quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
Genoeg quasi intellectueel gelul voor vandaag. Kunnen we het nu gewoon hebben over hossel praktijken ofzo.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik krijg compassie voor je kortzichtigheid
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik krijg in eens een dejavuOver 1 user waar nu een heel cordon sanitaire omzit.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Idd, geef ik ruiterlijk toe, moet ik verbeteren, ik bind er geen doekjes omheen. Zolang ik het maar 1 keer onder de knie krijg.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon korte zinnen, uiteraard weet ik ook wel hoe het echt moet. Zulke zinnen maak ik echt niet in eeen sollicitatie gesprek.
Dat soort elementaire dingetjes vat ik wel.
Jij bent even dom bezigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:53 schreef TMNT het volgende:
waar maak je je er druk om?
begrijp je het niet of iets dergelijks of is deze post voor jou ook onbegrijpelijk omdat de woorden meer dan 3 lettergrepen hebben?
Wederom lukt het niet. 'Naamtopic' is één woord.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:54 schreef phpmystyle het volgende:
Wauw mijn eigen naam topic!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:54 schreef phpmystyle het volgende:
Wauw mijn eigen naam topic!!!!!!!!!!!
rofls dont carequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:54 schreef Japsnars het volgende:
Goede topic
[..]
Jij bent even dom bezig
hihi. Me LOLquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wederom lukt het niet. 'Naamtopic' is één woord.
Run tho the hill.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]Staat jouw naam in de TT? Nee? Helaas, het is geen naam topic. Heb jij het topic gemaakt? Nee? Helaas, het is ook niet jouw eigen topic.
You are the weakest link.
Goodbyequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]Staat jouw naam in de TT? Nee? Helaas, het is geen naam topic. Heb jij het topic gemaakt? Nee? Helaas, het is ook niet jouw eigen topic.
You are the weakest link.
verder wel eens met je klachtquote:
Meneer pretendeert kennis van de Nederlandse taal te hebben maar zegt ondertussen:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:53 schreef TMNT het volgende:
waar maak je je er druk om?
begrijp je het niet of iets dergelijks of is deze post voor jou ook onbegrijpelijk omdat de woorden meer dan 3 lettergrepen hebben?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
2. Ja maar kwa moeilijkheids graat is het zo goed als hetzelfde. Ik heb de boeken bekeken van niv4, is niets moeilijks aan, alleen meer lezen.
Mooi woord kost niet duur ies cultuur!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:58 schreef amvrosios het volgende:
kut topic,laat die lui toch lekker fappen op hun duren woorden
Wat een baggerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Meneer pretendeert kennis van de Nederlandse taal te hebben maar zegt ondertussen:
[..]![]()
Bedoel je dat liedje? Run to the Hills?quote:
Hoezo ouwe koeien uit de sloot halenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Meneer pretendeert kennis van de Nederlandse taal te hebben maar zegt ondertussen:
[..]![]()
rolflsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bedoel je dat liedje? Run to the Hills?
Of bedoel je het spreekwoord "run for the hills?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoezo ouwe koeien uit de sloot halen
Care.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:01 schreef Adames het volgende:
'moeilijke' woorden worden gebruikt omdat ze zaken veel makkelijker uitleggen. 1 woord ipv 2 zinnen in jip en janneke taal is goed. 2 zinnen 'moeilijke' woorden ipv 2 woorden in jip en janneke is onzinnig, dom en ronduit irritant.
terecht
Net een uur geleden manquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoezo ouwe koeien uit de sloot halen
Wat heeft dat er nou mee te maken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:58 schreef BereNDD het volgende:
jij had daar ook wel een post van hoogwaardig niveau
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:03 schreef IHVK het volgende:
Lectori Salutem,
WOLLAH HOU JEBEK DICHT KAULO AAP
In afwachting van uw antwoord,
IHVK
Post Scriptum: EY WAAR IS MIJN SHOARMA
Lectori Salutem,
IHVK
Lectori Salutem,
IHVK
Jij bent hier degene die de Emimich probeert te imiteren. Daarnaast is het look-alike.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:03 schreef phpmystyle het volgende:
De pretensieuse kermis is weer begonnen, kom er maar in Emimich look a likes!
doe datquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Net een uur geleden man
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken?
Totaal irrelevant aan het onderwerp van dit topic, ik den dat ik even een TR ga zetten wegens deze offtopic post
Beatrix, ben jij dat?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:08 schreef DennisMoore het volgende:
Wij leven in duistere tijden. Users van stand worden gedwongen hun levenswandel onder de korenmaat te plaatsen, omdat neerdrukkende ONZ-topics voortdurend een domper zetten op hun lichtend voorbeeld.
Mening hoogstaand iemand wordt daardoor de kop ingedrukt en door onbesnaarde baggeraars in zijn ontplooiing gefnuikt.
Deze meedogenloze misstand riep sinds lang om een krachtig woord, dat hier thans op schrijnende wijze voor ons ligt. Op ontroerende toon heeft deze topic mij meegesleept op de martelgang van een onverschrokken heer, die zijn verheven beginselen fier boven een poel van benepen verordeningen weet uit te dragen..
Deze reactie is goud iddquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:03 schreef IHVK het volgende:
Lectori Salutem,
IHVK
Ik ben bloed serieus. Het wordt tijd dat ik weer eens een goed KLB topic open.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze reactie is goud idd. Is phpmystyle niet gewoon een kloon (of troll zoals alles ineens wordt genoemd
).
dus dit is eigenlijk de primeur?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben bloed serieus. Het wordt tijd dat ik weer eens een goed KLB topic open.
Binnenkort komt die er ook.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bedoel je dat liedje? Run to the Hills?
Of bedoel je het spreekwoord "run for the hills?
Wanneer ik de blikken om mij heen sla stoot ik maar al te vaak het hoofd tegen andermans veren, waarmee de meeste lieden koning kraaien.quote:
Wat denk je nou zelf?quote:
PHP, wat bedoel jij precies met die eerste zin?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bloed serieus?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou nee, maar wie van de klb'ers heeft nou echte primeurtjes dan? :Squote:
Het is bloedserieusquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben bloednerveus nou goed?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
PHP, wat bedoel jij precies met die eerste zin?Ik ben bloed, serieus.
Of:Ik ben bloedserieus.
volgens mij is hij bloed, serieus!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
PHP, wat bedoel jij precies met die eerste zin?Ik ben bloed, serieus.
Of:Ik ben bloedserieus.
Hij vroeg wat. Het getuigt niet van erg veel respect om op die manier te antwoorden.quote:
Respectquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij vroeg wat. Het getuigt niet van erg veel respect om op die manier te antwoorden.
ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok ik maak een deal met je. Ik ga een maand lang geen topics openen als jij met hoofdletters en punten gaat schrijven, consequent.quote:
Ok, hier scoort 'ie toch even een tweepunterquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok ik maak een deal met je. Ik ga een maand lang geen topics openen als jij met hoofdletters en punten gaat schrijven, consequent.
Jij hebt zelf op de unban knop gedruktquote:
Ik heb er nu al spijt vanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij hebt zelf op de unban knop gedrukt
Remlove geen gekke dingen doen he!quote:
Ik heb liever dat jij jouw eigen topics opent zodat jij die kan verzieken in plaats van dat jij gaat lopen kutten in andersmans topic. Dit doet me toch enorm denken aan Lamon...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok ik maak een deal met je. Ik ga een maand lang geen topics openen als jij met hoofdletters en punten gaat schrijven, consequent.
Ach, hij heeft jullie alweer een reden gegeven om hem te bannenquote:
Of je zet een bril op en telkens als je ziet dat phpmystyle ergens post of topic opent gewoon niet aanklikt, lijkt me veel effectiever.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jij jouw eigen topics opent zodat jij die kan verzieken in plaats van dat jij gaat lopen kutten in andersmans topic. Dit doet me toch enorm denken aan Lamon...
In ieder topic waarin jullie posten, weten jullie de discussie op jezelf te leggen
[..]
Ach, hij heeft jullie alweer een reden gegeven om hem te bannen
Wie postte er eerder in dit topic, jij of ik? Juist ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of je zet een bril op en telkens als je ziet dat phpmystyle ergens post of topic opent gewoon niet aanklikt, lijkt me veel effectiever.
Inderdaad dilemma. Ik stuur een brief naar de tweede kamer om daar het dilemma voor te leggen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wie postte er eerder in dit topic, jij of ik? Juist ik.
Wie postte er eerder in de SC, jij of ik? Juist ik.
Het gezegde is "er geen doekjes omheen winden", dus het is een 1-vmbo zin.quote:Idd, geef ik ruiterlijk toe, moet ik verbeteren, ik bind er geen doekjes omheen. Zolang ik het maar 1 keer onder de knie krijg.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |