quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Om je ervan te weerhouden die troep te nemen
En omdat het natuurlijk lastig kijken is met een oog dichtgeknepen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Omdat je maar met 1 oog kan zien waar je het aan brengt.
quote:
Maar dan moet je nog steeds niveau 3 doen en kan je niet van niveau 2 doorstromen naar niveau 4.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laatste poging, op de website van Deltion staat duidelijk dat de opleiding 2 jaar duurt, ik doe de voltijd dus voor mij geldt 1 jaar, mits goede inzet en cijfers. En normalite is niveau 3 ook 2 jaar. En niveau 4 varieert van 2 tot 4 jaar, ligt aan je competenties.
Daarnaast is het handig om in een 38 graden bad te gaan zitten. Dan voel je het niet bloeden en doet het dus minder pijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verticale snijbewegingen maken, geen horizontale snijbewegingen.
Horizontale snijbewegingen zijn beginnersfouten.
Trustequote:
Waar staat dat? Kan je even een wat preciezer linkje sturen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laatste poging, op de website van Deltion staat duidelijk dat de opleiding 2 jaar duurt, ik doe de voltijd dus voor mij geldt 1 jaar, mits goede inzet en cijfers. En normalite is niveau 3 ook 2 jaar. En niveau 4 varieert van 2 tot 4 jaar, ligt aan je competenties.
Nummer van Deltion staat duidelijk vermeld, bellen morgen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dan moet je nog steeds niveau 3 doen en kan je niet van niveau 2 doorstromen naar niveau 4.
[..]
Daarnaast is het handig om in een 38 graden bad te gaan zitten. Dan voel je het niet bloeden en doet het dus minder pijn.
De pijn is juist de reden om het te doen! Door de pijn voel je dat je leeft!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dan moet je nog steeds niveau 3 doen en kan je niet van niveau 2 doorstromen naar niveau 4.
[..]
Daarnaast is het handig om in een 38 graden bad te gaan zitten. Dan voel je het niet bloeden en doet het dus minder pijn.
Waarom zou ik bellen? Jij probeert mij toch iets duidelijk te maken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nummer van Deltion staat duidelijk vermeldt, bellen morgen!
Het is vermeld met een dquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nummer van Deltion staat duidelijk vermeldt, bellen morgen!
Hou je dat bijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Truste![]()
GVD heb alweer meer dan 100 posts vandaag.
Als je moet bellen voor die informatie, waarom zeg je dan dat we ons moeten inlezen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nummer van Deltion staat duidelijk vermeld, bellen morgen!
Hoeveel liter bloed kan je verliezen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als ik The GazettE luiser, mag ik het dan ook?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:14 schreef wolvendagen het volgende:
Ik luister ook Marilyn Manson, dus ik mag zwarte nagellak dragen.
Marylin Mansonquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:14 schreef wolvendagen het volgende:
Ik luister ook Marilyn Manson, dus ik mag zwarte nagellak dragen.
Lekker in de autoquote:
Ja maar dan ga je daarna dood. Dan voel je maar even dat je leeft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De pijn is juist de reden om het te doen! Door de pijn voel je dat je leeft!
kloon.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:15 schreef JendaB het volgende:
Dit lijkt me een gezelligheidstopic! altijd goed!
Moet namelijk nog een keuzeverslag schrijven voor school... om 19:00 uur zou k beginnen, heb op dit moment wel geteld 52 woorden op (virtueel) papier!
Nee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nummer van Deltion staat duidelijk vermeld, bellen morgen!
Had al verbeterdquote:
Ja, beetje tegenstrijdig dit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je moet bellen voor die informatie, waarom zeg je dan dat we ons moeten inlezen?
Geen idee. Goede vraag!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel liter bloed kan je verliezen?
Zij was echt wel lekker.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Marylin Manson![]()
[..]
Lekker in de auto
Jij bent hier de enige die quasi intellectueel lult. Met je 'plausibel' in plaats van 'geloofwaardig'quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
Genoeg quasi intellectueel gelul voor vandaag. Kunnen we het nu gewoon hebben over hossel praktijken ofzo.
Ik krijg compassie voor je kortzichtigheidquote:
Le Le, Emilíana Torrini.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Marylin Manson![]()
[..]
Lekker in de auto
Dat het voor jou quasi-intellectueel is zegt al genoegquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
Genoeg quasi intellectueel gelul voor vandaag. Kunnen we het nu gewoon hebben over hossel praktijken ofzo.
Synoniemen zijn gewoon leuk om te gebruiken. Weinig quasi aanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij bent hier de enige die quasi intellectueel lult. Met je 'plausibel' in plaats van 'geloofwaardig'.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
Genoeg quasi intellectueel gelul voor vandaag.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik krijg compassie voor je kortzichtigheid
Hossel praktijkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
Ik stond toch bij jou onder ignore-usersquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat het voor jou quasi-intellectueel is zegt al genoeg
Oja, het is mét een streepje ja!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik krijg compassie voor je kortzichtigheid
Mbo'ers die 'compassie' en 'plausibel' gebruiken om nog een beetje slim over te komen. Schattig. Aandoenlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Synoniemen zijn gewoon leuk om te gebruiken. Weinig quasi aan
Mn abonnement is verlopenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik stond toch bij jou onder ignore-users?
Boohoo wat is er echt mis met Le Le en Emilíana Torrini. Dat durf ik tenminste nog muziek te noemen in plaats van die duistere schreeuwbagger van Marylin Mansonquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Le Le, Emilíana Torrini.![]()
Moet ik doorgaan omg
![]()
en dan commentaar hebben op MM.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel liter bloed kan je verliezen?
Ik krijg in eens een dejavuquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hossel praktijken
Daarvoor kanker je maar op naar 1 van die KLB topics die na 10 minuten al een slotje krijgen
Le Le muziek noemenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Boohoo wat is er echt mis met Le Le en Emilíana Torrini. Dat durf ik tenminste nog muziek te noemen in plaats van die duistere schreeuwbagger van Marylin Manson
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik krijg in eens een dejavuOver 1 user waar nu een heel cordon sanitaire omzit.
Weinig slims aan dunkt me.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mbo'ers die 'compassie' en 'plausibel' gebruiken om nog een beetje slim over te komen. Schattig. Aandoenlijk.
Jonge, vroeger, voor jouw tijd waren hosseltopics tot kunst verheven hier in KLBquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hossel praktijken
Daarvoor kanker je maar op naar 1 van die KLB topics die na 10 minuten al een slotje krijgen
MOAR !quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ernstige bloeding
Een bloeding is de meest voorkomende oorzaak van anemie. Bij bloedverlies onttrekt het lichaam snel vocht aan de weefsels die buiten de bloedstroom liggen, in een poging de bloedvaten gevuld te houden. Het gevolg is dat het bloed wordt verdund en het percentage rode bloedcellen afneemt. Uiteindelijk wordt de anemie gecorrigeerd doordat de aanmaak van rode bloedcellen toeneemt. De anemie kan in het begin echter ernstige vormen aannemen, vooral als deze het gevolg is van een plotselinge bloeding, zoals na een ongeval, tijdens een operatie of bevalling of bij een gescheurd bloedvat.
Wanneer plotseling groot bloedverlies optreedt, kunnen er twee problemen ontstaan: de bloeddruk daalt omdat er te weinig vocht in de bloedvaten overblijft en de aanvoer van zuurstof in het lichaam neemt af doordat het aantal zuurstoftransporterende rode bloedcellen is gedaald. Beide problemen kunnen een hartinfarct, een cerebrovasculair accident (CVA, 'beroerte') of overlijden tot gevolg hebben.
Chronisch (continu of herhaaldelijk) bloedverlies komt veel vaker voor dan plotseling bloedverlies. Chronisch bloedverlies kan op verschillende plaatsen in het lichaam optreden. Herhaaldelijk bloedverlies door een bloedneus of uit hemorroïden (aambeien) is duidelijk zichtbaar. Chronisch bloedverlies met een andere oorzaak (bijvoorbeeld een zweer in de maag of dunne darm of een poliep of tumor in de dikke darm, in het bijzonder coloncarcinoom) is vaak niet duidelijk omdat de hoeveelheid verloren bloed daarbij klein is en niet als rood bloed in de ontlasting zichtbaar is. Deze vorm van bloedverlies wordt occult bloedverlies genoemd. Verder kan chronisch bloedverlies ontstaan door een tumor in de nieren of de blaas, waarbij bloedverlies via de urine plaatsvindt, en door hevige menstruatie.
Anemie door een bloeding kan variëren van licht tot ernstig, en de symptomen dus ook. Anemie kan zonder symptomen verlopen, of er kunnen flauwte, duizeligheid, dorst, zweten, een zwakke snelle pols en een snelle ademhaling optreden. Duizeligheid bij het overeind komen (orthostatische hypotensie) is een veelvoorkomend verschijnsel. Ook kan anemie de oorzaak zijn van ernstige vermoeidheid, kortademigheid, pijn op de borst en, bij zeer ernstige vormen, overlijden.
Of de symptomen licht of ernstig zullen zijn, hangt in hoge mate af van hoe snel het bloedverlies optreedt. Bij snel bloedverlies (binnen een paar uur of korter) kan verlies van slechts eenderde van de totale hoeveelheid bloed in het lichaam al fataal zijn. Wanneer het bloedverlies langzamer verloopt (gedurende enkele dagen of weken, of nog langer) kan verlies van zelfs tweederde van de totale hoeveelheid bloed resulteren in niet meer dan vermoeidheid of een verzwakt gevoel of kan het helemaal geen symptomen veroorzaken.
Tijdens mijn tijd ook alquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jonge, vroeger, voor jouw tijd waren hosseltopics tot kunst verheven hier in KLB.
In eens ja?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Flikker op, lees gewooon veel kranten en kijk veel films, en lees veel. Wen je vanzelf die woorden aan.quote:
Eens. Maar niet zo neerbuigend over de combinatie hosselen en KLBquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tijdens mijn tijd ook alIk was hier al lang voor dit account.
Echter, om er nou op dit moment in de SC over te beginnen is nogal treurig. Zeker aangezien hij gewoon snel van onderwerp wil veranderen
Ga jij altijd achter je computer zitten met een synoniemen boekje bij de hand? Of gebruik je gewoon een of andere mislukte website?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat valt er nog over te discussieren dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tijdens mijn tijd ook alIk was hier al lang voor dit account.
Echter, om er nou op dit moment in de SC over te beginnen is nogal treurig. Zeker aangezien hij gewoon snel van onderwerp wil veranderen
He bah.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:24 schreef reetveter het volgende:
Cordon blue
Dat zou meer de Emimich stijl zijn, sorry daar doe ik niet aan mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ga jij altijd achter je computer zitten met een synoniemen boekje bij de hand? Of gebruik je gewoon een of andere mislukte website?
Le Le zingt gewoon normaal en gooit er dan wat elektronische beats onderquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Le Le muziek noemen![]()
Em komt nog meer in de buurt van muziek dan Le Le. Zelfs Marilyn Manson komt meer in de buurt.
Je zou antwoord kunnen geven op de vraag waarom je eerst begint over inlezen op de site en daarna over bellen omdat het in de praktijk anders is. Lijkt me niet helemaal in één lijn met elkaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat valt er nog over te discussieren dan?
Dat jij ongelijk hebt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat valt er nog over te discussieren dan?
Als je uitgaat van zo'n 5 á 6 liter bloed is dat inderdaad bijna liters ja.quote:
Waarom post je anders al die woorden? Je wilt gewoon slim lijken maar je faalt er nogal inquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zou meer de Emimich stijl zijn, sorry daar doe ik niet aan mee.
En hoeveel heeft een normaal mens, 12 liter oid?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je uitgaat van zo'n 5 á 6 liter bloed is dat inderdaad bijna liters ja.
Met je luxe benen zeker. Pff.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Le Le zingt gewoon normaal en gooit er dan wat elektronische beats onder
google.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En hoeveel heeft een normaal mens, 12 liter oid?
Ik kan mijn gelijk niet hard maken en dat weet ik. Maar zoveel behoefte heb ik er nu ook weer niet aan om me gelijk te krijgen, en al helemaal niet van een paar veredelde internethelden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je zou antwoord kunnen geven op de vraag waarom je eerst begint over inlezen op de site en daarna over bellen omdat het in de praktijk anders is. Lijkt me niet helemaal in één lijn met elkaar.
Nog steeds geen antwoord.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan mijn gelijk niet hard maken en dat weet ik. Maar zoveel behoefte heb ik er nu ook weer niet aan om me gelijk te krijgen, en al helemaal niet van een paar veredelde internethelden.
Omdat het zo is, en jij (meerdere) willen dat niet geloven, dan zeg ik bellen maar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nog steeds geen antwoord.
Waarom begin je over inlezen op de site om daarna te verkondigen dat het in de praktijk anders werkt?
Oh nu is het geen muziek omdat jij de lyrics niet goed genoeg vind? Liever wat vrolijke onzinnige lyrics die het goed doen op feestjes en in clubs dan van die hele duistere tekstenquote:
Ga dan wegquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan mijn gelijk niet hard maken en dat weet ik. Maar zoveel behoefte heb ik er nu ook weer niet aan om me gelijk te krijgen, en al helemaal niet van een paar veredelde internethelden.
Nee, jij stond dat het duidelijk op hun site stond.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat het zo is, en jij (meerdere) willen dat niet geloven, dan zeg ik bellen maar.
12?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En hoeveel heeft een normaal mens, 12 liter oid?
In dat geval zou je ook niet zoveel spel- en stijlfouten maken. Om van "moeilijkheids graat" nog maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Flikker op, lees gewooon veel kranten en kijk veel films, en lees veel. Wen je vanzelf die woorden aan.
Maar waarom dan inlezen als het daar niet staat?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat het zo is, en jij (meerdere) willen dat niet geloven, dan zeg ik bellen maar.
Al die woorden? Zo moeilijk zijn ze ook weer niet. En als jij denkt dat ik op een internet forum trots ga lopen paraderen met een woordenboekquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom post je anders al die woorden? Je wilt gewoon slim lijken maar je faalt er nogal in
Omdat ik het bagger vind, en japsnaprs vindt MM bagger en geen muziek, /care.quote:
"Niveau 2 en 3 zijn twee verschillende moeilijkheidsgraten"quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
12?
Ik dacht dat je V&D deed?
Een normaal mens heeft zo'n 5 á 6 liter bloed.
[..]
In dat geval zou je ook niet zoveel spel- en stijlfouten maken. Om van "moeilijkheids graat" nog maar te zwijgen.
Idd, geef ik ruiterlijk toe, moet ik verbeteren, ik bind er geen doekjes omheen. Zolang ik het maar 1 keer onder de knie krijg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
12?
[..]
In dat geval zou je ook niet zoveel spel- en stijlfouten maken. Om van "moeilijkheids graat" nog maar te zwijgen.
Ow...quote:
"You can swallow a pint of blood before you get sick."quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
12?
[..]
Gebruik jij in het dagelijkse leven dan ook echt "cordon sanitaire" in een zin?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Al die woorden? Zo moeilijk zijn ze ook weer niet. En als jij denkt dat ik op een internet forum trots ga lopen paraderen met een woordenboek...Dan zegt dat wel heel erg veel over jou..
Wat een bullshit ik durf te wedden dat ik veel meer kranten, nieuwsartikelen en andere teksten lees dan jij en toch gebruik ik niet van dat soort woorden in mijn postsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Flikker op, ik lees gewooon veel kranten en kijk veel films, en lees veel (Herhaling). Dan Wwen je vanzelf die woorden aan.
Nee, daar ben ik mee gestopt, jeweets.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
12?
[..]
Stop nouquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Idd, geef ik ruiterlijk toe, moet ik verbeteren, ik bind er geen doekjes omheen. Zolang ik het maar 1 keer onder de knie krijg.
Nee duh, dan word je met een lange nek aangekeken. Maar zodra het niveau wat stijgt wel hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gebruik jij in het dagelijkse leven dan ook echt "cordon sanitaire" in een zin?
Zullen al je MBO matties je wel raar aankijken, niet?
Lol wou je beweren dat dat mis was?quote:
Wat zei je?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
"Niveau 2 en 3 zijn twee verschillende moeilijkheidsgraten"![]()
Van niveau 2 naar niveau 3?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee duh, dan word je met een lange nek aangekeken. Maar zodra het niveau wat stijgt wel hoor.
Maar dat wist je echt niet?quote:
Godverdomme man, jouw zinsbouw klopt ook voor geen meter. Ga alsjeblieft extra les nemen in formuleren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Idd, geef ik ruiterlijk toe, moet ik verbeteren, ik bind er geen doekjes omheen. Zolang ik het maar 1 keer onder de knie krijg.
Welke randdebiel zegt nou: "Ik geef het ruiterlijk toe"quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lol wou je beweren dat dat mis was?
Waarschijnlijk was ik in de war met wat anders.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:34 schreef Zotheid het volgende:
Mbo-ers die elitair proberen over te komen.
[..]
Maar dat wist je echt niet?
Ja, ik ken niemand die het woord ruiterlijk op deze manier gebruiktquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lol wou je beweren dat dat mis was?
Inhoudelijk reageren is toch nog te hoog gegrepen voor je he? Oefening baart kunst. Gewoon door posten!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Godverdomme man, jouw zinsbouw klopt ook voor geen meter. Ga alsjeblieft extra les nemen in formuleren.
Ook niet in het geval van concentraties in het bloed van bepaalde stoffen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik mee gestopt, jeweets.![]()
Bovendien houd je je niet echt bezig met hoeveel liter bloed een mens heeft, bij v&d.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Van niveau 2 naar niveau 3?![]()
![]()
![]()
You are so cracking me up
Dat zegt voldoende over jou lijkt me.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ik ken niemand die het woord ruiterlijk op deze manier gebruikt
Allelen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was ik in de war met wat anders._!
Doorposten is één woord, sukkel!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren is toch nog te hoog gegrepen voor je he? Oefening baart kunst. Gewoon door posten!
Zegt iemand die niveau 2 doet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zegt voldoende over jou lijkt me.
Vriend, slim zijn betekent niet dat je moeilijk moet gaan praten!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Amoebe met 12 liter bloed?quote:
Ik ben blij dat je dat ruiterlijk toegeeftquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik wist ook niet hoeveel bloed een mens had.
Maar nu welquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik wist ook niet hoeveel bloed een mens had.
That's one heck of an amoebequote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dat ruiterlijk toegeeft
Zo bevind je je in ieder geval niet in een cordon sanitaire
Ik bindt er geen doekjes om heenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dat ruiterlijk toegeeft
Zo bevind je je in ieder geval niet in een cordon sanitaire
Pantoffeldiertje dan?quote:
Ik reageer de hele tijd inhoudelijk op jouw berichten, jij reageert echter op de helft van de posts niet terug. Daarom zie ik ook weinig rede om wel ontopic op jouw posts te reageren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren is toch nog te hoog gegrepen voor je he? Oefening baart kunst. Gewoon door posten!
Ik denk dat ik klaar ben voor niveau 3. Of wacht, dan kan ik gelijk door naar niveau 4. Kijk maar op de site.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar nu wel![]()
En hoe voelt dat nou, om deze kennis te bezitten?
Alsof jij mij in RL kent, en natuurlijk praat ik in het echt niet met zo'n pedant toontje, gewoon klare taal. Maar het is gewoon grappig om sommige figuren op die kast te zien als je ze begrijpt en blijkbaar komt dat omdat ze de woorden zelf niet begrijpen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vriend, slim zijn betekent niet dat je moeilijk moet gaan praten!
Slim zijn betekent dat je goed logisch kan nadenken en makkelijk door middel van argumenten bepaalde redenaties kan maken.
Slim zijn betekent niet eens dat je goed kan leren.
Maar door woorden als cordon sanitaire en ruiterlijk, kom je alleen maar over als een wereldvreemde, vooral als je Mbo niveau nogwat doet
Jesus christquote:
En anders even bellen... !quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik klaar ben voor niveau 3. Of wacht, dan kan ik gelijk door naar niveau 4. Kijk maar op de site.
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAAHAHHAHAHAAquote:
Een pantoffeldiertje wat jezus christus heet?quote:
Omg je bent nu serieus hè?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAAHAHHAHAHAA
Sorry dat doe je ook bij mij. Serieus je kan veel lullen over het MBO maar dat soort fouten worden er praktisch niet gemaakt.
Faal.
Kerel het was gewoon een grove taalfout. Klaar punt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omg je bent nu serieus hè?.
Kijk knul, aangezien Hoogstaande je nadeed, deed ik ook even een duit in het zakje.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alsof jij mij in RL kent, en natuurlijk praat ik in het echt niet met zo'n pedant toontje, gewoon klare taal. Maar het is gewoon grappig om sommige figuren op die kast te zien als je ze begrijpt en blijkbaar komt dat omdat ze de woorden zelf niet begrijpen.
Mental imagequote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik klaar ben voor niveau 3. Of wacht, dan kan ik gelijk door naar niveau 4. Kijk maar op de site.
Serieus, laat een enquette rond gaan onder mensen in alle culturele lagen. Waarschijnlijk gebruikt minder dan 2% het woord ruiterlijk in het dagelijks leven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omg man.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kerel het was gewoon een grove taalfout. Klaar punt.
Leer sarcasme herkennen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAAHAHHAHAHAA
Sorry dat doe je ook bij mij. Serieus je kan veel lullen over het MBO maar dat soort fouten worden er praktisch niet gemaakt.
Faal.
Je weet toch wel dat pantoffeldiertjes eencellige organismen zijn?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een pantoffeldiertje wat jezus christus heet?
Zo ja, had je dan al door wat de PI inhield die ik bij deze post ook gebruik?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Was je reeds bekend met het verschijnsel PI, php?
Cordon sanitaire? Heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alsof jij mij in RL kent, en natuurlijk praat ik in het echt niet met zo'n pedant toontje, gewoon klare taal. Maar het is gewoon grappig om sommige figuren op die kast te zien als je ze begrijpt en blijkbaar komt dat omdat ze de woorden zelf niet begrijpen.
Dat was geen beste neequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
Je maakt jezelf zo ontzettend belachelijk.
[..]
Mental image
[..]![]()
![]()
Klaar punt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo ja, heb je dan al bedacht dat het zou kunnen dat ik niet serieus was?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zo ja, had je dan al door wat de PI inhield die ik bij deze post ook gebruik?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:45 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn zwarte nagels en ik gaan slapen, we moeten vroeg op.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat pantoffeldiertjes eencellige organismen zijn?
Pak woordenboek knul. Misschien is fok een beetje verwarrend voor je. Ik praat zoals ik wil, ik zeg wat ik wil. Wacht! Dit is een vrij landquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Cordon sanitaire? Heb ik nog nooit van gehoord.
Kom ik ruiterlijk voor uit (![]()
![]()
) maar ik probeer me dan ik niet tot boven mn stand te verhogen.
Ik weet hoe slim ik ben en ik gedraag me zoals ik wil. Ik voel me in ieder geval nooit beter dan iemand of probeer nooit door moeilijke woorden erkenning te krijgen. Ik wil respect voor hoe ik ben en ik geef respect voor hoe mensen zijn.
Mensen die zich anders voordoen zijn in mijn ogen niets waard.
En ja, daar val jij ook onder, met je cordon sanitaire, ik hoop dat je stikt in die toiletpot!
Ik vond het lollig.quote:
OKEquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:46 schreef phpmystyle het volgende:
Ik praat zoals ik wel, ik zeg wat ik wil
Doe ze de groeten!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:45 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn zwarte nagels en ik gaan slapen, we moeten vroeg op.
Wij in de medische biologie noemen dat unicellular.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat pantoffeldiertjes eencellige organismen zijn?
Jouw lulkoek? Nee, inderdaad.quote:
'Pak een woordenboek' niet 'Pak woordenboek'.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pak woordenboek knul. Misschien is fok een beetje verwarrend voor je. Ik praat zoals ik wil, ik zeg wat ik wil. Wacht! Dit is een vrij land
Pak woordenboek?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pak woordenboek knul. Misschien is fok een beetje verwarrend voor je. Ik praat zoals ik wil, ik zeg wat ik wil. Wacht! Dit is een vrij land
Weltrusten otisquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga slaapjes bouwen schatjes.
Oh en php, sorry voor de verwarring omtrent het herkennen van sarcasme! Ik probeer het nog eens als je niveau 4 hebt bereikt, goed?
Kort bondig en volmondig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga slaapjes bouwen schatjes.
Oh en php, sorry voor de verwarring omtrent het herkennen van sarcasme! Ik probeer het nog eens als je niveau 4 hebt bereikt, goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonus tip, vraag je leraar Nederlands morgen wat Cordon sanitair is."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
EWA JE GAAT ZIEN SWA JE GAAT ZIEN ALS JE NU NIET RUITERLIJK JE KANKERFOUT TOEGEEFT G.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
'Pak een woordenboek' niet 'Pak woordenboek'.
Het feit dat je zinsbouw nog slechter is dan dat van de gemiddelde allochtoon gecombineerd met jouw gebruik van formele woorden maakt het alleen nog maar lachwekkender-![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kort bondig en volmondig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen leraren, en ook geen Nederlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonus tip, vraag je leraar Nederlands morgen wat Cordon sanitair is.-![]()
[..]
Kort bondig en volmondig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij op het hoger onderwijs spreken niet over leraren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonus tip, vraag je leraar Nederlands morgen wat Cordon sanitair is.
Neen, wij hebben zelfs geen lessen Nederlands.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Dat zijn gewoon korte zinnen, uiteraard weet ik ook wel hoe het echt moet. Zulke zinnen maak ik echt niet in eeen sollicitatie gesprek.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
'Pak een woordenboek' niet 'Pak woordenboek'.
Het feit dat je zinsbouw nog slechter is dan dat van de gemiddelde allochtoon gecombineerd met jouw gebruik van formele woorden maakt het alleen nog maar lachwekkender
Dat soort elementaire dingetjes vat ik wel."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen leraren, en ook geen Nederlands.GMTA BOYZZZZquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wij op het hoger onderwijs spreken niet over leraren.
Neen, wij hebben zelfs geen lessen Nederlands.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
t enige sanitair dat die chef zal zien is dat op de bouwput
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.![]()
[..]
Kort bondig en volmondig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zit op de uni, kneus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonus tip, vraag je leraar Nederlands morgen wat Cordon sanitair is.
Anders vraag jij jouw vader even of hij je kan bijspijkeren in de Nederlandse taal. Of is jouw vader vlak na de bezwangering gevlucht? (Zou een goede keuze van hem zijn)
Of is hij eventueel gevlucht toen hij zag tot wie jij opgroeide?Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.![]()
Je avond dienst is voorbij zie ik?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:52 schreef swarmahoer het volgende:
t enige sanitair dat die chef zal zien is dat op de bouwput
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Ook 'avonddienst' is één woord. Vraag even of je leraar Nederlands dat nog even met je wil doornemen, wil je?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je avond dienst is voorbij zie ik?
-![]()
HAHAHAHA JIJ BENT ECHT GRAPPIG SERIEUS IK KOM NIET MEER BIJquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pak woordenboek is geen korte zin maar gewoon een compleet foute formulering.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon korte zinnen, uiteraard weet ik ook wel hoe het echt moet. Zulke zinnen maak ik echt niet in eeen sollicitatie gesprek.
Dat soort elementaire dingetjes vat ik wel.
Korte zin: 'Pak een woordenboek erbij.'
Lang zin: 'Misschien dat jij er een woordenboek bij kan pakken zodat je het kan opzoeken.'Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
EWA JE GAAT ZIEN SWA JE GAAT ZIEN ALS JE NU NIET RUITERLIJK JE KANKERFOUT TOEGEEFT G.
GELUKKIG MAAR. Geen volledige zinnen schrijven maar wel onnodig formeel taalgebruik gebruiken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon korte zinnen, uiteraard weet ik ook wel hoe het echt moet. Zulke zinnen maak ik echt niet in eeen sollicitatie gesprek.
Dat soort elementaire dingetjes vat ik wel.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Lout out louw.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij zit op de uni, kneus.
Anders vraag jij jouw vader even of hij je kan bijspijkeren in de Nederlandse taal. Of is jouw vader vlak na de bezwangering gevlucht? (Zou een goede keuze van hem zijn)
Of is hij eventueel gevlucht toen hij zag tot wie jij opgroeide?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Waarom denk je dat ik neit op die fout inging?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ik wist dat hij het als grapje gebruikte
Dat heet logisch redeneren, dat heet slim zijn
Hij reageerde op mij, ik deed jou na, waarmee duidelijk was dat hij jou ook nadeed. Dit in combinatie met zn PI maakte duidelijk dat hij belachelijk maakte. Als je dat in had gezien was je al weer iets slimmer geweest!Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Simpele gasten, simpele humor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
HAHAHAHA JIJ BENT ECHT GRAPPIG SERIEUS IK KOM NIET MEER BIJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vladimir Putin![]()
Ik praat liever over docenten en over artsen welke hoorcolleges geven.quote:http://www.spatiegebruik.nl/quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]![]()
Tokkie mokkie a pi to pokkie sarockie in vlokkie wokkie?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
ja klopt, ik had ff naar je username moeten kijken en moeten bedenken dat deze grap al ruim boven je nivo zat, dus alsnog goed bedacht hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Ik ga slapen. Nadat ik mijn college op de (volgens The Times) beste universiteit van Nederland heb gevolgd kom ik misschien nog wel even kijken om hopelijk wat intelligentie over te nemen van deze niveau 2-Mbo'er.-![]()
Pas maar op, dit valt onder crewbashing en dat geeft de FA's weer een mooie reden om je weer een paar maanden op te laten rottenquote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
goedequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Pas maar op, dit valt onder crewbashing en dat geeft de FA's weer een mooie reden om je weer een paar maanden op te laten rotten
Slaap zequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga slapen. Nadat ik mijn college op de (volgens The Times) beste universiteit van Nederland heb gevolgd kom ik misschien nog wel even kijken om hopelijk wat intelligentie over te nemen van deze niveau 2-Mbo'er.
Haha Jap jonge trollgod
Je zult wel balen zeker dat je moet door werken tot je 67, kan me voorstellen, tot je 67 op een of andere kut bouw zitten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja klopt, ik had ff naar je username moeten kijken en moeten bedenken dat deze grap al ruim boven je nivo zat, dus alsnog goed bedacht hoor
Vladimir Putin![]()
Ik mis alleen Biels nog, dan is het topic echt compleet."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Terwijl jij als topmanager in het bedrijfsleven op je lauweren rust en terugkijkt op die mooie jaren als niveau 2-mbo'er.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je zult wel balen zeker dat je moet door werken tot je 67, kan me voorstellen, tot je 67 op een of andere kut bouw zitten.-![]()
Ik ging strakquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
EWA JE GAAT ZIEN SWA JE GAAT ZIEN ALS JE NU NIET RUITERLIJK JE KANKERFOUT TOEGEEFT G.
![]()
![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Het is overigens 'doorwerken', en ik weet niet wat je ermee bedoelt maar het is ook 'kutbouw'.
Die samenvoegingen, kijk daar nog eens goed naar, knul.-![]()
Dankje dankje, ik introduceer bij deze het nieuwe FOK! onderwijs wat wel kwaliteit biedt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:01 schreef Otis2.0 het volgende:
Het is overigens 'doorwerken', en ik weet niet wat je ermee bedoelt maar het is ook 'kutbouw'.
Die samenvoegingen, kijk daar nog eens goed naar, knul.
Vladimir Putin![]()
Ik snap "kut bouw"?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je zult wel balen zeker dat je moet door werken tot je 67, kan me voorstellen, tot je 67 op een of andere kut bouw zitten.
Dit is dus precies waar ik het over had. Je doet niveau 2 en probeert andere die ver, maar dan ook ver, boven jou staan belachelijk te maken. Zo werkt het niet. Jij bent hier later de eenvoudige arbeider.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Het is 'bij dezen'. Jammer dat je een spelfout maakt in een zin over onderwijs dat kwaliteit biedt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dankje dankje, ik introduceer bij deze het nieuwe FOK! onderwijs wat wel kwaliteit biedt.-![]()
Als jij onderwijs gaat introduceren ben ik hier snel weg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dankje dankje, ik introduceer bij deze het nieuwe FOK! onderwijs wat wel kwaliteit biedt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Daarnaast is het "Dank je". Dit hoort dan wel weer los van elkaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het is 'bij dezen'. Jammer dat je een spelfout maakt in een zin over onderwijs dat kwaliteit biedt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Zo'n mooie hoed zou me niet mistaan vind je niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als jij onderwijs gaat introduceren ben ik hier snel weg.
Vladimir Putin![]()
Petje af voor de echte KLB bazen."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Als jij nou echt zo vaak de krant leest als je zelf beweert, dan had je toch wel moeten weten dat de pensionleeftijd voor zware fysieke beroepen (zoals in de bouw) lager ligt dan de gewone pensionleeftijdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je zult wel balen zeker dat je moet door werken tot je 67, kan me voorstellen, tot je 67 op een of andere kut bouw zitten.
Haha Jap jonge trollgod
'misstaan'.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo'n mooie hoed zou me niet mistaan vind je niet?-![]()
ik hoorde laatst van een vriend van me dat ie iemand gescoord had met een niet zo'n goede kut bouw
nee, mist aan, iets met rookgordijnquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:05 schreef swarmahoer het volgende:
ik hoorde laatst van een vriend van me dat ie iemand gescoord had met een niet zo'n goede kut bouw
![]()
Haha Jap jonge trollgod
Wat is pensionleeftijdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als jij nou echt zo vaak de krant leest als je zelf beweert, dan had je toch wel moeten weten dat de pensionleeftijd voor zware fysieke beroepen (zoals in de bouw) lager ligt dan de gewone pensionleeftijd
Vladimir Putin![]()
Dank jequote:
Heb maar even alles gemarkeerd want een spatie kan je helaas niet vet maken.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Wat denk jezelf?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Wat ben je toch cooperatiefquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dank je
Heb maar even alles gemarkeerd want een spatie kan je helaas niet vet maken.
Vladimir Putin![]()
Hoi All, hoe gaat het met je schoolwerk?quote:
Haha Jap jonge trollgod
Geen flauw idee. Ik weet echter wel wat pensioenleeftijd is.quote:"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
"quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Jij weet? Ik vind knap van jouw!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik weet echter wel wat pensioenleeftijd is.
Haha Jap jonge trollgod
Ja nou, ikw as net heeeel even in de kroeg om te kijken of het bier nog goed getapt werd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoi All, hoe gaat het met je schoolwerk?
![]()
En nu zit ik weer aan mijn moeilijke woorden quotem voor vandaag. En het is zo langzamerhand ook wel bedtijd voor mijquote:
Vladimir Putin![]()
EEN SCHRIJFFOUT!!!11 OMG!!!!1quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik weet echter wel wat pensioenleeftijd is.
WAT EEN LOL!!!!11Regelrechte kanker.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
2. Ja maar kwa moeilijkheids graat is het zo goed als hetzelfde. Ik heb de boeken bekeken van niv4, is niets moeilijks aan, alleen meer lezen.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Je bent aan het dementeren, dat is al 30 keer gemeld. Of ben je echt dom? Zeg het maar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
EEN SCHRIJFFOUT!!!11 OMG!!!!1
WAT EEN LOL!!!!11
[..]
Regelrechte kanker.
Vladimir Putin![]()
Dan ben je wel vroeg terugquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja nou, ikw as net heeeel even in de kroeg om te kijken of het bier nog goed getapt werd.
Is gers nou nog komen opdagen?Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Ik probeer je er alleen maar op te wijzen dat je wat rustiger aan moet doen als je zulke fouten maakt. Je zou je moeten schamen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent aan het dementeren, dat is al 30 keer gemeld. Of ben je echt dom? Zeg het maar.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Ik ga slapen homiesen hugs for everyone
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Het is een regelrecht blady shame zeg ik je. Godverdomme nu moet ik weer roken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik probeer je er alleen maar op te wijzen dat je wat rustiger aan moet doen als je zulke fouten maakt. Je zou je moeten schamen.
Vladimir Putin![]()
Blady?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is een regelrecht blady shame zeg ik je. Godverdomme nu moet ik weer roken.Ik ga ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Welterusten!![]()
[..]![]()
Blady? Of bedoel je misschien bloody?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is een regelrecht blady shame zeg ik je. Godverdomme nu moet ik weer roken.
Haha Jap jonge trollgod
Ach ga koken mens!quote:
Truste honey
Vladimir Putin![]()
Welterusten HSquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Dat!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Blady? Of bedoel je misschien bloody?
Vladimir Putin![]()
Jaaa, het was een kleine borrel, en ik heb college om heel vroegquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan ben je wel vroeg terug
Is gers nou nog komen opdagen?
.
VOlgens mij zag ik 'm ergens in een steegje wel staan glurenpuren!
![]()
Mijn vingers doen zeer van het vele getype."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Zeker met zijn hand verstopt onder zijn lange regenjas?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jaaa, het was een kleine borrel, en ik heb college om heel vroeg.
VOlgens mij zag ik 'm ergens in een steegje wel staan glurenpuren!
![]()
Ik heb heel vroeg school () maar ik ben wel om half 10 klaar
Haha Jap jonge trollgod
Getyp bedoel je?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:20 schreef phpmystyle het volgende:
Mijn vingers doen zeer van het vele getype.
Haha Jap jonge trollgod
Nee eigenlijk niet.quote:"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Wat betekent getype dan? Het komt niet voor in mijn woordenboekquote:
Haha Jap jonge trollgod
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat betekent getype dan? Het komt niet voor in mijn woordenboek
Jij je zin. Maar jij hebt ook geen groot vocabulair."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
En hoe kom jij daar nou weer bij? Het feit dat ik geen formele woorden, die niet thuishoren op een informele plaats, ga gebruiken betekent niet dat ik een klein vocabulair heb.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij je zin. Maar jij hebt ook geen groot vocabulair.
Dat is je reinste bullshit
Haha Jap jonge trollgod
Zelden zoveel aan elkaar gereigde onzin gehoord.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En hoe kom jij daar nou weer bij? Het feit dat ik geen formele woorden, die niet thuishoren op een informele plaats, ga gebruiken betekent niet dat ik een klein vocabulair heb.
Dat is je reinste bullshit
Vladimir Putin![]()
Gereigde.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zelden zoveel aan elkaar gereigde onzin gehoord.
Gast.
PEACE OUT NIGGAS, ik ben slapen!Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Mijn zin bevat totaal geen onzin dus misschien moet jij toch even gaan werken aan je begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zelden zoveel aan elkaar gereigde onzin gehoord.
Tevens, wie heeft zelden zoveel gehoord? Ik? Jij? Zotheid? etc..
Plaats gewoon een onderwerp in je zin, dat maakt het al een stuk duidelijker en correcter.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Kenker, ik type echt beroerd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gereigde.
Gast.
PEACE OUT NIGGAS, ik ben slapen!
Leren leren leren."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gereigde.
Gast.
PEACE OUT NIGGAS, ik ben slapen!
Spaters
Haha Jap jonge trollgod
De correcte vervoeging is 'typ'. Zie ook:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kenker, ik type echt beroerd.
Leren leren leren.
http://www.onzetaal.nl/advies/typen.php
Tevens horen er komma's tussen "Leren", "leren" en "leren" behalve als je bedoelt dat jij wilt leren hoe je kan leren te leren.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Seriously, er zijn echt belangerijke dingen in het leven, dan komma's. Zolang je de essentie maar goed hebt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De correcte vervoeging is 'typ'. Zie ook:
http://www.onzetaal.nl/advies/typen.php
Tevens horen er komma's tussen "Leren", "leren" en "leren" behalve als je bedoelt dat jij wilt leren hoe je kan leren te leren.
Vladimir Putin![]()
Ja zolang je de kern van de Nederlandse taal maar door hebt, wanneer t wanneer dt.quote:"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Jawel? Of kon je dat niet zien? Temperamentvol wat ik ben.quote:
Maar Remlof wees is eerlijk? Heb je hekel aan mij?
Vladimir Putin![]()
is er iig één iemand blij omquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel? Of kon je dat niet zien? Tempramentvol wat ik ben.
Je vergat een e:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel? Of kon je dat niet zien? Temperamentvol wat ik ben.
tem·pe·ra·ment het; o -en 1 natuurlijke gesteldheid vh gemoed 2 levendigheid, vurige aard![]()
Nee hoor, maar ik heb zelden iemand zo vol zien houden bij het zeuren om een unbanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:50 schreef phpmystyle het volgende:
Maar Remlof wees is eerlijk? Heb je hekel aan mij?![]()
![]()
![]()
Had het later verbeterd, misschien moet ik toch maar weer overstappen op mozillaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Je vergat een e:
tem·pe·ra·ment het; o -en 1 natuurlijke gesteldheid vh gemoed 2 levendigheid, vurige aard
Vladimir Putin![]()
Ach..om hoeveel mailtjes gaat het? Ik gok tussen de 50 en de 100. Roer me niet als het er meer zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb zelden iemand zo vol zien houden bij het zeuren om een unban
Onee sowieso meer, al andere fa's hebben ook de nodige mailtjes gehad."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Maar Remlof, nu even zonder gekheid en dollen. Jij roept toch de nodige vragen bij me op. Ik kan eerlijk gezegt niet echt een hekel aan je hebben, ik kan je van de andere kant je ook niet echt aardig vinden. Je blijft een beetje mysterieus voor me. Jij post altijd snachts gedeeltelijk over dag. Maar heb je geen werk dan? Vrouw kids of social life? Mssg gaat me het geen ruk aan hoor. Maar meestal heb ik iemand wel redelijk in de smiezen over hoe hij is, maar bij jou lukt me dat nietquote:![]()
Ik wil wel is weten wat je dagelijkse bezigheden zijn, en nee dat gebruik ik niet tegen je want dat zou laf en laag zijn.
P.s waarom sloot jij het topic onder username asperger eigenlijk terwijl het om een serieus probleem ging?"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Wat doe je precies dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:05 schreef remlof het volgende:
Ik werk, alleen nu even niet. En ik heb geen idee over welke asperger je het hebt.
Dit http://fotoboek.fok.nl/user/267988 topic is achter link gezet, kan je gewoon nog bij."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Ben programmeur.quote:Dat topic heb ik nooit gezien,quote:Dit topic is achter link gezet, kan je gewoon nog bij.![]()
Heb er wel week extra voor gekregen, en topic is gewoon nog te zien, je moet alleen de code er afhalen. (bij de link zelf, ik hou het cryptisch)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben programmeur.
[..]
Dat topic heb ik nooit gezien,
En social life dan? Want je bent 7 24 op FOK! lijkt het.
Enne? Peukie roken?
Vladimir Putin![]()
Z'n social life bestaat uit neuken met jongere chicks.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb er wel week extra voor gekregen, en topic is gewoon nog te zien, je moet alleen de code er afhalen. (bij de link zelf, ik hou het cryptisch)
Enne? Peukie roken?![]()
jij bent net terug uit arnhemquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Z'n social life bestaat uit neuken met jongere chicks.?
Ga je nog naar de bios?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij bent net terug uit arnhem?
WOS'ser for life.![]()
net geweestquote:
Jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij bent net terug uit arnhem?
!
![]()
Wat is er mis met 7/24?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:11 schreef phpmystyle het volgende:
En social life dan? Want je bent 7 24 op FOK! lijkt het.Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
ik hoef geen fotos van je zusje te zien, kan je in je notes teruglezenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:28 schreef elfzesendertig het volgende:
Ja hoor, verwijder mijn nuttige toevoeging maar weer.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Alsof ik m'n notes kan lezenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik hoef geen fotos van je zusje te zien, kan je in je notes teruglezenBetalen voor FOK!
_!
![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja zolang je de kern van de Nederlandse taal maar door hebt, wanneer t wanneer dt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel? Of kon je dat niet zien? Temperamentvol wat ik ben.
Maar Remlof wees is eerlijk? Heb je hekel aan mij?
![]()
Je bent nog even lekker bezig geweest vannacht zie ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb er wel week extra voor gekregen, en topic is gewoon nog te zien, je moet alleen de code er afhalen. (bij de link zelf, ik hou het cryptisch)
Enne? Peukie roken?
En ik heb nog nooit iemand zo kansloos vaak op een forum aan mensen horen vragen of ze mee gingen een peukie roken
Haha Jap jonge trollgod
Ik heb geen zin in mijn toetsquote:
Het voordeel is wel dat ik over twee uur weer thuis ben
Haha Jap jonge trollgod
Ik ben pas om 7 uur weer thuis, en ik moet over 10 minuten gaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in mijn toets
Het voordeel is wel dat ik over twee uur weer thuis ben
![]()
Op een roostervrije dag al zo vroeg naar Leiden toe.
[..]![]()
Echt nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:18 schreef Chai het volgende:
Zeg, php is eigenlijk toch gewoon een kloon?
Vladimir Putin![]()
Tabe, ik ben naar schgooollll toe."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Waarom dat danquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:04 schreef Zotheid het volgende:
Op een roostervrije dag al zo vroeg naar Leiden toe.
Haha Jap jonge trollgod
quote:
Haha Jap jonge trollgod
Het zou mij niks verbazen neequote:
Haha Jap jonge trollgod
Naja, Jordy had ik geen problemen mee maar sommige dingen zie ik best wel overeenkomen tussen die 2quote:
En blijkbaar is phpmystyle niet de enige in zijn soort:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hmm misschien met was buiten hangen, niet gemerkt hebben smorgens en gewoon de deur uitgegaan![]()
KUTzit ik hier, gelukkig is het uit het zicht, binnenkant arm polshoogte
Haha Jap jonge trollgod
wat een topic inderdaadquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, Jordy had ik geen problemen mee maar sommige dingen zie ik best wel overeenkomen tussen die 2
En blijkbaar is phpmystyle niet de enige in zijn soort:
[..]![]()
![]()
Stelletje dwazen!De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Iqm is weggegaan door een ik wordt taalfout en nu hebben we hier opeens een ontzettende taaljosti in onze reeks zitten, die ook nog eens gaat zitten rellen![]()
![]()
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:16 schreef Syb-rund. het volgende:
Iqm is weggegaan door een ik wordt taalfout en nu hebben we hier opeens een ontzettende taaljosti in onze reeks zitten, die ook nog eens gaat zitten rellen![]()
![]()
Ik heb IQM trouwens al gespot:
Mensen die niet 2 keer per dag douchenOp woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
maar maar, bij engelse woorden hoort er toch et achter?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb IQM trouwens al gespot:
Mensen die niet 2 keer per dag douchen
barbecuet enzofire, fire, your thieving spark stopped this fire.![]()
Gedeletetequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar maar, bij engelse woorden hoort er toch et achter?
barbecuet enzo
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Dat verschilt volgens mij ook per woord en het werkwoord 'douchen' komt uit het frans, hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar maar, bij engelse woorden hoort er toch et achter?
barbecuet enzo
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/douchenOp woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Of getype zoals php dat zo mooi zegtquote:
Haha Jap jonge trollgod
4EverBlackEyetequote:
maar even serieus, ik heb wel geleerd dat je engelse woorden op een vage manier moest schrijven, en daar hoort die douch etc totaal niet bij, omdat dat precies correct nederlands is.
eerder douchet of zo een andere labiele manier.
ik ga nu verplicht googlen nu, dit moet correct op de kaart worden gezet voor het nageslacht van den Nederlandsche taalfire, fire, your thieving spark stopped this fire.![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
4EverBlackEyete
maar even serieus, ik heb wel geleerd dat je engelse woorden op een vage manier moest schrijven, en daar hoort die douch etc totaal niet bij, omdat dat precies correct nederlands is.
ik ga googlen nu, dit moet correct de wereld in worden gebracht voor het nageslacht
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat verschilt volgens mij ook per woord en het werkwoord 'douchen' komt uit het frans, he
Haha Jap jonge trollgod
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
4EverBlackEyete
ik ga googlen nu, dit moet correct de wereld in worden gebracht voor het nageslacht![]()
Maar goed, ik moest dus een keer een taaltoets maken en daar kwamen ook van dat soort woorden voorbij.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ja, dat geef ik dan ruiterlijk toe.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Of getype zoals php dat zo mooi zegtBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
ik had hem al gepost voordat ik die comment zag ménquote:fire, fire, your thieving spark stopped this fire.![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat geef ik dan ruiterlijk toe.
![]()
![]()
![]()
Woonde jij trouwens vroeger in woudenberg?Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
hiOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
lapohunters![]()
!
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
dicht dan maar
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: