quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
Genoeg quasi intellectueel gelul voor vandaag. Kunnen we het nu gewoon hebben over hossel praktijken ofzo.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik krijg compassie voor je kortzichtigheid
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik krijg in eens een dejavuOver 1 user waar nu een heel cordon sanitaire omzit.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Idd, geef ik ruiterlijk toe, moet ik verbeteren, ik bind er geen doekjes omheen. Zolang ik het maar 1 keer onder de knie krijg.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon korte zinnen, uiteraard weet ik ook wel hoe het echt moet. Zulke zinnen maak ik echt niet in eeen sollicitatie gesprek.
Dat soort elementaire dingetjes vat ik wel.
Jij bent even dom bezigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:53 schreef TMNT het volgende:
waar maak je je er druk om?
begrijp je het niet of iets dergelijks of is deze post voor jou ook onbegrijpelijk omdat de woorden meer dan 3 lettergrepen hebben?
Wederom lukt het niet. 'Naamtopic' is één woord.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:54 schreef phpmystyle het volgende:
Wauw mijn eigen naam topic!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:54 schreef phpmystyle het volgende:
Wauw mijn eigen naam topic!!!!!!!!!!!
rofls dont carequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:54 schreef Japsnars het volgende:
Goede topic
[..]
Jij bent even dom bezig
hihi. Me LOLquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wederom lukt het niet. 'Naamtopic' is één woord.
Run tho the hill.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]Staat jouw naam in de TT? Nee? Helaas, het is geen naam topic. Heb jij het topic gemaakt? Nee? Helaas, het is ook niet jouw eigen topic.
You are the weakest link.
Goodbyequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]Staat jouw naam in de TT? Nee? Helaas, het is geen naam topic. Heb jij het topic gemaakt? Nee? Helaas, het is ook niet jouw eigen topic.
You are the weakest link.
verder wel eens met je klachtquote:
Meneer pretendeert kennis van de Nederlandse taal te hebben maar zegt ondertussen:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:53 schreef TMNT het volgende:
waar maak je je er druk om?
begrijp je het niet of iets dergelijks of is deze post voor jou ook onbegrijpelijk omdat de woorden meer dan 3 lettergrepen hebben?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
2. Ja maar kwa moeilijkheids graat is het zo goed als hetzelfde. Ik heb de boeken bekeken van niv4, is niets moeilijks aan, alleen meer lezen.
Mooi woord kost niet duur ies cultuur!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:58 schreef amvrosios het volgende:
kut topic,laat die lui toch lekker fappen op hun duren woorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |