abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73666554
Ik heb er ook een paar verstuurd, maar post pas als er reactie's komen
pi_73666555
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:15 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

dat zei jij waneer kom je je belofte na?
[quote]Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:
Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]
pi_73666588
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:16 schreef murderH het volgende:

[..]

dat zei jij waneer kom je je belofte na?
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:17:26 #29
268461 AAAAAA
NOW I WANNA
pi_73666600
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:45 schreef murderH het volgende:
http://link.marktplaats.nl/287456467
[..]

[..]

[..]

[..]

iemand die verder gaat hierin?
Consider me in:
quote:
Geachte Ruud,

Tot mijn verbazing ontdekte ik deze kruik op marktplaats. Wat een prachtexemplaar! Ik ben al 35 jaar antiekhandelaar, en dit soort dingen zijn altijd prettig om mee te mogen maken. Mag ik vragen hoe u hieraan komt? Het lijkt er namelijk op dat het om een heel oud exemplaar gaat van een zogenoemde "ontlastingskruik". U begrijpt dat toentertijd geen sprake was van een verfijn watercloset, zoals we dat heden ten dage kennen. Al met al een erg mooie vondst.

Ik raad u aan om de vraagprijs te corrigeren, en een 0 achter de oorspronkelijke vraagprijs te plakken. Kunt u mij vertellen op welke termijn u dit exemplaar wenst te verkopen?

Met vriendelijke groet,

Ottfried Graanwijde
BE YOUR DOG
pi_73666635
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:17 schreef AAAAAA het volgende:

[..]

Consider me in:
[..]

Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:18:40 #31
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73666655
Ik heb van de snuff bottle's ook nog niks gehoord, maar laatste mail was buiten werktijd misschien

We hebben geduld..

Ik heb daarstraks nog wel een paar geinige gezien hoor.. als iemand nog zin heeft duikel ik wel wat op
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:21:04 #32
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_73666750
Ernstig
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_73666914
Kenmerken Adverteerder: Bedrijf
Beschrijving U hoeft zeker geen klachten te hebben om gemasseerd te worden.

Massage zorgt voor een betere doorbloeding, maakt spieren los en heeft een positieve invloed op het autonoom zenuw stelsel. Men voelt zich na een massage energieker en meer ontspannen.

U kunt bij mij in de praktijk genieten van een klassieke massage of een Hot Stone massage, waarbij de warme stenen een meerwaarde aan de massage geven. Ook kunt u kiezen voor de bijzondere Sabaaydi Kruidenstempel massage of de kokosstempelmassage. Datis in mijn praktijk een erg populaire, geurige verwennerij!

Daarnaast kunt u een keuze maken uit verschillende vormen van energetische behandelingen zoals een Reikibehandeling, Chakrabehandeling, de Breussmassage of een Metamorfosemassage.

Voor een snelle opkikker is 15 minuten shiatsu op de massagestoel of 20 minuten shiatsu op de massagetafel bij uitstek geschikt. Bij de (meeste) energetische behandelingen en de 15 en 20 minuten shiatsu kunt u de kleding aanhouden.

Graag tot ziens!

Geachte heer/dame,

Ik ben op zich eventueel wel geinteresseerd een massagesalon te bezoeken.
Nu heerst er bij mij 1 pijnlijk probleem, ik heb vaak last van kramp in mijn onderrug, en de bovenkant van mijn kont, dus ook deze delen zou ik graag gemasseerd zien.
Alleen ik ben geboren met een afwijking, die, om het maar even grof te zeggen, zorgt dat ik geen goede controle heb over mijn kringspier bij mijn kont.
Dit in combinatie met heftige diarree-problemen, zorgt wel eens, dat het spontaan begint te lopen, in slechte gevallen spuiten zelfs.
Gewoonlijk bieden speciale luiers uitkomst, maar aangezien het gedeelte wat massage nodig heeft, gelijkloopt met de plek des onheils, zal ik niet in staat zijn die te dragen, met alle risico's vandien.
Is dit een probleem, vraag ik mij af, of valt dit bij u onder beroepsrisico?

MVG.
pi_73667058
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:24 schreef Lamon. het volgende:
Kenmerken Adverteerder: Bedrijf
Beschrijving U hoeft zeker geen klachten te hebben om gemasseerd te worden.

Massage zorgt voor een betere doorbloeding, maakt spieren los en heeft een positieve invloed op het autonoom zenuw stelsel. Men voelt zich na een massage energieker en meer ontspannen.

U kunt bij mij in de praktijk genieten van een klassieke massage of een Hot Stone massage, waarbij de warme stenen een meerwaarde aan de massage geven. Ook kunt u kiezen voor de bijzondere Sabaaydi Kruidenstempel massage of de kokosstempelmassage. Datis in mijn praktijk een erg populaire, geurige verwennerij!

Daarnaast kunt u een keuze maken uit verschillende vormen van energetische behandelingen zoals een Reikibehandeling, Chakrabehandeling, de Breussmassage of een Metamorfosemassage.

Voor een snelle opkikker is 15 minuten shiatsu op de massagestoel of 20 minuten shiatsu op de massagetafel bij uitstek geschikt. Bij de (meeste) energetische behandelingen en de 15 en 20 minuten shiatsu kunt u de kleding aanhouden.

Graag tot ziens!

Geachte heer/dame,

Ik ben op zich eventueel wel geinteresseerd een massagesalon te bezoeken.
Nu heerst er bij mij 1 pijnlijk probleem, ik heb vaak last van kramp in mijn onderrug, en de bovenkant van mijn kont, dus ook deze delen zou ik graag gemasseerd zien.
Alleen ik ben geboren met een afwijking, die, om het maar even grof te zeggen, zorgt dat ik geen goede controle heb over mijn kringspier bij mijn kont.
Dit in combinatie met heftige diarree-problemen, zorgt wel eens, dat het spontaan begint te lopen, in slechte gevallen spuiten zelfs.
Gewoonlijk bieden speciale luiers uitkomst, maar aangezien het gedeelte wat massage nodig heeft, gelijkloopt met de plek des onheils, zal ik niet in staat zijn die te dragen, met alle risico's vandien.
Is dit een probleem, vraag ik mij af, of valt dit bij u onder beroepsrisico?

MVG.

[/quote]
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:32:03 #35
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73667186
DEZE meneer vráágt er gewoon om

Ghehehe... laten we DEZE nou allemaal eens precies vertellen wat we leuk vinden aan oudere vrouwen
Maak haar blij

DEZE meneer vraagt om bijval.. misschien iets van te maken ???

Mailmutsjes gezocht

Nog meer ??

DEZE mķest er nog even bij
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_73667334
hoe zit het met het glaasje?
pi_73667365
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:32 schreef Sounddragon het volgende:

Mailmutsjes gezocht

Mine!

Edit, no go, Yahoo account :S
  † In Memoriam † dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:36:43 #38
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_73667382
I wanna be a part of this.
:')
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:37:50 #39
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73667424
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:35 schreef pinguin92 het volgende:
hoe zit het met het glaasje?
Als je niks leest is er geen nieuws gok ik zomaar
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:38:37 #40
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73667459
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
I wanna be a part of this.
Zoek een mooie link uit mijn post een stukkie hierboven en sla je slag... of duikel zelf een mooie op
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:40:42 #41
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_73667532
*meeleest
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:41:27 #42
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73667559
Meedoen ??

HIER
pi_73667649
TVP maar weer
pi_73667759
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:41 schreef Sounddragon het volgende:
Meedoen ??

HIER
quote:
Geachte Solana,

Ik zag uw advertentie op marktplaats, en ik kan u hier wel uitsluitsel over geven als u mij kunt vertellen om welk persoon het gaat. Graag hoor ik ook om welk vergrijp het gaat om het e.e.a. te verifiëren.

Graag hoor ik spoedig van u,

M. Admiraal
Korpschef Polite Gooi en Vechtstreek
pi_73667873
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:45 schreef murderH het volgende:
http://link.marktplaats.nl/287456467
[..]

[..]

[..]

[..]

iemand die verder gaat hierin?
Nu moet eigenlijk iemand gewoon het bedrag bieden wat hij vraagt. Denkt ie natuurlijk van: 'Neenee ik wacht nog even want morgen is het kassa'.
pi_73667889
http://link.marktplaats.nl/286941099

Kenmerken

* Conditie:
* Nieuw

Beschrijving
Bestaande uit de volgende titels.

* Huurjongen
* De Taal van Ennio
* Kasper Valentijn
* Snoepgoed
* Jongensliefde
* Droomjongens
* H arde jongens
* Snelle jongens
* Leuke jongens
* Godenzonen

Hoiii!!!

Wat leuk zeg , echt iets voor de kille winterdagen.

Hey, maar is het mogelijk om te ruilen?, ik heb een paar DVD-films liggen waar je misschien interesse in zou kunnen hebben zoals:

Hombres
Backroom Buddies
In Your Face Files #2
Big Dick Obsession
Milwaukee Cum
Pizza Cazzone
Nailed & Screwed

En nog veel meer

Laat me weten of je geinteresseerd bent.

xxx
Mike
pi_73667936
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:32 schreef Sounddragon het volgende:

DEZE mķest er nog even bij
"Dat is een flink bos hout voor de deur"
pi_73668034
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:46 schreef Shoombak het volgende:

[..]

[..]
Oei, dat is wel flink strafbaar. Je ten onrechte uitgeven voor politie. (er van uitgaande dat je geen korpschef bent.)

TVP
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_73668059
Vreemd ben ik dan de enige die dit geen leuke humor vindt?
Hebben jullie niets beters te doen oid, bedoel, zo wordt marktplaats tot een plek waar straks niemand nog serieus gaat reageren of advertenties plaatsen.

Nah tis niet mijn humor, helaasch...?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_73668114
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Vreemd ben ik dan de enige die dit geen leuke humor vindt?
Hebben jullie niets beters te doen oid, bedoel, zo wordt marktplaats tot een plek waar straks niemand nog serieus gaat reageren of advertenties plaatsen.

Nah tis niet mijn humor, helaasch...?
Ja, doei!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')