Tuurlijk neemt hij wel zelf contact op, als zij contact opneemt is het verloren, Jos wil echt niet hebben wat hij cadeau kan krijgenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:08 schreef Pisces29 het volgende:
Zelf contact opnemen zie ik niet perse gebeuren, man en egomaar het was wel echt z'n favoriet.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij toen nog niet wist hoe irritant Marieke was... Dus ik denk Mirjam.
Die passen beter bij elkaar Wietse en Cynthia.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:47 schreef Lov1 het volgende:
Ik denk dat Cynthia (van Wim) maar naar Wietse moet; ze kan dan fijn voor hem koken en schoonmaken. Ze zeggen beiden toch niets en ik vermoed dat ze seks toch te eng ('Jah... Moeilijk') vinden
Dus zij heeft daar puur om een spel te spelen gezegd dat ze geen interesse had? Zie jij ze niet een beetje vliegen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk neemt hij wel zelf contact op, als zij contact opneemt is het verloren, Jos wil echt niet hebben wat hij cadeau kan krijgen![]()
De enige manier waarop zij subtiel contact op kan nemen is het sturen van een verjaardags- of kerstkaart, waarop hij dan weer kan reageren.
Misschien kan een kort briefje of een kaart nav de eerste uitzending ook, maar daar houdt het wel mee op.
dat denk ik ook, die heeft eens om zich heen gekeken, zag die lellebel en dacht dikke doei, daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:12 schreef Leandra het volgende:
Mwah.... ik denk meer dat ze geen zin had in de directe concurrentie van de andere dames
Ik denk dat ik dat ook een beetje bedoelde met 'zonder keuzemoment is het allemaal niet zo boeiend'. Vorige keren wel, maar dit seizoen niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
En wat andere mensen zeiden; dit seizoen is een beetje matig ja![]()
Vorig seizoen hadden we nog de mooie acties van Jan die gefrustreerd z'n keukentje uitliep en op het land uit moest waaien toen de vrouwen hun mening gaven, en Henk en z'n lompheid van berekeningen en vrouwenkennis
![]()
Dit seizoen gaat alles "gewoon maar", geen toestanden, alles loopt gesmeerd en gewoontjes
Laten we het hopen dat het nog wat leuker wordt als er nog maar 2 vrouwen zijn en de concurrentie begint![]()
Ze zag er zelf enorm goed en verzorgd uit... ik kan het me écht niet voorstellen. Eerder dat zij gewoon te vlot voor onze polderadonis is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat denk ik ook, die heeft eens om zich heen gekeken, zag die lellebel en dacht dikke doei, daar heb ik geen zin in.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook een beetje bedoelde met 'zonder keuzemoment is het allemaal niet zo boeiend'. Vorige keren wel, maar dit seizoen niet.
Ik ook, maar dat zullen we misschien wel weer bij de laatste aflevering te horen krijgen. Dat ze allemaal weer bij elkaar komen om te kijken wie nu nog bij elkaar is etc.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Toch vond ik die Aziaat geinig uit zien. Overigens ik ben benieuwd hoe het met hem en dat meisje is vergaan.
Oja dat is als ze bij elkaar komen wie en wie elkaar hebben gevonden..Was alweer vergeten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:21 schreef June. het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat zullen we misschien wel weer bij de laatste aflevering te horen krijgen. Dat ze allemaal weer bij elkaar komen om te kijken wie nu nog bij elkaar is etc.
Hij heeft haar gewoon geditchedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:25 schreef Guppi het volgende:
Op de site van BZV staat wel een stukje over Richard en z'n meissie.
Hij heeft haar afgewezen dusseh 'zijn meissie' lijkt me niet hèquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:25 schreef Guppi het volgende:
Op de site van BZV staat wel een stukje over Richard en z'n meissie.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:45 schreef jjstyle333 het volgende:
Stukje op telegraaf.nl
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Dycke___.html?p=6,1
Jos zou voor Dycke hebben gekozen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geen verrassing
[ Bericht 10% gewijzigd door Roberto258 op 14-10-2009 18:09:30 ]De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
Daar heb je weinig aan he...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:10 schreef Roberto258 het volgende:
Bij dezemaar het blijft gewoon een gerucht he...
En ja een gerucht, maar dan nogquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:45 schreef jjstyle333 het volgende:
Jos zou voor Dycke hebben gekozen.
Whahahaha dat zou dan wel weer humor zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:19 schreef Marrije het volgende:
En dan morgen een artikel in de Telegraaf 'vriendin van Marieke klapt uit de school', zij zou haar hebben toevertrouwd tot over haar over verliefd te zijn op boer Jos, die haar regelmatig in het geheim komt bezoeken
Nouquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij heeft haar afgewezen dusseh 'zijn meissie' lijkt me niet hè
Pfff als die 's ochtends de mond opendoet ben je meteen wakkerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:40 schreef Zhenar het volgende:
Is het erg genant als ik Hanneke wel iets ontwapenends vind hebben?Ze is zo lekker lomp
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:40 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Pfff als die 's ochtends de mond opendoet ben je meteen wakker
´s avonds in bed met haar kun je meteen weer overnieuw beginnenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:40 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Pfff als die 's ochtends de mond opendoet ben je meteen wakker
Geen idee, maar het lijkt me dat je dat als boer sowieso wilt weten over een eventuele toekomstige partner toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:33 schreef spearhead het volgende:
Wat ik me afvraag: hoe geregisseerd zijn die 'spontane' gesprekjes? Zomaar uit het niets van die vragen over 'hoe denk je over kinderen', of over de rol van de vrouw in het bedrijf... Krijgen ze die vragen ingefluisterd of zo?
Die Aziaat was echt geen Wietse.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
Veel mensen vonden het ook jammer dat die Aziaat niet uitgekozen was voor dit seizoen.
Anders hadden we 2 Wietse's gehadGodzijdank deed hij niet mee.
Wat was hij spontaan met die meid dan, of heb ik een ander filmpje gezien?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die Aziaat was echt geen Wietse.
Juist het tegenovergestelde joh! Die bleef maar praten.
Voor de camera was hij spontaan hoor. Misschien met het meisje niet, maar dat is vrijwel geen enkele boer. Wietse praat zelfs niet voor de camera, die Aziaat wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat was hij spontaan met die meid dan, of heb ik een ander filmpje gezien?
Hans, Peter en Jos praten prima met de damesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Voor de camera was hij spontaan hoor. Misschien met het meisje niet, maar dat is vrijwel geen enkele boer. Wietse praat zelfs niet voor de camera, die Aziaat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |