Ratelband is nu echt aan het doordraaien, Prinses Diana een sloerie, Bin Laden een verlicht denker??? En dan heb ik het nog niet eens over wat hij over homo's zegt... Wat een ongelofelijke idioot!quote:"ROTTERDAM - Positivteitsgoeroe Emile Ratelband is niet zo positief over homo's. In het Vlaamse blad 'Dag Allemaal' gaat hij te keer over homoseksualiteit. Volgens hem is het een ziekte die genezen kan worden.
'Kijk, ik heb niks tegen die meisjes en jongens, maar het blijft een feit dat homofilie een ziekte is. Toch? Het andersgeaard zijn heeft zich zo in onze maatschappij ingenesteld, dat iedereen het als normaal is gaan beschouwen. Maar het blijft een afwijking. Waar trouwens een behandeling tegen bestaat. Homoseksualiteit is gewoon een vorm van verslaving. Een seksverslaving. Die ook als dusdanig benaderd dient te worden. Zelfdiscipline is daarbij het sleutelwoord.'
In het interview haalt hij ook nog uit naar Lady Diana. Hij vindt haar een sloerie die haar gezin heeft verlaten.
Een positief woord heeft Ratelband over voor Osama Bin Laden :Hij is een verlicht denker.' (EBO) "

Nou eigenlijk wordt sneue vent dan steeds doller.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:26 schreef CasB het volgende:
Gewoon geen aandacht geven aan die man, dan houdt hij vanzelf wel een keer op.

Dat slaat helemaal nergens op. Dan is homoseksualiteit toch nog geen ziekte? Wat maakt het dan een ziekte?!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:56 schreef DrDentz het volgende:
Het is ook niet echt de bedoeling, anders zouden homo's wel op een natuurlijke wijze kinderen kunnen krijgen.

Seksverslaving, laat me niet lachen.
 Seksverslaving, laat me niet lachen.

quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:56 schreef DrDentz het volgende:
Het is ook niet echt de bedoeling, anders zouden homo's wel op een natuurlijke wijze kinderen kunnen krijgen.
 Altijd lekker rellen he DrDentz!!!

Ik snap die provocerende volksjournalistiek ook niet helemaal. Maargoed, als dit zijn mening is; whatever. Laat hem lekker. Ik vraag me alleen af of het niet verstandiger is hem zelf eerst te genezen, voordat hij aan de "verslaafde gays" kan beginnen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:49 schreef Duderella het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet dat journalisten die onzin nog opschrijven. Die man is volslagen aandachtsbehoeftig en heeft duidelijk een of ander (minderwaardigheids)complex.
Als we alle gekken aan het woord moeten laten, is het einde zoek. Waarom lukt het deze idioot dan steeds om in het nieuws te komen? Het is niet dat hij er toe doet.

, hoe verzint ie het!!
 , hoe verzint ie het!!   

http://www.volkskrant.nl/(...)jkerman_te_verstorenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:09 schreef ioko het volgende:
Die man geilt gewoon op aandacht. En jammer genoeg krijgt hij die ook nog op deze manier.

Wat een hilarisch geschreven artikel!
  Wat een hilarisch geschreven artikel!

ben wel benieuwd of zijn zoon al genezen is....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:50 schreef Qebbel het volgende:Wat een hilarisch geschreven artikel!

quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:21 schreef FANN het volgende:
[..]
(...)
Ik zei tegen Rolls: dan neem je toch een vrouw uit Thailand of India?
Daar hebben ze nog wel manieren geleerd.
(...)

welke link doet het nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik zou denken dat t een parodie is
die link doet t ook niet

quote:

Dat is wel de meest omslachtige manier die ik ooit gezien heb van een screenshot maken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
nah niet zeuren dat ik geen screenshots kan maken enzo, want ik weet inderdaad
niet hoe dat werkt, maar ik heb het artikel uitgeprint en er een foto van gemaakt,
tweede gedeelte was te onduidelijk voor de foto dus dan moet je me maar op mijn
woord geloven.
dit zie ik; je ziet inderdaad een aantal keren staan
''pagina wordt niet weergegeven" maar het artikel is gewoon te lezen bij mij.
[ afbeelding ]
hopenlijk ben je nu wel overtuigd?

Achja.. je moet toch wat..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:45 schreef veuvje het volgende:
[..]
Die vent is gewoon gek en idd geen aandacht aan geven komt het helemaal goed met de dorpsgek!

quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is wel de meest omslachtige manier die ik ooit gezien heb van een screenshot maken.

bronquote:Emile Ratelband woest op tijdschrift
Emile Ratelband ontkent dat hij tegen een journalist van het Belgische tijdschrift Dag Allemaal heeft gezegd dat homoseksualiteit een ziekte is.
In het interview valt te lezen dat de positiviteitsgoeroe vindt dat homoseksualiteit een ziekte is die hij kan genezen. Ratelband is woest op het tijdschrift en blijft volhouden dat hij dit niet heeft gezegd. Hij eist een rectificatie. Dit meldt RTL Boulevard.
De redactie van het Belgische tijdschrift heeft laten weten dat ze het gesprek met Ratelband hebben opgenomen. Ze willen de tape echter niet aan andere media laten horen. Volgens Emile was er tijdens het interview geen geluidsrecorder te bekennen. De journalist zou zelfs geen aantekeningen hebben gemaakt.
Volgende week vindt er een gesprek plaats tussen Ratelband en de journalist.

bronquote:Aangifte tegen Ratelband wegens discrimineren homo’s
AMSTERDAM – Het Amsterdamse raadslid Michiel Mulder (PvdA) doet vrijdagmiddag aangifte tegen Emile Ratelband wegens het discrimineren van homo’s.
In het Belgische blad Dag Allemaal zou Ratelband hebben gezegd dat homofilie een ziekte is en dat hij de kwaal zou kunnen genezen. Mulder vindt dat met de uitspraken een grens wordt overschreden.
"Het is te makkelijk om te roepen dat het hem alleen om de aandacht gaat," aldus Mulder. "Homo's ondervinden last van zulke uitspraken." Vooral de uitspraak dat homoseksualiteit zich zo ver in de maatschappij heeft genesteld dat het normaal wordt gevonden, gaat volgens Mulder te ver.
"Wat mag wel en wat mag niet gezegd worden? Daarin moet de wet consequent worden toegepast," aldus het raadslid, dat anderen oproept om eveneens aangifte te doen.
Rectificatie
De positiviteitsgoeroe verklaart dat het Belgische blad leugens verspreidt.
“Het is helemaal verkeerd weergegeven. Daar heb ik inmiddels al lang en breed met de redactie over gesproken. Er komt er ook een rectificatie aan, maar niemand heeft het geduld om daar op te wachten.”
Adjunct hoofdredacteur Bart Alleman van Dag Allemaal zegt dat hij geen rectificatie gaat plaatsen. "Zo zou ik het niet noemen. We publiceren in de volgende editie wel een stuk over de oproer die het in Nederland teweeg heeft gebracht, maar hij heeft absoluut gezegd dat homofilie een afwijking is die te behandelen valt.''
Emile Ratelband reageert verbolgen op het voornemen van Michiel Mulder om aangifte te doen.
Splinterpartij
''Waar was die splinterpartij van een PvdA toen groepen Marokkanen homo's in elkaar sloegen? Nergens. Dus één op één wel durven in te grijpen, maar als het om groepen gaat niet.''
Ratelband laat niet na om te verklaren wat dan wel besproken is tijdens het interview.
“Ik heb nooit gezegd dat het een ziekte is. Omdat homo’s zich blijven onderscheiden met bijvoorbeeld gayfeestjes, bepaalde kleding en homocafé's discrimineren ze zichzelf. Zo zullen ze ook nooit integreren, net zoals sommige groepen Marokkanen.”
Bandjes
Het interview is opgenomen en de bandjes zijn in handen van Dag Allemaal, zo laat Bart Alleman weten. "Maar die geven wij onder geen beding uit. Dat doen wij nooit, dus nu ook niet.''
Emile Ratelband zegt op zijn beurt dat er helemaal niks is opgenomen. “Dus ze doen allemaal maar. Als die Mulder aangifte wil doen, gaat hij zijn gang maar lekker. Laat ze maar komen.”

quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef Manono het volgende:
"If homosexuality is a disease, let's all call in queer to work. Hello, can't
work today. Still queer."
-- Robin Tyler
 .
.

Hier was het topic eigenlijk al klaar.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:21 schreef Yi-Long het volgende:
Sinds wanneer vinden we de mening van de dorpsgek belangrijk!?

nee nog niks gezien...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:39 schreef JaneDoe het volgende:
ratelband in p&w: ik heb niet gezegd dat homofilie een ziekte is, ik zei t is een AFWIJKING
vanmorgen bij giel beelen: ik heb niet gezegd t een afwijking is, ik zei dat homo's ANDERS zijn

iemand trouwens iets gelezen van die rectificatie waar hij t al een week over heeft?

of heeft zijn vader hem 'genezen'? Wat een vreselijke man is het ook..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:08 schreef Vandaag... het volgende:
En die zoon ís helemaal niet homo. Hij heeft dat toen alleen gezegd om pa op stang te jagen, later heeft hij toegegeven dat het niet waar is.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Sukkel.
 Sukkel.
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |