Het wordt steeds triester bij die lui...quote:Op maandag 2 november 2009 14:43 schreef Daph_ het volgende:
Rabobank internetbonussparen nu op 1,3 % (+0,6% bonus)
Klopt!quote:Op maandag 2 november 2009 14:46 schreef Sloggi het volgende:
Het wordt tijd om geld uit te geven in plaats van het te sparen.
Groensparen 0,55%quote:Op maandag 2 november 2009 14:43 schreef Daph_ het volgende:
Dat houdt helemaal niet over.quote:Geachte heer,
Met ingang van 3 november 2009 zal Credit Europe Bank N.V. de rente op de dagelijks opvraagbare Top-Interest spaarrekening verlagen naar 1,90% p.j.
quote:Op maandag 2 november 2009 14:43 schreef Daph_ het volgende:
Te bespottelijk voor woorden.quote:Op maandag 2 november 2009 14:43 schreef Daph_ het volgende:
Als straks de inflatie boven dit percentage uitkomt + je evt rendementsbelasting dan is dit eerder bewaarloon bij de rabo dan dat het een spaarrekening isquote:
Er komt nog eens een tijd dat je de banken rente moet gaan betalen, als je er geld wilt stallen.quote:Op maandag 2 november 2009 17:18 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Als straks de inflatie boven dit percentage uitkomt + je evt rendementsbelasting dan is dit eerder bewaarloon bij de rabo dan dat het een spaarrekening is
Ach, vlak voordat Icesave de markt op kwam en de rentes overal gingen stijgen hadden Rabo/ABN/ING ook dit soort percentages. Toen slikten we het ook allemaal nog, en had de concurrentie hogere rentes dan dat ze nu hebben.quote:Op maandag 2 november 2009 16:04 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
![]()
![]()
Denken ze nou alles te kunnen maken vanwege de tripple A rating. Zo ga je wel klanten verliezen. Ik ga ook opzoek naar iets anders. Rabo.
Ze doen precies hetzelfde als ING. Eerst klanten lokken met redelijke rentes. Iedereen schrok van Icesave en denken dat ze rente tot de bodem weer kunnen laten zakken. De hypotheekrente daalt echter niet met dezelfde tred. Brrrrr.quote:Op maandag 2 november 2009 17:25 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ach, vlak voordat Icesave de markt op kwam en de rentes overal gingen stijgen hadden Rabo/ABN/ING ook dit soort percentages. Toen slikten we het ook allemaal nog, en had de concurrentie hogere rentes dan dat ze nu hebben.
De 'grote' banken hebben nog nooit goede rentepercentages gehad. Alleen ING toen met die toprekening, waarvan iedereen met een beetje verstand al lang had zien aankomen dat na die 6 maanden de percentages gingen kelderen.quote:Op maandag 2 november 2009 17:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze doen precies hetzelfde als ING. Eerst klanten lokken met redelijke rentes.
Ik volg deze trend wel, heb vorige week een huis gekochtquote:Op maandag 2 november 2009 14:46 schreef Sloggi het volgende:
Het wordt tijd om geld uit te geven in plaats van het te sparen.
Mwah, rabo heeft ook 3.6% gehad, niet veel, maar daar kom ik altijd nog bijna een extra maandje stufi mee uithalen zeg maar. Nu staat er meer op m'n rekening, maar ik bouw amper een halve maand stufi op.quote:Op maandag 2 november 2009 17:25 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ach, vlak voordat Icesave de markt op kwam en de rentes overal gingen stijgen hadden Rabo/ABN/ING ook dit soort percentages. Toen slikten we het ook allemaal nog, en had de concurrentie hogere rentes dan dat ze nu hebben.
Tja waarschijnlijk hadden andere banken toen wel een procentpunt meer rente. Bij de grote banken zit je gewoon niet voor de hoogste rentes, maar voor de 'zekerheid'. Nu loont het al helemaal niet meer om bij de grote banken te zitten met je spaargeld (niet dat het uberhaupt ergens loont momenteelquote:Op maandag 2 november 2009 20:58 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Mwah, rabo heeft ook 3.6% gehad, niet veel, maar daar kom ik altijd nog bijna een extra maandje stufi mee uithalen zeg maar. Nu staat er meer op m'n rekening, maar ik bouw amper een halve maand stufi op.
Daarom al je spaargeld weghalen en in goud investeren. Dat brengt goede rendament op.quote:Op maandag 2 november 2009 21:01 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Tja waarschijnlijk hadden andere banken toen wel een procentpunt meer rente. Bij de grote banken zit je gewoon niet voor de hoogste rentes, maar voor de 'zekerheid'. Nu loont het al helemaal niet meer om bij de grote banken te zitten met je spaargeld (niet dat het uberhaupt ergens loont momenteel)
Klopt, in de tijd dat de Rabo nog op 3,6% zat, zat Icesave bijvoorbeeld op 5,25% en dat was toen natuurlijk niet de enige bank die > 5% bood.quote:Op maandag 2 november 2009 21:01 schreef Dennis101 het volgende:
Tja waarschijnlijk hadden andere banken toen wel een procentpunt meer rente. Bij de grote banken zit je gewoon niet voor de hoogste rentes, maar voor de 'zekerheid'. Nu loont het al helemaal niet meer om bij de grote banken te zitten met je spaargeld (niet dat het uberhaupt ergens loont momenteel)
quote:Met ingang van 3 november 2009 zal Credit Europe Bank N.V. de rente op de dagelijks opvraagbare Top-Interest spaarrekening verlagen naar 1,90% p.j.
Wat de reden is voor de opkrabbbelende economie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:28 schreef Blik het volgende:
je zou bijna gaan beleggen...
Zoals ik al zei goud en zilver is nu een goede belegging.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:55 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Wat de reden is voor de opkrabbbelende economie.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:55 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Wat de reden is voor de opkrabbbelende economie zeepbel.
Met de huidige overgewaardeerde beurs is je rendementsprognose ook niet best en het risico hoog. Zo'n beetje alle assets zijn momenteel overgewaardeerd en daarmee is het te verwachten rendement laag. Maar dit soort discussies horen in de beleggingstopics en niet in dit spaartopicquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:28 schreef Blik het volgende:
je zou bijna gaan beleggen...
Volgens mij is er de afgelopen tijd weinig veranderd? Behalve steeds verder dalende rentepercentages.quote:
Ik ook niet, heb er nu nog een deel van mijn spaargeld staan, de rest staat verdeeld over 2 andere banken. Zit er niet op te wachten om dadelijk weer zonder mijn complete spaargeld te zitten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:02 schreef athlonkmf het volgende:
Het gaat ook niet al te best met aegon als bedrijf. Dus met alle omvallende banken van de afgelopen tijd ga ik toch niet te veel geld daar zetten.
Hoezo "TOP"-interest rekeningquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:06 schreef SeLang het volgende:
Met ingang van 3 november 2009 zal Credit Europe Bank N.V. de rente op de dagelijks opvraagbare Top-Interest spaarrekening verlagen naar 1,90% p.j.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |