nou echt hier precies dezelfde meldingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:38 schreef TheFrankey het volgende:
OMG die vrouw
vriendin meld: oooh en dan zit er zon pauperkut naast
ahaha
Aanstellerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:44 schreef muisje-eliza het volgende:
wat een vieze slager eigenlijkhij heeft van die gele rookvingers
Die vrouw is ook pauper...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:47 schreef TheFrankey het volgende:
die slagers zijn echt wel pauper hoor, ik ben voor die vrouw....gewoon omdat die slagers pauper zijn
ze zijn allebei erg natuurlijk. ik bedoel, als je zo'n brief krijgt van dat programma omdat je buren je hebben aangeklaagd dan gaat een normaal mens daar toch niet serieus op in?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:47 schreef TheFrankey het volgende:
die slagers zijn echt wel pauper hoor, ik ben voor die vrouw....gewoon omdat die slagers pauper zijn
Je weet dat deze mensen van straat worden geplukt en even 30 minuten met een gratis bakkie even als publiek daaro moeten zitten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:50 schreef kissaa het volgende:
Het hele dorp komt erop af. Is er eindelijk wat te doen daarDankzij mw. Meelker
Ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je weet dat deze mensen van straat worden geplukt en even 30 minuten met een gratis bakkie even als publiek daaro moeten zitten?
betekent het feit dat ze erachter zit dat ze erbij hoort?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:55 schreef Hetiszover het volgende:
Er zit een leuk meisje achter dat kamperwijf
maar ik slaap hardstikke goed en ben totaal niet geraakt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:56 schreef muisje-eliza het volgende:
let op!ik ben al 75 en ik gebruik geeeeen medicijnen
Kan ook jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nope, bron die dit verhaal heeft verteld
jah en als ze nou morgen onder een auto wandelt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:56 schreef muisje-eliza het volgende:
let op!ik ben al 75 en ik gebruik geeeeen medicijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |