Hem echt gaan verbieden zou ik me ook rot over voelen. Dus ja, we zien wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha
ja das wel het nadeel ja, hoe groter het kindje, hoe meer de beslissing ook bij het kind komt te liggenen das nie altijd even makkelijk afbouwen dan.
Nuja zolang het voor allebei prima werkt is het goed.
Weet ik eigenlijk nog nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:17 schreef Jore het volgende:
Mrien ook al aan het afbouwen, succes ermee! Hoe voelt het voor jou?
Ok als dat maar goed gaat. Niet dat hij ineens van de schrik weer hard gaat toehappen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:26 schreef freecell het volgende:
Ik heb hem heel erg laten schrikken als hij dat deed
Heel hard *BLAAAAA* oid brullen. Hij heeft het daarna niet vaak meer gedaan.
van de schrik is het eerder huilen. En dan met het mondje wijd openquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:01 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ok als dat maar goed gaat. Niet dat hij ineens van de schrik weer hard gaat toehappen.
Ja, 's ochtends en 's avonds. In de zomervakantie (eind juli tot half augustus) dronk ze nog meerdere keren (voor ze ging slapen sowieso). Toen was ze 14 maanden ongeveer. Na de zomervakantie ben ik daarmee gestopt en overgegaan op alleen 's ochtends en 's avonds.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:01 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ok als dat maar goed gaat. Niet dat hij ineens van de schrik weer hard gaat toehappen.
Mrien sinds de zomer 2 keer per dag voeden, was dat sóchtends vroeg en s'avonds?
Maar jij zat ook te lezen! Wel opletten hè?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:54 schreef DaviniaHR het volgende:![]()
Melkfest!
![]()
[ afbeelding ]
Al kijkt amélie er leuker bij
quote:Nutrilon babyvoeding
Meer weten over borstvoeding en jouw baby. Lees er hier alles over!
www.Nutriciakindervoeding.nl
dat is vrij simpel, geld. Van wie zou die reclame af moeten komen? En wie gaat het betalen? Als je ziet hoeveel reclame de kunstvoedingsindustrie maakt, dan moet je een behoorlijke som geld meenemen om dat alleen al te kunnen evenaren.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:29 schreef cattie het volgende:
Ik weet het, ik vind het triest. Waarom nou geen borstvoedingsreclame? Of eens goede reclame over kolven e.d.?
zo even meegenomen vanuit het AP topic, sorry maar ik vond het daar offtopic om een vraag te stellenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:27 schreef p_iglet het volgende:
[..]
zoekend rondhappen, op handjes sabbelen, sabbel geluidjes maken, herhaaldelijk tongetje naar buiten doen.
Wisselt per kind, maar er zijn zeer zeker wel signalen van honger voordat ze gaan huilen.
4 minuten is wel erg weinig voor een pasgeboren baby. Voelde je of ze ook echt dronk? Voelde je haar slikken? Als ze wakker wordt kun je haar sowieso direct aanleggen (om de 3 uur is denk ik als minimum meegeven, vaker voeden mag hoor!) en anders zeker zorgen dat ze om 12 uur goed wakker wordt om te drinken. Beetje onder het voetje kietelen ofzo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:21 schreef Rubey het volgende:
Even een snel vraagje... ik moet vanavond nog twee voedingen doen, 1 rond 9 en 1 rond 12 uur. Omdat ze om negen uur nog niet wakker was hebben we haar wakker gemaakt en aangelegd. Maar na een minuut of vier waarin ze wel goed gedronken heeft is ze in diepe slaap gevallen. Kan ik dit nu als een voeding tellen?
Liz is vrij licht en in het ziekenhuis hebben ze daar nogal een punt van gemaakt met wegen voor en na elke voeding. Vanmorgen bleek dat ze was aangekomen en we naar huis mogen, maar het heeft het zelfvertrouwen geen goed gedaan. Productie gaat gelukkig wel goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |