Is dat zo? Waarom vragen ze dan nog geld voor FIFA 10?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:00 schreef RitseB het volgende:
Pc versie staat er om bekend dat het gewoon een Playstation 2 port is dankzij de piraterij. De goeie versie's worden ontwikkeld voor de 360 en de ps3
omdat het kan...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:01 schreef Dastan het volgende:
Waarom blijf jij het überhaupt downkopen?
Hopen op een wonder.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:01 schreef Dastan het volgende:
Waarom blijf jij het überhaupt downkopen?
Om welwillende mensen te lokken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Is dat zo? Waarom vragen ze dan nog geld voor FIFA 10?
Beiden PC versie lijkt me.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:02 schreef Winner_Taco het volgende:
09 was nog mooier ook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verbeterdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:59 schreef Enchanter het volgende:
Je moet het ook niet op de PC spelen
TS speelt games op een pc.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:58 schreef pberends het volgende:
(nee, dit ligt niet aan mijn hardware).
boeie?quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:28 schreef onderscheid het volgende:
[..]
boeie?
ik heb een xbox360 controller op mijn pc. wordt direct herkent zonder software en het gamed super.
wat doe je nou blij met je smileys?quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:28 schreef onderscheid het volgende:
[..]
boeie?
ik heb een xbox360 controller op mijn pc. wordt direct herkent zonder software en het gamed super.
Dan heb je helemaal geen recht om te spreken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:33 schreef onderscheid het volgende:
[..]
wat doe je nou blij met je smileys?
ik game bijna nooit, daarom heb ik geen console, heel soms download ik wat en dan gebruik ik die controller.
Normaal gesproken wel. Bij fifa gaat dit helaas niet op. GTA4 en Street Fighter 4 zijn bij mij wel mooier dan op de console.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:38 schreef Winner_Taco het volgende:
Games op de pc zijn toch juister beter van beeld ? (mits goede HDvideokaart en voldoende geheugen)
Meestal wel ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:38 schreef Winner_Taco het volgende:
Games op de pc zijn toch juister beter van beeld ? (mits goede HDvideokaart en voldoende geheugen)
en dat bepaal jij nerdje ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:35 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Dan heb je helemaal geen recht om te spreken.
PC-gaming for the win.quote:
Oke, fifa op toetsenbord is niet te harden inderdaad. Ik had het meer over andere gamesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:47 schreef onearmedman het volgende:
Mensen die denken dat FIFA op de pc hetzelfde is als op de console.!
Alleen strategy games vind ik niet leuk op de consoles, de rest wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Oke, fifa op toetsenbord is niet te harden inderdaad. Ik had het meer over andere games.
Anders ga je even op de console spelen, dan praat je wel anders.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:03 schreef leolinedance het volgende:
Omdat ze toch nooit van PES zullen winnen en er daarom geen geld meer in pompen.
Speel zowel op de Wii, PS2, PS3 als PC, dus weet wel waar ik het over hebquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:07 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Anders ga je even op de console spelen, dan praat je wel anders.
Geen analoog + footie = faal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:48 schreef pberends het volgende:
[..]
PC-gaming for the win.
Wat ik snap is die consolelijers met hun debiele gamepads. DAT GAMED NIET! Je hebt godverdomme een muis plus toetsenbord nodig ja, goddomme.
Nee, Fifa is voor faalhazenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:12 schreef Genius-F het volgende:
Dus dan weet je dat Fifa al een tijdje voorloopt op PES op de console.
quote:
Serieus gamen op een PCquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:48 schreef pberends het volgende:
[..]
PC-gaming for the win.
Wat ik snap is die consolelijers met hun debiele gamepads. DAT GAMED NIET! Je hebt godverdomme een muis plus toetsenbord nodig ja, goddomme.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
Serieus gamen op een PCJe PC is om op te werken, niet om spelletjes op te spelen, dat doe je op je console, sukkel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |