Dat is een vergelijking die nergens op slaat, mijn beste.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:48 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat is waar.. ik vind ook dat mensen die verplicht bespoten groente moeten eten, i.t.t. tot mensen die het vers en natuurlijk krijgen, ook niet moeten zeiken.
Buhh!! Zeikerds!!
En dat, is weer een mening, mijn beste.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is een vergelijking die nergens op slaat, mijn beste.
Nee hoor, hoe verhoudt bespoten groente vs. onbespoten groente zich tot een vaccin met/zonder hulpstoffen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
En dat, is weer een mening, mijn beste.
Vaccin=goed voor je.. groente.. ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe verhoudt bespoten groente vs. onbespoten groente zich tot een vaccin met/zonder hulpstoffen?
Zonder groente ga je dood (aan scheurbuik of andere nare ziektes)quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
Vaccin=goed voor je.. groente.. ook.
Duhhh
De bedoeling met een gelijkenis is niet dat het identiek aan elkaar moet zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zonder groente ga je dood (aan scheurbuik of andere nare ziektes)
Zonder vaccin ga je niet per se dood
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:07 schreef Ticker het volgende:
[..]
Daarnaast, bevestig je hiermee dat vaccineren overdreven is.
Groente-onthouding hoef je ook niet dood persé. Je hebt ook nog zo iets als fruitisme. Maar als je groente gaat bereiden in een magnetron ga je net zo als met vaccins kanker ontwikkelingen. En wat voor voedsel wordt nog al gepromoot? Juist ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zonder groente ga je dood (aan scheurbuik of andere nare ziektes)
Zonder vaccin ga je niet per se dood
Klopt, en, hoewel off-topic, ben ik er geen voorstander van omdat het nogal beperkend is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Groente hoef je ook niet dood persé.
Je hebt ook nog zo iets als fruitisme.
wat?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar als je groente gaat bereiden in een magnetron ga je net zo als met vaccins kanker ontwikkelingen.
Ja, dat is effe schrikken hé!quote:
Dan heb jij wel een hele speciale magnetron, eentje die het DNA van cellen kan muteren, en ze ook nog zo snel kan laten groeien dat ze in die paar minuten niet ontploffen door het verhitten van het water/vocht in de cellen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Groente-onthouding hoef je ook niet dood persé. Je hebt ook nog zo iets als fruitisme. Maar als je groente gaat bereiden in een magnetron ga je net zo als met vaccins kanker ontwikkelingen. En wat voor voedsel wordt nog al gepromoot? Juist ja.
Alles en iedereen van enige autoriteit wil willens en wetens dat we ziek en kankerhebben. Dat is namelijk $$$
http://www.rudolfdewit.com/md_magnetron.htmlquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:43 schreef Dragorius het volgende:
Nee echt,...
Dan mag je dat mij wel eens uitleggen, hoe het laten trillen van atomen leidt tot kanker.
En die zogenaamde onderzoeken waar hij het over heeft zijn nergens te vinden...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:48 schreef Ticker het volgende:
[..]
http://www.rudolfdewit.com/md_magnetron.html
Trillen van atomen?
Goeie vraag inderdaad, wanneer was die rechtszaak?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:57 schreef oompaloompa het volgende:
Is er al nieuws over die oudergroep die informatie via de rechter op wilde vragen?
Dat kort geding zou toch de 22e behandeld worden?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:57 schreef oompaloompa het volgende:
Is er al nieuws over die oudergroep die informatie via de rechter op wilde vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |