Als de spelers koopsompolissen moeten afsluitenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:12 schreef Biogarde het volgende:
Waarom? Alsof AZ er iets aan kan doen
quote:
VIquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:13 schreef Rijpie het volgende:
Sponsorgeld voor dit seizoen is al betaald, dus daar is nog geen sprake van.
Die lui verdienen geen bestaansrecht in de top als de hoofdsponsor de rekeningen van de club betaald van het geld verdient door oplichting.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind AZ een kutclub, maar waarom zouden ze opgedoekt moeten worden?
Dus wanneer Sunweb mij een prachtige vakantie belooft maar het regent vier weken moet NAC opgedoekt worden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:40 schreef PatrickSter het volgende:
[..]
Die lui verdienen geen bestaansrecht in de top als de hoofdsponsor de rekeningen van de club betaald van het geld verdient door oplichting.
Nee, want dat is geen oplichting.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dus wanneer Sunweb mij een prachtige vakantie belooft maar het regent vier weken moet NAC opgedoekt worden?
Ze heten Sunweb en adverteren met prachtige zonnige plaatjes terwijl het regent. Dat vind ik oplichtingquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:45 schreef PatrickSter het volgende:
[..]
Nee, want dat is geen oplichting.
Jouw kennis van de Nederlandse taal wel en toch mocht je dit topic openen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:45 schreef PatrickSter het volgende:
[..]
Nee, want dat is geen oplichting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |