Mwah, we zitten nog steeds niet op een jaar relatie, wonen niet samen, willen verhuizen naar Zwitserland en ik wil trouwen voordat ik kinderen heb en een paar verre reizen maken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Een keertje met een kalender op schoot op de bank gaan zitten saampjes toch maar?
Ik krijg m niet gekopiéeeeeeeeerd, mn pc loopt vast op die wikipaginaquote:
Mag ik dan peettante zijn?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Maar MrSbtle, zullen we dan een parttime Fok baby bouwen
?
quote:
Grote reizen maken met kinderen is leuk!!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mwah, we zitten nog steeds niet op een jaar relatie, wonen niet samen, willen verhuizen naar Zwitserland en ik wil trouwen voordat ik kinderen heb en een paar verre reizen maken.
Hij wordt gillend gek als dat allemaal moet voor mijn 30ste
Dat kan ik me voorstellen. 10 Jaar geleden was ik vreselijk uit mijn doen als weer een collega zwanger was, al dat gekoer en geklit van die meiden bij die mededeling kon ik toen niet aanzien.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik er nu minder moeite mee heb dan toen ik zwanger probeerde te raken en echt letterlijk iedereen om mij heen onmiddelijk zwanger werd behalve ik.
Dat was echt geen leuke tijd
*proest*quote:
Dit soort dingen moeten we wel overleggen schatquote:
Kijk jij bent tenminste eerlijk , primaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:41 schreef Maes het volgende:
Ik meld me aan als omi van de fokbaby. Maar ik ga niet, ik herhaal niet als vaste oppas fungeren. Omi's van deze tijd hebben een eigen leven![]()
Nok, wij hebben dat goed gedaan zo vroeg een kind baren. Ik ben het helemaal met je eens
Ooooh toch niet als het over Greys gaat?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dit soort dingen moeten we wel overleggen schat
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dit soort dingen moeten we wel overleggen schat
ja ik heb gelezenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:42 schreef Pagan het volgende:
[..]
*proest*
Niets persoonlijks, maar lees eens bij, dan snap je het wel.
Welnee die zijn leuk!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heel F&F wordt peter en meter. Arm kind
Nou als ie ons dat al niet gunt heb ik toch weer niet de goede gevondenquote:
Nee ik ben het ook wel met je eens in dit geval... maar laten we zaken over de kleine nou wel blijven overleggen in de toekomstquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooh toch niet als het over Greys gaat?
Ja tuurlijk, maar dit leek me zoiets vanzelfsprekendsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee ik ben het ook wel met je eens in dit geval... maar laten we zaken over de kleine nou wel blijven overleggen in de toekomst![]()
Is ook wel weer waar... we hadden het er immers al eerder over gehad ook...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar dit leek me zoiets vanzelfsprekends![]()
Gewoon lopen naar de duinen, beter voor jou, beter voor de beer en beter voor het millieu!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:48 schreef Qwea het volgende:
Ik twijfel of ik de dikke beer in de auto pleur en met hem naar het strand/bos ga of dat we naar de duinen lopen
Kusje er op!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Is ook wel weer waar... we hadden het er immers al eerder over gehad ook...
Uitgepraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |