abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74005889
http://pauwenwitteman.vara.nl/

hier kan je de uitzending terugkijken
pi_74214548
ratelband in p&w: ik heb niet gezegd dat homofilie een ziekte is, ik zei t is een AFWIJKING

vanmorgen bij giel beelen: ik heb niet gezegd t een afwijking is, ik zei dat homo's ANDERS zijn

iemand trouwens iets gelezen van die rectificatie waar hij t al een week over heeft?
pi_74238798
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 09:39 schreef JaneDoe het volgende:
ratelband in p&w: ik heb niet gezegd dat homofilie een ziekte is, ik zei t is een AFWIJKING

vanmorgen bij giel beelen: ik heb niet gezegd t een afwijking is, ik zei dat homo's ANDERS zijn

iemand trouwens iets gelezen van die rectificatie waar hij t al een week over heeft?
nee nog niks gezien...
pi_74243358
Het is niet te genezen,het zin in de genen.....
Wat n aap,dat die kerel eens zn mond houdt
AFC Ajax
pi_74246384
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 01:08 schreef Vandaag... het volgende:
En die zoon ís helemaal niet homo. Hij heeft dat toen alleen gezegd om pa op stang te jagen, later heeft hij toegegeven dat het niet waar is.
of heeft zijn vader hem 'genezen'? Wat een vreselijke man is het ook..
pi_74354127
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_terug__.html?p=5,1

di 03 nov 2009, 15:50
Ratelband neemt uitspraken over homo's terug
AMSTERDAM - Positiviteitsgoeroe Emile Ratelband neem zijn uitspraken over homo's terug.
Dat zei hij dinsdag na afloop van een gesprek met homobelangenorganisatie COC.
„Ik heb alles teruggenomen. Ik bied mijn excuses aan. Ik heb het gewoon verkeerd gedaan.”

Ratelband zei onlangs in het tv-programma Pauw & Witteman en tegen de regionale zender

RTV Noord Holland onder meer dat homoseksualiteit een afwijking is en dat homo's abnormaal zijn.

De 'mental coach' wordt nu overigens ook lid van het COC.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74354994
is de drift tot het maken van kinderen bij hoogbejaarde uitgerangeerde televisie schreeuwers ook te genezen?
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:24:48 #58
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_74357895
Gisteren in de Dag Allemaal stond nog een stukje, oa weer over dat ze zelf niet integreren met die homobars en parades Sukkel.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_74359284
TSJAKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')