Ik wilde zeggen, vraag Ang3l maar, maar die is net gevluchtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien ben je wel een 46jarige vrouw irl! En is hele die fotodatabase een KEIGROTE HOAX!
Stoerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat is een zonde in Yuri's boek.
Da's nl niet stoer.
Ik ben morgen vrijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, want ik moet morgen met de trein en ik wil geen vertraging.
Ik ook, en daarom ga ik iets leuks doen met iemand.quote:
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik niet maar we gaan morgen wel met school naar de film
Oeh!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook, en daarom ga ik iets leuks doen met iemand.
Met een vriendinquote:
Neequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Kan dat niet gewoon in je vrije tijd?
Jullie kunnen elkaar genezen!quote:
Hmmz ik niet...quote:
Zolang het het land maar niet lam legtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmmz ik niet...
dus laat het morgen ook maar gaan stormen....
Veel plezierquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:33 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga de nieuwste Heroes en de nieuwste Fringe kijken![]()
Heb je plannen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zolang het het land maar niet lam legt
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:42 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Of afmaken:
http://www.dailymail.co.u(...)oned-curry-plot.html
pfieuw, buren afmaken, niet vriendjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:42 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Of afmaken:
http://www.dailymail.co.u(...)oned-curry-plot.html
veel plezierquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:00 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Nou veel plezier dan. Ik ga met me gezin morgen uit eten. Net zo gezellig.
Homo's maken geen onderscheid tussen buren of vriendjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:57 schreef Peter het volgende:
[..]
pfieuw, buren afmaken, niet vriendjes
gezin? dat klinkt wel erg hetero zeg......quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:00 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Nou veel plezier dan. Ik ga met me gezin morgen uit eten. Net zo gezellig.
Is dat erg????? Ik respecteer homo's en Lesbo's want ik vind het zijn ook mensen. Ook met hun kan je lachen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
gezin? dat klinkt wel erg hetero zeg......
nee hoor helemaal niet! welkom zou ik zeggen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:06 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Is dat erg????? Ik respecteer homo's en Lesbo's want ik vind het zijn ook mensen. Ook met hun kan je lachen.![]()
Ach geef niet jo moet kunnen. Laten we dan hand in hand gaan en gezamelijk de planeet verbeteren zonder haat en nijd onder elkaar. Tijd voor een biertje zometeen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:10 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee hoor helemaal niet! welkom zou ik zeggen...
moest alleen erg lachen om het woordje gezin... dat moest een hetero zijn.
Niks mis mee heel veel vrienden van mij zijn heterogeeft niks kunnen hun ook niks aan doen
![]()
Dan is het maar goed dat we meestal uit dezelfde pan etenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Homo's maken geen onderscheid tussen buren of vriendjes![]()
nou je weet nooit wat daar van gaat komen dus.....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:15 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Ach geef niet jo moet kunnen. Laten we dan hand in hand gaan en gezamelijk de planeet verbeteren zonder haat en nijd onder elkaar. Tijd voor een biertje zometeen.![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:27 schreef Weemz het volgende:
Ja, doe mij ook maar een vriendje
Zullen we [HOMO] zoekt man aandragen als nieuw programma bij de KRO?
Jamaar stoer doen is alleen geil als je er ook stoer uitzietquote:
O ja, dat Fringe wordt me door m'n ex door de strot gedouwd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:33 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga de nieuwste Heroes en de nieuwste Fringe kijken![]()
ik doe niet stoer ik ben saaiquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar stoer doen is alleen geil als je er ook stoer uitziet
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:32 schreef Xiance het volgende:
toxch vind ik hetero's maar eng..
maargoed, ik ben gelovig, dus ik heb ook de zwakkeren in deze maatschappij lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |