Sneue cursisten, allemaal problemen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Komop zeg, zo'n spiegel is toch helemaal niet belangrijk
Zelfs bij nieuwbouw komt het geregeld voor dat het gebouw niet helemaal precies recht is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
koop dan een pand waar je wanden recht zijn. halve cm verloop op een meter
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik hoop zo dat de eiser verliest.
dat is meestal nog wel uit te vlakken met stucken , bij mij viel het gelukkig mee, in mijn oude huis was het een drama.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Zelfs bij nieuwbouw komt het geregeld voor dat het gebouw niet helemaal precies recht is.
Goede les voor glasmeesters , zet al je voorbehoud op de bon.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:58 schreef NoCigar het volgende:
Ok, gelukkig geen gratis nieuwe glasplaat.
iedergeval op de overeenkomst , om aansprakelijkheid af te wentelen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:58 schreef NoCigar het volgende:
Ok, gelukkig geen gratis nieuwe glasplaat. Vreemd dat ie het op zijn bon moet zetten.
Yvon Jaspers is nog lekker.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:59 schreef arucard het volgende:
Die vrouw is echt zo'n Yvon Jaspers type.
Ik zapte op het eind in.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:55 schreef Lov1 het volgende:
Sjongejonge, wat hebben ze het zwaar met een scheve spiegelMaar zijn alleen de naden nu het probleem?
Ja, oude huizen kunnen al helemaal een drama zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat is meestal nog wel uit te vlakken met stucken , bij mij viel het gelukkig mee, in mijn oude huis was het een drama.
Das toch niet zo vreemd? Hij gaat de overeenkomst aan om een goede spiegelwand te plaatsen. Zijn daar voorwaarden aan verbonden, dan moet je dat wel vermelden natuurlijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:58 schreef NoCigar het volgende:
Ok, gelukkig geen gratis nieuwe glasplaat. Vreemd dat ie het op zijn bon moet zetten.
Ik snap ook niet dat ze dat bij plaatsing niet allemaal goed gecontroleerd hebben. Van beide kanten dan...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik zapte op het eind in.
Wat ik niet helemaal begrijp...
Als ik een spiegel o.i.d. in huis ophang dan gebruik ik een waterpas. Nu woon ik in een oud huis maar dan nog moet je altijd rekening houden met een scheve vloer, denk ik.
Vanavond:quote:
quote:Het stroomt over in Oude Pekela. Naast de slager woont mevrouw Meelker. Slager de Groot werkt dag en nacht om zijn bedrijf zo goed mogelijk te laten lopen. Maar volgens de 75 jaar oude mevrouw Meelker gaat dit ten koste van een heleboel dingen. Ze vindt haar buren niet sociaal en ze houden geen rekening met haar. Zo zorgt het jonge gezin voor wateroverlast in haar tuin en garage, snoeien ze ongevraagd haar boom en vernielen ze haar schutting en tuinhek. Familie de Groot was al gewaarschuwd door de vorige slager en probeert zich zo min mogelijk aan te trekken van hun buurvrouw. Maar als nieuwkomers in dit kleine dorp, leiden de ondernemers onder deze enorme burenruzie.
nou echt hier precies dezelfde meldingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:38 schreef TheFrankey het volgende:
OMG die vrouw
vriendin meld: oooh en dan zit er zon pauperkut naast
ahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |