abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73678630
Bron: AD
quote:
"ROTTERDAM - Positivteitsgoeroe Emile Ratelband is niet zo positief over homo's. In het Vlaamse blad 'Dag Allemaal' gaat hij te keer over homoseksualiteit. Volgens hem is het een ziekte die genezen kan worden.

'Kijk, ik heb niks tegen die meisjes en jongens, maar het blijft een feit dat homofilie een ziekte is. Toch? Het andersgeaard zijn heeft zich zo in onze maatschappij ingenesteld, dat iedereen het als normaal is gaan beschouwen. Maar het blijft een afwijking. Waar trouwens een behandeling tegen bestaat. Homoseksualiteit is gewoon een vorm van verslaving. Een seksverslaving. Die ook als dusdanig benaderd dient te worden. Zelfdiscipline is daarbij het sleutelwoord.'

In het interview haalt hij ook nog uit naar Lady Diana. Hij vindt haar een sloerie die haar gezin heeft verlaten.

Een positief woord heeft Ratelband over voor Osama Bin Laden :Hij is een verlicht denker.' (EBO) "
Ratelband is nu echt aan het doordraaien, Prinses Diana een sloerie, Bin Laden een verlicht denker??? En dan heb ik het nog niet eens over wat hij over homo's zegt... Wat een ongelofelijke idioot!

[ Bericht 0% gewijzigd door Haantjedevoorste op 14-10-2009 13:25:32 ]
pi_73678698
kan deze man niet gewoon op het schavot !!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:21:33 #3
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_73679238
Sinds wanneer vinden we de mening van de dorpsgek belangrijk!?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:24:13 #4
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_73679310
doe us bron vermelden.
pi_73679327
Dat heeft hij toch wel vaker geroepen?
pi_73679380
Gewoon geen aandacht geven aan die man, dan houdt hij vanzelf wel een keer op.
pi_73679414
wie? Zo te lezen is deze man rijp voor het gesticht.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_73679439
Emile wil weer eens een beetje aandacht?
Stumperd
pi_73679612

Zo positief vind ik die ratelaar anders niet
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_73680228
Het is ook niet echt de bedoeling, anders zouden homo's wel op een natuurlijke wijze kinderen kunnen krijgen.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:58:35 #11
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_73680298
Kan die vent ook eens iets verstandigs roepen voor de verandering?
Qui habet aures audiendi audiat
pi_73680599
Ik had een boek van emiel, voor kinderen, dat was best tof.
Maar die man zelf.... neeee.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_73680692
deze uitlatingen heeft hij een paar jaar geleden idd ook gedaan
pi_73684283
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:26 schreef CasB het volgende:
Gewoon geen aandacht geven aan die man, dan houdt hij vanzelf wel een keer op.
Nou eigenlijk wordt sneue vent dan steeds doller.
pi_73684906
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:56 schreef DrDentz het volgende:
Het is ook niet echt de bedoeling, anders zouden homo's wel op een natuurlijke wijze kinderen kunnen krijgen.
Dat slaat helemaal nergens op. Dan is homoseksualiteit toch nog geen ziekte? Wat maakt het dan een ziekte?!
pi_73685555
Lieverd, don't feed the troll
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:41:14 #17
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_73685738
Wat een idioot Seksverslaving, laat me niet lachen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_73686018
die man is zelf een ziekte .... zo !!
pi_73690412
Het is een afwijking, de meerderheid is het namelijk niet.
Derevaun Seraun.
pi_73693118
Ik ben verslaafd aan mannen, vooral types als Ratelband
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:49:00 #21
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_73695943
Ik begrijp eigenlijk niet dat journalisten die onzin nog opschrijven. Die man is volslagen aandachtsbehoeftig en heeft duidelijk een of ander (minderwaardigheids)complex.
Als we alle gekken aan het woord moeten laten, is het einde zoek. Waarom lukt het deze idioot dan steeds om in het nieuws te komen? Het is niet dat hij er toe doet.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 08:45:34 #22
265233 veuvje
MJ......Love
pi_73704189
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:56 schreef DrDentz het volgende:
Altijd lekker rellen he DrDentz!!!
Die vent is gewoon gek en idd geen aandacht aan geven komt het helemaal goed met de dorpsgek!
1958 - forever....Rest in Peace Applehead!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 09:03:13 #23
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_73704411
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:49 schreef Duderella het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet dat journalisten die onzin nog opschrijven. Die man is volslagen aandachtsbehoeftig en heeft duidelijk een of ander (minderwaardigheids)complex.
Als we alle gekken aan het woord moeten laten, is het einde zoek. Waarom lukt het deze idioot dan steeds om in het nieuws te komen? Het is niet dat hij er toe doet.
Ik snap die provocerende volksjournalistiek ook niet helemaal. Maargoed, als dit zijn mening is; whatever. Laat hem lekker. Ik vraag me alleen af of het niet verstandiger is hem zelf eerst te genezen, voordat hij aan de "verslaafde gays" kan beginnen. , hoe verzint ie het!!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_73708965
Wat een idioot .
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:09:15 #25
85962 ioko
I Appear Missing
pi_73709090
Die man geilt gewoon op aandacht. En jammer genoeg krijgt hij die ook nog op deze manier.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_73722289
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:09 schreef ioko het volgende:
Die man geilt gewoon op aandacht. En jammer genoeg krijgt hij die ook nog op deze manier.
http://www.volkskrant.nl/(...)jkerman_te_verstoren

ach de man begon ooit als pannekoek en zo zal ie wel eindigen ook

Ratelband weet show Spijkerman te verstoren
RECENSIE, RONALD OCKHUYSEN
Gepubliceerd op 27 oktober 1997 00:00, bijgewerkt op 16 januari 2009 10:23

'Waag het niet mij nog eens aan te raken' Piet Vroon, hoogleraar psychonomie aan de
Rijksuniversiteit Utrecht, staat op en priemt zijn wijsvinger dreigend in de lucht, als een
straatvechter op oorlogspad.

Zijn tegenstrever, Emile Ratelband, handelaar in opgewekte praatjes, reageert met een sterk
wapen: nadat hij Vroon als een vriend bij de arm had gepakt, lacht hij de lach van een woekeraar
die weet dat hij zijn slag heeft geslagen.

Spijkers, de origineelste late night show van dit moment, herbergde zaterdag een ontluisterende
scène. Presentator Jack Spijkerman had Ratelband en Vroon uitgenodigd voor een discussie over Ratelbands rol als voorganger van het geloof in eigen kunnen.

De aanleiding daartoe was een plausibele: tijdens een sessie van Ratelband op een school hadden scholieren brandwonden opgelopen bij het lopen over gloeiend hete kolen.

De redactie van Spijkers beschouwde de ontmoeting tussen beide heren waarschijnlijk als een
pikanterie, als een onderwerp dat mooi paste tussen een gesprek met monseigneur Muskens en het
almaar beter wordende cabaretblok waarin wekelijks het nieuws van streek wordt gebracht.

Het pakte anders uit: het treffen tussen de heren ontaardde in een dialoog waaruit een lont stak.
Vroon bleek in de war. Hij had zijn binnenkomst nog niet gemaakt of de aanval op Ratelband werd
ingezet. 'Ik wens niet met jij of jou aangesproken te worden', gaf hij woest te kennen.

Ratelband, die in Vroons ogen de psychologie 'verkracht', maakte op zijn beurt, zoals het een populist betaamt, de waarde van Vroons academische pretenties belachelijk.

'Ik bakte vroeger poffertjes, geen pannenkoeken', corrigeerde hij Vroon, alsof dat er
iets toe deed.

Spijkerman keek beduusd toe, als iemand die zijn verjaardagsfeest bedorven ziet worden.
'Niet gaan slaan, heren', riep hij. In die waarschuwing ging gêne schuil.

Zal Spijkerman op dat moment hebben beseft dat Spijkers ook zonder een verdwaalde
wetenschapper en een volksmenner geestig is?

Zondag kreeg de sector waarin Ratelband opereert, die van de kwakzalverij, opnieuw aandacht.

Van Kooten en De Bie voerden zoals gebruikelijk een parade van typetjes op, en één daarvan
maakte de uitzending tot een waardevolle.

De Bie haakte als Menno Landheer in op het rumoer dat is ontstaan over de waarde van hypnotherapie.
Landheer bleek, evenals Ratelband, een aanhanger van het positief denken.

Wie in dit leven ongelukkig is, kan zijn trauma's laten 'verdunnen', vertelde Landheer.
Opdat na een reïncarnatie het leiden van een leuker leven mogelijk wordt.

De Bie's pleidooi voor 'traumaverdunning' klonk, en dat was de kracht van het toneelstukje,
doodgewoon. Sterker: de karikaturale Landheer was een genuanceerd personage vergeleken met
de twee heren die elkaar in Spijkers verbaal te lijf gingen.

Dat moet Vroon en Spijkerman aan het denken hebben gezet.

En Ratelband?

Die genoot zondag na van de gratis verworven publiciteit en riep 'Tsjakkaa', uit volle borst, met plastic gevuld.

Ronald Ockhuysen

.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:50:31 #27
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_73722724
Wat een hilarisch geschreven artikel!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_73736574
heb vanmiddag nog een frietje op in de snackhoek van die ratelslang in arnhem .was niet te vreten .friet was duidelijk dubbel gebakken ,dus dat is dat eventuele restjes al gebakken friet worden meegebakken . bah bah en nog eens bah !!! maar ja ,het is ook geen wonder als je ziet wat voor een kansloze randgroepjongeren achter de toonbank staan
pi_73739846
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:50 schreef Qebbel het volgende:
Wat een hilarisch geschreven artikel!
ben wel benieuwd of zijn zoon al genezen is....

bron; archief do 3 oktober 2002
http://krant.telegraaf.nl(...)oon.zelf.sokken.html

Ratelband accepteert homo-zoon

AMSTERDAM - "Pap, ik moet je iets vertellen, ik ben homoseksueel."
Positiviteitsgoeroe Emile Ratelband moest wel even slikken toen zijn 26-jarige zoon Rolls -
de broer van Royce - met die mededeling zijn villa in Arnhem binnenstapte.

"Mijn leven was net weer gezellig. Rust, rust, rust,
Ik woon nu samen met Sylvie, de enige vrouw die mij niet verraden heeft.
Ik geniet van mijn kleine jongste dochtertje Beau Aimée.
En dan gebeurt er zoiets. Ik, als enorme hetero, heb met mijn zaad een homo voortgebracht.

Nou tsjakka, oké dan...
Schrikken natuurlijk, maar dat moet ik dan maar ten volle accepteren."

Emile koos ervoor de 'coming out' van zijn zoon zelf publicitair te begeleiden.
"Coming out, zo heet dat, hè, dat weet ik ook sinds vorige week.
Tja, het leek me handig het zelf maar te vertellen, voordat iedereen er lacherig over gaat doen.

Daarom ben ik er nu tegen jou openhartig over.
Ik heb in het verleden nogal het een en ander over homo's gezegd, inderdaad.
Dat het een ziekte was, heb ik, geloof ik, weleens beweerd, dat het tussen je oren zou zitten
en dat het bij gezonde mannen ook weer vanzelf over zou gaan.

Wie wil lachen gaat zijn gang.
Ik kom op al die uitspraken terug.
Ik heb Rolls in mijn armen genomen en hem en zijn eventuele mannelijke partner van harte
uitgenodigd bij ons te komen dineren.
Ach, ik ben ook milder geworden."

Emile zegt zich wel schuldig te voelen.
"Rolls heeft een paar vriendinnen gehad en nu kwam hij bij mij met de dingen die ik altijd
over sommige zogenaamd moderne vrouwen heb gezegd.

'Ze koken geen vreten meer voor je, ze kunnen geen sokken meer voor je stoppen.
Ze zijn alleen geïnteresseerd in hun eigen leven en ook al verwen je ze tot in de afgrond,
ze hebben elke avond hoofdpijn'.

Ik zei tegen Rolls: dan neem je toch een vrouw uit Thailand of India?
Daar hebben ze nog wel manieren geleerd.
Maar dat wil hij niet. Hij heeft echt het licht gezien.

Discotheek

De goeroe, die net terug is van een intensieve positiviteitstraining van medewerkers in de gezondheidszorg, vertelt dat zijn zoon zijn seksuele voorkeur bij toeval ontdekte:
"Hij heeft een discotheek en omdat ik erg tegen discriminatie ben, had ik hem ertoe aangezet
allerlei avonden voor moeilijke groepen te organiseren.

Zo was er een swingavond voor gehandicapten, een avond voor allochtonen en Rolls had ook
een avond voor gays georganiseerd. Een paar avonden zelfs.
Omdat die in Arnhem nergens gezellig kunnen dansen.
Wist ik veel dat hij daar zelf geïnspireerd zou raken.
Nou ja, vrijheid blijheid. En hij moet ten volle voor zijn overtuiging gaan."

Emile benadrukt dat hij 'in het echt' ook eigenlijk niks tegen homoseksuelen heeft.
"Ik kwam bij mijn vorige huis weleens in een parkje en daar zat op een gegeven moment
steeds een oud mannetje met een keeshondje op schoot te huilen op een bankje.

Ik kon het niet aanzien en vroeg aan die man wat er aan de hand was en toen vertelde hij
dat zijn zoon had opgebiecht homoseksueel te zijn.

'Tsjakka', riep ik, 'wat is daar nou zo erg aan?
Het blijft toch je eigen vlees en bloed'. Ik heb die man er overheen geholpen, maar ik moest er
wel aan denken toen Rolls voor me stond.

'Nou jongen', zei ik tegen hem, 'ik had eigenlijk nog wel gehoopt dat ik opa van je zou worden.
Maar daar moet zijn broer Royce of één van de drie meiden nu maar voor zorgen'.
Rolls heeft nog geen vaste vriend, maar zodra dat wel het geval is, mogen ze als stel gezellig
komen dineren."

Is Ratelband na de liefdesoorlog deze zomer met al zijn ex-vrouwen trouwens zelf weer
echt gelukkig?

De goeroe corrigeert: "Ik ben altijd gelukkig geweest. Ik slaag er ook in, in mijn eentje iets van
mijn leven te maken. Laat geen enkele ex denken dat ik naar haar terugverlang of zo.
Ik heb Sylvie teruggenomen, omdat zij de enige was die haar mond hield over mij.
Daarom heb ik haar teruggenomen.
En het is nu wel een stuk gezelliger in huis.
Ik hoef mijn gezelschap niet meer buiten te deur te zoeken, begrijp je"

Voldoet Sylvie aan jouw eisen?
Kookt ze en stopt ze sokken?
Ratelband schatert: "Ze doet alles wat ik fijn vind, behalve sokken stoppen.
Maar ik kan me nieuwe sokken veroorloven.
En verder vind ik het heerlijk mijn lieve kleine prinsesje Beau Aimée in mijn omgeving te hebben.
We hebben haar gedoopt.
Ze is nu één jaar, ze loopt en ze kan alle woorden zeggen die belangrijk zijn in het leven:
Mama, Papa en tsjakka!

We vormen echt een leuk gezinnetje met zijn drieën."

pi_73754480
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:21 schreef FANN het volgende:

[..]

(...)
Ik zei tegen Rolls: dan neem je toch een vrouw uit Thailand of India?
Daar hebben ze nog wel manieren geleerd.
(...)
pi_73761365
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:04 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

errug hé

die vent spoort niet...
pi_73761713
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:36 schreef FANN het volgende:

[..]

errug hé

die vent spoort niet...
ik zou denken dat t een parodie is
die link doet t ook niet
pi_73761976
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:46 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik zou denken dat t een parodie is
die link doet t ook niet
welke link doet het niet

deze

http://krant.telegraaf.nl(...)oon.zelf.sokken.html

of deze?

http://www.volkskrant.nl/(...)jkerman_te_verstoren

bij mij doen ze het alle twee hoor,
ze laden wel erg langzaam ...
pi_73763438
de eerste
pi_73767241
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:39 schreef JaneDoe het volgende:
de eerste

nah niet zeuren dat ik geen screenshots kan maken enzo, want ik weet inderdaad
niet hoe dat werkt, maar ik heb het artikel uitgeprint en er een foto van gemaakt,
tweede gedeelte was te onduidelijk voor de foto dus dan moet je me maar op mijn
woord geloven.

dit zie ik; je ziet inderdaad een aantal keren staan
''pagina wordt niet weergegeven" maar het artikel is gewoon te lezen bij mij.

hopenlijk ben je nu wel overtuigd?
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 01:08:14 #36
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_73770439
En die zoon ís helemaal niet homo. Hij heeft dat toen alleen gezegd om pa op stang te jagen, later heeft hij toegegeven dat het niet waar is.
pi_73770497
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:17 schreef FANN het volgende:

[..]

nah niet zeuren dat ik geen screenshots kan maken enzo, want ik weet inderdaad
niet hoe dat werkt, maar ik heb het artikel uitgeprint en er een foto van gemaakt,
tweede gedeelte was te onduidelijk voor de foto dus dan moet je me maar op mijn
woord geloven.

dit zie ik; je ziet inderdaad een aantal keren staan
''pagina wordt niet weergegeven" maar het artikel is gewoon te lezen bij mij.

[ afbeelding ]

hopenlijk ben je nu wel overtuigd?
Dat is wel de meest omslachtige manier die ik ooit gezien heb van een screenshot maken.
pi_73770514
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 08:45 schreef veuvje het volgende:

[..]

Altijd lekker rellen he DrDentz!!!
Die vent is gewoon gek en idd geen aandacht aan geven komt het helemaal goed met de dorpsgek!
Achja.. je moet toch wat..
pi_73770533
Ik heb wel veel wijsheden van Ratelband meegekregen. Je moet of bakker worden of fietsenmaker. Want hoe erg de crisis ook wordt, mensen willen altijd brood eten en willen altijd blijven fietsen. Dus dan loop je geen schade op.
pi_73772428
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 01:10 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dat is wel de meest omslachtige manier die ik ooit gezien heb van een screenshot maken.
pi_73772432
Ratelband

meer krijg ik er niet uit
ijs_beer fan!
pi_73774195
quote:
Emile Ratelband woest op tijdschrift

Emile Ratelband ontkent dat hij tegen een journalist van het Belgische tijdschrift Dag Allemaal heeft gezegd dat homoseksualiteit een ziekte is.

In het interview valt te lezen dat de positiviteitsgoeroe vindt dat homoseksualiteit een ziekte is die hij kan genezen. Ratelband is woest op het tijdschrift en blijft volhouden dat hij dit niet heeft gezegd. Hij eist een rectificatie. Dit meldt RTL Boulevard.

De redactie van het Belgische tijdschrift heeft laten weten dat ze het gesprek met Ratelband hebben opgenomen. Ze willen de tape echter niet aan andere media laten horen. Volgens Emile was er tijdens het interview geen geluidsrecorder te bekennen. De journalist zou zelfs geen aantekeningen hebben gemaakt.

Volgende week vindt er een gesprek plaats tussen Ratelband en de journalist.
bron
pi_73776232
tuuuurlijk, inene
pi_73986375
quote:
Aangifte tegen Ratelband wegens discrimineren homo’s

AMSTERDAM – Het Amsterdamse raadslid Michiel Mulder (PvdA) doet vrijdagmiddag aangifte tegen Emile Ratelband wegens het discrimineren van homo’s.

In het Belgische blad Dag Allemaal zou Ratelband hebben gezegd dat homofilie een ziekte is en dat hij de kwaal zou kunnen genezen. Mulder vindt dat met de uitspraken een grens wordt overschreden.

"Het is te makkelijk om te roepen dat het hem alleen om de aandacht gaat," aldus Mulder. "Homo's ondervinden last van zulke uitspraken." Vooral de uitspraak dat homoseksualiteit zich zo ver in de maatschappij heeft genesteld dat het normaal wordt gevonden, gaat volgens Mulder te ver.

"Wat mag wel en wat mag niet gezegd worden? Daarin moet de wet consequent worden toegepast," aldus het raadslid, dat anderen oproept om eveneens aangifte te doen.

Rectificatie

De positiviteitsgoeroe verklaart dat het Belgische blad leugens verspreidt.

“Het is helemaal verkeerd weergegeven. Daar heb ik inmiddels al lang en breed met de redactie over gesproken. Er komt er ook een rectificatie aan, maar niemand heeft het geduld om daar op te wachten.”

Adjunct hoofdredacteur Bart Alleman van Dag Allemaal zegt dat hij geen rectificatie gaat plaatsen. "Zo zou ik het niet noemen. We publiceren in de volgende editie wel een stuk over de oproer die het in Nederland teweeg heeft gebracht, maar hij heeft absoluut gezegd dat homofilie een afwijking is die te behandelen valt.''

Emile Ratelband reageert verbolgen op het voornemen van Michiel Mulder om aangifte te doen.

Splinterpartij

''Waar was die splinterpartij van een PvdA toen groepen Marokkanen homo's in elkaar sloegen? Nergens. Dus één op één wel durven in te grijpen, maar als het om groepen gaat niet.''

Ratelband laat niet na om te verklaren wat dan wel besproken is tijdens het interview.

“Ik heb nooit gezegd dat het een ziekte is. Omdat homo’s zich blijven onderscheiden met bijvoorbeeld gayfeestjes, bepaalde kleding en homocafé's discrimineren ze zichzelf. Zo zullen ze ook nooit integreren, net zoals sommige groepen Marokkanen.”

Bandjes

Het interview is opgenomen en de bandjes zijn in handen van Dag Allemaal, zo laat Bart Alleman weten. "Maar die geven wij onder geen beding uit. Dat doen wij nooit, dus nu ook niet.''

Emile Ratelband zegt op zijn beurt dat er helemaal niks is opgenomen. “Dus ze doen allemaal maar. Als die Mulder aangifte wil doen, gaat hij zijn gang maar lekker. Laat ze maar komen.”
bron
pi_73987927
"If homosexuality is a disease, let's all call in queer to work. Hello, can't
work today. Still queer."

-- Robin Tyler
Jusqu'ici tout va bien...
pi_73988654
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef Manono het volgende:
"If homosexuality is a disease, let's all call in queer to work. Hello, can't
work today. Still queer."

-- Robin Tyler
.
pi_73988731
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:21 schreef Yi-Long het volgende:
Sinds wanneer vinden we de mening van de dorpsgek belangrijk!?
Hier was het topic eigenlijk al klaar.
Schnaps im Kopf, du holde Braut
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:53:04 #48
276667 Tycho_P
Straight Outta Goirle
pi_74001662
Vanavond zit hij bij Pauw en Witteman
Debat met Michiel Mulder over deze kwestie
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:49:16 #49
71919 wonderer
pi_74003606
Net gezien. Ik word zo moe van die voorplantings "argumenten" en die "ze scheiden zich toch af, dan mogen wij ze als minder behandelen" ideeen
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_74004004
Mijn moeder moest erg lachen om dat met die seksverslaving. Mijn andere moeder kon er niet om lachen dat mn moeder er zo om moest lachen
pi_74005889
http://pauwenwitteman.vara.nl/

hier kan je de uitzending terugkijken
pi_74214548
ratelband in p&w: ik heb niet gezegd dat homofilie een ziekte is, ik zei t is een AFWIJKING

vanmorgen bij giel beelen: ik heb niet gezegd t een afwijking is, ik zei dat homo's ANDERS zijn

iemand trouwens iets gelezen van die rectificatie waar hij t al een week over heeft?
pi_74238798
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 09:39 schreef JaneDoe het volgende:
ratelband in p&w: ik heb niet gezegd dat homofilie een ziekte is, ik zei t is een AFWIJKING

vanmorgen bij giel beelen: ik heb niet gezegd t een afwijking is, ik zei dat homo's ANDERS zijn

iemand trouwens iets gelezen van die rectificatie waar hij t al een week over heeft?
nee nog niks gezien...
pi_74243358
Het is niet te genezen,het zin in de genen.....
Wat n aap,dat die kerel eens zn mond houdt
AFC Ajax
pi_74246384
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 01:08 schreef Vandaag... het volgende:
En die zoon ís helemaal niet homo. Hij heeft dat toen alleen gezegd om pa op stang te jagen, later heeft hij toegegeven dat het niet waar is.
of heeft zijn vader hem 'genezen'? Wat een vreselijke man is het ook..
pi_74354127
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_terug__.html?p=5,1

di 03 nov 2009, 15:50
Ratelband neemt uitspraken over homo's terug
AMSTERDAM - Positiviteitsgoeroe Emile Ratelband neem zijn uitspraken over homo's terug.
Dat zei hij dinsdag na afloop van een gesprek met homobelangenorganisatie COC.
„Ik heb alles teruggenomen. Ik bied mijn excuses aan. Ik heb het gewoon verkeerd gedaan.”

Ratelband zei onlangs in het tv-programma Pauw & Witteman en tegen de regionale zender

RTV Noord Holland onder meer dat homoseksualiteit een afwijking is en dat homo's abnormaal zijn.

De 'mental coach' wordt nu overigens ook lid van het COC.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74354994
is de drift tot het maken van kinderen bij hoogbejaarde uitgerangeerde televisie schreeuwers ook te genezen?
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:24:48 #58
71919 wonderer
pi_74357895
Gisteren in de Dag Allemaal stond nog een stukje, oa weer over dat ze zelf niet integreren met die homobars en parades Sukkel.
pi_74359284
TSJAKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')