Ow, das niet hipquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:03 schreef Jore het volgende:
Lieuwe is nu ruim acht maanden en komt nog steeds gezellig drie keer per nacht
S'ochtends 2-3 uur na de eerste voeding kolf ik 100-110 cc. In de loop van de dag wordt het met elke kolfbuurt wat minder. Daarom dat ik tenminste een keer per dag wil kolven. Dan nog is het even aankijken of ik op mijn vrije dagen nog voltijd kan voede. Dat is dan namelijk een keer vaker dan op mijn werkdagen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:06 schreef Jore het volgende:
Tinuviel, het klinkt als een zorgvuldig plan. Hoeveel cc kolf je nu per kolfbeurt? Ik denk dat je weinig problemen tegen gaat komen als je het op deze manier aanpakt.
Ik dacht dat het 4 dagen waren en je dan een voeding kon minderen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:27 schreef cattie het volgende:
Tinuviel, ze zeggen dat je het beste 1 voeding per week kunt afbouwen. Maar Jair is al bijna 9 maanden en dan is je productie ook stabieler, dus iets sneller kan denk ik ook wel.
En je kolft minder dan een voeding per keer, dus wellicht dat het nog makkelijker gaat.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:35 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 4 dagen waren en je dan een voeding kon minderen.
Oh zo herkenbaar. Vannacht de oudste bij in bed genomen, we waren beiden doodop en zo komen we toch aan slaap. Vriendlief vanmorgen: goh, wat een heeeerlijke nacht hè. L was zo lief en heeft zo goed geslapen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:09 schreef Nijna het volgende:
En mn lief die gewoon doortukt en daar ben ik dan eigenlijk stikjaloers op.
Heel herkenbaar.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:22 schreef p_iglet het volgende:
oudere baby'tjes die nog meerde malen willen drinken...
Naja laat ik het vriendelijker verwoorden. Een peuter van 2 die 's nachts ineens weer 1x echt wil drinken, en die het heerlijk vind om 's morgens tussen 5 en 7 rustig bij mama aan de borst wakker te worden.
Alleen vind ik dat ochtend ritueel van 2 uur wat minder
Het slaapt vooral erg lekker als ze beiden zo om de tien minuten willen drinken...quote:
En hoewel je het ongetwijfeld weet toch nog even: Je kan, hoewel nog steeds veel mensen denken van niet, best baby's maken als je nog niet ongesteld bent geweestquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:40 schreef Jore het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds niet weer ongesteld geweest, dat vind ik zo heerlijk! Wat mij betreft blijft dat ook nog een poosje weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |