Geen dank, je lach is al meer dan voldoende!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:05 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Fijn ja!
ik ben blij dat je me zo lief welkom heet!
Thanx!
Lollllllquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nounou, wat een achterdocht, nergens voor nodig. We moeten op deze wereld roeien met de riemen die we hebben en leven met de mensen die op ons pad komen. Dat kan makkelijker of moeilijker. Daar ben je altijd zelf bij!
Nog meer jij is fantastig toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:03 schreef littlemamita het volgende:
[..]
nou das dan heel mooiiiiii!
missie voor vandaag geslaagd!
slaap
lekker ding
trusten.
En wie kan de troep allemaal weer opruimen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:03 schreef littlemamita het volgende:
[..]
nou das dan heel mooiiiiii!
missie voor vandaag geslaagd!
slaap
lekker ding
trusten.
Ja?quote:
ok ik smile!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen dank, je lach is al meer dan voldoende!
Ik vind dat zo'n godsontiegelijk kutnummer.. ik heb 2 maanden moeten luisteren of dat taalachterstandje echt zo dom zong! #wegaanallemaaldownthedrain!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog meer jij is fantastig toch?![]()
Nou ben blij dat ik je vandaag zo vrolijk kan stemmen!quote:
Je bespeelt haar als een piano?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou ben blij dat ik je vandaag zo vrolijk kan stemmen!
Dat is belgisch geloof ik, ik vind hem wel leuk, zo één keer in de paar maanden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n godsontiegelijk kutnummer.. ik heb 2 maanden moeten luisteren of dat taalachterstandje echt zo dom zong! #wegaanallemaaldownthedrain!
Nu wil je doen voorkomen of ik manipulatief bezig benquote:
Ik hou wel van valsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:12 schreef littlemamita het volgende:
[..]
bespeel mij maar niet!
Waarschuwing:
ik klink als een valse viool die jankt!
Denk dat dat wel losloopt... als ik je buikje bespeel als de schitterende door god geschapen harp die ze is zul je de mooiste noten uitroepen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:12 schreef littlemamita het volgende:
[..]
bespeel mij maar niet!
Waarschuwing:
ik klink als een valse viool die jankt!
Jij bent nog nie te stemmen met een sloophamer!quote:
thanx maar ik hou alles in de gaten!quote:
ohhhhhhhhhh wat zeg jij dat romantisch, zie je wel, je bent een echte man, een prins op het witte paard, zoiets kan zelf Lenette niet weerstaan, straks gaat ze nog op je aanbod inquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat dat wel losloopt... als ik je buikje bespeel als de schitterende door god geschapen harp die ze is zul je de mooiste noten uitroepen!
hum zucht zwijmel droomquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat dat wel losloopt... als ik je buikje bespeel als de schitterende door god geschapen harp die ze is zul je de mooiste noten uitroepen!
Ik ook, lekker liedjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is belgisch geloof ik, ik vind hem wel leuk, zo één keer in de paar maanden.
Best leuk hier, hoi!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:15 schreef remlof het volgende:
Ik heb geen idee waar het hier over gaat, maar ik blijf het toch volgen
TVPquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:15 schreef remlof het volgende:
Ik heb geen idee waar het hier over gaat, maar ik blijf het toch volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |