Ik wilde zeggen, vraag Ang3l maar, maar die is net gevluchtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien ben je wel een 46jarige vrouw irl! En is hele die fotodatabase een KEIGROTE HOAX!
Stoerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat is een zonde in Yuri's boek.
Da's nl niet stoer.
Ik ben morgen vrijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, want ik moet morgen met de trein en ik wil geen vertraging.
Ik ook, en daarom ga ik iets leuks doen met iemand.quote:
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik niet maar we gaan morgen wel met school naar de film
Oeh!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook, en daarom ga ik iets leuks doen met iemand.
Met een vriendinquote:
Neequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Kan dat niet gewoon in je vrije tijd?
Jullie kunnen elkaar genezen!quote:
Hmmz ik niet...quote:
Zolang het het land maar niet lam legtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmmz ik niet...
dus laat het morgen ook maar gaan stormen....
Veel plezierquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:33 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga de nieuwste Heroes en de nieuwste Fringe kijken![]()
Heb je plannen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zolang het het land maar niet lam legt
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:42 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Of afmaken:
http://www.dailymail.co.u(...)oned-curry-plot.html
pfieuw, buren afmaken, niet vriendjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:42 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Of afmaken:
http://www.dailymail.co.u(...)oned-curry-plot.html
veel plezierquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:00 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Nou veel plezier dan. Ik ga met me gezin morgen uit eten. Net zo gezellig.
Homo's maken geen onderscheid tussen buren of vriendjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:57 schreef Peter het volgende:
[..]
pfieuw, buren afmaken, niet vriendjes
gezin? dat klinkt wel erg hetero zeg......quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:00 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Nou veel plezier dan. Ik ga met me gezin morgen uit eten. Net zo gezellig.
Is dat erg????? Ik respecteer homo's en Lesbo's want ik vind het zijn ook mensen. Ook met hun kan je lachen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
gezin? dat klinkt wel erg hetero zeg......
nee hoor helemaal niet! welkom zou ik zeggen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:06 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Is dat erg????? Ik respecteer homo's en Lesbo's want ik vind het zijn ook mensen. Ook met hun kan je lachen.![]()
Ach geef niet jo moet kunnen. Laten we dan hand in hand gaan en gezamelijk de planeet verbeteren zonder haat en nijd onder elkaar. Tijd voor een biertje zometeen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:10 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee hoor helemaal niet! welkom zou ik zeggen...
moest alleen erg lachen om het woordje gezin... dat moest een hetero zijn.
Niks mis mee heel veel vrienden van mij zijn heterogeeft niks kunnen hun ook niks aan doen
![]()
Dan is het maar goed dat we meestal uit dezelfde pan etenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Homo's maken geen onderscheid tussen buren of vriendjes![]()
nou je weet nooit wat daar van gaat komen dus.....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:15 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Ach geef niet jo moet kunnen. Laten we dan hand in hand gaan en gezamelijk de planeet verbeteren zonder haat en nijd onder elkaar. Tijd voor een biertje zometeen.![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:27 schreef Weemz het volgende:
Ja, doe mij ook maar een vriendje
Zullen we [HOMO] zoekt man aandragen als nieuw programma bij de KRO?
Jamaar stoer doen is alleen geil als je er ook stoer uitzietquote:
O ja, dat Fringe wordt me door m'n ex door de strot gedouwd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:33 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga de nieuwste Heroes en de nieuwste Fringe kijken![]()
ik doe niet stoer ik ben saaiquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar stoer doen is alleen geil als je er ook stoer uitziet
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:32 schreef Xiance het volgende:
toxch vind ik hetero's maar eng..
maargoed, ik ben gelovig, dus ik heb ook de zwakkeren in deze maatschappij lief.
Ik reageer altijd een beetje negatief en niet-willend als men enorm lyrisch doet en per se wil dat je iets kijkt/luistert/leestquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, dat Fringe wordt me door m'n ex door de strot gedouwd.
Moet nog steeds de eerste aflevering kijken.
dat heb ik nou ook!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik reageer altijd een beetje negatief en niet-willend als men enorm lyrisch doet en per se wil dat je iets kijkt/luistert/leest. Dan heb ik er al meteen niet zo'n zin in (soms ongegrond).
FLORENCE!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik reageer altijd een beetje negatief en niet-willend als men enorm lyrisch doet en per se wil dat je iets kijkt/luistert/leest. Dan heb ik er al meteen niet zo'n zin in (soms ongegrond).
Bijvoorbeeldquote:
Wie is Danny?quote:
Een kennis.quote:
ZEG! Door mij ken je ook best leuke muziek hoor!!!quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZEG! Door mij ken je ook best leuke muziek hoor!!!
En bij jou is die soms een vaakquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
. Dan heb ik er al meteen niet zo'n zin in (soms ongegrond).
Das een ruim begripquote:
Nee, maar de zondagavonden waren wel altijd homo-avonden, en flink beruchte/beroemde. En er waren veel travo's en acts en zo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das een ruim begrip
Maar goed. Is de Danssalon eigenlijk een homogelegenheid?
Weer tijd voor yuri's liedjes uit den ouden dooschquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:14 schreef wonderer het volgende:
Als iedereen youtubejes gaat posten...
"What if we just don;t tell anyone!"quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:14 schreef wonderer het volgende:
Als iedereen youtubejes gaat posten...
En dan dat "Loser" op het eindequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"What if we just don;t tell anyone!"
dat magquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind mezelf anders ook verrekte schattig.
Ang3l is énig, een poppetjequote:
quote:
......................quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar heb je Ang3l wel eens in het echt gezien? Een kuikentje op een teddybeer in de handen van een aapje is er niks bij.
echt wel brrquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:05 schreef Baltar het volgende:
't is koud buiten ......
precies!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:22 schreef Ang3l het volgende:
Ja alleen de mens wil er steeds iets op verzinnen. Maar dan komt moeder natuur weer met de volgende ziekte die ons in toom houdt. Natuurlijke selectie moet wel ergens blijven bestaan anders groeien we volledig uit de hand!
eenmaal choco voor het schattige kuikentjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:10 schreef Ang3l het volgende:
Ow.... Dan wil ik niet naar buiten, dna wil ik warm hier blijven met Aion en chocolademelk en koekjes.
Een bakkie troost doet het altijd goedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een hete cappucino om het leed te verzachten
wij homo's zijn zeer milieubewustquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
precies!
Overbevolking is de grootste milieuverontreiniging!
1 of 2 generaties bijna geen kinderen krijgen lost een heleboel problemen op
Laten we hetero's de komende 5 jaar gewoon een neukverbod opleggen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
precies!
Overbevolking is de grootste milieuverontreiniging!
1 of 2 generaties bijna geen kinderen krijgen lost een heleboel problemen op
Waren die hetero's dat ook maar eensquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wij homo's zijn zeer milieubewust
*bitchslaps*quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
eenmaal choco voor het schattige kuikentje
slechts 5 jaar?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten we hetero's de komende 5 jaar gewoon een neukverbod opleggen!
Je kan erop gaan zitten?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*bitchslaps*
Je weet waar die fles wijn ook in kan gaan he?!
of massaal bekerenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten we hetero's de komende 5 jaar gewoon een neukverbod opleggen!
altijd het dubbele van het recept want die hoeveelheid gaat ook in de kok, hipsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*bitchslaps*
Je weet waar die fles wijn ook in kan gaan he?!
Dat vind ik iedere dag wel een gevecht met de zwaartekrachtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Tyfus wat is opstaan moeilijk vandaag.
dus wel weer goed geslapen ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:42 schreef Tha_Erik het volgende:
litertje chocomel on the rocks ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:03 schreef Vlarp het volgende:
Ik voel me echt alsof ik gisteren flink gezopen heb
Ik denk dat ik maar voor de thee gaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
litertje chocomel on the rocks ?
kijkt u eensquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar voor de thee ga
Maar wat doen we dan met de basisscholen, de scholen voor middelbaar onderwijs en de scholen voor beroepsonderwijs? De gynaecologen, vroedvrouwen, kinderdagverblijven, etc, etc.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
slechts 5 jaar?
Beter is 25 jaar.
Dit jaar allemaal nog 1 kind maken, en dan 25 jaar niet
tot morgen danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:55 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Ik ga voor de koffie nog goedenmorgen iedereen. Ik ben vandaag afwezig op Fok maar morgen ben ik er weer.![]()
Weet je wat overbevolking allemaal veroorzaakt?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar wat doen we dan met de basisscholen, de scholen voor middelbaar onderwijs en de scholen voor beroepsonderwijs? De gynaecologen, vroedvrouwen, kinderdagverblijven, etc, etc.
Weet je wat jou dat allemaal gaat kosten?
Broeikaseffect en dat is precies wat we in deze koude tijden nodig hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
Weet je wat overbevolking allemaal veroorzaakt?
Tot dat Noord Holland onder water staat...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Broeikaseffect en dat is precies wat we in deze koude tijden nodig hebben.
Niet erg, ik woon in hoog Brabantquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
Tot dat Noord Holland onder water staat...
Een beetje extra warmte zou geen kwaad kunnen inderdaad nuquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Broeikaseffect en dat is precies wat we in deze koude tijden nodig hebben.
Zeg, wij gaan eerst heh, in Zuid-Holland, en Zeelandquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
Warmte komt van binnen Vlarpje, vanuit je hartje!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een beetje extra warmte zou geen kwaad kunnen inderdaad nu
Welke liefde?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Warmte komt van binnen Vlarpje, vanuit je hartje!
Warm jezelf op aan de liefde!
Zolang het warm water is okay....badmeester erbij.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
De liefde die in je hartje zit Vlarp. De liefde voor jezelf!quote:
Van mij mag het ook, wonen we wel dichetrbij de kustquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zolang het warm water is okay....badmeester erbij.
Bartjebart maakt zich zorgen over de werkgelegenheid van zijn oud klasgenootjesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
Weet je wat overbevolking allemaal veroorzaakt?
Dankje voor deze opbeurende woorden Ag3lquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De liefde die in je hartje zit Vlarp. De liefde voor jezelf!
Hou van jezelf, want dat is altijd wederzijds!
ja want dat is onderdeel van het totaal/extra pakket van aanvullende dienstenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:33 schreef Vlarp het volgende:
Wat een hoeren bij de Rabobank...
Ik wil m'n rood-staan dinges opzeggen, en dan moet ik ook m'n creditcard inleveren
Hij is weg nuquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja want dat is onderdeel van het totaal/extra pakket van aanvullende diensten
Voorlopig niet met creditcard kunnen betalenquote:
't is toch handig om te hebben heur, zekers in het buitenlandquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voorlopig niet met creditcard kunnen betalen![]()
Ik gebruik 'm bijna nooit, maar let maar op dat ik 'm straks ineens heel erg mis
Hoezo dat dan? Ik kan ook niet rood staan en ik heb gewoon een creditcard.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:33 schreef Vlarp het volgende:
Wat een hoeren bij de Rabobank...
Ik wil m'n rood-staan dinges opzeggen, en dan moet ik ook m'n creditcard inleveren
Daarvoor heb ik 'm toen aangeschafd, toen in naaar de USA ging.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
't is toch handig om te hebben heur, zekers in het buitenland
Het zat gebundeld. Dus rood staan en creditcard was één krediet. Maar goed, voorlopig even geen rood staan, geen creditcard. Ik vraag wel weer een CC aan zodra ik m'n huis echt gekocht heb.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Ik kan ook niet rood staan en ik heb gewoon een creditcard.
Ik wil 'm ook weer terug. Maar nu met het afsluiten van de Hypotheek even geen risico's nemenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
't is toch handig om te hebben heur, zekers in het buitenland
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Let je ook op dat je je evt Bijenkorfkaart cancelled?
Daarmee kom je ook niet door de kredietscreening heen namelijk
Erg vreemd verhaal hoor. Aangezien...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt!
Nee, heb ik niet Ang3l. Bij het BKR stond alleen m'n rood staan + creditcard geregistreerd
Ik heb destijds rood staan aangevraagd tegelijk met m'n creditcard, dus dat is gekoppeld.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg vreemd verhaal hoor. Aangezien...
A. Ik een creditcard heb, en had op het moment van de screening
B. Ik niet rood kan staan
C. Ik ook bij de Rabobank zit
D. Geen van allen een probleem was bij de hypotheek
Misschien omdat ik die bijd e Rabobank zelf afsloot?
Buk je weg naar de korting!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:53 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben weg.. de stad in en straks naar de Hypotheker (die homo die me op Gayromeo bekeek)
goedmidaag Mieke hoe is hetquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:41 schreef mike_hunt het volgende:
Waar is iedereen? Tis nog dooier dan the audience bij Flubber....
Sinds ik een wakeuplight heb gekregen vind ik opstaan echt stukken beter gaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kunt ook instellen dat hij op den duur geluiden afspeelt he, of de radio aan laat gaan. Je wordt gewoon iets rustiger wakker i.p.v. heel plotseling. Snooze functie weet ik niet eens of 'ie dat heeft...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Ja serieus? Ik ben altijd bang dat ik niet wakker wordt van dat dingg
En hoe zit dat met snoozen?
Wel verwarrend, twee mensen met dezelfde naam in 1 bed.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:26 schreef Ang3l het volgende:
SteveIk blijf volgende week de hele week bij je slapen
Een van mijn exen (en voordat iedereen weer gaat lullen: ik heb er maar 3 echte, tenzij je 1 mnd al een relatie noemt) heette Stefan... Dat was altijd Stefan & Stephan, en als ze duidelijk moesten zijn "MET PH!!!!!!!"quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Wel verwarrend, twee mensen met dezelfde naam in 1 bed.
die andere waren fictief?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een van mijn exen (en voordat iedereen weer gaat lullen: ik heb er maar 3 echte, tenzij je 1 mnd al een relatie noemt) heette Stefan... Dat was altijd Stefan & Stephan, en als ze duidelijk moesten zijn "MET PH!!!!!!!"
Lees je Nederlands?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
die andere waren fictief?
there is medication for halucinations you know![]()
heb jij gebrek aan grap herkenning?quote:
jij hield toch niet zo van engelse muziekquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Zit nu voor het eerst pas goed lily allen's cd te luisteren maar dr teksten zijn wel raak ey
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij hield toch niet zo van engelse muziek
Ik herken alleen goede grappen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
heb jij gebrek aan grap herkenning?
gayquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik herken alleen goede grappen.
De rest wordt er uitgefilterd wegens tijdverspilling.
Obviouslyquote:
o geweldig!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:35 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Mike, lekkere poepkut van me, hier staat de nieuwe cd al te beluisteren: http://www.amazon.fr/Midwinter-Graces/dp/B002SSF1J2/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=dmusic&qid=1255506696&sr=8-2
Mogguhquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:55 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Waneer vertrek je eigenlijk richting NL?
en natuurlijk ook www.zangerbob.nlquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
niet echt, maar occasionally wel
Ja dat hoorden TMM en ik een keer in de Red & Blue (club in Antwerpen). Twee nichten die elkaar om de hals vlogen: "Oooh lekkere poepkut van me!" Sindsdien gebruiken we dat wel eensquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o geweldig!!!
poepkut??? o no u didn't. (getto mode off)![]()
off with ur head...
Ooow dan ben je zaterdag wel jetlagvrijquote:
al zin in nl ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:53 schreef wonderer het volgende:
Mogguh allemaal.
natuurlijk, flamers what else..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat hoorden TMM en ik een keer in de Red & Blue (club in Antwerpen). Twee nichten die elkaar om de hals vlogen: "Oooh lekkere poepkut van me!" Sindsdien gebruiken we dat wel eens
lol vreselijk en wat een kutjoch om te zien ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en natuurlijk ook www.zangerbob.nl
he jongenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
lol vreselijk en wat een kutjoch om te zien ook
o als je weer terugkomt, neem ff stroopwafels mee en koopmans poffertjesmix. Kep nie meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Eh. Ik land vrijdag om 1 uur 's middags... Tegen het eind van de middag thuis, meteen naar bed, waarschijnlijk...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooow dan ben je zaterdag wel jetlagvrij
Sinds Brad heel sip zei dat ie zich eenzaam gaat voelen de komende weken, wat minder. Maar op zich wel jaquote:
Teveel gepland in so little time?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eh. Ik land vrijdag om 1 uur 's middags... Tegen het eind van de middag thuis, meteen naar bed, waarschijnlijk...
Ik denk niet dat ik het red tot middernacht, maar ik doe mijn best(het helpt ook niet dat ik zondag ook niet kan uitslapen
).
[..]
Sinds Brad heel sip zei dat ie zich eenzaam gaat voelen de komende weken, wat minder. Maar op zich wel ja
ernstig. Ik vind dat 'zanger' wat ze er voor zetten altijd zo bizarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen![]()
ik ken die jongen niet. IK ben net van de schok bijgekomen van Zanger Rinus![]()
kwist wel dat je oog had voor echte sterrenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
lol vreselijk en wat een kutjoch om te zien ook
ja, zijn bruine ster.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kwist wel dat je oog had voor echte sterren
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ernstig. Ik vind dat 'zanger' wat ze er voor zetten altijd zo bizar
nooit ergens anders gezien behalve in nederland
Ja ik weet niet zo goed wat nou TMM's bedoeling allemaal is. Hij zegt: We gaan naar de stad. Maar Stroek slaapt daar en ik geloof dat die al zei rond middernacht in te kakken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eh. Ik land vrijdag om 1 uur 's middags... Tegen het eind van de middag thuis, meteen naar bed, waarschijnlijk...
Ik denk niet dat ik het red tot middernacht, maar ik doe mijn best(het helpt ook niet dat ik zondag ook niet kan uitslapen
).
jejeje m'n zusje tipte me van de week ook al over iets vreselijks tenekrommendsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kwist wel dat je oog had voor echte sterren
Als ie met de stad eindhoven bedoelt, vind ik het prima, loop ik vast door naar jouw huis, heheh.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik weet niet zo goed wat nou TMM's bedoeling allemaal is. Hij zegt: We gaan naar de stad. Maar Stroek slaapt daar en ik geloof dat die al zei rond middernacht in te kakken.
As usualquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Teveel gepland in so little time?
wie is er na 10 gangen en flessen wijn nog tot dansen in staat ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik weet niet zo goed wat nou TMM's bedoeling allemaal is. Hij zegt: We gaan naar de stad. Maar Stroek slaapt daar en ik geloof dat die al zei rond middernacht in te kakken.
jeje don't quit your dayjobquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en het rare is, hij schijnt heel populair te zijn.
![]()
ik moet ook maar een liedje gaan maken en incasseren. Een liedje zoals Toppertje (Breezah ananas).
Ik heb al de eerste zin: Een lijntje en een wijntje, doe er maar twee
Ja verder ben ik nog niet gekomen.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
blonde rene schuurmans ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejeje m'n zusje tipte me van de week ook al over iets vreselijks tenekrommends
een of andere brabantse kutjoker die wel even spaans gaat zingen
it goes without saying, dat ik natuurlijk een verslag wil van wie een bitch is en wie an uberbitch is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie is er na 10 gangen en flessen wijn nog tot dansen in staat ?
quote:
godsklere he, Nee dat wordt broeksknoop open doen en uitbuiken en niet te dicht bij een kaars zittenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie is er na 10 gangen en flessen wijn nog tot dansen in staat ?
Ik ga wel naar antwerpen om contract te tekenen en te overleggen over mijn tweede boek ja, maar er staan geen signeersessies of zo gepland.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is de reis ook werkgerelateerd? Een soort booktoer?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje don't quit your dayjobThát you remember?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
quote:
we zien wel, als stroekie al rond middernacht wil slapen kunnen wij ook zonder hem op stap, proberen de laatste bus naar de stad te pakkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
geef em anders a little-pick-me-up.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we zien wel, als stroekie al rond middernacht wil slapen kunnen wij ook zonder hem op stap, proberen de laatste bus naar de stad te pakken
quote:
ik woon niet voor niets in rusthuis voor oude mannenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we zien wel, als stroekie al rond middernacht wil slapen kunnen wij ook zonder hem op stap, proberen de laatste bus naar de stad te pakken
omg!! ik dacht dat het iets ludieks was, maar that bitch is serious.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kheb et gevonden
POR DIOS wat een stront![]()
je lijkt mijn moeder wel. Zij begint er ook steeds over.quote:
ja, dan word je wel vanzelf oud. FIGHT IT!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik woon niet voor niets in rusthuis voor oude mannen
jij bent wel een nachtbraker?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
onzin jij kunt nog best een nachtje doorhalen
ik werk ook in de avonden, dus mijn ritme ligt ook iets andersquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
omg!! ik dacht dat het iets ludieks was, maar that bitch is serious.![]()
en die uitspraak.
Kreeg een beetje Que si, que no smaak ervan. O ja, Jody B.
Zelfs ik kan horen dat het een nederlander isquote:
"Queen of the Night" is an uptempo rock-pop-dance number, with Houston expressing how she "rules the club scene," proclaiming herself "queen of the night."quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:07 schreef Desmonkey het volgende:
Whitney zingt over een hoer..toch?:
"Cause I'm the queen of the night
The queen of the night
Oh yeah, oh yeah, oh yeah!!"
Ja, die zanger had waarschijnlijk ook geen microfoon bij zijn cursus.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zelfs ik kan horen dat het een nederlander is
Tis nog net geen zanger bobquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kheb et gevonden
POR DIOS wat een stront![]()
en die jongen van die Toverbal.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tis nog net geen zanger bob
Die is hier toen in de stad met eieren bekogeldquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:58 schreef mike_hunt het volgende:
Kreeg een beetje Que si, que no smaak ervan. O ja, Jody B.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die is hier toen in de stad met eieren bekogeld![]()
Geen ideequote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oooooo is eigenlijk wel heel triest als artiest zijnde.
Is ie muziekaal nog actief?
o, ik dacht dat je de Greatest Hits van 'em had.quote:
Hoe weet jij datquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, ik dacht dat je de Greatest Hits van 'em had.![]()
Zeur nietquote:
Goedgoed, ik heb vandaag helemaal voor mijzelf gekooktquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoi, popje!![]()
Hoe is het met jou dan?
heb geen van alles afgeluisterdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:48 schreef MisterO het volgende:
Ik vermaak me hiermee wel at the moment![]()
David Guetta feat. Chris Willis - Gettin over ( Brand New Track 2009 ) ( David Guetta - One Love )HQ
Dacht je dat ik anders verwacht had?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb geen van alles afgeluisterd
uh nee?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dacht je dat ik anders verwacht had?
Dan was het een nutteloze bijdrage van Yuri. Niet dat deze topic veel nut heeft ofzoquote:
het zorgt voor leedvermaakquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan was het een nutteloze bijdrage van Yuri. Niet dat deze topic veel nut heeft ofzo
Was hat es passiert?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:28 schreef Xiance het volgende:
godverdegodverdegodverdegodver....
ik haat het als een webhoster iets doet zonder je de tijd te geven erop te reageren
mijn domein is er dus gewoon uitgejakkerd,quote:
Wat voor site was het dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
mijn domein is er dus gewoon uitgejakkerd,
en nu issie gergistreerd door zo'n webspider..
zie m dan maar eens terug te krijgen
gelukkig komt mijn eigen hoster to the rescue, die proberen nog te kijken of ze m terug kunnen krijgen,
en anders reggen ze de .nl versie
de mijnequote:
ik begrijp hier geen reet van. OMG. Ben net Val Torielo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
mijn domein is er dus gewoon uitgejakkerd,
en nu issie gergistreerd door zo'n webspider..
zie m dan maar eens terug te krijgen
gelukkig komt mijn eigen hoster to the rescue, die proberen nog te kijken of ze m terug kunnen krijgen,
en anders reggen ze de .nl versie
ik moest googlen om te kijken wie dat was.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:03 schreef Xiance het volgende:
oef!
ik vind thomas bergen zooooo een schatje!
ZON vriendje wil ik!!
t komt erop neer dat ik mn website ga verhuizenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik begrijp hier geen reet van. OMG. Ben net Val Torielo.![]()
das kut!.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
t komt erop neer dat ik mn website ga verhuizen
mn mail dus ook..
dat betekend 5 mailinglijsten weer gaan veranderen, zo'n kleine 300 mailtjes de ronde in sturen dat ik een nieuw adres heb, blaahblaaaahblaaaaah
kortom: overbodig werk waar ik helemaal niet op zit te wachten dus
wat heb je? Bakkers Tourette Syndrome?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:15 schreef Desmonkey het volgende:
Chocoladetaarten naar mensen gooien!!!
kut is een goedkope versie.. jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das kut!.
hoe is het verder jongen? Hoe gaat het met je imperium? Making dough?
Zoiets. Het is een ware pretpaleis in m'n hoofdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat heb je? Bakkers Tourette Syndrome?
hahahahaha ben wel op msn maar s avonds, maar ook niet elke dag. Tis vaak 'druk' s middags..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
kut is een goedkope versie.. ja
imperium?
dat staat op een laag pitje, tis niet mijn hoofdinkomen he
momenteel heb ik andere dingen aan mn hoofd
hoest met jou?
waarom hoor ik niks meer van je?
niet op msn, niet per telefoon..
ben ik dan zoveel te min voor je?
en waarom is dat? What heb je gedaan? Have you been hitting the bong too hard?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:19 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Zoiets. Het is een ware pretpaleis in m'n hoofd.
quote:
ik ook savonds, overdags werk ik hequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahahaha ben wel op msn maar s avonds, maar ook niet elke dag. Tis vaak 'druk' s middags..
o ja, je bent weer in de horeca gegaan. Manager isn't it?
ja, maar s avonds bij jou is s middags bij mij.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ook savonds, overdags werk ik he
nee, momenteel ben ik eventjes geen manager meer
althans, op papier wel, maar in de praktijk manage ik even heel weinig
iets met gezondheidskwesties enzo
mental kan er weinig mis gaan he met die anderhalve hersencel van mijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar s avonds bij jou is s middags bij mij.
sorry to hear. Mental or physical?
Sorry, de taart dat gemaakt is door SAJis helemaal opquote:
moet je vooral manager zijn...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
mental kan er weinig mis gaan he met die anderhalve hersencel van mij
ik heb nog steeds last van hartritmestoornissen, en die worden alleen maar erger bij stress
maarja.. er valt weinig aan te doen
dat mag je er weer flink aftrainen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sorry, de taart dat gemaakt is door SAJis helemaal op
Fysiek kom ik niks te kortquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat mag je er weer flink aftrainen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Fysiek kom ik niks te kortdat was echt een inkoppertje.
Ja, ik heb zondag meegedaan met een hardloopwedstrijd he
shit happensquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moet je vooral manager zijn...![]()
slik je bloedverdunners?
Bedsport kan buiten werktijd he?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja, maar voor een sporter maakt dat toch niet uit. je verbrandt toch heel snel. Heb je daar nog wel tijd voor aangezien je nu werkt?
Ik train niet, ik doe gewoon mee en ben dan dood als ik over de finish gaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja, maar voor een sporter maakt dat toch niet uit. je verbrandt toch heel snel. Heb je daar nog wel tijd voor aangezien je nu werkt?
quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik train niet, ik doe gewoon mee en ben dan dood als ik over de finish ga
Ik loop mijn hele leven al joh, sinds ik 1,5 wasquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik dacht dat je een ervaren loper was...
ik was ook zo'n iemand die tig sporten had gehad. Atletiek, Turnen en Judo. En nu alleen maar hardlopen (geen wedstrijden) en Gym.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik loop mijn hele leven al joh, sinds ik 1,5 was![]()
En daarna heb ik toch echt eerst gebasketbalt, toen gevolleybalt en getennist. Hardlopen ben ik de laatste 2 jaar mee begonnen
God, hij heeft me allerlei tips gegeven om m'n bouwdepot te gebruiken als algemeen potje enzo..quote:
Vrijdag is mijn stapavond in A-town.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik was ook zo'n iemand die tig sporten had gehad. Atletiek, Turnen en Judo. En nu alleen maar hardlopen (geen wedstrijden) en Gym.
hoe is het nachtleven in Amsterdam? Wat struin je af? Kroegen, clubs, parties?
Nou, dat was me het dagje wel...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:08 schreef Weemz het volgende:
Goedemorgen...
Vandaag een bijzondere dag... Ik moet (samen met een paar vrienden) zingen op een begrafenis van iemand uit onze kerk, en daarna ook nog bij het graf... Ik ben geloof ik nog nooit zo zenuwachtig geweest voor een 'optreden'...
Indrinken? Vondelpark? Je bedoelt op een bankje een fles naar binnengieten?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vrijdag is mijn stapavond in A-town.
Waar indrinken?
Vondelpark![]()
Dansen?
Exit cafe
Gezellig kletsen?
Buiten de kroeg![]()
Eten?
Bij de wok
Jeetje, was dat iemand die je goed kende?quote:
Ja joh, gezellig wijntjes drinken, kaasblokjes erbijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Indrinken? Vondelpark? Je bedoelt op een bankje een fles naar binnengieten?how student of you..
![]()
als de huizenmarkt weer flink aantrekt kan je je huis weer met winst verkopen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
God, hij heeft me allerlei tips gegeven om m'n bouwdepot te gebruiken als algemeen potje enzo..
"Ja, je kunt de regels voor je laten werken, of tegen je. Ik laat ze graag voor me werken" met een dikke knipoog erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |