quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Om je ervan te weerhouden die troep te nemen
En omdat het natuurlijk lastig kijken is met een oog dichtgeknepen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Omdat je maar met 1 oog kan zien waar je het aan brengt.
quote:
Maar dan moet je nog steeds niveau 3 doen en kan je niet van niveau 2 doorstromen naar niveau 4.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laatste poging, op de website van Deltion staat duidelijk dat de opleiding 2 jaar duurt, ik doe de voltijd dus voor mij geldt 1 jaar, mits goede inzet en cijfers. En normalite is niveau 3 ook 2 jaar. En niveau 4 varieert van 2 tot 4 jaar, ligt aan je competenties.
Daarnaast is het handig om in een 38 graden bad te gaan zitten. Dan voel je het niet bloeden en doet het dus minder pijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verticale snijbewegingen maken, geen horizontale snijbewegingen.
Horizontale snijbewegingen zijn beginnersfouten.
Trustequote:
Waar staat dat? Kan je even een wat preciezer linkje sturen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laatste poging, op de website van Deltion staat duidelijk dat de opleiding 2 jaar duurt, ik doe de voltijd dus voor mij geldt 1 jaar, mits goede inzet en cijfers. En normalite is niveau 3 ook 2 jaar. En niveau 4 varieert van 2 tot 4 jaar, ligt aan je competenties.
Nummer van Deltion staat duidelijk vermeld, bellen morgen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dan moet je nog steeds niveau 3 doen en kan je niet van niveau 2 doorstromen naar niveau 4.
[..]
Daarnaast is het handig om in een 38 graden bad te gaan zitten. Dan voel je het niet bloeden en doet het dus minder pijn.
De pijn is juist de reden om het te doen! Door de pijn voel je dat je leeft!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dan moet je nog steeds niveau 3 doen en kan je niet van niveau 2 doorstromen naar niveau 4.
[..]
Daarnaast is het handig om in een 38 graden bad te gaan zitten. Dan voel je het niet bloeden en doet het dus minder pijn.
Waarom zou ik bellen? Jij probeert mij toch iets duidelijk te maken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nummer van Deltion staat duidelijk vermeldt, bellen morgen!
Het is vermeld met een dquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nummer van Deltion staat duidelijk vermeldt, bellen morgen!
Hou je dat bijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Truste![]()
GVD heb alweer meer dan 100 posts vandaag.
Als je moet bellen voor die informatie, waarom zeg je dan dat we ons moeten inlezen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nummer van Deltion staat duidelijk vermeld, bellen morgen!
Hoeveel liter bloed kan je verliezen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als ik The GazettE luiser, mag ik het dan ook?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:14 schreef wolvendagen het volgende:
Ik luister ook Marilyn Manson, dus ik mag zwarte nagellak dragen.
Marylin Mansonquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:14 schreef wolvendagen het volgende:
Ik luister ook Marilyn Manson, dus ik mag zwarte nagellak dragen.
Lekker in de autoquote:
Ja maar dan ga je daarna dood. Dan voel je maar even dat je leeft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De pijn is juist de reden om het te doen! Door de pijn voel je dat je leeft!
kloon.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:15 schreef JendaB het volgende:
Dit lijkt me een gezelligheidstopic! altijd goed!
Moet namelijk nog een keuzeverslag schrijven voor school... om 19:00 uur zou k beginnen, heb op dit moment wel geteld 52 woorden op (virtueel) papier!
Nee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nummer van Deltion staat duidelijk vermeld, bellen morgen!
Had al verbeterdquote:
Ja, beetje tegenstrijdig dit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je moet bellen voor die informatie, waarom zeg je dan dat we ons moeten inlezen?
Geen idee. Goede vraag!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel liter bloed kan je verliezen?
Zij was echt wel lekker.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Marylin Manson![]()
[..]
Lekker in de auto
Jij bent hier de enige die quasi intellectueel lult. Met je 'plausibel' in plaats van 'geloofwaardig'quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
Genoeg quasi intellectueel gelul voor vandaag. Kunnen we het nu gewoon hebben over hossel praktijken ofzo.
Ik krijg compassie voor je kortzichtigheidquote:
Le Le, Emilíana Torrini.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Marylin Manson![]()
[..]
Lekker in de auto
Dat het voor jou quasi-intellectueel is zegt al genoegquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
Genoeg quasi intellectueel gelul voor vandaag. Kunnen we het nu gewoon hebben over hossel praktijken ofzo.
Synoniemen zijn gewoon leuk om te gebruiken. Weinig quasi aanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij bent hier de enige die quasi intellectueel lult. Met je 'plausibel' in plaats van 'geloofwaardig'.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
Genoeg quasi intellectueel gelul voor vandaag.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik krijg compassie voor je kortzichtigheid
Hossel praktijkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
Ik stond toch bij jou onder ignore-usersquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat het voor jou quasi-intellectueel is zegt al genoeg
Oja, het is mét een streepje ja!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik krijg compassie voor je kortzichtigheid
Mbo'ers die 'compassie' en 'plausibel' gebruiken om nog een beetje slim over te komen. Schattig. Aandoenlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Synoniemen zijn gewoon leuk om te gebruiken. Weinig quasi aan
Mn abonnement is verlopenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik stond toch bij jou onder ignore-users?
Boohoo wat is er echt mis met Le Le en Emilíana Torrini. Dat durf ik tenminste nog muziek te noemen in plaats van die duistere schreeuwbagger van Marylin Mansonquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Le Le, Emilíana Torrini.![]()
Moet ik doorgaan omg
![]()
en dan commentaar hebben op MM.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel liter bloed kan je verliezen?
Ik krijg in eens een dejavuquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hossel praktijken
Daarvoor kanker je maar op naar 1 van die KLB topics die na 10 minuten al een slotje krijgen
Le Le muziek noemenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Boohoo wat is er echt mis met Le Le en Emilíana Torrini. Dat durf ik tenminste nog muziek te noemen in plaats van die duistere schreeuwbagger van Marylin Manson
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |