Is dat zo? Waarom vragen ze dan nog geld voor FIFA 10?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:00 schreef RitseB het volgende:
Pc versie staat er om bekend dat het gewoon een Playstation 2 port is dankzij de piraterij. De goeie versie's worden ontwikkeld voor de 360 en de ps3
omdat het kan...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:01 schreef Dastan het volgende:
Waarom blijf jij het überhaupt downkopen?
Hopen op een wonder.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:01 schreef Dastan het volgende:
Waarom blijf jij het überhaupt downkopen?
Om welwillende mensen te lokken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Is dat zo? Waarom vragen ze dan nog geld voor FIFA 10?
Beiden PC versie lijkt me.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:02 schreef Winner_Taco het volgende:
09 was nog mooier ook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verbeterdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:59 schreef Enchanter het volgende:
Je moet het ook niet op de PC spelen
TS speelt games op een pc.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:58 schreef pberends het volgende:
(nee, dit ligt niet aan mijn hardware).
boeie?quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:28 schreef onderscheid het volgende:
[..]
boeie?
ik heb een xbox360 controller op mijn pc. wordt direct herkent zonder software en het gamed super.
wat doe je nou blij met je smileys?quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:28 schreef onderscheid het volgende:
[..]
boeie?
ik heb een xbox360 controller op mijn pc. wordt direct herkent zonder software en het gamed super.
Dan heb je helemaal geen recht om te spreken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:33 schreef onderscheid het volgende:
[..]
wat doe je nou blij met je smileys?
ik game bijna nooit, daarom heb ik geen console, heel soms download ik wat en dan gebruik ik die controller.
Normaal gesproken wel. Bij fifa gaat dit helaas niet op. GTA4 en Street Fighter 4 zijn bij mij wel mooier dan op de console.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:38 schreef Winner_Taco het volgende:
Games op de pc zijn toch juister beter van beeld ? (mits goede HDvideokaart en voldoende geheugen)
Meestal wel ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:38 schreef Winner_Taco het volgende:
Games op de pc zijn toch juister beter van beeld ? (mits goede HDvideokaart en voldoende geheugen)
en dat bepaal jij nerdje ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:35 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Dan heb je helemaal geen recht om te spreken.
PC-gaming for the win.quote:
Oke, fifa op toetsenbord is niet te harden inderdaad. Ik had het meer over andere gamesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:47 schreef onearmedman het volgende:
Mensen die denken dat FIFA op de pc hetzelfde is als op de console.!
Alleen strategy games vind ik niet leuk op de consoles, de rest wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Oke, fifa op toetsenbord is niet te harden inderdaad. Ik had het meer over andere games.
Anders ga je even op de console spelen, dan praat je wel anders.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:03 schreef leolinedance het volgende:
Omdat ze toch nooit van PES zullen winnen en er daarom geen geld meer in pompen.
Speel zowel op de Wii, PS2, PS3 als PC, dus weet wel waar ik het over hebquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:07 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Anders ga je even op de console spelen, dan praat je wel anders.
Geen analoog + footie = faal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:48 schreef pberends het volgende:
[..]
PC-gaming for the win.
Wat ik snap is die consolelijers met hun debiele gamepads. DAT GAMED NIET! Je hebt godverdomme een muis plus toetsenbord nodig ja, goddomme.
Nee, Fifa is voor faalhazenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:12 schreef Genius-F het volgende:
Dus dan weet je dat Fifa al een tijdje voorloopt op PES op de console.
quote:
Serieus gamen op een PCquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:48 schreef pberends het volgende:
[..]
PC-gaming for the win.
Wat ik snap is die consolelijers met hun debiele gamepads. DAT GAMED NIET! Je hebt godverdomme een muis plus toetsenbord nodig ja, goddomme.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
Serieus gamen op een PCJe PC is om op te werken, niet om spelletjes op te spelen, dat doe je op je console, sukkel
Ik meen hetquote:
Schelden omdat je zelf het geld niet hebt voor een fatsoenlijke pc, hoe aandoenlijk. Op beide computers kun je prima spelletjes spelen, het ligt er alleen aan wat je eisen zijn en welke spellen je wilt spelen in welke setting.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
Serieus gamen op een PCJe PC is om op te werken, niet om spelletjes op te spelen, dat doe je op je console, sukkel
Je vergeet, sinds Fifa 9; Fifa > PES.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Schelden omdat je zelf het geld niet hebt voor een fatsoenlijke pc, hoe aandoenlijk. Op beide computers kun je prima spelletjes spelen, het ligt er alleen aan wat je eisen zijn en welke spellen je wilt spelen in welke setting.
Overigens sinds PES 3: PES > Fifa.
Moet de nieuwste nog spelen maar had de hoop al opgeheven na 2006-2009. En als ik de OP moet geloven is die niet veel beter.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:49 schreef Slickk het volgende:
[..]
Je vergeet, sinds Fifa 9; Fifa > PES.
Kom maar weer terug als Diablo III uitkomtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:47 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik meen het
PC gaming is dood, console is de toekomst
Jaja oke, ik was wel een beetje aan het trollenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kom maar weer terug als Diablo III uitkomt![]()
![]()
Ja, ik hap. Ik wil happen. Dat vind ik leuk.
Komt doordat console games originele PC games verneuken en te casual maken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:47 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik meen het
Ohja, valve maakt niks voor de console.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:02 schreef Dibble het volgende:
[..]
Komt doordat console games originele PC games verneuken en te casual maken.
Er zijn twee top gamedevelopers die gelukkig PC gamers hoog in het vaandel hebben en dat zijn Blizzard en Valve. Hah! We hoevn die kutgames van de consoles niet, die worden toch na een paar dagen ergens in de hoek geflikkerd.
Sinds kort wel helaas maar de verhoudingen zijn ongeveer 1 tegen 10 als je naar het populariteits gehalte kijkt op het PC platform versus Console. Op de PC spelen hun games gewoon 10x lekkerder en beter. Ik hoop alleen wel dat Half Life 3 niet console georiënteerd zal worden want elke game die ook voor de console wordt ontwikkeld is in de meeste gevallen ver onder de PC maatstaf.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:55 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Ohja, valve maakt niks voor de console.
Forza 3? GT5? :xquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
Racesimulatoren zijn nog steds niet te vinden op de console end at zal ook niet snel gaan gebeuren. XBOX360 heeft gewoon geen goede stuurtjes. Bij de PS3 zijn er wel goede stuurtjes maar dan ontbreekt de mogelijkheid om veel aan te passen.
Veel andere spellen, sportgames zijn gewoon beter op de console.
FIFA10 op PS3 = epic win
Gut Diablo III ja . Die was toch gepresenteerd op de E3 van 2006 ofzo? Game is grafisch al dusdanig outdated als ze hem nu zouden releasen . Laat staan over 2 jaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kom maar weer terug als Diablo III uitkomt![]()
![]()
Ja, ik hap. Ik wil happen. Dat vind ik leuk.
Je vergeet de Battlefield-seriequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:47 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik meen het
Grid ? NFS Shift ? Forza MP 3? GT-4?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
Racesimulatoren zijn nog steds niet te vinden op de console end at zal ook niet snel gaan gebeuren. XBOX360 heeft gewoon geen goede stuurtjes. Bij de PS3 zijn er wel goede stuurtjes maar dan ontbreekt de mogelijkheid om veel aan te passen.
Veel andere spellen, sportgames zijn gewoon beter op de console.
FIFA10 op PS3 = epic win
2008 aangekondigd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:39 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Gut Diablo III ja . Die was toch gepresenteerd op de E3 van 2006 ofzo? Game is grafisch al dusdanig outdated als ze hem nu zouden releasen . Laat staan over 2 jaar.
Zonde was de eerste delen waren erg mooi .
Hij heeft het over "Racesimulatoren", niet over arcade race-games.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 03:18 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Grid ? NFS Shift ? Forza MP 3? GT-4?
Oja vertel?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 03:46 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Hij heeft het over "Racesimulatoren", niet over arcade race-games.
Dat zijn geen simulatoren. Dat is een halfweg tussen sim en arcade. het engie dat in de buurt van sim komt op de console zijn Enthusia voor de PS2 en Race Pro voor de x360.quote:
Allemaal halfbakken middenweg tussen sim en arcade. Muv GRID dat een pure arcade is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 03:18 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Grid ? NFS Shift ? Forza MP 3? GT-4?
Ziet er gaar uit dat NKpro . Live for speed wel aardig maar niet verbluffend.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 04:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Allemaal halfbakken middenweg tussen sim en arcade. Muv GRID dat een pure arcade is.
En Shift.. Ik wist niet dat in een ander beuken positief kon zijn..![]()
probeer eens Nkpro of Live for speed. Of anders een demo van één van de games of add-ons van Simbin
Physics. Hoe reageert de wagen op het wegdek. Gewichtverplaatsing voel jequote:Op woensdag 14 oktober 2009 04:13 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ziet er gaar uit dat NKpro . Live for speed wel aardig maar niet verbluffend.
Wat is het verschil tussen een Sim en een Arcade racer dan?
Mwoah . Ik vind de graphics toch uiteindelijk wel doorslaggevend dan de realiteitsfactor. Hoe lelijker een spel deste lager het realiteitsbesef imo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 05:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Physics. Hoe reageert de wagen op het wegdek. Gewichtverplaatsing voel je
In pure arcades kan je vaak volgas door een hairpin. Wat ertussenin zit vaak half. Die hebben vaak meer grip dan gewoonlijk. Forza is overigens best leuk wat betreft bochtensnelheden, maar ik mis gewichtsverplaatsing. het voelt allemaal zo statisch aan.
En sims ja, die hebben ook bandenphysics. let bv op de bandenphysics van LFS. Hoe die bewegen is gewoon.
Die wangen bewegen van welke richting je opgaat. Zachte banden drukken sneller in etc
Schade hoeft imo niet mooi te zijn.Zolang de effecten van schade maar goed zijn. Want ja, in een normale race ga je toch ook geen schade maken als het goed is. DUs ik zie niet echt wat er zo belangrijk aan is. Steek dan meer tijd in het renderen van goede physics dan in schadeffecten imo.
Richard Burns?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 05:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Makkelijk qua physics is er maar 1 goede rallygame.
Richard Burns Rally.
DIRT is gehaat op simforums en ookj absoluut niet realistisch. De grip op asfalt is idioot hoog. En ook in gravel is het echt veel en veel te veel.
CMR1 is in 1998 uitgebracht.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 06:06 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Richard Burns?
Screens bekeken op Google maar lijkt me een ontzettende lompe kutgame . Graphics zeggen niet alles zoals al eerder gesteld werd in dit topic. Maar dan moet je (net als Diablo) wel met een superinteressante storyline of ander aspect voor de dag komen om je game te laten scoren.
Blijkbaar zijn ze daar bij die Burns niet bepaald in geslaagd waar dit bij Dirt wel het geval is omdat laatstgenoemde al sinds 2003 een begrip is in de race-game scene !
Neh. Jij overschat dat hele physics-verhaal flink.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 06:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
CMR1 is in 1998 uitgebracht.
RBR is volgens mij in 2004 uitgebracht, en mag dan grafisch niet hoogstaand zijn, de physics zijn dat wel.
Mensne die puur op graphics afgaan. Dankzij die mensen is de gameplay de laatste jaren vaak ver te zoeken.
truequote:Op woensdag 2 december 2009 11:18 schreef pberends het volgende:
Gisteren heb ik Pro Evolution Soccer 2010 gedaan, mijn complimenten voor deze mooie game!
Europa zou een wettelijk verbod moeten leggen op FIFA 10![]()
.
Hatuh is verlatuh!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:13 schreef 3keernix het volgende:
Fifa 10 haters
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |