Als de spelers koopsompolissen moeten afsluitenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:12 schreef Biogarde het volgende:
Waarom? Alsof AZ er iets aan kan doen
quote:
VIquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:13 schreef Rijpie het volgende:
Sponsorgeld voor dit seizoen is al betaald, dus daar is nog geen sprake van.
Die lui verdienen geen bestaansrecht in de top als de hoofdsponsor de rekeningen van de club betaald van het geld verdient door oplichting.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind AZ een kutclub, maar waarom zouden ze opgedoekt moeten worden?
Dus wanneer Sunweb mij een prachtige vakantie belooft maar het regent vier weken moet NAC opgedoekt worden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:40 schreef PatrickSter het volgende:
[..]
Die lui verdienen geen bestaansrecht in de top als de hoofdsponsor de rekeningen van de club betaald van het geld verdient door oplichting.
Nee, want dat is geen oplichting.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dus wanneer Sunweb mij een prachtige vakantie belooft maar het regent vier weken moet NAC opgedoekt worden?
Ze heten Sunweb en adverteren met prachtige zonnige plaatjes terwijl het regent. Dat vind ik oplichtingquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:45 schreef PatrickSter het volgende:
[..]
Nee, want dat is geen oplichting.
Jouw kennis van de Nederlandse taal wel en toch mocht je dit topic openen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:45 schreef PatrickSter het volgende:
[..]
Nee, want dat is geen oplichting.
De naam is wel erg misleidend ja! Bedoel boekte via hun een vakantie naar Zuid-Oost Wales en had 3,5 week tijdens mijn loop vakantie schijtweer, wat nou sun?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze heten Sunweb en adverteren met prachtige zonnige plaatjes terwijl het regent. Dat vind ik oplichting.
Wie doet alsof dat zo is dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:56 schreef Genius-F het volgende:
Wat een kneusjes hier, alsof AZ ala Manchester City hun team gekocht heeft.
AZ heeft in de laatste jaren nooit een speler gehaald die al veel bereikt had.
Het sneeuwde hard inderdaad maar je werd nog bekogeld ook hehe ik stond ergens bovenin het vak had daar dus geen last vanquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:39 schreef kurk_droog het volgende:
DSB, best allemaal en je bent gewoon een kneus als je daar geld had staan. Maar AZ moet inderdaad hoe dan ook opgedoekt worden.
- ex ajax publiek
- eigen identiteit?
Uitwedstrijd denk je.. leuk naar AZ. Zal een mooie wedstrijd worden. Nee, iets voordat ze beginnen komen ze tevoorschijn hoor. KK KLAPPERS![]()
![]()
Wat een kut geluid maakt dat zeg. Als je nog niet agressief in het uitvak staat dan word je het daar wel van. En als klapper!!1!! op de vuurpijl ook nog sneeuw in je bek
![]()
KK CLUB![]()
:
Stond op de eerste rij dus vol in mij gezicht.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het sneeuwde hard inderdaad maar je werd nog bekogeld ook hehe ik stond ergens bovenin het vak had daar dus geen last van
Uiteraard, Fortuna Sittard bestaat ook nog steedsquote:
Ik ga voor de R.I.P Dirk Scheringa Stadion aangezien hij zich vast binnekort gaat ophangenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:05 schreef DrDentz het volgende:
DSB Stadion wordt de Pieter Lakeman Arena volgens Johan Derksen
Nee, Dirk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Die Pieter Lakeman mag best aangepakt worden denk ik zo.
wat heeft schaatsen eigeljk met hert malafide dsb te maken?? Op dat ze sponsor zijn na dan hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Die Pieter Lakeman mag best aangepakt worden denk ik zo.
Ook. Maar die wordt sowieso aangepakt. Die Lakeman is ook wel schuldig aan het verlies van de banen van veel werknemers. Zie maar eens aan een nieuwe baan te komen in deze tijd. Beetje onverantwoord van Pieter.quote:
Ja en mijn vraag is hoezo dat dan?? Hij is toch ploegleider van het schaatsteam van Dsb?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ook. Maar die wordt sowieso aangepakt. Die Lakeman is ook wel schuldig aan het verlies van de banen van veel werknemers. Zie maar eens aan een nieuwe baan te komen in deze tijd. Beetje onverantwoord van Pieter.
Mwah. Die bank zou toch sowieso wel geklapt zijn? Hij versnelde alleen het proces een beetje, anders wierf de bank nu nog potentiële slachtoffers aan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ook. Maar die wordt sowieso aangepakt. Die Lakeman is ook wel schuldig aan het verlies van de banen van veel werknemers. Zie maar eens aan een nieuwe baan te komen in deze tijd. Beetje onverantwoord van Pieter.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en mijn vraag is hoezo dat dan?? Hij is toch ploegleider van het schaatsteam van Dsb?
Ik vind dat de belangen van die werknemers ook wel meegeteld mogen worden. Die 'slachtoffers' zijn niet enorm zielig ofzo, ze hadden zelf ook wel wat beter zich kunnen informeren. Ik denk niet dat al die werknemers van DSB op de hoogte waren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mwah. Die bank zou toch sowieso wel geklapt zijn? Hij versnelde alleen het proces een beetje, anders wierf de bank nu nog potentiële slachtoffers aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |