quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:47 schreef Lov1 het volgende:
en ik vermoed dat ze seks toch te eng ('Jah... Moeilijk') vinden
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:47 schreef Lov1 het volgende:
.. ik vermoed dat ze seks toch te eng ('Jah... Moeilijk') vinden
Oh damn, hoeveel maagden zouden er deze keer bijzitten?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:47 schreef Lov1 het volgende:
... ik vermoed dat ze seks toch te eng ('Jah... Moeilijk') vinden
Bedoel je die vrouw die zelf weg ging of die blonde met gezondsproblemen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:49 schreef Marrije het volgende:
Jos is er de man niet naar om geen voorkeur te hebben. Maar zijn echte voorkeur heeft het zelf af laten weten, ik verdenk hem ervan na het programma contact met haar op te nemen.
Nee joh, niet die blonde, het gaat over Jacqueline, die speelde het spelletje precies zoals Jos graag zietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je die vrouw die zelf weg ging of die blonde met gezondsproblemen?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:01 schreef Leandra het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het uiteindelijk met Jos en z´n vrouwen gaat, het zou me niets verbazen als hij aan het eind van de rit besluit om nog een poging te wagen met Jacqueline, en het zou me nog minder verbazen als dat haar doel was.ze stuurt een brief die vrij weinig zegt en vooral foto bevat, daagt hem daarmee uit. ze is door en besluit geen zin in de competitie te hebben, Jos baalt zichtbaar.
De overgebleven dames zullen heel erg goed uit de verf moeten komen om het ideaalbeeld wat hij van Jacqueline heeft weg te vagen, en ze is er niet om zelf tegen te vallen, dus blijft ze zo perfect als hij haar in gedachten heeft.
Als de opnames voorbij zijn zou het IMHO zomaar kunnen zijn dat Jos en Jacqueline alsnog gaan daten.
Toen dat gebeurde vond bijna iedereen hier dat wij de teleurstelling erin zagen en dat hij niet bijzonder reageerdequote:[b]Op woensdag 14 oktober 2009 08:57 schreef Leandra het volgende:[/b
Nee joh, niet die blonde, het gaat over Jacqueline, die speelde het spelletje precies zoals Jos graag ziet
Ik denk dat hij toen nog niet wist hoe irritant Marieke was... Dus ik denk Mirjam.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:07 schreef Leandra het volgende:
Ja, die dacht echt dat het kat in t bakkie was, en wist niet wat hem overkwam toen zij besloot op te stappen.
Ik vraag me trouwens af wie hij anders weggestuurd zou hebben, ik twijfel tussen Marieke en Mirjam.
Tuurlijk neemt hij wel zelf contact op, als zij contact opneemt is het verloren, Jos wil echt niet hebben wat hij cadeau kan krijgenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:08 schreef Pisces29 het volgende:
Zelf contact opnemen zie ik niet perse gebeuren, man en egomaar het was wel echt z'n favoriet.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij toen nog niet wist hoe irritant Marieke was... Dus ik denk Mirjam.
Die passen beter bij elkaar Wietse en Cynthia.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:47 schreef Lov1 het volgende:
Ik denk dat Cynthia (van Wim) maar naar Wietse moet; ze kan dan fijn voor hem koken en schoonmaken. Ze zeggen beiden toch niets en ik vermoed dat ze seks toch te eng ('Jah... Moeilijk') vinden
Dus zij heeft daar puur om een spel te spelen gezegd dat ze geen interesse had? Zie jij ze niet een beetje vliegen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk neemt hij wel zelf contact op, als zij contact opneemt is het verloren, Jos wil echt niet hebben wat hij cadeau kan krijgen![]()
De enige manier waarop zij subtiel contact op kan nemen is het sturen van een verjaardags- of kerstkaart, waarop hij dan weer kan reageren.
Misschien kan een kort briefje of een kaart nav de eerste uitzending ook, maar daar houdt het wel mee op.
dat denk ik ook, die heeft eens om zich heen gekeken, zag die lellebel en dacht dikke doei, daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:12 schreef Leandra het volgende:
Mwah.... ik denk meer dat ze geen zin had in de directe concurrentie van de andere dames
Ik denk dat ik dat ook een beetje bedoelde met 'zonder keuzemoment is het allemaal niet zo boeiend'. Vorige keren wel, maar dit seizoen niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
En wat andere mensen zeiden; dit seizoen is een beetje matig ja![]()
Vorig seizoen hadden we nog de mooie acties van Jan die gefrustreerd z'n keukentje uitliep en op het land uit moest waaien toen de vrouwen hun mening gaven, en Henk en z'n lompheid van berekeningen en vrouwenkennis
![]()
Dit seizoen gaat alles "gewoon maar", geen toestanden, alles loopt gesmeerd en gewoontjes
Laten we het hopen dat het nog wat leuker wordt als er nog maar 2 vrouwen zijn en de concurrentie begint![]()
Ze zag er zelf enorm goed en verzorgd uit... ik kan het me écht niet voorstellen. Eerder dat zij gewoon te vlot voor onze polderadonis is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat denk ik ook, die heeft eens om zich heen gekeken, zag die lellebel en dacht dikke doei, daar heb ik geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |