Wat super!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:35 schreef Morretje het volgende:
Vandaag eerste afspraak bij vk gehad.
Knipperend lampje gezien
Nee, dat had je goed begrepen. De week daarna werd het echter al 38 weken en toen heb ik gezegd, dan wil ik gewoon een datum hebben, want dit geeft mij enkel onrust. Die datum heb ik en daar ben ik ook nog niet overheen. Wel vanmiddag dus naar het ziekenhuis omdat ik vocht verloor en ik even bang was dat het vruchtwater was. Dat was het gelukkig niet (en ja, nu weet ik wel dat ik zo'n eendenbek heb gehad, het deed me overigens geen pijn!) Ze hebben daarna getoucheerd en al die krampen doen gelukkig wel wat, dus daar ben ik wel heel blij om.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik meende gelezen te hebben dat ze jou niet langer dan 37 weken door zouden laten lopen. Heb ik dat verkeerd begrepen?
Ja, ik grapte al tegen mijn moeder dat als ik Bert goed zou aanslingeren, de kleine misschien alsnog wel op mijn favoriete datum geboren zou worden (=morgen)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:50 schreef Lijnloos het volgende:
Jeuj, Troel gaat het spannend maken!
(ben een beetje into the oneliners... in mijn hoofd passen even niet meer zinnetjes geloof ik.)
Succesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ik grapte al tegen mijn moeder dat als ik Bert goed zou aanslingeren, de kleine misschien alsnog wel op mijn favoriete datum geboren zou worden (=morgen)
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ik grapte al tegen mijn moeder dat als ik Bert goed zou aanslingeren, de kleine misschien alsnog wel op mijn favoriete datum geboren zou worden (=morgen)
Ik heb er ook geen last van, mijn vriend welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:19 schreef lily het volgende:
Ik heb helemaal geen last van hormonen, huilbuien, emotioneel zijn of onredelijk gedrag. Ik huil eigenlijk zelden of nooit.
In alledrie de zwangerschappen niet.
Wel merk ik de laatste tijd dat ik een wat korter lontje heb naar mijn kinderen (helaas)
hahaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:22 schreef becky27 het volgende:
Ik heb er ook geen last van, mijn vriend wel
Serieus?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:18 schreef freecell het volgende:
Haha Leonieke, namen vergeten kan echt knullig zijn hè?
Ik heb je fruitsapje gemist geloof ik?
Ik ben wel sneller emotioneelMaar ik jank eigenlijk alleen waar TARA bij is of alleen. Vrijwel nooit met anderen erbij
Checkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:19 schreef lily het volgende:
Ik heb helemaal geen last van hormonen, huilbuien, emotioneel zijn of onredelijk gedrag. Ik huil eigenlijk zelden of nooit.
In alledrie de zwangerschappen niet.
Wel merk ik de laatste tijd dat ik een wat korter lontje heb naar mijn kinderen (helaas)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |