In principe is goatse de goatse van het internet, maar je hebt wel gelijk jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:26 schreef RitseB het volgende:
Marktplaats is echt de goatse van het internet
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:29 schreef RitseB het volgende:
Vooral als iets met computers wil verkopen.
Allemaal mensen met kut vragen
En als je dan een deal hebt gemaakt en ze komen langs "ik bied '50% van de afgesproken prijs'.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:29 schreef RitseB het volgende:
Vooral als iets met computers wil verkopen.
Allemaal mensen met kut vragen
Dat wel ja, geld verdienen met gamenquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:32 schreef koei het volgende:
Marktplaats is wel handig als je dingen voor meer dan de inkoopprijs wil verkopen. Zeker met games is dat redelijk simpel!
En nu?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:37 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat ik net mn telefoon heb neergelegd en achter de pc ben gaan zittenquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan je zien of je verbinding wel goed is voor het nieuwe millennium.
Ik denk dat ze er beter uit ziet met een piemel in d'r mond...quote:
Ik doe met je mee!quote:
En dat zonder frituurpan! Jij boef!quote:
Ik warm die kipnuggets wel lekker op in de koekepanquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
En dat zonder frituurpan! Jij boef!
kipnuggetsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik warm die kipnuggets wel lekker op in de koekepan
Mijn god! Een foto waarin ze knap is!quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:45 schreef Nebo het volgende:
Die van mij slaagt, tijd voor wat compensatie:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:10 schreef Poit het volgende:
Herr Spank!
Heb je dj hero al????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee....
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:
Daaaaaaamn! duurt lang!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik ga mn best doen om bij Rossdale in te likken zodat ik de reviewtool kan claimen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:21 schreef koei het volgende:
ga je dj hero halen dan SpankIk dacht dat je er ook niet zo van onder de indruk was...
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:58 schreef Poit het volgende:
Oeh oeh! HIMYM!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1. mwoahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. klopt, dat was toen ze een paar afleveringen lang "kwaad" was na de ultiem smerige mop van Barney en daarom niet in de serie voorkwam.Please sir. When moon? When Mustang?
Natuurlijk krijg je hem dan. Als je semi-buurman wordt kan ik hem zelf ook nog eens uitproberenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ga mn best doen om bij Rossdale in te likken zodat ik de reviewtool kan claimen!
Mocht jou musculaire tong niet voldoende zijn dan help ik je wel!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ga mn best doen om bij Rossdale in te likken zodat ik de reviewtool kan claimen!
Hee, ze is geen lola geworden maar ze is van miss flatchest wel naar miss handfull gegaan!quote:
Wel een paar filmpjes van hoe we nummers zitten te verkrachten, maar die moet SD maar uploaden!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:07 schreef Rossdale het volgende:
Heren, zijn er trouwens nog foute foto's van afgelopen zaterdag?
Hoeft niet perse hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wel een paar filmpjes van hoe we nummers zitten te verkrachten, maar die moet SD maar uploaden!
Nee echt.. Ik probeer je te beschermenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Na zo'n opmerking absoluut wel dus!
Wel prachtig hoe zijn huis weer naar de klote ging in de laatste Family Guy, en dat die beer nog even langs kwam om te melden dat hij het niet snaptequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:44 schreef lkb9000 het volgende:
Clevelands huis staat nog te koop, zou er een nieuwe belangrijke character komen?
dat vond ik echt de beste grap van de afleveringquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:01 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wel prachtig hoe zijn huis weer naar de klote ging in de laatste Family Guy, en dat die beer nog even langs kwam om te melden dat hij het niet snapte
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG ik wil hem ook nu alquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:10 schreef SocialDisorder het volgende:
OMGOMGOMGOMGOMGOMG
VANDAAG BRÜTAL LEGEND HALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doe eens niet zo dom man. Game is overrated.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:10 schreef SocialDisorder het volgende:
OMGOMGOMGOMGOMGOMG
VANDAAG BRÜTAL LEGEND HALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerdquote:
quote:Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk dicht bij het 98e percentiel (dit betekent: de bovenste twee procent) zal liggen. Niettemin was uw score niet voldoende.
jij bent overratedquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Doe eens niet zo dom man. Game is overrated.
Die extra s achter je naam is overrated.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Doe eens niet zo dom man. Game is overrated.
[..]
Gefeliciteerd![]()
Niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die extra s achter je naam is overrated.
Gebruik het om de GAM SC te adverterenquote:
HIJ IS BINNENquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG ik wil hem ook nu al
Hij is AWSOME!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
HIJ IS BINNEN
ALLEEN MOET IK NU WERKEN
DUS KAN SB HEM NU SPELEN
EN IK VANAVOND
Zal ik dat eens voor de ouwe hoer doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:07 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Gebruik het om de GAM SC te adverteren
FUCK YOUquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Ik wacht tot alles te downloaden isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:57 schreef Nebo het volgende:
Tijd om de nieuwe HIMYM maar eens te gaan kijken
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:13 schreef Nebo het volgende:
Ice Age is sinds deel twee geen kont meer aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
Hij is leuk! Veel leuker dan het matige deel 2. Zeker in 3Dquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:12 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga zo de nieuwe Ice Age zien
Is die wat leuk?
We hebben geen 3D brilletjes hierquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:19 schreef koei het volgende:
[..]
Hij is leuk! Veel leuker dan het matige deel 2. Zeker in 3D
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:16 schreef RitseB het volgende:ZOMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
ze hebben hier op FOK! een spoiler-tag. Erg handig, zou je ook eens moeten proberenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:16 schreef Nebo het volgende:
Misschien is deel drie wel weer hartstikke goed! Ik ben er zelf alleen een beetje klaar me
Ik hoop trouwens dat Barney en Robin snel uit elkaar gaan, want Barney is lang niet zo leuk nu
Ik heb geen zin om een heel jaar te wachten op die afleveringenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:20 schreef koei het volgende:
[..]
ze hebben hier op FOK! een spoiler-tag. Erg handig, zou je ook eens moeten proberen
Ik kijk nog geen HIMYM totdat het seizoen vrijwel compleet is. Doe ik bij alle series want losse afleveringen zijn kut.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:43 schreef Tain het volgende:
Ik ben 2x in slaap geflikkerd bij Ice Age 1Toen maar geen nieuwe poging ondernomen om de film te kijken...
SUBWAY HALE MONGOLquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Ik had gezelschap, dus kan moeilijk in slaap vallen
Ze is naar Bakker Bart broodjes halen hoe lief is dat![]()
![]()
Bakker Bart is om de hoek! We hebben gister al Subway gehad.quote:
Baasquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Exta vlees en kaas op een 30CM broodje zonder enige groente
de vraag is wat je met die mijlpaal gaat doen!quote:
En vanavond krijgt ze een stuk 30cm vlees?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bakker Bart is om de hoek! We hebben gister al Subway gehad.
Exta vlees en kaas op een 30CM broodje zonder enige groente
Op etenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
de vraag is wat je met die mijlpaal gaat doen!
Ja, maar het is best duur. En ik heb nooit genoeg aan 1 bolletje gezond.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:46 schreef RitseB het volgende:
[..]
Baas![]()
Bakker Bart is ook goed te eten
Ik ook niet, subway meestal wel gelukkigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, maar het is best duur. En ik heb nooit genoeg aan 1 bolletje gezond.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:48 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik ook niet, subway meestal wel gelukkig
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:47 schreef Tain het volgende:
[..]
En vanavond krijgt ze een stuk 30cm vlees?
Ik pak ook wel eens chilisausquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Ze zeggen altijd dat het een wijvensausje is![]()
Maar dat maakt de echte rasubermannen niks uit
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:51 schreef RitseB het volgende:
[..]
Als er een meid is pak ik standaard chillisaus
Vraag even lief aan nebo of hij je post er uit slooptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:01 schreef RitseB het volgende:
[..]
Vraag even lief aan nebo of hij je post er uit slooptYep alleen in GAMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Mijn meisje. Lang lang verhaal.
JANKE
Zit je serieus om je eigen grappen te lachen?quote:
Nee! In 1 keer allemaal mensen van GAM in dat topicquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zit je serieus om je eigen grappen te lachen?
Wat ga je doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:35 schreef RitseB het volgende:
Hopelijk werken er een paar leuke chickies bij mijn werk
Niks, vrouwen zijn altijd wel leuk om met werk om je heen te hebben. Kan je altijd een beetje mee ouwe hoerenquote:
Ik schrok me rotquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee! In 1 keer allemaal mensen van GAM in dat topic
Meestal doen de mensen in R&P gewoon stomme dingen en is het niet interessant om te lezenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik schrok me rotMaar ik ga dat drama verhaal niet lezen. te boring gewoon. Ik haakte af na de samenvatting in het begin.
We got your back. One love, waids.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:37 schreef Edwinuss het volgende:
Nee! In 1 keer allemaal mensen van GAM in dat topic
Ik kom er dan ook nooitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:41 schreef RitseB het volgende:
[..]
Meestal doen de mensen in R&P gewoon stomme dingen en is het niet interessant om te lezen
En alle wannabe psychologen daarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik kom er dan ook nooitWat boeit mij die relatie problemen van anderen.
ze zouden geld moeten vragen voor hun adviezen :p het is namelijk bewezen dat als mensen moeten betalen voor het advies ze het sneller opvolgen dan als het gratis is. Puur omdat als ze dat advies niet opvolgen ze voor hun gevoel geld weggeven.quote:
Je bent je ervan bewust dat ze ook "HD" filmpjes hebben op Gametrailers? Of is je verbinding echt zo fucked upquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:08 schreef RitseB het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/sacred-ashes-dragon-age/57551
Wat een modder vette trailer
Mijn verbinding is fucked upquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat ze ook "HD" filmpjes hebben op Gametrailers? Of is je verbinding echt zo fucked up
Zonde manquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:31 schreef RitseB het volgende:
[..]
Mijn verbinding is fucked up
300 kb/'s![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:32 schreef RitseB het volgende:
Kan hier niet sneller, woon te ver van de bewoonde wereld
quote:
Niveau World of Warcraft trailerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:08 schreef RitseB het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/sacred-ashes-dragon-age/57551
Wat een modder vette trailer
Die waren ook indrukwekkend ja. Je moet wel aardig wat fantasie hebben wil je dat uit WoW halenquote:
Wanneer was je feestje ook alweer??quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:52 schreef RitseB het volgende:
Platteland
Onze achtertuin
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:52 schreef RitseB het volgende:
Platteland
Onze achtertuin
[ afbeelding ]
HALO PARTYYYYYYYquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:54 schreef RitseB het volgende:
Met sinterklaas zijn mijn ouders weg. Breng maar bier een ranja mee.
Dan drink ik geen ranja meer.. Overmorgen is m'n maand voorbij! Vrijdag eerste dag van een weekendje wegquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:54 schreef RitseB het volgende:
Met sinterklaas zijn mijn ouders weg. Breng maar bier een ranja mee.
Komt door de hoek waarmee het gefotografeerd isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:58 schreef Tain het volgende:
pff bij Ritse in de achtertuin staan maar planten dan in heel amsterdam
Dan moeten we het zeker doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan drink ik geen ranja meer.. Overmorgen is m'n maand voorbij! Vrijdag eerste dag van een weekendje weg
Prima! Kom ik je tuin bemestenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Doet me denken aan die South Park aflevering met Randy in wheel of fortune
Is wel nodig plantjes staan er een beetje slap bij sinds de laatste keer dat ik een feestje gafquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:49 schreef RitseB het volgende:
Ik ga maar ff met een bak Ben & Jerry's in bad
vergeet niet eerst je tampon uit te doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:49 schreef RitseB het volgende:
Ik ga maar ff met een bak Ben & Jerry's in bad
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
vergeet niet eerst je tampon uit te doen
Jij bent lief.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:07 schreef Nebo het volgende:
Mieter nou op met die spam kerel, geen derde keer!
Ik ben nu de film aan het kijken. Het acteer niveau is echt om te janken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:59 schreef Nebo het volgende:
Lijkt me niks. Het boek is wel echt heel tof!
Nice Chan! Lucky basterd!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:27 schreef Chanty87 het volgende:
Mijn mentor stuurde mij vanavond een heel welkom mailtje: een klasgenoot die morgen sollicitatiegesprek moest voeren heeft zich afgemeld wegens ziekte, nu kan ik dus alsnogMijn mentor is tof
![]()
quote:HIMYM 5x04; The Sexless Innkeeper
quote:
Veel plezier en ik hoop dat je spierpijn krijgtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:59 schreef Nebo het volgende:
Goeie morgen! Ik ga zo richting Nintendo om lekker te fitnessen met Wii Fit Plus
IK!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:57 schreef Poit het volgende:
wie sponsort mij en geeft me uncharted 2, dj hero en natuurlijk BRUTAL LEGEEEEEEEEEND?
dan kan mijn bijdrage niet uitblijven natuurlijk, ik geef je een aai over de bolquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
IK!
Ik geef je een knuffel!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:36 schreef Tain het volgende:
Bah wat een walgelijk product heeft MS neergezet met IIS, blijft hier maar crashen
ja jaquote:
Komt op hetzelfde neerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:45 schreef Tain het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_Information_Services
quote:
Hij is en blijft een schatquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:48 schreef Tain het volgende:
[..]Maar dat was te moeilijk voor lenny
Dit ook! Ik weiger op die link te klikken en moeite te doen voor kennis!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:48 schreef Tain het volgende:
[..]Maar dat was te moeilijk voor lenny
Shit.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
je bent veels te groot om een ninja te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |