o als je weer terugkomt, neem ff stroopwafels mee en koopmans poffertjesmix. Kep nie meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Eh. Ik land vrijdag om 1 uur 's middags... Tegen het eind van de middag thuis, meteen naar bed, waarschijnlijk...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooow dan ben je zaterdag wel jetlagvrij
Sinds Brad heel sip zei dat ie zich eenzaam gaat voelen de komende weken, wat minder. Maar op zich wel jaquote:
Teveel gepland in so little time?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eh. Ik land vrijdag om 1 uur 's middags... Tegen het eind van de middag thuis, meteen naar bed, waarschijnlijk...
Ik denk niet dat ik het red tot middernacht, maar ik doe mijn best(het helpt ook niet dat ik zondag ook niet kan uitslapen
).
[..]
Sinds Brad heel sip zei dat ie zich eenzaam gaat voelen de komende weken, wat minder. Maar op zich wel ja
ernstig. Ik vind dat 'zanger' wat ze er voor zetten altijd zo bizarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen![]()
ik ken die jongen niet. IK ben net van de schok bijgekomen van Zanger Rinus![]()
kwist wel dat je oog had voor echte sterrenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
lol vreselijk en wat een kutjoch om te zien ook
ja, zijn bruine ster.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kwist wel dat je oog had voor echte sterren
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ernstig. Ik vind dat 'zanger' wat ze er voor zetten altijd zo bizar
nooit ergens anders gezien behalve in nederland
Ja ik weet niet zo goed wat nou TMM's bedoeling allemaal is. Hij zegt: We gaan naar de stad. Maar Stroek slaapt daar en ik geloof dat die al zei rond middernacht in te kakken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eh. Ik land vrijdag om 1 uur 's middags... Tegen het eind van de middag thuis, meteen naar bed, waarschijnlijk...
Ik denk niet dat ik het red tot middernacht, maar ik doe mijn best(het helpt ook niet dat ik zondag ook niet kan uitslapen
).
jejeje m'n zusje tipte me van de week ook al over iets vreselijks tenekrommendsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kwist wel dat je oog had voor echte sterren
Als ie met de stad eindhoven bedoelt, vind ik het prima, loop ik vast door naar jouw huis, heheh.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik weet niet zo goed wat nou TMM's bedoeling allemaal is. Hij zegt: We gaan naar de stad. Maar Stroek slaapt daar en ik geloof dat die al zei rond middernacht in te kakken.
As usualquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Teveel gepland in so little time?
wie is er na 10 gangen en flessen wijn nog tot dansen in staat ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik weet niet zo goed wat nou TMM's bedoeling allemaal is. Hij zegt: We gaan naar de stad. Maar Stroek slaapt daar en ik geloof dat die al zei rond middernacht in te kakken.
jeje don't quit your dayjobquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en het rare is, hij schijnt heel populair te zijn.
![]()
ik moet ook maar een liedje gaan maken en incasseren. Een liedje zoals Toppertje (Breezah ananas).
Ik heb al de eerste zin: Een lijntje en een wijntje, doe er maar twee
Ja verder ben ik nog niet gekomen.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
blonde rene schuurmans ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejeje m'n zusje tipte me van de week ook al over iets vreselijks tenekrommends
een of andere brabantse kutjoker die wel even spaans gaat zingen
it goes without saying, dat ik natuurlijk een verslag wil van wie een bitch is en wie an uberbitch is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie is er na 10 gangen en flessen wijn nog tot dansen in staat ?
quote:
godsklere he, Nee dat wordt broeksknoop open doen en uitbuiken en niet te dicht bij een kaars zittenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie is er na 10 gangen en flessen wijn nog tot dansen in staat ?
Ik ga wel naar antwerpen om contract te tekenen en te overleggen over mijn tweede boek ja, maar er staan geen signeersessies of zo gepland.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is de reis ook werkgerelateerd? Een soort booktoer?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje don't quit your dayjobThát you remember?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
quote:
we zien wel, als stroekie al rond middernacht wil slapen kunnen wij ook zonder hem op stap, proberen de laatste bus naar de stad te pakkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
geef em anders a little-pick-me-up.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we zien wel, als stroekie al rond middernacht wil slapen kunnen wij ook zonder hem op stap, proberen de laatste bus naar de stad te pakken
quote:
ik woon niet voor niets in rusthuis voor oude mannenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we zien wel, als stroekie al rond middernacht wil slapen kunnen wij ook zonder hem op stap, proberen de laatste bus naar de stad te pakken
omg!! ik dacht dat het iets ludieks was, maar that bitch is serious.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kheb et gevonden
POR DIOS wat een stront![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |