Aha, kijk, dat is toch heel wat anders.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:29 schreef RobinOok het volgende:
Het is geen yam aardappel die je nodig hebt, maar mountain yam. Dat is iets compleet anders.
Het is geen tonkatsu saus die je nodig hebt maar okonomiyaki saus!
Ik zou er geen tempuramix inmieteren maar bapaomeel. En als je geen aonori kunt vinden zou ik dat niet vervangen door peterselie, maar wat verkruimelde nori.
Waar haal jij je recept vandaan zeg?![]()
En oja, bij de Wah Nam Hong en/of de Oriental tegenover de macro kun je deze ingredienten echt wel vinden.
Hier niet te vindenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:41 schreef RobinOok het volgende:
Ja, maar je zoekt gewoon eerst de goeie saus en dat is okonomiyaki, niet tonkatsu.
Dat zal RobinOok wel zeggen, het is zijn eigen sitequote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:56 schreef mmascha het volgende:
Receptje via smulweb, eerste recept wat ik via google tegenkwam:
http://www.smulweb.nl/475962/koken/recept/Okonomiyaki
Ik ga nu maar af op dit recept:
http://tokowijzer.wordpress.com/2010/01/29/nagaimo/
Goeie keus?
Nou ja, dat is ook stom toeval(top site trouwens, gebruik ik wel eens vaker als naslagwerk maar voor dit recept had ik er nog niet aan gedacht). Maar dan zit ik iig goed. Ik ga je overige tips en info eens goed doorlezen en een boodschappenlijstje maken.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:45 schreef RobinOok het volgende:
Hihi, je laatste link is mijn eigen recept, tuurlijk is dat een goeie keus!![]()
Op de verpakking staat Takuan? Aan google te zien is dat een andere?quote:
Als ik op Takuan google, dan staat dat het ook in de vriezer kanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:23 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
[..]
Op de verpakking staat Takuan? Aan google te zien is dat een andere?
Deze:
[ afbeelding ]
De verpakking is inmiddels open uiteraardde sushi was erg goed gelukt deze keer, alleen zoals altijd erg veel dus morgen heb ik ook nog
Waar heb j die gehaald is ik vragen mag?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:23 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
[..]
Op de verpakking staat Takuan? Aan google te zien is dat een andere?
Deze:
[ afbeelding ]
De verpakking is inmiddels open uiteraardde sushi was erg goed gelukt deze keer, alleen zoals altijd erg veel dus morgen heb ik ook nog
Bij de toko bij ons in de buurt (Eindhoven - Woenselse markt), de goedkoopste daarquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waar heb j die gehaald is ik vragen mag?
Ben er ook naar opzoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |