quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:45 schreef nieslief het volgende:
[..]
Uhm ik wil je niet bang maken maar uit onderzoek blijkt dat tweelingen via de vader overerfbaar zijn.......
Over schoonmams zou ik me niet zo druk maken. Over OPA echter wel. Als hij twee eiig is bestaat de kans dat jij via jouw vader het gen voor een dubbele eisprong hebt gekregen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Schoonmams is er een van twee, en mijn grootvader van vaderskant. Niet heel erg vergrootte kans dan toch?Denk dat Ravage zich wel de tandjes schrikt..
Nou als eerste lijkt me dat nog wel te doen, maar niet als je al kinderen hebt.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:49 schreef oh-oh het volgende:
En sorry dat het zo lang duurde maar mn baas belde er natuurlijk net ff tussendoor met een stomme opdracht
Nou ja, ik zou gewoon leuk vinden om 2 kinderen te krijgen, en een tweeling lijkt me dan het leukstquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou als eerste lijkt me dat nog wel te doen, maar niet als je al kinderen hebt.
Maar goed, je hebt t niet voor het kiezen en als je ze krijgt dan gaat t vast allemaal gewoon vanzelf hoor.
Jij mag een keer komen oppassen. Dan kan ik lekker slapen.quote:
Je wordt echt steeds aantrekkelijkerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou gewoon leuk vinden om 2 kinderen te krijgen, en een tweeling lijkt me dan het leukst... inderdaad, je krijgt wat je krijgt als je al wat krijgt
Ik zou sowieso wel blij zijn, of het nou 1 of 2 is
Of heeft ie nou het boek hoe ben ik de perfecte man gelezenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je wordt echt steeds aantrekkelijker
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Of heeft ie nou het boek hoe ben ik de perfecte man gelezen
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt......quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:56 schreef oh-oh het volgende:WAAROM LOOPT MIJN PC STEEDS VAST OP DIE WIKIPAGE VAN DE OP????????
Bijzondere namen Niesliefquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt......
kjell (hij wou even zijn naam schrijven.....)
Sorry ik zal wel blond zijn maar als ik ooit eens een topic sluit (ik kijk wel uit) moet iemand anders maar een nieuwe starten want ik heb geen flauw benul wat een wiki is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil de OP kopiëren hier heen maar mijn pc hangt dus telkens vast op die wiki page
Tweelingquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Schoonmams is er een van twee, en mijn grootvader van vaderskant. Niet heel erg vergrootte kans dan toch?Denk dat Ravage zich wel de tandjes schrikt..
Zorg jij nou maar dat je met billen ergens op rust (een stoel bv) als ze binnenkomt met die echo.quote:
Maar dan werken de afbeeldingen niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Quote mij even dan oh-oh en dan gewoon in je OP plakken (zonder de quote-tags dan)
Erg he, zo snel als het hier gaat.. Dat was noooooit zoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:07 schreef nieslief het volgende:
volgens mij klopt er iets niet..... in die OP
Dat werkt helaas niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
Quote mij even dan oh-oh en dan gewoon in je OP plakken (zonder de quote-tags dan)
GRMBL idd, zo werken de afbeeldingen weer niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar dan werken de afbeeldingen niet.
* Barbaaf geen kinderen heeft en dat soms wel jammer vindt
Nou ik kan met nog zekere asieltopics herinneren die echt niet bij te houden waren.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:08 schreef Morretje het volgende:
[..]
Erg he, zo snel als het hier gaat.. Dat was noooooit zo
Hoe spreek je dat uit?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:05 schreef nieslief het volgende:
gawainn
(hij vind dat poppetje zo leuk)
Zeg, hou die tong eens bij jequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie het, dan is het wachten op Elisa. Ik ben nu toch weg
Ja, maar dat was elk jaar wel zo, daarna verhuisde men dan hierheen, en kakte dat rap weer in. Met als dieptepunt een slowchat die gewoon 2 weken openbleef..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou ik kan met nog zekere asieltopics herinneren die echt niet bij te houden waren.
quote:
Ach... Ik snap dat sowieso nooit eerlijk gezegd... Er zijn bij mij op kantoor ook van die mannen, die dan roepen dat ze graag kinderen willen, maar dan vervolgens zodra ze er zijn niets liever doen dan zo veel mogelijk werken en trots vertellen hoe ze hun vrouw manipuleren dat zij 's nachts op staat om het kindje eten te geven etc.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:55 schreef Ml-etje het volgende:
Of heeft ie nou het boek hoe ben ik de perfecte man gelezen
Lastig uit te leggen. Misschien is zachte G gevolgd door wain het makkelijkst uit te leggen.quote:
Het is nog wat vroeg en ik zit op het werk, dus het komt nu gewoon even niet zo goed uitquote:
Oooh je bent de eerste die gelijk de link legt......quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:10 schreef nokwanda het volgende:
Gawain vind ik een heel mooie naam. De kleine ronde tafel ridder.
Dan ben jij met stip de perfecte meerling papa. Samen met mijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
[..]
Ach... Ik snap dat sowieso nooit eerlijk gezegd... Er zijn bij mij op kantoor ook van die mannen, die dan roepen dat ze graag kinderen willen, maar dan vervolgens zodra ze er zijn niets liever doen dan zo veel mogelijk werken en trots vertellen hoe ze hun vrouw manipuleren dat zij 's nachts op staat om het kindje eten te geven etc.
Waarom wil je dan kinderen? Om ze zo weinig mogelijk te zien? Trots dat je vrouw de baby in bad mag doen, dan hoef jij het tenminste lekker niet te doen? Die tijd krijg je anders nooit meer terug![]()
Dus perfecte man...? Bullshit, ik zou gewoon zelf ook tijd willen doorbrengen met m'n kindje(s), anders hoef ik er ook geen... ik ga dus mooi ook minder werken als het zover is![]()
You're serious?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:12 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oooh je bent de eerste die gelijk de link legt......
jaquote:
Dan klinkt het een beetje als het oud-deense Sweyn?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:11 schreef nieslief het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen. Misschien is zachte G gevolgd door wain het makkelijkst uit te leggen.
Jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan klinkt het een beetje als het oud-deense Sweyn?
Kunje/kunnen jullie geen kinderen krijgen of is het er nog niet van gekomen (in je eentje kinderen krijgen gaat natuurlijk ook moeilijk)quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar dan werken de afbeeldingen niet.
* Barbaaf geen kinderen heeft en dat soms wel jammer vindt
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:12 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oooh je bent de eerste die gelijk de link legt......
*Knuffel geeftquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:15 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kunje/kunnen jullie geen kinderen krijgen of is het er nog niet van gekomen (in je eentje kinderen krijgen gaat natuurlijk ook moeilijk)
Wij kunnen geen kinderen krijgen, helaas.
Het was maar een grapjequote:
PM een modje anders om het te fixen, of wacht een half uurtje, dan is 'tie weer volgeluld.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Nou die OP lukt echt niet , zelfs niet als ik de tekst in kleine stukjes wil kopieëren, tot het lijstje met namen gaat het goed, zodra ik de rest van de tekst wil pakken hangt alles vast![]()
En Gawain. das toch wel heel duidelijk?
Gawain ken ik dan niet maar Tristan en Isolde wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de enige echte oude Gawain. Welke link zou men anders kunnen leggen.
Net als de naam Tristan... kan iemand dan aan iets anders denken dan aan Isolde?
Jammer genoeg staat Sir Gawain The Green Knight niet in elk boek over Arthur.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de enige echte oude Gawain. Welke link zou men anders kunnen leggen.
Net als de naam Tristan... kan iemand dan aan iets anders denken dan aan Isolde?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:17 schreef nieslief het volgende:
[..]
*Knuffel geeft
En nu naar de supermarkt. Gaan zo gezellig koekjes bakken.....
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:18 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jammer genoeg staat Sir Gawain The Green Knight niet in elk boek over Arthur.
*Gaat nu echt naar de winkel anders wordt koekjes bakken niks meer.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:17 schreef Greys het volgende:
Wat leuk dat we het zo over babies hebben in de F&F SC!
Met hier ook een wrang bijsmaakje, maar het leuke overheerst!![]()
Monty Pythonquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:18 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jammer genoeg staat Sir Gawain The Green Knight niet in elk boek over Arthur.
*Gaat nu echt naar de winkel anders wordt koekjes bakken niks meer.
Ik snap dat het een grapje was, maar stiekem hoor je die opmerking zo ontzettend vaak.. maar ja, ik denk dat er ook heel veel mannen zijn die zo zijn zoals ik beschreef...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het was maar een grapjemaaruh goed bezig!
Als de mijne dat ook doet
Om mij heen zie ik vrouwen van jouw leeftijd doelbewust zwanger raken van hun eerste of tweede kind. Dat is een heel normale leeftijd. Toen ik op mijn 22ste moeder werd en Joel na 4 jaar naar school ging was ik een van de jongste op het schoolplein en zga ik er ook nogeens heel jong uit. Ik werd echt bekeken als een tienermoeder en men droop daarbij meestal niet van het positivisme.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde echt altijd kinderen.
Tot ik de beste jaren van mn leven vergooid had aan een partner die absoluut geen kinderen wilde![]()
Stom, I know.
En toen heb ik nog een jaar lang geprobeerd via ZI zwanger te raken van mijn beste vriend.
Dat is toen helaas niet gelukt. En nu vind ik mezelf alweer te oud en zie ik al mijn vrienden om me heen met kinderen en weet ik echt niet of ik dat op zou kunnen / willen brengen
Idem, alleen loog mijn partner altijd dat ze wel kinderen wilde... tot het moment dat we er echt voor gingen na 9 jaar relatie en ze plots zei dat ze toch niet wildequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde echt altijd kinderen.
Tot ik de beste jaren van mn leven vergooid had aan een partner die absoluut geen kinderen wilde![]()
Als je het echt altijd hebt gewild dan vind je daar de energie misschien toch nog wel voorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Dat is toen helaas niet gelukt. En nu vind ik mezelf alweer te oud en zie ik al mijn vrienden om me heen met kinderen en weet ik echt niet of ik dat op zou kunnen / willen brengen
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn lief is 30 en vindt zich zelf te jong voor kinderen maar vindt wel dat vrouwen voor hun 30ste kinderen moeten krijgen.
Als ik ze allemaal voor mijn 30ste moet hebben moet ie toch zijn mening bij gaan stellen.
Een keertje met een kalender op schoot op de bank gaan zitten saampjes toch maar?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn lief is 30 en vindt zich zelf te jong voor kinderen maar vindt wel dat vrouwen voor hun 30ste kinderen moeten krijgen.
Als ik ze allemaal voor mijn 30ste moet hebben moet ie toch zijn mening bij gaan stellen.
Ja dat is ook zo, maar laten we wel wezen, dan zou ik dus wel weer NU alleen aan de slag moeten, en mijn leven bevalt me zo ook wel heel erg goed op het moment.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Idem, alleen loog mijn partner altijd dat ze wel kinderen wilde... tot het moment dat we er echt voor gingen na 9 jaar relatie en ze plots zei dat ze toch niet wilde![]()
[..]
Als je het echt altijd hebt gewild dan vind je daar de energie misschien toch nog wel voor
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:29 schreef oh-oh het volgende:
En als ik ooit nog een leuke vent tegen kom dan weet ik ook niet of je dan binnen een jaar kids wil en zo natuurlijk. Ik heb me er de laatste paar maanden geloof ik echt bij neergelegd dat het ieg niet heel wss is dat ik ooit moeder zal worden.
Ik zie nu een soort kruising voor me tussen een Furby en een Tamagochyquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Maar MrSbtle, zullen we dan een parttime Fok baby bouwen
?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik er nu minder moeite mee heb dan toen ik zwanger probeerde te raken en echt letterlijk iedereen om mij heen onmiddelijk zwanger werd behalve ik.quote:
Mwah, we zitten nog steeds niet op een jaar relatie, wonen niet samen, willen verhuizen naar Zwitserland en ik wil trouwen voordat ik kinderen heb en een paar verre reizen maken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Een keertje met een kalender op schoot op de bank gaan zitten saampjes toch maar?
Ik krijg m niet gekopiéeeeeeeeerd, mn pc loopt vast op die wikipaginaquote:
Mag ik dan peettante zijn?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Maar MrSbtle, zullen we dan een parttime Fok baby bouwen
?
quote:
Grote reizen maken met kinderen is leuk!!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mwah, we zitten nog steeds niet op een jaar relatie, wonen niet samen, willen verhuizen naar Zwitserland en ik wil trouwen voordat ik kinderen heb en een paar verre reizen maken.
Hij wordt gillend gek als dat allemaal moet voor mijn 30ste
Dat kan ik me voorstellen. 10 Jaar geleden was ik vreselijk uit mijn doen als weer een collega zwanger was, al dat gekoer en geklit van die meiden bij die mededeling kon ik toen niet aanzien.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik er nu minder moeite mee heb dan toen ik zwanger probeerde te raken en echt letterlijk iedereen om mij heen onmiddelijk zwanger werd behalve ik.
Dat was echt geen leuke tijd
*proest*quote:
Dit soort dingen moeten we wel overleggen schatquote:
Kijk jij bent tenminste eerlijk , primaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:41 schreef Maes het volgende:
Ik meld me aan als omi van de fokbaby. Maar ik ga niet, ik herhaal niet als vaste oppas fungeren. Omi's van deze tijd hebben een eigen leven![]()
Nok, wij hebben dat goed gedaan zo vroeg een kind baren. Ik ben het helemaal met je eens
Ooooh toch niet als het over Greys gaat?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dit soort dingen moeten we wel overleggen schat
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dit soort dingen moeten we wel overleggen schat
ja ik heb gelezenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:42 schreef Pagan het volgende:
[..]
*proest*
Niets persoonlijks, maar lees eens bij, dan snap je het wel.
Welnee die zijn leuk!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heel F&F wordt peter en meter. Arm kind
Nou als ie ons dat al niet gunt heb ik toch weer niet de goede gevondenquote:
Nee ik ben het ook wel met je eens in dit geval... maar laten we zaken over de kleine nou wel blijven overleggen in de toekomstquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooh toch niet als het over Greys gaat?
Ja tuurlijk, maar dit leek me zoiets vanzelfsprekendsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee ik ben het ook wel met je eens in dit geval... maar laten we zaken over de kleine nou wel blijven overleggen in de toekomst![]()
Is ook wel weer waar... we hadden het er immers al eerder over gehad ook...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar dit leek me zoiets vanzelfsprekends![]()
Gewoon lopen naar de duinen, beter voor jou, beter voor de beer en beter voor het millieu!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:48 schreef Qwea het volgende:
Ik twijfel of ik de dikke beer in de auto pleur en met hem naar het strand/bos ga of dat we naar de duinen lopen
Kusje er op!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Is ook wel weer waar... we hadden het er immers al eerder over gehad ook...
Uitgepraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |