quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Whaha ze heeft maar 1 voelspriet.
Maja de Bijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Whaha ze heeft maar 1 voelspriet.
maak eens een screenshot van het bovenste stuk van je internet explorer?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:
en deze voelspriet lijkt ook elk moment af te knakken![]()
En ik heb dat knopje ineens niet meer bommie! wat nu?!
Dat kan ik ook nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
maak eens een screenshot van het bovenste stuk van je internet explorer?
je koorts is aardig hoog hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:42 schreef versabommie het volgende:
Ik verlang naar Renske Leijt![]()
maargoed... Brinkman komt... misschien ff lachen!
daar heb ik toch snag it voor nodig ofzo? En dat heb ik niet.quote:
of screenhunter freequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar heb ik toch snag it voor nodig ofzo? En dat heb ik niet.
Nee mutsie, jewoon pgint scgeen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik doe gewoon Fn + Prtscquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee mutsie, jewoon pgint scgeen!
En dan in paint ofzo.
Doe ik voor jou ff een echte 2e kamer hunk!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:48 schreef Laysa het volgende:
das dan mooi klote buurvrouw.....kun je wel verschillende tabs openen...
Bommie....moet dat nou ...al die lelijke mannen
D'r zit geen paint op dit ding.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee mutsie, jewoon pgint scgeen!
En dan in paint ofzo.
daar gaat mn nachtrustquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe ik voor jou ff een echte 2e kamer hunk!
[ afbeelding ]
Ik dacht dat Relus ter Beek was overleden?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probeer dit eens?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Lichtgrijs. Vast onderdeel van het probleem huh?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Probeer dit eens?
[ afbeelding ]
Ik zie een gelijkenis!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
YEPS!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Lichtgrijs. Vast onderdeel van het probleem huh?
-edit- en als ik het probeer te fixen met het eronder weergegeven instellen cmparibiliteitsbladiebla herstelt het niet. heb nu ingesteld dat alle pagina's zo moeten worden weergegeven. Nou ja, t is niet erg, het lukt.
voordat we oftopic zijn enzo![]()
En hoe, ze wil niet verplicht solliciteren en ze geeft er een echte CDA draai aanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:15 schreef versabommie het volgende:
Het bogbeest staat nu achter de mic!
Luie zeekoe is het!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En hoe, ze wil niet verplicht solliciteren en ze geeft er een echte CDA draai aan
IK wor zoooooooooooooooooooooooooo moe van de pvda he !quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met melkquotum, ze heeft een flink uier hangen
Daar ben ik mee aangevangen in 1992quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK wor zoooooooooooooooooooooooooo moe van de pvda he !
ja, maar de pijn stopt niet lijkt het!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar ben ik mee aangevangen in 1992
weet je zeker dat die kachel goed is aangesloten en dat je geen giftige stoffen binnen krijgt op dit momentquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik vind 'r wel wat hebben, vooral als ze lacht
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
weet je zeker dat die kachel goed is aangesloten en dat je geen giftige stoffen binnen krijgt op dit moment
JA!quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
JA!Ze is doodeng!
ohwja Nova nu !
eurhm?quote:
ha! hey waar is dat blonde dinnetje van je? uitgekeken op Fok! ?quote:
nee....maar druk met dr levenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
ha! hey waar is dat blonde dinnetje van je? uitgekeken op Fok! ?
Zeg eens even tegen die grootmondnymf dat ze daar snel mee stopt!quote:
die komt vanzelf wel weer langsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zeg eens even tegen die grootmondnymf dat ze daar snel mee stopt!
maar goed ook , anders gaat ze over de knie!quote:
ik doe niet aan knieenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar goed ook , anders gaat ze over de knie!![]()
Jij mag trouwens ook hoor
Ohw maar ik ben niet vies van variatie heurquote:
Ja, dat vond ik ook alquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
De mensen bij de rijdende rechter kunnen wel weer wat ondertiteling gebruiken.
Ja, wat daar allemaal gebeurtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kon het niet zo goed volgen, werd ook een beetje afgeleid door het BB topic
Ik kan er geen touw aan vastknopen, maar kennelijk proberen sommigen elkaar helemaal af te maken om wat personages die ze kennen uit real life soapsquote:
Daar lijkt het inderdaad opquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan er geen touw aan vastknopen, maar kennelijk proberen sommigen elkaar helemaal af te maken om wat personages die ze kennen uit real life soaps
is het al kerst dan ? Good cop, bad cop speel je het beste in je uppiequote:
Was ik je hobby maar ...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goeienavond![]()
Vanavond mijn tweede persbericht geschreven yeaaah![]()
Ik heb een nieuwe hobby![]()
Hoe is het hier, ik heb zooo geen zin om alles na te lezen... Heb ik iets gemist?
O en de stream werkt!
Oh.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Was ik je hobby maar ...![]()
en neuh je hebt niet veel gemist
mwah hier staat nog wat onzin, stuk!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh.Oke, jij nog nieuws dan? Of zal ik maar gewoon gaan slapen.
Ik ga maar gewoon slapenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah hier staat nog wat onzin, stuk!
BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media #58
Nee, maar het mag wel gaan sneeuwen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:06 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, lekker zonnetje hier. Wel koud.![]()
Sneeuwt het in Apeldoorn Dementor, nee toch?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:11 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Handschoenenweer. Maar ik was voorbereid. Alleen heb ik nu koude oren.
Laat die sneeuw nog maar even wachten tot december, dank je.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:13 schreef Dementor het volgende:
Nee, maar het mag wel gaan sneeuwen.
Ja, dat mag van mij in oktober al.
Ik bepaal het, jij niet!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat die sneeuw nog maar even wachten tot december, dank je.
Beetje opgeknapt buuv?
* Dementor piekt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:11 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Handschoenenweer. Maar ik was voorbereid. Alleen heb ik nu koude oren.
Mwoah.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat die sneeuw nog maar even wachten tot december, dank je.
Beetje opgeknapt buuv?
Dat dacht ik al.quote:
hoe bevalt je nieuwe baan?quote:
Waar te koop?quote:
Moeders kunnen gewoon niet ziek zijn hè?quote:
je bent toch afgelopen maandag begonnen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Prima!
Het is wel even wennen, want opeens is de zondag weer heilig.
Sinterklaas?quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je bent toch afgelopen maandag begonnen?
Nee, daarom zou het heel opzienbarend zijn!quote:
Ghegheghe?quote:
Wat heb jij d'r op, vandaag?quote:
Nu al?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |