ander debat :quote:
Ja, met de aanvliegroute over Harderwijk, omdat Zeewolde er geen trek in heeftquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
ander debat :
VAO Voorhang Ontw. Aanwijzing Luchtvaartterrein Lelystad (AO d.d. 8/10)
Nouja kijken wat Harderwijk wil dan he... Vind Harderwijk wel erg rustig heurquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, met de aanvliegroute over Harderwijk, omdat Zeewolde er geen trek in heeft
Ik denk niet dat Lakeman nog de komende gemeenteraadsverkiezingen haalt, om z'n eigen woorden te gebruikenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja kijken wat Harderwijk wil dan he... Vind Harderwijk wel erg rustig heur![]()
ohwja... nieuwe site :
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of die de kerst nog levend halen gaatquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lakeman nog de komende gemeenteraadsverkiezingen haalt, om z'n eigen woorden te gebruiken
Ik ook, één verkeerde gast die niet bij z'n geld kan is genoeg om z'n leven failliet te verklarenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die de kerst nog levend halen gaat
Nouja, gelukkig was vandaag Renske Leijt er om de aandacht een beetje af te lijdenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..
Ik ook, één verkeerde gast die niet bij z'n geld kan is genoeg om z'n leven failliet te verklaren
Joh dan maken ze er toch een wetje op?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
AOW pas bij 67, zo ook het pensioen. Deel van pensioen mogelijk ingezet voor omscholing. Ik vraag mij af, kan dat geld nu zomaar voor andere doeleinden gebruikt worden en is het niet simpelweg contractbreukDat geld is toch van werknemers en daar heeft de overheid toch geen zeggenschap over?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:19 schreef versabommie het volgende:
OHWMYGOD.. zag iemand Guusje Nadorst zwaar lachend achter die vlaaiendraaier van een eurlings lopen?
THE HORROR!
Ja prima, dat zal vast kunnen m.b.t. de leeftijd waarop je begint te ontvangen. Maar hallo, dat is mijn geld en ik wens niet dat ze het voor omscholing inzetten of voor andere doeleinden. Vorige eeuw is het pensioen ook al eens afgeroomd door een toenmalig kabinet, nu zitten ze te zeiken dat er te weinig inzit. Straks krijg je dat weer hè. Eerst die pot voor een deel leegroven en dan later weer gaan mekkeren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh dan maken ze er toch een wetje op?
Mis je Eurlings, jeweets de man die het een kunst heeft gemaakt om te kijken of hij in zijn broek gescheten heeftquote:
kweet't heb zelf ook nog pensioen voor anderen betaald, zie ik zelf nimmer wat van terugquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja prima, dat zal vast kunnen m.b.t. de leeftijd waarop je begint te ontvangen. Maar hallo, dat is mijn geld en ik wens niet dat ze het voor omscholing inzetten of voor andere doeleinden. Vorige eeuw is het pensioen ook al eens afgeroomd door een toenmalig kabinet, nu zitten ze te zeiken dat er te weinig inzit. Straks krijg je dat weer hè. Eerst die pot voor een deel leegroven en dan later weer gaan mekkeren.
ik vind Eurlings anders best charmantquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mis je Eurlings, jeweets de man die het een kunst heeft gemaakt om te kijken of hij in zijn broek gescheten heeft![]()
[ afbeelding ]
Welke foto?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat is dat voor rare bug dat het topic steeds naar een foto toevliegt als je het opent?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat is dat voor rare bug dat het topic steeds naar een foto toevliegt als je het opent?
ff compatibiliteitsweergave ( bah windows nederlands!) gebruiken, dit knopje dus:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Whaha ze heeft maar 1 voelspriet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:32 schreef versabommie het volgende:
IT'S ALIIIIIIIIIVE!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
En ze maakt ruzie... Gerda wor gek!
whehehe
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |