Iedere bank zou failliet gaan na een opname van 600 miljoen. Lees je eens in ofzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:44 schreef Rasher het volgende:
Oneens. Als 1 iemand dit voor elkaar kan krijgen dan zegt dat een hele boel over de stabiliteit van de bank zelf.
Van mij mogen alle hypotheek klanten met 36 koopsompolissen het hardste bloeden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:45 schreef BasEnAad het volgende:
De staat staat garant voor domme mensen... Zo leren ze het nooit.
zekers.quote:
TS is Dirk S. zelf!quote:
Kom op, alsof 1 vent dat ff geregeld heeftquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iedere bank zou failliet gaan na een opname van 600 miljoen. Lees je eens in ofzo
Het is meer een combinatie van factoren geweest denk ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:48 schreef Rasher het volgende:
[..]
Kom op, alsof 1 vent dat ff geregeld heeftDat is dus m'n punt, ik geloof er niks van. DSB bank is een grote oplichtersbende. Ook al zijn ze binnen de perken gebleven.
Er is maar 1 iemand fout en dat is de staat, die had veel eerder in moeten grijpen als een bank z'n rente zo laat schommelen.
Doe je huiswerk eens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:44 schreef Rasher het volgende:
Oneens. Als 1 iemand dit voor elkaar kan krijgen dan zegt dat een hele boel over de stabiliteit van de bank zelf.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is meer een combinatie van factoren geweest denk ik.Een business model wat nergens op slaat. Geen oplichtersbende, maar op een niet helemaal correcte wijze geld willen verdienen. DNB die niets doet. Lakeman die oproept om alles op te nemen.
Helaas, iedereen is voorgelicht zoals voorgeschreven is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:53 schreef Flurry het volgende:
Tja... lastig punt. Mensen zijn bewust verkeerd voorgelicht. Sommigen wilden geen vraagtekens zetten en wilden gewoon zoveel mogelijk geld. Die zijn schuldig. Er zijn er vast ook genoeg die per ongeluk bij DSB terecht kwamen en ook hard zijn genaaid met een koopsompolis en allerlei mooie verhalen. Zijn die dan ook schuldig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |