe sommige gasten erheen gaan. Ze lijken echt helemaal niet te hebben nagedacht over hoe ze over willen komen enzo..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:41 schreef MilfLover het volgende:
Toch knap dat hij daar heeft gestaan, maar ik vraag me dan af watvoor plaat heb je dan voor je harses als dat je als een Ronald daar gaat staan. Heb je dan nog nooit het programma gezien ofzo? Die dames drukken gasten om het minste of geringste weg en dus is hij bij voorbaat al kansloos.
'ik speel af en toe een half uurtje games maar niet zo veel ofzo'quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:47 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Ik blijf het inderdaad wonderbaarlijk vinden hoe sommige gasten erheen gaan. Ze lijken echt helemaal niet te hebben nagedacht over hoe ze over willen komen enzo..
En sowieso, over games vertellen.. hoe vaak is dat al goed gegaan?
dat is waarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:01 schreef MilaNL het volgende:
- En als Ymke eruit is, is t programma niet meer leuk![]()
wie maakt er uberhaupt een PPT over zichzelf?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:01 schreef MilaNL het volgende:
Als hij niet veel games speelt enzo waarom maakt ie er dan een aparte dia voor in zn presentatie :/ Zeg dan niks.
- En als Ymke eruit is, is t programma niet meer leuk![]()
Met een beetje geluk komt ze na een mislukte date weer terugquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:34 schreef Biskwie het volgende:
jammer dat michelle eruit is, ik vond haar echt een leuke meid
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:53 schreef Sh0g het volgende:
Gisteren was echt hilarisch met die powerpoint held. Schitterend, hoe hij in het praatje erna nog even een oproepje doet aan de dames thuis, of er misschien nog iemand is die met hem naar het bos wil gaan *wink wink*
En dan die andere kerel, sjezus. Mijn vrouwelijke huisgenotes vonden 't net een crimineel.Typisch hoe hij bij zijn aftocht nog een wanhoopspoging doet. Gelukkig faalde hij.
Doen! Alleen al vanwege die plaatquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:02 schreef Bachalo het volgende:
Ik zit er over na te denken om mee te doen aan het programma. Dan wil ik met het nummer "Rammstein - Pussy" opkomen
Ik vond haar wel schattig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:15 schreef LeonH het volgende:
Worden mensen hier trouwens ook nog behoorlijk kort-ademig als Ymke begint te praten?
Denk altijd: mens praat toch in 1 stuk door in plaats van je zo aan te stellen....
Zorg er tenminste voor op je scherm verandert van 4:3 naar 16:9. Maar totaal gezien prutserquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
Een powerpoint over jezelf maken, hoe kom je erbij.
Wel een keer leuk! Een fokker bij take me out! Volgens mij nog niet meegemaaktquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:21 schreef Bachalo het volgende:
[..]
Ik denk dat de dames de plaat niet echt zouden kunnen waarderen
Klopt, maar bekend geworden uit de film Amelie.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:22 schreef marcodej het volgende:
Het was toch geen Amelie, maar Une comptine d'une autre ete wat hij speelde?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:26 schreef buddyb het volgende:
Je kunt een auto parkeren tussen haar voortanden.
Vind je? Is zij lekker?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:30 schreef MilfLover het volgende:
In dat filmpje presteerde hij ook gewoon om wel 20x het woord sneakers te noemen. En wat gaat hij met een lekkere chick weg zeg
en 20x door zn haren wrijven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:30 schreef MilfLover het volgende:
In dat filmpje presteerde hij ook gewoon om wel 20x het woord sneakers te noemen. En wat gaat hij met een lekkere chick weg zeg
Leuke meid idd. Ze heeft ook een leuk profielfilmpje bij rtl gemist. Alleen kreeg ik op voorhand reclame van webcambabes te zien...quote:
Achja , dat is ook heel de insteek van take me outquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:12 schreef Sh0g het volgende:
Dat is ze zeker. En eigenlijk val ik niet echt op dat soort meiden, maar zij heeft wel een lief gezicht en een goed lijf voor zover ze laat zien. Alleen d'r haar vind ik persoonlijk dus 3x niks. Spaghetti hoor je te eten, niet op je hoofd te dragen. Maar ja, als je d'r toch uit elkaar trekt, houdt het na 1x al op natuurlijk.
Haha dat past welquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:01 schreef Sh0g het volgende:
HAHA! Dat MOET de geeky krullenbol zijn die Ymke mee naar huis neemt
Die speklap van een kristien mag ook weleens opdonderen. Die drukt echt alles weg maar ja als zij overblijft dan wordt ze waarschijnlijk alsnog weggedrukt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:05 schreef T3rr0r het volgende:
Wat is dat wijf toch een fucking heks. Hopelijk zijn we na vanavond van die mafkees af.
Niet langer dan een minuutquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:09 schreef VoreG het volgende:
Mooi! Opgerot daarmee..
Kan iemand het ooit volhouden met dat mens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |