Hij is weg nuquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja want dat is onderdeel van het totaal/extra pakket van aanvullende diensten
Voorlopig niet met creditcard kunnen betalenquote:
't is toch handig om te hebben heur, zekers in het buitenlandquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voorlopig niet met creditcard kunnen betalen![]()
Ik gebruik 'm bijna nooit, maar let maar op dat ik 'm straks ineens heel erg mis
Hoezo dat dan? Ik kan ook niet rood staan en ik heb gewoon een creditcard.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:33 schreef Vlarp het volgende:
Wat een hoeren bij de Rabobank...
Ik wil m'n rood-staan dinges opzeggen, en dan moet ik ook m'n creditcard inleveren
Daarvoor heb ik 'm toen aangeschafd, toen in naaar de USA ging.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
't is toch handig om te hebben heur, zekers in het buitenland
Het zat gebundeld. Dus rood staan en creditcard was één krediet. Maar goed, voorlopig even geen rood staan, geen creditcard. Ik vraag wel weer een CC aan zodra ik m'n huis echt gekocht heb.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Ik kan ook niet rood staan en ik heb gewoon een creditcard.
Ik wil 'm ook weer terug. Maar nu met het afsluiten van de Hypotheek even geen risico's nemenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
't is toch handig om te hebben heur, zekers in het buitenland
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Let je ook op dat je je evt Bijenkorfkaart cancelled?
Daarmee kom je ook niet door de kredietscreening heen namelijk
Erg vreemd verhaal hoor. Aangezien...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt!
Nee, heb ik niet Ang3l. Bij het BKR stond alleen m'n rood staan + creditcard geregistreerd
Ik heb destijds rood staan aangevraagd tegelijk met m'n creditcard, dus dat is gekoppeld.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg vreemd verhaal hoor. Aangezien...
A. Ik een creditcard heb, en had op het moment van de screening
B. Ik niet rood kan staan
C. Ik ook bij de Rabobank zit
D. Geen van allen een probleem was bij de hypotheek
Misschien omdat ik die bijd e Rabobank zelf afsloot?
Buk je weg naar de korting!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:53 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben weg.. de stad in en straks naar de Hypotheker (die homo die me op Gayromeo bekeek)
goedmidaag Mieke hoe is hetquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:41 schreef mike_hunt het volgende:
Waar is iedereen? Tis nog dooier dan the audience bij Flubber....
Sinds ik een wakeuplight heb gekregen vind ik opstaan echt stukken beter gaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Tyfus wat is opstaan moeilijk vandaag.
Je kunt ook instellen dat hij op den duur geluiden afspeelt he, of de radio aan laat gaan. Je wordt gewoon iets rustiger wakker i.p.v. heel plotseling. Snooze functie weet ik niet eens of 'ie dat heeft...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Ja serieus? Ik ben altijd bang dat ik niet wakker wordt van dat dingg
En hoe zit dat met snoozen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |