abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73673645
Asy, goed dat je de keuze hebt gemaakt om te stoppen met werken... want wat jij beschrijft is niet normaal en al helemaal niet goed voor je Aan jezelf en je kleintje denken... en de rest zoekt t zelf maar uit.

Amaranta Klinkt niet lekker... doe je voorzichtig?

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar onze Puk is in 1 lucky shot verwekt... 1 keer geen condoom was voldoende voor ons. Hij is echt een kadootje zeg maar.

Ik heb een hele goede nacht gehad sinds tijden... mn lief heeft een plank tussen mn matrassen geschoven waardoor mn bed een stuk steviger is. Straks ga ik ff fruit halen op de markt en nog ff wat dingetjes in het huishouden. Heb er zin in vandaag Ow ja puk zit nog vrolijk te trappelen in mn buik
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:42:26 #51
35189 Troel
scherp en bot
pi_73674057
Bijna middag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73674238
Bedankt voor de reacties dames... Ik ga maar weer aan de slag vanavond.
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_73674502
Wat is er trouwens mis met grasmaaien?

mannenwerk? not!
Ik vind dat leuk en ook wel ontspannend eigenlijk. En het ruikt lekker!
Ik ben dan wel zwanger maar ik heb totaal geen (bekken/rug/heup)klachten dus ik grasmaai gewoon lekker door hoor
pi_73674868
Gelukkig hebben wij maar een stukje gras van 1,5 bij 1,5 en 2 Cavia's die heel graag grasmaaien...

Troel, hoest nou?
pi_73675018
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:56 schreef lily het volgende:

mannenwerk? not!
Ik ben dan wel zwanger maar ik heb totaal geen (bekken/rug/heup)klachten dus ik grasmaai gewoon lekker door hoor
Ik denk dat het veel afhangt van het feit of je klachten hebt of niet. Ik doe ook nog al het werk in het huishouden wat ik vroeger deed (behalve dan misschien bakken drank in de koffer van de auto steken) maar heb momenteel nog geen klachten (behalve dan misschien eens een verdwaalde hoge bloeddruk). Gras hebben we nog niet, enkel een hoop onkruid.
pi_73675160
Het was ook meer een reactie naar Faja die zei dat je grasmaaien beter aan mannen kon overlaten en zeker als je zwanger was
pi_73675948
Weet iemand eigenlijk hoe het nu zit met de (mexicaanse) griepprik?

Er is half september besloten door de rijksoverheid dat vrouwen die 4 maanden of langer zwanger zijn een vaccinatie krijgen aangeboden.

Heeft iemand dit al gedaan? Of iets van gehoord?

http://www.grieppandemie.(...)0gezonde%20zwangeren
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:39:01 #58
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73675994
Jullie zijn lief!
Vanochtend is schoonvader met eli gaan babyzwemmen, heb vanaf de rand gekeken. en dan die andere dames vragen "gaat het niet meer?" pfff
Nu zijn ze naar de kinderboerderij, kan ik ff rustig liggen.
En dat op mn mamadag
Naja, morgen zal het wel weer beter gaan, hoop ik.
Het irritantst is dan nog dat het een week goed gaat (echt pijnloos kunnen lopen en zo), je doet niks anders dan normaal en het zakt er zó weer in!
Dat vind ik moeilijk te accepteren.
Het enige wat ik dus kan doen is het erger maken (door teveel activiteit), en dit soort dagen zijn dus kennelijk niet of nauwelijks te voorkomen...
Nog 11 wk en 3 dagen! Dan heb ik voor de rest van mij leven het mooiste en liefste meisje dat ooit geworpen is rond de jaarwisseling 2009 / 2010!

amaranta, wordt sjors dan een meisjesaap?
qua uitzet waren we hier voor 90 euro helemaal klaar. (rompers (hadden we vorige keer geleend), spenen, aankleedkussen, aankleedkussenhoezen, dan ben je er wel al bijna, geloof ik idd)
excl. babykamer en meisjeskleding, uiteraard.

asy, wel goed dat je van de vlos op je donder hebt gehad, maar oh zo vervelend! Dikke voor jou! en dan nog een paar!
verder sluit ik me aan bij asy! de drempel is heel hoog, maar het geeft zo veel rust!
Verder denk ik mss nu te praktisch, maar als je toch wil blijven werken, zou ik zeggen: leef bij de klok. koop een stopwatch en ga jezelf timen. Als je stopwatch afgaat, ga je een tijdje rusten. Anders weet je zeker dat je jezelf voorbij loopt.
Geldt ook voor thuis, trouwens, daar kan je jezelf ook voorbij lopen
Wellicht dat je het op die manier net wat beter kunt volhouden, of gecontroleerd afbouwen, dan zien de mensen dat je echt heel erg je best doet, en hoef je je daar niet schuldig over te voelen.
Als je bang bent om je te vervelen, ik heb nog wel tips. (ik heb het nog nooit zo druk gehad! naja, met iedere 1,5u een uur plat kan je ook niet zoveel, maar dan verveel je je ook niet )

octopussy, het rare dromen hoort echt bij zwangerschap. Is niet iets om je zorgen over te maken, gewoon je hoofd die dingen nog verwerkt of zo. Let wel op dat je niet teveel deprimomenten hebt, trouwens!
gezien de andere responsen, was er dus meer hormonaal gedrag ter geruststelling even en anekdote uit de vorige zwangerschap:
op een avond was ik enorm hormonaal aan het janken (moeder dood, zal nooit haar kleinkind zien, boehoehoe ellende en zo) en PR wil me troosten en begint het te zingen. Nou, prima, tot de regel "je bent een stekelvarkentje, maar trek het je niet aan"
Toen ben ik helemaal over de zeik gegaan: " boehoehoe, ik ben geen steeheeheekelvarkentjuuhuuhuuu!"
En toch is het goedgekomen

Scorpion, niet alle mannen zijn zo opmerkzaam. Of niet alle vrouwen willen toegeven dat ze pijn hebben. PR ziet het aan me, en ik roep zo nu en dan iets (gewoon ff ventileren) en als het echt niet gaat, ga ik gewoon een potje tegen hem staan janken. PR is echt heel lief voor me, probeert mee te denken, werkt nu voor de tweede dag thuis, helemaal en zo.
Maar andere mannen denken mss, "tsja, hoort erbij", of "wat voor moeite is dat nou, even de afwas?" of "je bent de hele dag thuis en nog is het een puinzooi, kan je niet even schoonmaken?" Die kunnen zich er gewoon weinig bij voorstellen.
Verder niet erg, maar je moet als vrouw wel zelf ook aangeven wat je wel en niet kan, (je zegt ook zelf dat K klaagde over haar rug, daar reageerje dan op. Had je zelf opgemerkt dat ze last had van haar rug? Vrouwen kunnen goed toneelspelen, hoor!) en je man moet er wel voor openstaan.
Voor de goede orde, uit je posts blijkt wel dat je ontzettend meeleeft met je vrouw en dat is heel leuk en fijn om te lezen. Ze heeft geluk met jou!

hee, aramanta, wat ontzettend naar zeg! en wat lomp dat je man je uitlacht!
Heb je hem nog subtel uitgelegd dat je het niet kon waarderen?

Incantrix, ANTAGEL! Onwijs goor, maar werkt als een tiet tegen maagzuur!

BJ, succes met je presentatie!

keshet, flauwvallen? das nie goed! Heeft Bar ook gehad. Ik weet niet wat zij eraan deed om het over te laten gaan.

Asy, das wel een lieve mail van je man. Het is ook moeilijk voor hem, natuurlijk.

Faja, fijn dat de manueel therapeut nu wel heeft geholpen ipv erger gemaakt!

isla, bij ons was het 1 keer, want ik had een dubbele ooronsteking rond die dagen, en voelde me eventjes goed, en hebben we toch een kleine poging gewaagd...
is geen aanrader trouwens, dubbele oorontsteking

lily, ik heb geen oproep gehad voor die griepprik.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73676225
Wat een post, Davinia (ik lees m zo even..)

Nou, ik stel mijn vraag hierboven en ik hoor de post binnenvallen. Ik ga net kijken en er ligt dus post van onze huisarts met informatie over de griepprikken. Gewoon 1 minuut na mijn vraag hier

Ik kan zonder afspraak een vaccinatie halen. Je moet dus 2 keer gaan staat er; de eerste op 23 november en de tweede 14 december...

hmm, ik weet niet zo wat ik er mee moet...
pi_73676298
Wij hebben geen gras, maar ik heb wel een man die al begint te niezen als hij gras ziet
Als je zwanger bent zonder klachten kan je gewoon lekker grasmaaien Alleen met rug en bekkenklachten zou ik het niet doen.
pi_73676336
Davinia, heb jij een vorm van Ischias?

en je tip betreffende Antagel neem ik ook even mee (nooit van gehoord trouwens)
pi_73676387
Isla, bij ons was het één keer iets minder veilig dan anders
pi_73676452
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:56 schreef lily het volgende:

mannenwerk? not!
Helemaal mee eens hoor! Mannenwerk? Maar als je al last van je bekken hebt lukt het echt niet, voor grasmaaien moet je nog meer kracht zetten dan voor stofzuigen. En stofzuigen doe ik al niet meer, auch!! Ik vind de vaatwasser inpakken al een hel. Dus daarom mag Anysiur van mij geen grasmaaien

Awh Davinia *knuffel* En van dat liedje moet ik nu ook huilen, zelfs als ik niet denk dat ik een stekelvarken ben
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:54:16 #64
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73676551
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:48 schreef lily het volgende:
Davinia, heb jij een vorm van Ischias?

en je tip betreffende Antagel neem ik ook even mee (nooit van gehoord trouwens)
nope, gewoon bekkenklachten. niks scheef / schuin / gekanteld, gewoon verrot en verweekt tot in de oneindigheid

twinkly, het stekelvarkentje-liedje is nu wel mn geuzenlied geworden. toen eli heel klein was en hij moest huilen of ik wilde hem in slaap zingen, ging ik dat liedje zingen. kende hij dan toch al

[ Bericht 20% gewijzigd door DaviniaHR op 14-10-2009 11:59:31 ]
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:58:41 #65
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73676674
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:37 schreef lily het volgende:

Er is half september besloten door de rijksoverheid dat vrouwen die 4 maanden of langer zwanger zijn een vaccinatie krijgen aangeboden.

Even over de griepprikken.
Ik krijg ieder jaar al de 'gewone' griepprik (astma). Ieder jaar ben ik er dan 2 dagen even ziek van (griep) en dan heb ik nergens last meer van.
Van de week kreeg ik een oproep en ik dacht: toch even bellen met de huisarts. Deze raadde mij af de prik te komen halen en ook de oproep voor de Mexicaanse griepprik voorbij te laten gaan kristische noot: deze man heeft mij nooit gezien, ik zit altijd bij de andere huisartsen (i.o.)
Echter, ik werk in de zorg en daar heeft de vakgroep verpleeghuisartsen zojuist het advies afgegeven om wel te vaccineren en dan zeker de risicogroepen!
Manlief heeft op internet gezocht en daar spreekt alles elkaar tegen. Het Duitse leger wil alleen een aangepast vaccin.
Gisteren VK gevraagd. Die doet geen duidelijke uitspraak. Wat ze wel aangaf, is dat je verzwakt virus krijgt ingespoten en als je al verzwakt bent (dus niet goed in je vel zit) je een grotere kans hebt om er ziek van te worden. Overigens hebben alle medici nog geen oproep gehad om zich te laten vaccineren (zei VK) terwijl dat eigenlijk al had gemoeten.
Kortom de geleerden zijn er zelf eigenlijk niet over uit.

Ik heb in elk geval samen met mijn man besloten om me niet te laten vaccineren.
pi_73676692
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 00:06 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

De blaadjes van de klimop zijn idd spannend
ik had de originele post nog gelezen

Enfin, hier terug van de verloskundige. Halve sticker voor moi!
Bloeddruk was goed, hartje was goed. Kortom, het belangrijkste, mijn kindje, is goed!
Maar, heb aangegeven dat ik het niet meer trek op het werk. Moet nu gaan praten met de baas en een oplossing zoeken. Of hij moet me iets te doen geven, of ik ga (gedeeltelijk) de ziektewet in.
pi_73676733
Hm, oke. Bedankt voor de info, Asyniur
Ik denk dat ik het ook maar aan me voorbij laat gaan
pi_73677001
Over die mexicaanse griep vaccinatie, ik heb ook een oproep gehad om te gaan, maar ik zit zwaar te twijfelen.
Ik ben van mezelf al nooit ziek en heb de afgelopen dagen een zeer klein verkoudheidje gehad, daar waar ik normaalgesproken dan vaak wel 2 weken snipverkouden ben.

Ik ben juist bang dat het meer schade doet dan goed, als ik me nu al nauwelijks ziek voel.
pi_73677061
Ik geloof ook niet dat ik die griepprik wil. Ik heb nog nooit griep gehad. Ik snap wel dat mijn weerstand nu lager kan zijn, maar dan nog. Maar ik heb nog tot half december om erover na te denken
pi_73677174
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:37 schreef lily het volgende:

Ik hoorde hier in de omgeving (via clienten van me) dat er begin november brieven uit gaan voor het halen van de Mex griep. Ze zijn nu eerst bezig met de gewone griepprikken.

Ik denk overigens dat ik hm niet ga halen. Stiekem hoop ik dat de uitnodiging pas wat later komt zodat ik al bevallen ben, dan hoef ik geen keus te maken voor wel of geen vaccinatie.
pi_73677175
Davinia wat een post Wat lief van je schoonvader dat hij met eli is gaan zwemmen, maar balen voor jou dat het je zelf niet lukt momenteel

Lily, over de griepprik... ik heb geen oproep gehad maar als ik die wel krijg dan ga ik hem niet halen. Heb nog nooit een griepprik gehaald en ben er ook niet van overtuigd dat je de dans ontspringt als je wel hebt gehad. Vind het een groter risico om ziek te worden van de prik zelf. Maar ja ik ben dan ook al bijna zwanger af.

DJrandal een halve sticker heel goed dat je aan je zelf denkt, want jij en je kindje komen op plaats 1
pi_73677186
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:54 schreef DaviniaHR het volgende:
twinkly, het stekelvarkentje-liedje is nu wel mn geuzenlied geworden. toen eli heel klein was en hij moest huilen of ik wilde hem in slaap zingen, ging ik dat liedje zingen. kende hij dan toch al
Ik vind het zo'n lief liedje, mijn moeder zong het wel eens voor mij

Ik heb nog geen vaccinatiebrief gehad, maar ik wil ook geen vaccinatie, wat mij betreft is er nog niet genoeg onderzoek naar gedaan. Als ik echt ziek word dan wil ik wel virusremmers als paracetamol niet voldoende werkt tegen de koorts.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:25:49 #73
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73677478
Davinia, dank voor je lieve post
En tips om de dag om te krijgen zijn welkom!

ik heb dus bekkenklachten en ischias...
pi_73677755
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:25 schreef Asyniur het volgende:
Davinia, dank voor je lieve post
En tips om de dag om te krijgen zijn welkom!

ik heb dus bekkenklachten en ischias...
Samen met mij hardlopen?

Nee, ik weet het niet,zit er zelf ook een beetje mee steeds... Kan je lang zitten oid? Dan kan je misschien gaan foto's plakken?

Vandaag doe ik iig heel rustig aan, want zonet na het boodschappen doen was ik druk aan het uitpakken (bukken, rekken, rondlopen dus) en harde buik: ik dacht: 'ja logisch' en ging er gewoon mee door.
En toen werd het een hele pijnlijke harde buik. Ik moest echt even stilstaan en langzaam uitademen Dus ik ben weer braaf, luister naar mijn lijf en doe vandaag niks meer wat niet noodzakelijk is.
pi_73677800
Martine, ik denk dat men er vanuit gaat dat jij al niet meer zwanger bent... (doe es bevallen!)

hier nog geen oproep gezien maar zolang men er zelf nog niet uit is wat nu het beste is en ik bijna nooit ziek ben laat ik me ook niet vaccineren. Ik zie het wel hoor...

DjRandall, praten met je baas lijkt me sowieso een goed idee, maar wel lastig denk ik gezien jouw situatie daar...
pi_73678497
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:15 schreef lily het volgende:
Het was ook meer een reactie naar Faja die zei dat je grasmaaien beter aan mannen kon overlaten en zeker als je zwanger was
Over het algemeen een behoorlijk zwaar karwei, maar ik ken dan ook alleen maar die ouderwetse krengen waar mijn opa zijn veldje mee deed. En er was iets met tuinieren en zwanger zijn wat niet samen ging en Asy heeft last van der bekken waardoor het niet goed is. Maar goed, ik heb slechts planten in potten en geen gras (en heb hooikoorts, vooral van gemaaid gras).

[ Bericht 3% gewijzigd door Faja-Lobi op 14-10-2009 13:18:31 ]
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:02:28 #77
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73678597
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:35 schreef freecell het volgende:

[..]

Samen met mij hardlopen?

Nee, ik weet het niet,zit er zelf ook een beetje mee steeds... Kan je lang zitten oid? Dan kan je misschien gaan foto's plakken?

Vandaag doe ik iig heel rustig aan, want zonet na het boodschappen doen was ik druk aan het uitpakken (bukken, rekken, rondlopen dus) en harde buik: ik dacht: 'ja logisch' en ging er gewoon mee door.
En toen werd het een hele pijnlijke harde buik. Ik moest echt even stilstaan en langzaam uitademen Dus ik ben weer braaf, luister naar mijn lijf en doe vandaag niks meer wat niet noodzakelijk is.
Ja leuk
Ik kan niks lang staan al helemaal niet . Lopen in fatsoenlijk tempo en liggen gaan me nog het beste af.
Foto's inplakken: ja daar kwam mijn lief ook al mee alleen moeten eerst nog foto's worden uitgezocht en afgedrukt en opgehaald en ik moet nog een album om ze in te plakken

Zooo herkenbaar dat laatste stukje ook...

Wat zijn we toch een paar kreupele bij elkaar
pi_73678612
Over de griepprik, is was er eerst heilig van overtuigd om hem gewoon te gaan halen en dan ook die voor de mexicaanse griep maar zeker die voor de mexicaanse griep is nog niet echt uitgebreid getest en je hebt geen idee wat je in je lichaam laat spuiten wat evt gevolgen kan hebben voor je kind dus ik denk dat ik ondanks dat ik tot de risico groep behoor (astma) hem oversla dit jaar.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:05:06 #79
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73678675
En wat ik steeds vergeet te 'zeggen': dames, letten jullie ook een beetje op jezelf!
pi_73678745
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:02 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja leuk
Ik kan niks lang staan al helemaal niet . Lopen in fatsoenlijk tempo en liggen gaan me nog het beste af.
Foto's inplakken: ja daar kwam mijn lief ook al mee alleen moeten eerst nog foto's worden uitgezocht en afgedrukt en opgehaald en ik moet nog een album om ze in te plakken

Zooo herkenbaar dat laatste stukje ook...

Wat zijn we toch een paar kreupele bij elkaar
Yay

Nu, dan begin je rustig aan met wat uitzoeken van foto's? En je kan een album gaan scoren! (ik doe het in toffe versierde multomappen met fotopapier Goedkoop, leuk en als je na een jaar nog een paar foto's vindt waarvan je denkt 'heuj,die moesten er nog tussen' dan kan dat gewoon
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:11:17 #81
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73678891
faja, over dat tuinieren, volgens mij kan er die parasiet van rood vlees in de grond zitten dus daarom moet je goed je handen wassen als je getuinierd hebt. zoiets was het.

asy, heb je een laptop? dan kan het uitzoeken van de foto's lekker languit op de bank je foto's doen.
ik heb zo'n ding (20 of 25 euro bij de mycom) dichtgevouwen eronder liggen, dus dan wordt de warmte van de laptop goed afgevoerd, en oververhitten we niet.

ik zal je zo mn dagindeling pm'en

amaranta, hoe ist nu bij jou? ben je nog op werk, of lig je thuis voor pampus op de bank?

oh, en het toppunt van "gotspe" (hoe zeg je dat in goed nederlands?)
gister waren we nog op een huwelijksfeest (ik had het huwelijk zelf al gelaten voor wat het was, en we zijn maar het halve feest geweest, maar dat terzijde) en er was best harde muziek met bas enzo. dus madam hiero wordt wakker, en ik houd mn hard erop, beetje voelen of ze het niet heel vervelend vindt, en anderzijds een beetje troost of zo, komt er een mevrouw naar me toe:
"voel je het kindje?"
"ja, ze is wakker geworden van de muziek en k wil ff zeker weten dat ze het niet vervelend vindt"
"oh wat leuk!" en ze komt zo met dr hand naar me toe, en probeert mijn hand weg te duwen, zodat zij kon voelen! die hand heb ik dus weggeslagen en iets gemompeld in de trant van "mijn buik, afblijven", maar ik zat wel even echt van hoe durf je!

weer voer voor mijn weblog
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:15:58 #82
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73679035
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:06 schreef freecell het volgende:

[..]

Yay

Nu, dan begin je rustig aan met wat uitzoeken van foto's? En je kan een album gaan scoren! (ik doe het in toffe versierde multomappen met fotopapier Goedkoop, leuk en als je na een jaar nog een paar foto's vindt waarvan je denkt 'heuj,die moesten er nog tussen' dan kan dat gewoon
dat gaat niet want C schijf van laptop is vol en daardoor is er geen ruimte meer om foto's te openen en te bekijken. En manlief heeft het op dit moment even druk met de zaak dus die geeft geen prioriteit aan het ruimen van de C schijf en nee ik kan het niet want onze C schijf wordt niet gebruikt als opslag maar alleen voor programma's enzo dus hij moet echt zelf kijken waar zonder gevaar gesnoeid kan worden)
En album scoren kan ook nog niet want dan moet ik te ver rijden met de auto en dat gaat niet

Maar dadelijk komt Ca.ra op visite met Thomas.
Draagdoeken passen en kletsen Kan Harry mooi weer Thomas schoppen...
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:19:46 #83
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73679169
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:11 schreef DaviniaHR het volgende:
faja, over dat tuinieren, volgens mij kan er die parasiet van rood vlees in de grond zitten dus daarom moet je goed je handen wassen als je getuinierd hebt. zoiets was het.

asy, heb je een laptop? dan kan het uitzoeken van de foto's lekker languit op de bank je foto's doen.
ik heb zo'n ding (20 of 25 euro bij de mycom) dichtgevouwen eronder liggen, dus dan wordt de warmte van de laptop goed afgevoerd, en oververhitten we niet.
[ afbeelding ]

ik zal je zo mn dagindeling pm'en

amaranta, hoe ist nu bij jou? ben je nog op werk, of lig je thuis voor pampus op de bank?

oh, en het toppunt van "gotspe" (hoe zeg je dat in goed nederlands?)
gister waren we nog op een huwelijksfeest (ik had het huwelijk zelf al gelaten voor wat het was, en we zijn maar het halve feest geweest, maar dat terzijde) en er was best harde muziek met bas enzo. dus madam hiero wordt wakker, en ik houd mn hard erop, beetje voelen of ze het niet heel vervelend vindt, en anderzijds een beetje troost of zo, komt er een mevrouw naar me toe:
"voel je het kindje?"
"ja, ze is wakker geworden van de muziek en k wil ff zeker weten dat ze het niet vervelend vindt"
"oh wat leuk!" en ze komt zo met dr hand naar me toe, en probeert mijn hand weg te duwen, zodat zij kon voelen! die hand heb ik dus weggeslagen en iets gemompeld in de trant van "mijn buik, afblijven", maar ik zat wel even echt van hoe durf je!

weer voer voor mijn weblog
Wat lief!
En dat laptopding ga ik even onthouden. Kan mijn lief mooi gaan scoren dan...

Jemig, das ook brutaal! Heb je bij haar terug gevoeld?
pi_73679206
je kan toch ook een album bestellen bij bijv de hema en die thuis af laten leveren.
pi_73679267
Das iig gezellig
pi_73679653
Nou ja zeg Davinia wat brutaal. Moet je eens in haar vetkwabben knijpen!! Pff

Net zijn hier een po, bedklossen en een rugsteun geleverd... Het wordt net echt zo
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_73679869
Ik heb weer een stickertje

Bloeddruk was super. Bloeduitslagen waren ook goed.
Baarmoeder groeit goed. Onze jongen ook.

Tijdens het luisteren naar het hartje, was meneer het er alleen even niet mee eens.
Ik voelde hem al flink trappelen in mijn buik en zo ineens, bammmm en flinke knal precies op de microfoon. En een bult op mijn buik Hij is nu al lekker eigenwijs. Ik hou ervan.

Gewicht niet gewogen, want de batterij was voor mij leeg gegaan en ze moest snel even de stad nog in voor nieuwe. Naja, vind ik niet zo heel erg hoor
pi_73680995
Zo, ben weer thuis
Het is best goed gegaan .Heb de hele ochtend op een stoel gezeten en wat achterstallig werk ingehaald.
Stagiaire heeft de hele dag les gegeven.
Pijn is aanwezig maar te handlen. In beweging blijven is toch wel goed. Kan steeds verder draaien en bukken dus gaat de goede kant op.

Straks komt er een vriendin langs en dan vraag ik of ze aub de was voor me op wil vouwen. En vanavond ga ik toch naar zw.zwemmen, al is het maar vanwege het warme water.

Bedklossen, ieksdepieks. Ons bed kan niet op klossen, dus dat wordt weer verhogen met een matras op het matras.

Davinia, lijkt me ook niet zo leuk, langs de kant kijken, en dan die mamas die commentaar geven. snap dat je ff baalde.

Ymme, had je bloed laten prikken? Hoeveel weken ben je nu? Ik hoor daar veel verschillende verhalen over. Ikzelf heb bij 28 wk lagen prikken en gisteren op de gym hoorde ik veel vrouwen over 24 wk praten.

Asy, je hubbie is gewoon bezorgd. Lief toch. En hij is bang voor je hormooontjes

En knuffel voor de rest, ben het ff kwijt.
pi_73681388
Davinia wat bijdehand Ik begon al bijna te denken dat dat soort mensen niet bestonden, want ik kwam ze niet tegen. Nou waren we van het weekend op een verjaardag en bingo hoor: 'Hoe ver ben je? Nou ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar ze laten je zo tot 43 weken lopen. Behalve de huisarts, zij werd wél geholpen.' Ehh... ok, ook hallo ? 'Krijg je een meisje? Nou, dat is toch wel een echte jongetjesbuik eigenlijk. Ja, je moet er maar niet op rekenen, want de buurvrouw dacht ook dat ze een jongen zouden krijgen en dat bleek toch maar een meisje.' (Denk de dramatische toon en ernstige gezichten er bij.) Ik ben niet vaak zó blij geweest dat er andere visite binnenkwam en heb me dan ook maar gauw met hen bezig gehouden. Man, man, ze bestaan echt!
pi_73681411
Noem me maar koppig, maar ik heb besloten om niet naar de HA te gaan. Ik ben er maandag geweest en toen had ik ook rug klachten, en toen zei ze al, ja van het hoesten kan het heel veel pijn doen.
Dus als ik bel dan krijg ik toch hetzelfde te horen.
Dr is gewoon een spiertje verkeerd en dat moet vanzelf genezen. Zolang ik blijf hoesten gaat dat toch niet gebeuren helaas.
pi_73681834
Davinia, Evas kamer is wit met groen. Daar kan een jongensaap en een meisjesaap in logeren.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:57:03 #92
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73682042
Ymme een sticker Fijn!

Ik kom weer even met een vraag hoor:

Mijn kleine meid is zo ontzettend druk in mijn buik! De hele dag door eigelijk...Ook als ik bezig ben, maar behalve als ik echt heel druk ben dan is ze rustig, verder is het echt heel veel geschop. Op zich harstikke fijn, aangezien ik zo weet dat alles goed zit met mn moppie, maar aan de andere kant krijg ik volgens mij daardoor zoveel harde buiken..
Wat mijn vraag dus is: is het echt normaal dat de kleine zó ontzettend druk is dat het af en toe best pijnlijk is als ze schopt. Je ziet echt heel duidelijk als ik mijn shirt omhoog doe dat ze zit te schoppen. Ze wil lijkt het wel ook niks op mijn buik hebben, als er een kussen of laptop tegen ligt schopt ze er best hard tegen
Nu ben ik benieuwd of meerdere dames dit hebben
Ook bij de 2 laatste echo's heeft ze flink tegen het apparaat geschopt en de meiden zeiden al jeetje wat heb jij een wiebeltje zeg!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_73682137
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:57 schreef mama_papa het volgende:
Ymme een sticker Fijn!

Ik kom weer even met een vraag hoor:

Mijn kleine meid is zo ontzettend druk in mijn buik! De hele dag door eigelijk...Ook als ik bezig ben, maar behalve als ik echt heel druk ben dan is ze rustig, verder is het echt heel veel geschop. Op zich harstikke fijn, aangezien ik zo weet dat alles goed zit met mn moppie, maar aan de andere kant krijg ik volgens mij daardoor zoveel harde buiken..
Wat mijn vraag dus is: is het echt normaal dat de kleine zó ontzettend druk is dat het af en toe best pijnlijk is als ze schopt. Je ziet echt heel duidelijk als ik mijn shirt omhoog doe dat ze zit te schoppen. Ze wil lijkt het wel ook niks op mijn buik hebben, als er een kussen of laptop tegen ligt schopt ze er best hard tegen
Nu ben ik benieuwd of meerdere dames dit hebben
Ook bij de 2 laatste echo's heeft ze flink tegen het apparaat geschopt en de meiden zeiden al jeetje wat heb jij een wiebeltje zeg!
sorry, herken het niet. Sjors is soms eventjes druk, daarnet bijvoorbeeld.
Zowel Eva en nu ok Sjors waren heel rustig in de buik (zo rustig dat ik er bang van werd bij Eva)

Harde buiken is ook écht een signaal van je lichaam dat je te veel doet dus wellicht als je wat rustiger aan gaat doen, dan gaat je meissie ook rustiger doen?
pi_73682150
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:21 schreef amaranta het volgende:

Ymme, had je bloed laten prikken? Hoeveel weken ben je nu? Ik hoor daar veel verschillende verhalen over. Ikzelf heb bij 28 wk lagen prikken en gisteren op de gym hoorde ik veel vrouwen over 24 wk praten.

Ik heb bij 8 weken bloed laten prikken en nu bij 20 weken weer.
Ik ben nu 22+4. (elke zondag een week verder).

En nu moet ik rond de 30 weken nog een laatste maal bloed laten prikken.
pi_73682266
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:00 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik heb bij 8 weken bloed laten prikken en nu bij 20 weken weer.
Ik ben nu 22+4. (elke zondag een week verder).

En nu moet ik rond de 30 weken nog een laatste maal bloed laten prikken.
Grappig dat dat bij elke VK dan toch anders is, en daar dus geen richtlijnen echt voor zijn. Ik geloof dat ik nu op ijzer ofzo was geprikt. Wat het ook was het geod (7,5)
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:08:33 #96
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73682380
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:00 schreef amaranta het volgende:

[..]

sorry, herken het niet. Sjors is soms eventjes druk, daarnet bijvoorbeeld.
Zowel Eva en nu ok Sjors waren heel rustig in de buik (zo rustig dat ik er bang van werd bij Eva)

Harde buiken is ook écht een signaal van je lichaam dat je te veel doet dus wellicht als je wat rustiger aan gaat doen, dan gaat je meissie ook rustiger doen?
Ja dat heb ik inderdaad vaker gehoord, maar al zeg ik het zelf ik doe niet echt heel veel of druk op een dag. Doe juist nu ik zwanger ben rustig aan. Ik werk thuis, dus ik kan op elk moment op de bank met mn benen in de lucht Kleine boodschapjes doe ik alleen, maar de zware boodschappen helpt mn , verder doe ik wel het huishouden, maar ook gewoon rustig aan. Wassen, beetje opruimen, vaatwasser in en uitruimen. Dus ik denk dat het allemaal meevalt..
Snap gewoon niet dat die kleine zo druk is Hoor juist allemaal verhalen dat de dames het pas voelen als ze rustig gaan zitten of liggen..
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_73682401
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:04 schreef amaranta het volgende:

[..]

Grappig dat dat bij elke VK dan toch anders is, en daar dus geen richtlijnen echt voor zijn. Ik geloof dat ik nu op ijzer ofzo was geprikt. Wat het ook was het geod (7,5)
natuurlijk zijn daar wel richtlijnen voor. er zijn toch verschillende redenen om geprikt te worden, al dan niet op indicatie
pi_73682499
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:09 schreef WupWup het volgende:

[..]

natuurlijk zijn daar wel richtlijnen voor. er zijn toch verschillende redenen om geprikt te worden, al dan niet op indicatie
Schijnbaar niet echt he. Ik heb laten prikken met 12 weken en 28.
Ik hoor van Ymme dus, 8 weken, 20 weken en 30.
Gisteren op de gym hoorde ik dus 24.
Er is dus niet echt een richtlijn wat betreft prikken op/rond zoveel wk. Net zoals bijvoorbeeld de 20 weken echo

Dat je op indicatie wordt geprikt staat daar toch los van dan? Dit gaat toch om standaard prikken zoals ijzer en suiker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')