Tienduizenden apps en geen enkele goede agendaquote:
Elk zichzelf respecterend persoon heeft gewoon een papieren agenda.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:32 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Tienduizenden apps en geen enkele goede agenda
Maar je kunt wel net doen alsof je bier drink!
Eh, nee. Tenzij je een falende student bent, ja. Of nog erger, een scholierquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:35 schreef Pritt het volgende:
[..]
Elk zichzelf respecterend persoon heeft gewoon een papieren agenda.
Moederskindje.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:43 schreef Sartana09 het volgende:
Blackberry is voor profs, Iphone is voor amateurs.
Heeft iPhone eindelijk al eens push-email? Iets wat blackberry al vanaf het begin had?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:44 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Moederskindje.
iPhone is voor pro's. Blackberry zuigt kont.
Let jij nu maar eens beter op bij de Nederlandse les, op je school.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:24 schreef MADVILLAIN het volgende:
eerst was het iphone hype nu blackberry hype.Waroom vraag iedereen op school aan mij of ik een blackberry heb
en als ik zeg nee dan zeggen ze ahahaha je loop achter iedereen heeft er 1
![]()
klacht:mensen met blackberry die denken dat ze hip zijn
Tuurlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:45 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Heeft iPhone eindelijk al eens push-email? Iets wat blackberry al vanaf het begin had?
oke master tufkalquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Let jij nu maar eens beter op bij de Nederlandse les, op je school.
Whehehequote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:24 schreef MADVILLAIN het volgende:
eerst was het iphone hype nu blackberry hype.Waroom vraag iedereen op school aan mij of ik een blackberry heb
en als ik zeg nee dan zeggen ze ahahaha je loop achter iedereen heeft er 1
![]()
klacht:mensen met blackberry die denken dat ze hip zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |