Als de spelers koopsompolissen moeten afsluitenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:12 schreef Biogarde het volgende:
Waarom? Alsof AZ er iets aan kan doen
quote:
VIquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:13 schreef Rijpie het volgende:
Sponsorgeld voor dit seizoen is al betaald, dus daar is nog geen sprake van.
Die lui verdienen geen bestaansrecht in de top als de hoofdsponsor de rekeningen van de club betaald van het geld verdient door oplichting.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind AZ een kutclub, maar waarom zouden ze opgedoekt moeten worden?
Dus wanneer Sunweb mij een prachtige vakantie belooft maar het regent vier weken moet NAC opgedoekt worden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:40 schreef PatrickSter het volgende:
[..]
Die lui verdienen geen bestaansrecht in de top als de hoofdsponsor de rekeningen van de club betaald van het geld verdient door oplichting.
Nee, want dat is geen oplichting.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dus wanneer Sunweb mij een prachtige vakantie belooft maar het regent vier weken moet NAC opgedoekt worden?
Ze heten Sunweb en adverteren met prachtige zonnige plaatjes terwijl het regent. Dat vind ik oplichtingquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:45 schreef PatrickSter het volgende:
[..]
Nee, want dat is geen oplichting.
Jouw kennis van de Nederlandse taal wel en toch mocht je dit topic openen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:45 schreef PatrickSter het volgende:
[..]
Nee, want dat is geen oplichting.
De naam is wel erg misleidend ja! Bedoel boekte via hun een vakantie naar Zuid-Oost Wales en had 3,5 week tijdens mijn loop vakantie schijtweer, wat nou sun?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze heten Sunweb en adverteren met prachtige zonnige plaatjes terwijl het regent. Dat vind ik oplichting.
Wie doet alsof dat zo is dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:56 schreef Genius-F het volgende:
Wat een kneusjes hier, alsof AZ ala Manchester City hun team gekocht heeft.
AZ heeft in de laatste jaren nooit een speler gehaald die al veel bereikt had.
Het sneeuwde hard inderdaad maar je werd nog bekogeld ook hehe ik stond ergens bovenin het vak had daar dus geen last vanquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:39 schreef kurk_droog het volgende:
DSB, best allemaal en je bent gewoon een kneus als je daar geld had staan. Maar AZ moet inderdaad hoe dan ook opgedoekt worden.
- ex ajax publiek
- eigen identiteit?
Uitwedstrijd denk je.. leuk naar AZ. Zal een mooie wedstrijd worden. Nee, iets voordat ze beginnen komen ze tevoorschijn hoor. KK KLAPPERS![]()
![]()
Wat een kut geluid maakt dat zeg. Als je nog niet agressief in het uitvak staat dan word je het daar wel van. En als klapper!!1!! op de vuurpijl ook nog sneeuw in je bek
![]()
KK CLUB![]()
:
Stond op de eerste rij dus vol in mij gezicht.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het sneeuwde hard inderdaad maar je werd nog bekogeld ook hehe ik stond ergens bovenin het vak had daar dus geen last van
Uiteraard, Fortuna Sittard bestaat ook nog steedsquote:
Ik ga voor de R.I.P Dirk Scheringa Stadion aangezien hij zich vast binnekort gaat ophangenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:05 schreef DrDentz het volgende:
DSB Stadion wordt de Pieter Lakeman Arena volgens Johan Derksen
Nee, Dirk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Die Pieter Lakeman mag best aangepakt worden denk ik zo.
wat heeft schaatsen eigeljk met hert malafide dsb te maken?? Op dat ze sponsor zijn na dan hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Die Pieter Lakeman mag best aangepakt worden denk ik zo.
Ook. Maar die wordt sowieso aangepakt. Die Lakeman is ook wel schuldig aan het verlies van de banen van veel werknemers. Zie maar eens aan een nieuwe baan te komen in deze tijd. Beetje onverantwoord van Pieter.quote:
Ja en mijn vraag is hoezo dat dan?? Hij is toch ploegleider van het schaatsteam van Dsb?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ook. Maar die wordt sowieso aangepakt. Die Lakeman is ook wel schuldig aan het verlies van de banen van veel werknemers. Zie maar eens aan een nieuwe baan te komen in deze tijd. Beetje onverantwoord van Pieter.
Mwah. Die bank zou toch sowieso wel geklapt zijn? Hij versnelde alleen het proces een beetje, anders wierf de bank nu nog potentiële slachtoffers aan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ook. Maar die wordt sowieso aangepakt. Die Lakeman is ook wel schuldig aan het verlies van de banen van veel werknemers. Zie maar eens aan een nieuwe baan te komen in deze tijd. Beetje onverantwoord van Pieter.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en mijn vraag is hoezo dat dan?? Hij is toch ploegleider van het schaatsteam van Dsb?
Ik vind dat de belangen van die werknemers ook wel meegeteld mogen worden. Die 'slachtoffers' zijn niet enorm zielig ofzo, ze hadden zelf ook wel wat beter zich kunnen informeren. Ik denk niet dat al die werknemers van DSB op de hoogte waren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mwah. Die bank zou toch sowieso wel geklapt zijn? Hij versnelde alleen het proces een beetje, anders wierf de bank nu nog potentiële slachtoffers aan.
Mwa, ben niet overtuigd. Zo zou je ook de schuld kunnen leggen bij de mensen die erin trapten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:26 schreef DrDentz het volgende:
Daarvoor hebben we in Nederland een keurig sociaal vangnet.
Als hij het niet had gedaan hadden al die belazerde mensen nog steeds die fijne polissen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dus jij ziet mij als TS?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:58 schreef ganzenherder het volgende:
Waarom de fuck kan ik de 1e pagina niet lezen en de 2e wel
Gelukkig zijn de financieel adviseurs wettelijk verplicht om de klant goed te informeren, juist omdat het voor veel mensen hele moeilijke materie is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind dat de belangen van die werknemers ook wel meegeteld mogen worden. Die 'slachtoffers' zijn niet enorm zielig ofzo, ze hadden zelf ook wel wat beter zich kunnen informeren. Ik denk niet dat al die werknemers van DSB op de hoogte waren.
Je vergeet te melden dat jullie nog 2-0 pakkie kregen ookquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:39 schreef kurk_droog het volgende:
DSB, best allemaal en je bent gewoon een kneus als je daar geld had staan. Maar AZ moet inderdaad hoe dan ook opgedoekt worden.
- ex ajax publiek
- eigen identiteit?
Uitwedstrijd denk je.. leuk naar AZ. Zal een mooie wedstrijd worden. Nee, iets voordat ze beginnen komen ze tevoorschijn hoor. KK KLAPPERS![]()
![]()
Wat een kut geluid maakt dat zeg. Als je nog niet agressief in het uitvak staat dan word je het daar wel van. En als klapper!!1!! op de vuurpijl ook nog sneeuw in je bek
![]()
KK CLUB![]()
:
Die fotoreportage van AFCA waar ze de 2e helft binnen bleven getuigt ook van die-hard supportersquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:49 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Je vergeet te melden dat jullie nog 2-0 pakkie kregen ook![]()
Ari
iddquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:56 schreef Genius-F het volgende:
Wel trainers die al veel bereikt hadden!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:56 schreef Genius-F het volgende:
Dat is dus visie. AZ heeft dus geen prijzen gekocht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Wel trainers die al veel bereikt hadden!
WHEHEH BANK RUN FUN !!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:17 schreef Runfun het volgende:
Zucht, DSB betaald geen rekeningen voor AZ, nog doet Dirk dat. Snap je uberhaupt wel wat een begroting is? AZ heeft kosten, en inkomsten, AZ kan zich al jaren prima bedruipen, ja dat heb je als je spelertjes goedkoop wegplukt bij Go Ahead Eagles, er plezier van hebt, en dan voor 6 miljoen aan Ajax verkoopt. Das, wel wat anders als een speler van 16 miljoen kopen, en hem een jaar later bij het tweede laten spelenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:40 schreef PatrickSter het volgende:
[..]
Die lui verdienen geen bestaansrecht in de top als de hoofdsponsor de rekeningen van de club betaald van het geld verdient door oplichting.
Die lui hadden gewoon de kleine lettertjes moeten lezen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:33 schreef PatrickSter het volgende:
[..]
Als hij het niet had gedaan hadden al die belazerde mensen nog steeds die fijne polissen!
AZ zal wel blijven bestaan. Ze kunnen straks alleen geen kampioenschappen meer kopenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:00 schreef TheZapster het volgende:
Hopelijk blijft AZ bestaan.Zal je zien dat die klappers weer terug naar Ajax komen
Kop een klinker achterlijke.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:02 schreef Brickboy het volgende:
[..]
AZ zal wel blijven bestaan. Ze kunnen straks alleen geen kampioenschappen meer kopen.
gelul. Heel de DSB en az moet de afgrond inquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind dat de belangen van die werknemers ook wel meegeteld mogen worden. Die 'slachtoffers' zijn niet enorm zielig ofzo, ze hadden zelf ook wel wat beter zich kunnen informeren. Ik denk niet dat al die werknemers van DSB op de hoogte waren.
Ja, en dan proberen ze de klappers bij ons in te voerenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:00 schreef TheZapster het volgende:
Hopelijk blijft AZ bestaan.Zal je zien dat die klappers weer terug naar Ajax komen
Je bedoeld bij de rest van de 75% vanuit de provincie? Triest figuur ben jij zeg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, en dan proberen ze de klappers bij ons in te voerenVeel dode kaasjes heb je dan
Het is toch zo. Twee keer in het bestaan kampioen, en beide titels gekochtquote:
Ja hè, jaren bouwen aan een team is hetzelfde als 11spelers kopen voor een vermogen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:22 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Het is toch zo. Twee keer in het bestaan kampioen, en beide titels gekocht.
En 2 keer de geldschieter failliet na die titelsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:22 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Het is toch zo. Twee keer in het bestaan kampioen, en beide titels gekocht.
Ik wist dat een dergelijke reactie zou komen. Welnu, dat jaren opbouwen van een team valt ook wel mee. Ze hebben gewoon eerst Willem II leeg gekocht en wat talenten weggekaapt met het geld van Dirk en daarmee uiteindelijk een kampioenschap gefinancierd. Het vermogen waarmee topclubs zoals Ajax tegenwoordig een team kopen, is verdiend door sportieve successen behaald tijdens de hele historie van de club.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:25 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ja hè, jaren bouwen aan een team is hetzelfde als 11spelers kopen voor een vermogen.
AZ heeft geen spelers gekocht die al iets bereikt hadden. De spelers die er nu spelen zijn groot geworden bij AZ en daar gaat tijd overheen. Dus wat nou gekocht? Visie is het, niet meer en niet minder. We kunnen nou eenmaal niet 18clubs hebben die net zoveel geld hebben als Ajax door het verleden. Dan nog, Ajax heeft minimaal zoveel danwel meer uitgegeven als AZ en presteert minder.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:29 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Ik wist dat een dergelijke reactie zou komen. Welnu, dat jaren opbouwen van een team valt ook wel mee. Ze hebben gewoon eerst Willem II leeg gekocht en wat talenten weggekaapt met het geld van Dirk en daarmee uiteindelijk een kampioenschap gefinancierd. Het vermogen waarmee topclubs zoals Ajax tegenwoordig een team kopen, is verdiend door sportieve successen behaald tijdens de hele historie van de club.
Klopt de enige spelers waar AZ de laatste 4 jaar echt geld aan uitgegeven heeft zijn El Hamdoui, Ari en Pelle, daar tegenover staan de verkopen van Mathijssen en de Zeeuw. Redelijk budgetneutraal dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:46 schreef Genius-F het volgende:
[..]
AZ heeft geen spelers gekocht die al iets bereikt hadden. De spelers die er nu spelen zijn groot geworden bij AZ en daar gaat tijd overheen. Dus wat nou gekocht? Visie is het, niet meer en niet minder. We kunnen nou eenmaal niet 18clubs hebben die net zoveel geld hebben als Ajax door het verleden. Dan nog, Ajax heeft minimaal zoveel danwel meer uitgegeven als AZ en presteert minder.
Wat maakt het uit of spelers al iets bereikt hebbenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:46 schreef Genius-F het volgende:
[..]
AZ heeft geen spelers gekocht die al iets bereikt hadden. De spelers die er nu spelen zijn groot geworden bij AZ en daar gaat tijd overheen. Dus wat nou gekocht? Visie is het, niet meer en niet minder.
Dus je geeft hier gewoon toe dat het bij elkaar gekocht is. Dat is dan makkelijk opgelost.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:46 schreef Genius-F het volgende:
[..]
We kunnen nou eenmaal niet 18clubs hebben die net zoveel geld hebben als Ajax door het verleden.
Het kan niet altijd goed gaan, ook al heb je een grote financiële voorsprong. Dit gaat op voor alle vermogende clubs in Europa, dus ook voor Ajax. Maar over de hele tijdslijn genomen kan nog niemand in de buurt komen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:46 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Dan nog, Ajax heeft minimaal zoveel danwel meer uitgegeven als AZ en presteert minder.
Kromkamp ging ook voor een miljoentje of 5 weg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt de enige spelers waar AZ de laatste 4 jaar echt geld aan uitgegeven heeft zijn El Hamdoui, Ari en Pelle, daar tegenover staan de verkopen van Mathijssen en de Zeeuw. Redelijk budgetneutraal dus.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:23 schreef Brickboy het volgende:
Ze kunnen weer wat schulden aflossen.
[ afbeelding ]
Boehoeeeequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je bedoeld bij de rest van de 75% vanuit de provincie? Triest figuur ben jij zeg.
Wat Manchester City doet, dat is een kampioenschap kopen. Niet dat ze het al zijn, maar dat is een kwestie van tijd. Tuurlijk maakt het uit of spelers al wat bereikt hebben. AZ heeft spelers gekocht door middel van visie en niet door middel van geld over de balk te smijten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:55 schreef Brickboy het volgende:
Wat maakt het uit of spelers al iets bereikt hebben? Gekocht is toch gewoon gekocht? En hoe je de discussie op dit punt wendt of keert, zonder Dirkie was daar nooit de financiële daadkracht toe. En verder speelden ze een jaar of tien geleden nog een tijd in de eerste divisie. Dus ja, het is gekocht.
Ik geef hier niks toe. Heeft Wolfsburg het bij elkaar gekocht? Deportivo een aantal jaar terug?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:55 schreef Brickboy het volgende:
Dus je geeft hier gewoon toe dat het bij elkaar gekocht is. Dat is dan makkelijk opgelost.
Dus is een goede visie van groot belang, die is er dus bij AZ wel en bij Ajax momenteel niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:55 schreef Brickboy het volgende:
Het kan niet altijd goed gaan, ook al heb je een grote financiële voorsprong. Dit gaat op voor alle vermogende clubs in Europa, dus ook voor Ajax. Maar over de hele tijdslijn genomen kan nog niemand in de buurt komen.
quote:
Ook nog, daarnaast vergeten de neuzen dat we dit jaar al meer geld uit europees voetbal hebben dan hun shirtssponsortje opbrengt. Maar das niet zo vreemd als je al 5 jaar geen CL speelt, die gasten speelden CL in de tijd dat ze nog inschrijfgeld moesten betalen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:56 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Kromkamp ging ook voor een miljoentje of 5 weg.
Lindenbergh voor 3,5 weten te verkopenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:56 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Kromkamp ging ook voor een miljoentje of 5 weg.
10 jaar terug speelde Chelsea gewoon CL hoor...quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:22 schreef o.us het volgende:
Gooi Chelsea er ook even bij, 10 jaar geleden konden ze nog niet eens aan het behalen van CL-voetbal denken, like AZ.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |