abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73776668
Dus de uitleg die ik er onder heb neergezet slaat nergens op?
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:17:58 #177
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_73776708
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 11:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar noem je iets heel belangrijks,mensen die hun kuur niet afmaken. En bijvoorbeeld bij longontsteking kun je dan infiltraatjes krijgen. Dus ALTIJD je kuur afmaken.
Doorgaan tot dat je er groen en geel uitslaat. BigPharma's rommel moet ten aller tijden ingenomen worden.

Denk dat mensen juist ziek zijn geworden omdat ze z'n pillenfabrikantenkuur slikken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_73776801
How virusses mutate:
http://www.cbc.ca/technology/story/2009/04/27/virus-mutate.html

je hebt gelijk tot, meer populatie is meer mutatie alhoewel het mechanisme niet uitgelegd wordt in dit artikel.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:30:03 #179
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73777058
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 13:21 schreef oompaloompa het volgende:
How virusses mutate:
http://www.cbc.ca/technology/story/2009/04/27/virus-mutate.html

je hebt gelijk tot, meer populatie is meer mutatie alhoewel het mechanisme niet uitgelegd wordt in dit artikel.
Was de feedback een te ver v/h bed show?
pi_73777096
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 13:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Doorgaan tot dat je er groen en geel uitslaat. BigPharma's rommel moet ten aller tijden ingenomen worden.

Denk dat mensen juist ziek zijn geworden omdat ze z'n pillenfabrikantenkuur slikken.
Nee, als je besluit om zo'n kuur te slikken moet je hem afmaken, anders heeft het geen zin.
Dan blijven er bacteriëen over.
Maar goed, daar heb jij geen last van want jij slikt niets.
pi_73777101
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 13:30 schreef rieboet het volgende:

[..]

Was de feedback een te ver v/h bed show?
huh?
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:32:45 #182
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73777134
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 13:31 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

huh?
waarom geen inhoudelijke reactie?
pi_73777185
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 13:32 schreef rieboet het volgende:

[..]

waarom geen inhoudelijke reactie?
De huh? was bedoeld om aan te geven dat ik niet snap wat je bedoelt en er derhalve niet inhoudelijk in op kan gaan.

edit: ik zie nu wat je bedoelt, geef me ff
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:34:56 #184
52357 Lambiekje
pi_73777197
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 13:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, als je besluit om zo'n kuur te slikken moet je hem afmaken, anders heeft het geen zin.
Dan blijven er bacteriëen over.
Maar goed, daar heb jij geen last van want jij slikt niets.
Ik zou eerder een frequentie-therapie doen of iets dergelijks.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:38:47 #185
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73777297
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 13:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik zou eerder een frequentie-therapie doen of iets dergelijks.
Ook het e.e.a. over gelezen, de acupunctuur werkt op andere maar vergelijkbare principes. Dat lichamelijk klachten ontstaan door geblokkeerde elektrische signalen die opnieuw in goede banen worden geleid waardoor de klachten verholpen kunnen worden. Goede link.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:39:34 #186
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73777320
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 13:34 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

De huh? was bedoeld om aan te geven dat ik niet snap wat je bedoelt en er derhalve niet inhoudelijk in op kan gaan.

edit: ik zie nu wat je bedoelt, geef me ff
gratias
pi_73777512
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 13:39 schreef rieboet het volgende:

[..]

gratias
Nja ik denk dat je daar in principe gewoon gelijk in hebt. Heb ik trouwens ook wel eerder al gezegd. Mensen zijn uiteindelijk kuddedieren die nogal gedwee volgen.

In de psychologie, wat uiteindelijk denk ik het wetenschappelijke vlak is waarvan ik redelijk wat afweet, is dat ook heel vaak aangetoond vlak na de tweede wereld oorlog, onderzoek dat je nu met recht klassiekers zou kunnen noemen (ash, stanford prison, milgram) als je wilt kan ik wel wat links sturen.

Ik denk dat het enige waar wij op verschillen op dat put is in hoeverre we overtuigd zijn dat "de grote bazen" dat ook daadwerkelijk van plan zijn.

Dat is ook waarom ik die samenvatting een aantal paginas geleden heb gepost. Ik denk dat we het stiekem op vrij veel punten met elkaar eens zijn, alleen onze uitgangspunten liggen nogal ver van elkaar verwijdert.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:52:01 #188
52357 Lambiekje
pi_73777603
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 13:38 schreef rieboet het volgende:

[..]

Ook het e.e.a. over gelezen, de acupunctuur werkt op andere maar vergelijkbare principes. Dat lichamelijk klachten ontstaan door geblokkeerde elektrische signalen die opnieuw in goede banen worden geleid waardoor de klachten verholpen kunnen worden. Goede link.
was overigens even een snelle google search naar die elec-acupunctuur... vervolgens weet je best zelf wel een weg te vinden naar knappe informatie sites toch?
pi_73777694
Kan daar een nieuwe thread of zo misschien voor open?
Heb daar ook wel wat over te vertellen ^_^ maar is nogal offtopic en ik vermoed nu al dat we het sowieso niet met elkaar eens zullen zijn
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:01:19 #190
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73777826
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 13:48 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nja ik denk dat je daar in principe gewoon gelijk in hebt. Heb ik trouwens ook wel eerder al gezegd. Mensen zijn uiteindelijk kuddedieren die nogal gedwee volgen.

In de psychologie, wat uiteindelijk denk ik het wetenschappelijke vlak is waarvan ik redelijk wat afweet, is dat ook heel vaak aangetoond vlak na de tweede wereld oorlog, onderzoek dat je nu met recht klassiekers zou kunnen noemen (ash, stanford prison, milgram) als je wilt kan ik wel wat links sturen.

Ik denk dat het enige waar wij op verschillen op dat put is in hoeverre we overtuigd zijn dat "de grote bazen" dat ook daadwerkelijk van plan zijn.

Dat is ook waarom ik die samenvatting een aantal paginas geleden heb gepost. Ik denk dat we het stiekem op vrij veel punten met elkaar eens zijn, alleen onze uitgangspunten liggen nogal ver van elkaar verwijdert.
- edit - Je post niet helemaal meegenomen in de replay

Het is de standvastige stelling in te nemen er vanuit te gaan dat de "grote jongens" iets kwaads in de zin hebben waardoor je wel heel principieel ten strijden kan trekken maar lang niet altijd effectief.

Het probleem is namelijk dat je dan dan eerst moeten zien te bewijzen hetgeen weinig kans heeft.

Je zou het misschien zo kunnen bekijken, de wereld van de "grote jongens" ook wel genoemd, Bilderberger groep, Counsel of Foreign Relations, Illuminati, Elites, Aristocratie, Koningshuizen en ga zo nog een tijdje door.

Dat zijn bepaalde milieus waar de gemiddelde burger niet zomaar alles over te weten kan komen.

Het zou b.v. zo kunnen zijn dat deze mensen, de door hun ingehuurde deskundigen gemaakte beslissingen, accorderen, in sommige gevallen wellicht per vergissing of beïnvloed door foutieve informatie.

Dan ben je alsnog het haasje of er nu zoiets als een ondeugende kwaadwillende "old boys network" bestaat die dat (de mogelijke catastrofale gevolgen van vaccinatie op de korte of langere termijn) altijd bewust heeft gewild of niet.

Gen technologie met name het onderdeel "gene splicing" op zijn Engels, betreft "cutting edge" technologie, en een Technologie waarover nog niet zo heel veel bekend is, en de gurus op dit terrein zijn nog met 1 hand te tellen, bij wijze van spreken.

Bijzaak voor sommigen misschien maar er zijn ook opvallend veel micro biologen (weet niet of correct vertaald) op vroegtijdige leeftijd komen te overlijden binnen een eveneens opvallend kort tijdsbestek.

Er hoeft maar een relatief klein groepje gekken te zijn die een of andere terroristische daad willen plegen voor wat voor rede dan ook met behulp van de meest geavanceerde technologie, waardoor men "potentieel" best veel schade zouden kunnen aanrichten.

De ideale camouflage zou kunnen zijn om als een v/d weinigen te beschikken over high tech kennis waardoor het wellicht statistisch gezien vrijwel onmogelijk is voor een geloofwaardige klokkenluider (dus iemand met een onomstotelijk geloofwaardigheid wegens veel kennis van zake, maar zelf niet in het complot) om bijtijds aan de bel te trekken zodra hij iets alarmerend zou ontdekken.

Gezien de gemiddelde mens veel tijd kwijt is door files en werk en de kinderen naar school te brengen etc, hebben zij geen tijd, aanleiding of interesse laat staan energie om zich ook nog eens met dit soort zaken bezig te houden.

Vandaar dat op vaccinatie aan te dringen, al is het met de beste bedoelingen, dusdanig ver boven de hoofden van velen uitstijgt om dat als iets vanzelfsprekends te kunnen verpakken.

Want als men de tijd had om zich in al de mogelijke achtergrond informatie te verdiepen er vrijwel geen hond zich meer zou aanmelden voor zo'n ding.

Als je alleen al nagaat dat moment iets misgaat er niemand aansprakelijk gesteld kan worden is dat op zich al vreemd.

Dus als je het zo bekijkt en men daarna zou handelen zou er wellicht nog steeds een vaccin kunnen beschikbaar zijn voor diegenen die het nodig hebben mits er dan nog geen alternatieve behandeling voor bestaat.

Alleen zou er dan op wat voor manier dan ook dusdanig veel beveiliging op moeten zitten dat je er wel 100 per jaar zou kunnen nemen zonder je daar maar 1 seconde zorgen over zou hoeven te maken, en verzekerd van een ruimschoots dekkende compensatie in geval er alsnog iets mis zou gaan ondanks alles.

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 19-10-2009 13:34:01 ]
pi_73784896
Simpel; grotere populatie ---> meer besmette individueën ---> meer besmette cellen. ---> kans van 0,00001 dat er een voor het irus gunstige mutatie optreed.

Oftwel de gebeurtenis (het repliceren van het virus) herhaald zich vaker met steeds die kans op een voor dat virus gunstige mutatie. Hoe vaker het plaatsvind hoe hoger de cummulatieve kans dat er een gunstige mutatie optreed. Hoe sneller het lijkt te gebeuren. Vergelijk het met het langzaam en snel achter elkaar een dobbelsteen gooien. als je snel gooid zal je doorgaan sneller een 6 gooien.

Hier is dus geen menselijke manipulatie voor nodig. Daarbij heb je geen referentie materiaal wat verder dan de afgelopen 60 jaar teruggaat. Dus je weet niet hoesnel het daarvoor ging. Dus een statement dat het door mensen sneller gaat is:
1) onjuist
2) ongefundeerd.

Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 19:08:02 #192
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73785079
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 13:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

was overigens even een snelle google search naar die elec-acupunctuur... vervolgens weet je best zelf wel een weg te vinden naar knappe informatie sites toch?
Idd mar af en toe een relevante link zomaar in de schoot geworpen krijgen kan ik nog steeds wel waarderen.

[ Bericht 6% gewijzigd door rieboet op 17-10-2009 20:12:09 ]
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:45:35 #193
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73842002
Argusoog is een van de Alternatieve nieuwsbronnen die het hoofdstuk H1N1 vaccinatie serieus is blijven nemen en dat nog steeds doet tot op de dag van vandaag.

Alvast een korte samenvatting: betreft een kort geding en dient in de rechtbank in Zwolle op 22 oktober 2009 om 14.00 uur.

Inzet is onmiddellijke vrijgave van de volgende informatie: Welke gezondheidsschade kunnen de niet- geteste H1N1-vaccins veroorzaken op korte en lange termijn? Hoe is de aansprakelijkheid geregeld? Zijn de vaccinproducenten, net zoals in Amerika, gevrijwaard? Is de burger zelf verantwoordelijk omdat de vaccinaties vrijwillig zijn? Verder wordt gevraagd naar specifieke informatie over de besluiten van versnelde goedkeuringsprocedures en clinical trials van de vaccins, de vaccinadjuvantia en -ingrediënten, en hoe VWS en CBG controle en onderzoek verrichten om de gezondheid van de burgers adequaat te beschermen.

Kort geding tegen de Staat over de gevaren van de H1N1 vaccinatie

De Rechtbank in Zwolle heeft zich bevoegd verklaard.
De zitting is op 22 oktober 2009 om 14.00, Hanzelaan 351 in Zwolle.

De rechtszaak wordt gesteund door:

www.verontrustemoeders.nl
www.meerwetenoverfreek.nl
www.prikmijmaarlek.nl
www.despuitblijfteruit.nl
www.hetc.nl
www.meld.gezondheidenmilieu.nl
www.wijwordenwakker.org
www.wanttoknow.nl
www.wehaveachoice.weebly.com
www.kiesbewust.wazzup.nl
www.argusoog.org
www.groundcrew.nl
www.citizensinactionbelgium.ning.com
www.tobyornottoby.com

Voor meer informatie: zie …
www.labvirus.com
  maandag 19 oktober 2009 @ 19:00:25 #194
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_73853750
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 13:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Lambiekje je was vandaag op tv. In een programma op de zender ned 1 rond 18.30.
Het onderwerp was vaccinaties voor baarmoederhalskanker en hoe dokters meer het internet gaan gebruiken om de relatie met patienten te onderhouden.

De voorlichtingscampagne voor baarmoederhalskanker was geen succes, oorzaak daarvoor, de gebrekkige communicatie van dokters met deze doelgroep, tieners.

op dat moment werd de FOK-website getoond en jouw usericoon, als voorbeeld dat op het internet informatie circuleerd dat het gebruik van het vaccin ontmoedigd
  maandag 19 oktober 2009 @ 19:04:41 #195
52357 Lambiekje
pi_73853897
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:00 schreef francorex het volgende:

[..]

Lambiekje je was vandaag op tv. In een programma op de zender ned 1 rond 18.30.
Het onderwerp was vaccinaties voor baarmoederhalskanker en hoe dokters meer het internet gaan gebruiken om de relatie met patienten te onderhouden.

De voorlichtingscampagne voor baarmoederhalskanker was geen succes, oorzaak daarvoor, de gebrekkige communicatie van dokters met deze doelgroep, tieners.

op dat moment werd de FOK-website getoond en jouw usericoon, als voorbeeld dat op het internet informatie circuleerd dat het gebruik van het vaccin ontmoedigd
waar waar

Even naar EenVandaag op uitzendinggemist kijken
  maandag 19 oktober 2009 @ 19:07:56 #196
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_73854031
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

waar waar
Hier één vandaag, het onderwerp : de toekomst van de zorg.

http://www.eenvandaag.nl/
pi_73856783
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  Moderator maandag 19 oktober 2009 @ 20:24:09 #199
249559 crew  Lavenderr
pi_73857006
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

waar waar

Even naar EenVandaag op uitzendinggemist kijken
Je wordt beroemd Lambiekje
pi_73861734
zOMG!!! We hebben een beroemdheid in ons midden!

Helaas staat dat topic niet in BNW he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')