quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:38 schreef freecell het volgende:
Iemand nog tip tegen pijnlijke tepels bij aanhappen van een dreumes?
Volgens mij komt het gewoon door de zwangerschap, maar als het op te lossen is hoor ik het graag
Bepanthen is ook niet zo'n goed zalfje voor tepels en zeker als, zoals bij freecell, de pijn niet door een wondje wordt veroorzaakt biedt smeren geen enkele hulp.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:56 schreef Kersjes het volgende:
Bepanthen werkt(e) bij mij dus voor geen meter.
Brrr... wat naar joh. Van die BO maar ook van die ranzige poedertjes. Blugh, ik proef ze zo nog.quote:Gelukkig doen de tepels zo goed als geen pijn meer. De linkerborst daarentegen![]()
Het is dus toch uitgelopen op een borstontsteking, ondanks het warm houden, leegkolven en masseren. Nu dus antibiotica, hele ranzige die opgelost moet worden in water![]()
quote:Nou ja, hopelijk binnenkort dus weer pijnvrij voeden. De huisarts raadde me trouwens aan een tepelhoedje te gebruiken omdat mijn tepel nogal vlak is. Bij Devin nooit gebruikt, vond het ongevraagde advies ook een beetje vreemd eerlijk gezegd![]()
Wat zou zo'n tepelhoedje kunnen betekenen?
je kan die gore meuk ook gewoon als pil nemen en dan 2 glazen water erachter aan gooien. dat poeder is echt niet te zuipenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:56 schreef Kersjes het volgende:
Ouch Freecell!
Da's een minder prettige bijkomstigheid van zwanger zijn...
Bepanthen werkt(e) bij mij dus voor geen meter. Gelukkig doen de tepels zo goed als geen pijn meer. De linkerborst daarentegen![]()
Het is dus toch uitgelopen op een borstontsteking, ondanks het warm houden, leegkolven en masseren. Nu dus antibiotica, hele ranzige die opgelost moet worden in water![]()
Nou ja, hopelijk binnenkort dus weer pijnvrij voeden. De huisarts raadde me trouwens aan een tepelhoedje te gebruiken omdat mijn tepel nogal vlak is. Bij Devin nooit gebruikt, vond het ongevraagde advies ook een beetje vreemd eerlijk gezegd![]()
Wat zou zo'n tepelhoedje kunnen betekenen?
Kobus kon gewoon niet goed doordrinken aan mijn tepel. Hij kreeg hem niet goed naar binnen gezogen. Hij hapte wel goed aan maar liet dan bijna meteen weer los. De LK gaf me dat tepelhoedje en het ging meteen goed. Het is al in een vorm dus hij hoeft de tepel niet zo ver naar binnen te zuigen. Het drinken zelf kost wel iets meer moeite schijnt het, maar het lukt hem nu eenmaal maar heel soms om zonder hoedje te drinken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:35 schreef Kersjes het volgende:
Maar serieus, wat voor toegevoegde waarde heeft een tepelhoedje dan eigenlijk?
Oeke, wat is de reden dat jij er een gebruikt bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |