Ik zou nog meer ervaring opdoen, als ik jou was.quote:
Wanneer heb jij tijd dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou nog meer ervaring opdoen, als ik jou was.
Voor jou? Mmmmm, let's see...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Heb je je benen al open gedaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor jou? Mmmmm, let's see...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]
Voor jou? Mmmmm, let's see...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijn die al zijn opgedane kennis bij jou uitprobeert, Nouk, wat laat je hier lopen?!!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
[..]
Voor jou? Mmmmm, let's see...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:26 schreef Cue_ het volgende:
Heb je je benen al open gedaan?Voor D_H? Nooit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
Ze weet niet wat ze mistquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Tijn die al zijn opgedane kennis bij jou uitprobeert, Nouk, wat laat je hier lopen?!!
Heel veel, ongetwijfeldquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef El_Matador het volgende:
![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn enige kans op seks, kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
Jij wel?quote:
quote:
Zo lekker ga je ze op PaiQ niet tegenkomen hoor...quote:
Hij heeft in theorie natuurlijk wel gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wel.quote:
Op paiq heb ik toch wel lekkere contactjes hoor!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo lekker ga je ze op PaiQ niet tegenkomen hoor...
Happy hour.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op paiq heb ik toch wel lekkere contactjes hoor!
Dan maar wat minder lekkerquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:31 schreef El_Matador het volgende:
Zo lekker ga je ze op PaiQ niet tegenkomen hoor...
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:31 schreef Cue_ het volgende:
Hij heeft in theorie natuurlijk wel gelijk
Hahahaha, inderdaad..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
Jaquote:
Funquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens jou gebeuren de raarste dingen
quote:
All good things in life start with an F: fun, freedom, fantasy. And females who share all these.quote:
Ik ben sprakeloos van jouw geweldigheid.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht in mijn naamtopic
ik mis wel ietsquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
All good things in life start with an F: fun, freedom, fantasy. And females who share all these.
Matig excuusquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben sprakeloos van jouw geweldigheid..
You forget something Fuckingquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
All good things in life start with an F: fun, freedom, fantasy. And females who share all these.
Maar niet ik!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op paiq heb ik toch wel lekkere contactjes hoor!
Jij mist wel meer.quote:
Nee hoor. Ik "vergeet" niks in mijn eigen quotes.quote:
Doe ik ook niet, maar dat hoeft bij Paiq toch ook niet per se?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Happy hour.![]()
Maar nog steeds, ik ga niet betalen voor een site.
And you love itquote:
Zoals ik vanmiddag ook tegen een collega zei:quote:
Echt welquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik "vergeet" niks in mijn eigen quotes.
![]()
Godverdomme.
quote:
Haha, alsof jij dat niet weetquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:41 schreef Lotusss het volgende:
Toch wel fijn, dat je vriendje in het openbaar toegeeft dat hij op Paiq zit
En waar zit jij allemaalquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:41 schreef Lotusss het volgende:
Beter dan stiekem toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:41 schreef Lotusss het volgende:
En ook chat. Tof inderdaad.. Misschien hebben jullie toch? Hmmmquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:41 schreef Lotusss het volgende:
Nee, op zich niet. Maar met 20 startcredits kom je niet heel ver.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar dat hoeft bij Paiq toch ook niet per se?
Dat zeg ik toch ook niet... maar beetje lullig dat je dat nu in de openbaarheid brengt....quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, alsof jij dat niet weet
Je legt zelf de aandacht eropquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet... maar beetje lullig dat je dat nu in de openbaarheid brengt....
Wij hebben hem overgehaald!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet... maar beetje lullig dat je dat nu in de openbaarheid brengt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Uhm niet in zijn broek momenteel!quote:
Wel bij mij. Hadden we niet afgesproken, Lotusss. Afblijven nou.quote:
Je hielp nota bene zelf mee met keuren!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jammer voor D_Kquote:
Succes Joequote:Op maandag 12 oktober 2009 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
zucht, wat sommige mensen (lees: m'n ex) al verstaan onder "papieren uitzoeken" ...![]()
* JoeBravo slaakt een hele diepe zucht
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:46 schreef Den_Haag het volgende:
Cue is populair in dit topicVolgens mij heb ik posts gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat snap je niet aan "in de openbaarheid brengen"?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hielp nota bene zelf mee met keuren!
D_K wil gewoon een trioquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "in de openbaarheid brengen"?
En ik zei alleen dat het een ontzettend mooie meid was.
Ach, het is al lang openbaar!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "in de openbaarheid brengen"?
En ik zei alleen dat het een ontzettend mooie meid was.
Ja en dat weten jouw Paiq contacten ook allemaalquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, het is al lang openbaar!
Ja, maar ik ben al bezet hč
Bij deze welquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja en dat weten jouw Paiq contacten ook allemaal
Haiquote:
Whoops!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja en dat weten jouw Paiq contacten ook allemaal
Vast weer niet mijn slaapkamerquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hai
Net nu ik weer bijna richting slaapkamer ga...
Hai, gisteren ook snooker gekeken?quote:
18.000 euro schadevergoeding voor het missen van acht vingers en een hoop littekens dat is wel een schraal bedrag zeg.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:53 schreef Cue_ het volgende:
Wow!
Meisje verloor 8 vingers bij knutselopdracht
Ach je bent nu toch niet in staat om ernaar te handelenquote:
Nopequote:
Dunno...vast een ander toernooi dan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nee
Woensdag moet sullivan toch of niet?
Gok dat het nog niet eens de ziekenhuisrekening dektquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
18.000 euro schadevergoeding voor het missen van acht vingers en een hoop littekens dat is wel een schraal bedrag zeg.
er is maar 1 toernooi bezig toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dunno...vast een ander toernooi dan.
Weer een teleurstellingquote:
Gisteren was de finale van het glasgow open.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach je bent nu toch niet in staat om ernaar te handelen
the Masters zijn eind oktoberquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gisteren was de finale van het glasgow open.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gok dat het nog niet eens de ziekenhuisrekening dekt
Bron: Wikipediaquote:Healthcare in England is mainly provided by England's public health service, the National Health Service, that provides healthcare to all UK permanent residents that is free at the point of need and paid for from general taxation.
dat scheeltquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:02 schreef Skaai het volgende:
Bron: Wikipedia
Grootste deel van de gezondheidszorg is dus gratis, op tandarts kosten, oogtesten, recepten en andere persoonlijke zorg.
Mogen ze hier wel eens introducerenquote:
Heb je mijn naam wel eens gelezen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:03 schreef El_Matador het volgende:
Snooker?![]()
*dacht dat het nerd-gehalte meeviel. Maar het kan dus nog erger...*
Dan is het nog steeds schraal! Voor die paar duizenden euro's ben je wel de rest van je leven ernstig gehandicapt. Volgens mij loop je dan wel meer inkomen mis dan die schadevergoeding.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
[..]
Bron: Wikipedia
Grootste deel van de gezondheidszorg is dus gratis, op tandarts kosten, oogtesten, recepten en andere persoonlijke zorg.
Het verbaast me niks dat je het niet begrijptquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:03 schreef El_Matador het volgende:
Snooker?![]()
*dacht dat het nerd-gehalte meeviel. Maar het kan dus nog erger...*
Jamaar ik zeg niks over de schraalheid van het hele verhaal, ik heb het alleen over de ziekenhuiskosten die al gedekt zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds schraal! Voor die paar duizenden euro's ben je wel de rest van je leven ernstig gehandicapt. Volgens mij loop je dan wel meer inkomen mis dan die schadevergoeding.
Ik had al zo'n vermoeden... Straks ga je nog zeggen dat je ook vioolspeelt.quote:
Heb je wel eens geluisterd naar wat ik ooit gezegd heb?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:09 schreef El_Matador het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden... Straks ga je nog zeggen dat je ook vioolspeelt.
zijn dat die rakkers van jou?quote:
2 vingers in de neus en door!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:09 schreef Skaai het volgende:
Maar met 2 vingers verder leven is wel klote, je gaat van alles naar niets
Nee, al lijken ze er wel verdomd veel opquote:
Als ik daaraan moet beginnen, dan is het einde zoek.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je wel eens geluisterd naar wat ik ooit gezegd heb?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:11 schreef El_Matador het volgende:
Als ik daaraan moet beginnen, dan is het einde zoek.
ja iddquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, al lijken ze er wel verdomd veel op
Ha dat kunnen mijn Otis en Jip wel zijn, ook die kleurenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, al lijken ze er wel verdomd veel op
Otisquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ha dat kunnen mijn Otis en Jip wel zijn, ook die kleuren
dagquote:
Mijn Diesel en Pepperquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:12 schreef Skaai het volgende:
Ha dat kunnen mijn Otis en Jip wel zijn, ook die kleuren
Zij is altijd al meer geweest dan op dat plaatjequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:13 schreef dawg het volgende:
whehe, zo ligt babe ook weleens als ze wil spelen. alleen is het nu iets meer poes.
slaap lekkerquote:
Kom dan!quote:
morgen een afspraak in Helmond...moet ik morgenochtend dat hele stuk terugquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef ArTiC het volgende:
morgen een afspraak in Helmond...moet ik morgenochtend dat hele stuk terug
jij komt ook niet hierheenquote:
je komt er niet inquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef Q. het volgende:
Ik moet morgen naar Brabant. Huuu! *zoekt paspoort*
Heb je de inentingen voor Brabant al gehad? ivm varkensgriep?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef Q. het volgende:
Ik moet morgen naar Brabant. Huuu! *zoekt paspoort*
je loopt achter...we hebben meer last van de Q-koortsquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb je de inentingen voor Brabant al gehad? ivm varkensgriep?
Nee. Kut. Nu ga ik dood. RIP aan mijn nabestaanden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb je de inentingen voor Brabant al gehad? ivm varkensgriep?
Perfect! Die neem ik mee terug naar de beschaafde wereld.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je loopt achter...we hebben meer last van de Q-koorts
hoe toepasselijk
veel in de buurt komen bij:quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Perfect! Die neem ik mee terug naar de beschaafde wereld.
Dat zou ik dan niet zeggen dat je naar Helmond gaat. Daar gaat toch niemand heen, behalve Berry van Aerle? Denk om je reputatie man, straks ziet men je nog voor een brabo aan...quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
morgen een afspraak in Helmond...moet ik morgenochtend dat hele stuk terug
Berry woont hier 300m vandaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat zou ik dan niet zeggen dat je naar Helmond gaat. Daar gaat toch niemand heen, behalve Berry van Aerle? Denk om je reputatie man, straks ziet men je nog voor een brabo aan...
Heeel erg leuk zelfs.quote:
Zo leuk dat je jezelf gaat quoten?quote:
Jij hebt Good/Evil al!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:09 schreef dawg het volgende:
ik vind paiq niks. geen enkele datingsite for that matter.
Nog geen date. Wel een gaaf contact. Colombiaans, klein, lekker en leuk. Wat wil je nog meer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo leuk dat je jezelf gaat quoten?![]()
Maar je hebt een date gescoord of wat?
Dat ze NU een biertje komt brengen zou fijn zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog geen date. Wel een gaaf contact. Colombiaans, klein, lekker en leuk. Wat wil je nog meer.![]()
Ik heb het weer lekker dichtbij gezocht... ze woont in Tilburg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ze NU een biertje komt brengen zou fijn zijn.
Ware geyle neu liefde kent geen grenzen toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb het weer lekker dichtbij gezocht... ze woont in Tilburg.
Neuh dat niet. We zien het wel. Er ligt nog een heel leven voor ons open. Voor jou al helemaal, Barbusse (had jij niet ook een date deze week?)!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ware geyle neu liefde kent geen grenzen toch?
Komend weekend!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neuh dat niet. We zien het wel. Er ligt nog een heel leven voor ons open. Voor jou al helemaal, Barbusse (had jij niet ook een date deze week?)!
Gaat goedkomen, hoe leuk is ze?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komend weekend!![]()
En verder zit ik te wachten op nieuws over Berlijn. En wachten duurt lang.
Leuk genoeg om minimaal lekker uit eten te nemen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gaat goedkomen, hoe leuk is ze?
Wacht je op nieuws qua werk of woning of wat?
Thanksquote:
Wat een kutnacht zeg. Mijn keel is net schuurpapier, mijn keel is opgezet (klieren zijn al meer dan een week superdik) en mijn neus en oren voelen waardeloos aan..quote:
als je volgende week maar beter bent dan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:30 schreef Nouk84 het volgende:
Wat een kutnacht zeg. Mijn keel is net schuurpapier, mijn keel is opgezet (klieren zijn al meer dan een week superdik) en mijn neus en oren voelen waardeloos aan..
Ik verwacht van welquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:33 schreef dawg het volgende:
als je volgende week maar beter bent dan.
Huh?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:38 schreef stbabylon het volgende:
8:50 afspraak bij de dokter, iets meer dan 5 minuten fietsen, en dan nog moet ik mezelf nu tegenhouden. Dat terwijl ik ws. pas om 9:00 de spreekkamer binnen wandel...
Goed idee!quote:
Als je echt ziek bent gewoon naar huis gaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
Is het al half 6?
*bonkend hoofd, zere keel, moe
Beterschapquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Thanks![]()
[..]
Wat een kutnacht zeg. Mijn keel is net schuurpapier, mijn keel is opgezet (klieren zijn al meer dan een week superdik) en mijn neus en oren voelen waardeloos aan..
Nee, dat kan dus nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:48 schreef Den_Haag het volgende:
Als je echt ziek bent gewoon naar huis gaan
Thanksquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:48 schreef RealZeus het volgende:
Beterschap
En jij als barkeepster hebt daar toch wel "medicijnen" voor?
Ik heb de 38 versie thuis staan, helpt dat ook?quote:
Zwarte grog? Dat klinkt als een of ander magisch ingrediënt van een Harry Potter filmquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:57 schreef Den_Haag het volgende:
Zwarte grog
Zwarte grog: 1/4 rum - ¾ zeer sterke (zwarte) thee - 1 eetlepel donkerbruine basterdsuiker. Opdienen met een schijfje citroen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zwarte grog? Dat klinkt als een of ander magisch ingrediënt van een Harry Potter film
Inderdaad, en in aanraking met menselijk weefsel ontploft het in je snuitje, ofzo.quote:
Rellen icm met mijn naam? Dat zal niet snel gebeurenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:03 schreef Skaai het volgende:
Naamtopics zijn altijd prachtig![]()
Ook al zijn er slechte rellen gaande, toch blijft het mooi
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Rellen icm met mijn naam? Dat zal niet snel gebeuren
Dat ik altijd te vroeg ben bij de dokter en de dokter altijd te laat mij naar binnen haalt. Nu ook weer. 8:50 afspraak, 9:10 naar binnen. Gelukkig wel een goed gesprek en ze blokkeert me niet. In januari start ik de procedure om de boel door te laten knippen.quote:
Geen idee, ik hoop dat haar ouders weer Indonesisch gaan kokenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:22 schreef Skaai het volgende:
Wat ga je eten en welke film gaat het worden?
Absoluutquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
En zo wel, dan is het vast een prachtige rel
Hier nog wat bijzonders gebeurd?quote:
Geen idee.. Ik vreet nog steeds uit mn neus omdat de computer nog bezig isquote:
RESPECT!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:48 schreef Catbert het volgende:
...
Wel jammer, zag er leuk uit maar heb geen zin in een relatie te gaan stoken.
Ja nou, als een meid me helemaal leuk vindt en niet tevreden is in d'r relatie okay, maar meestal werkt het toch niet een rebound te zijn. En in dat geval; stel ik was wat met d'r gaan drinken, beiden een paar biertjes erin, en we waren gaan zoenen. Then what? Als ze d'r vriend al zou verlaten (uiteindelijk is die kans niet groot) zou ik met iemand zitten die net uit een relatie komt. Ook weinig zin in.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:50 schreef boudemaniak het volgende:
RESPECT!![]()
Ik heb een hekel aan mensen die zeggen "Alles kan kapot"
Maar ik ga er niet actief achteraan zitten. Dat vind ik gewoon wat sneu.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:56 schreef stbabylon het volgende:
Als ik haar partner niet ken is het haar keuze en haar probleem. Niet de mijne. Kans is wel klein dat ik dan een relatie met haar krrijg, maar zeker is fair game.
Nou imho, vind ik dat zodra ze een relatie heeft die slecht gaat, moet ze eerst het fatsoen hebben om het uit te maken voordat ze aan een ander begint. Beetje zwak van zo'n vrouw in kwestie dat ze nog bij een slechte vriend blijft, waarschijnlijk uit het mom "niet alleen willen zijn"quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:56 schreef stbabylon het volgende:
Als ik haar partner niet ken is het haar keuze en haar probleem. Niet de mijne. Kans is wel klein dat ik dan een relatie met haar krrijg, maar zeker is fair game.
Tijd om een super nieuwe pc aan je baas te vragen dusquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:47 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik vreet nog steeds uit mn neus omdat de computer nog bezig is
Ego-boost weekend dusquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:48 schreef Catbert het volgende:
Goeiemorgen!
Weer een erg leuk en druk weekend gehadEn, zaterdag met een vriendin wat wezen drinken (nouja, potentieeltje, maar ik denk dat 't niet gaat lukken, hoewel 't erg gezellig was) in Utrecht. Terwijl ik daar zat had ik nogal 'sjans' met een meid die een tafel verder zat (als je met een mooie meid zit maakt je dat ook interessant kennelijk) dus toen we weggingen (vriendin liep al naar buiten) toch maar de stoute schoenen aangetrokken en de meid in kwestie out of the blue gevraagd of ze zin had wat te gaan drinken. Antwoord: "Euh euh nou ik heb al een relatie maar wil best wat met je gaan drinken hoor"
Grappig. Wel jammer, zag er leuk uit maar heb geen zin in een relatie te gaan stoken.
Ben slechts een stagair dus ben t niet waardquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tijd om een super nieuwe pc aan je baas te vragen dus
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:07 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ben slechts een stagair dus ben t niet waardMijn huidige pc is een Optiplex 745
Niet echt een pc om flink veel rekenwerk (simulaties) mee te doen
Ja, en goed dat ik 'es van m'n luie raat afkom en initiatief neem onder 't mom van "Nee heb je, ja kun je krijgen"quote:
quote:
Was dus op alle fronten een goed avondje uit?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, en goed dat ik 'es van m'n luie raat afkom en initiatief neem onder 't mom van "Nee heb je, ja kun je krijgen"
Nog wezen poolen daarna met die vriendin van me. Erg grappig. Ze heeft nogal een fantastisch figuur en dat trok nogal de aandacht daar, vooral als ze weer eens helemaal voorover gebogen stond om een moeilijke bal te spelen. Zag er van beide kanten nogal appetijtelijk uit
Das een vereiste voor een stage toch?quote:
Aha, duidelijk de crisis! Ik had als stagiair een kantoor dat ik met een andere stagiair moest delen, wel ieder een eigen bureau, telefoon, pc, en gezamenlijk een secretaresse!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:07 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ben slechts een stagair dus ben t niet waardMijn huidige pc is een Optiplex 745
Niet echt een pc om flink veel rekenwerk (simulaties) mee te doen
Nou klagen mag ik niet, want mn stagevergoeding is ongeveer 2.5x hoger dan mijn mede-studentenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, duidelijk de crisis! Ik had als stagiair een kantoor dat ik met een andere stagiair moest delen, wel ieder een eigen bureau, telefoon, pc, en gezamenlijk een secretaresse!
Klinkt al een goede avondquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, en goed dat ik 'es van m'n luie raat afkom en initiatief neem onder 't mom van "Nee heb je, ja kun je krijgen"
Nog wezen poolen daarna met die vriendin van me. Erg grappig. Ze heeft nogal een fantastisch figuur en dat trok nogal de aandacht daar, vooral als ze weer eens helemaal voorover gebogen stond om een moeilijke bal te spelen. Zag er van beide kanten nogal appetijtelijk uit
Dus ophouden met je gepraat over potentieeltje wat niet gaat lukken. Werk van makenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Beterschap dan maar...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:24 schreef Belsezar het volgende:
Ik voel me niet zo denderend vandaagHoofdpijn, rauwe keel, overgeven. Ik regel wat dingetjes en ik ga mooi naar huis straks
En ik ga dit aanvragen:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:24 schreef Belsezar het volgende:
Ik voel me niet zo denderend vandaagHoofdpijn, rauwe keel, overgeven. Ik regel wat dingetjes en ik ga mooi naar huis straks
Sir yes sir! Ik wacht nog ff de date vrijdag af met die vriendin van haar (die waar ik al maanden mee 'date'), en als dat niks wordt (wat ik dus ook verwacht, hoor steeds minder van d'r en heb d'r eigenlijk weinig zin meer in) dan ga ik d'r mee op een echte date vragen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:22 schreef Belsezar het volgende:
Dus ophouden met je gepraat over potentieeltje wat niet gaat lukken. Werk van maken
Oh! Nouk ook ziek? Idd; beterschap jullie!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:26 schreef Barbusse het volgende:
Beterschap dan maar...En Nouk ook hč?
Ik denk dat NASA ze liever zelf nog even gebruikt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:26 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
En ik ga dit aanvragen:
[ afbeelding ]
Nou mijn werkgever is ook wel cool hoor, het enige wat tegenvalt is mn opdracht, die is gewoon te makkelijk voor mijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat NASA ze liever zelf nog even gebruikt.Ga anders daar stage lopen! Lijkt me een interessantere werkgever.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beterschap dan maar...En Nouk ook hč?
Zal wel lekker warm zijn in die ruimtequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:26 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
En ik ga dit aanvragen:
[ afbeelding ]
Wacht, dat maakt het wel even wat complexer. Je date met een vriendin van het poolmeisje en als dat niks wordt wil je gaan daten met het poolmeisje?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Sir yes sir! Ik wacht nog ff de date vrijdag af met die vriendin van haar (die waar ik al maanden mee 'date'), en als dat niks wordt (wat ik dus ook verwacht, hoor steeds minder van d'r en heb d'r eigenlijk weinig zin meer in) dan ga ik d'r mee op een echte date vragen.
Who cars van de dames ervan vinden?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:37 schreef Belsezar het volgende:
Zijn er dames aanwezig toevallig om hun visie hierop te geven?
Serial dater. Sounds omnious.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Who cars van de dames ervan vinden?
Ik ben een tijd lang serial dater geweest en alle dames waarmee ik een date had wisten dat ze niet de enige waren. De meeste dames kunnen best wel wat hebben mits je eerlijk bent.
Ja, dus ik hoop dat je nu snapt waarom ik d'r nog niet op gedoken benquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:37 schreef Belsezar het volgende:
Wacht, dat maakt het wel even wat complexer. Je date met een vriendin van het poolmeisje en als dat niks wordt wil je gaan daten met het poolmeisje?
ehm.. als k zo vrij mag zijn, de meeste dames gaan niet uit met een ex(date) van hun vriendinnen.. tenzij het geen goede vriendinnen zijn, want dr komt geheid bonje vanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, dus ik hoop dat je nu snapt waarom ik d'r nog niet op gedoken benDie vriendin is die meid met wie ik eigenlijk sinds ik single ben aan 't 'daten' ben. Denk niet dat het wat gaat worden met haar overigens. Maar ik denk ook niet dat het met die ander van zaterdag wat wordt, om een aantal redenen, en een daarvan is dat ik al met een vriendin van haar date.
Daar ging het niet om. Ik wilde meer even peilen wat de vrouwen ervan zouden vinden als een jongen net een vriendin van ze had gedate en dan over gingen op hun zelf.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Who cars van de dames ervan vinden?
Ik ben een tijd lang serial dater geweest en alle dames waarmee ik een date had wisten dat ze niet de enige waren. De meeste dames kunnen best wel wat hebben mits je eerlijk bent.
Dank u.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ehm.. als k zo vrij mag zijn, de meeste dames gaan niet uit met een ex(date) van hun vriendinnen.. tenzij het geen goede vriendinnen zijn, want dr komt geheid bonje van
Moggel schatquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, duidelijk de crisis! Ik had als stagiair een kantoor dat ik met een andere stagiair moest delen, wel ieder een eigen bureau, telefoon, pc, en gezamenlijk een secretaresse!
Een labeltje?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Ik wilde meer even peilen wat de vrouwen ervan zouden vinden als een jongen net een vriendin van ze had gedate en dan over gingen op hun zelf.
Ik weet niet hoe jij dat ziet maar als een vriend van me een meisje date en het wordt niks en het meisje vraagt mij daarna vrijwel meteen uit dan krijgt ze toch zeker wel een labeltje van de groep om het netjes te zeggen.
nja er zijn uitzonderingen, maar over het algemeen is de regel:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Ik wilde meer even peilen wat de vrouwen ervan zouden vinden als een jongen net een vriendin van ze had gedate en dan over gingen op hun zelf.
Ik weet niet hoe jij dat ziet maar als een vriend van me een meisje date en het wordt niks en het meisje vraagt mij daarna vrijwel meteen uit dan krijgt ze toch zeker wel een labeltje van de groep om het netjes te zeggen.
Beroeps? Dat geeft aan dat er betaald moet wordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een labeltje?Een sticker op haar kleding met de tekst "Hoi, mijn naam is Anne en ik werk als beroepsrondneukslet vriendengroepjes af."?
![]()
Maar je hebt wel gelijk hoor.
Ik wist het wel, maar ik ga natuurlijk niet namens de vrouwen pratenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja er zijn uitzonderingen, maar over het algemeen is de regel:
wat van mij is (geweest), hoort niet van jou te worden..
Ja, ik heb 6 uur gehaald!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moggel schat
Beetje kunnen slapen?
I knowquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ehm.. als k zo vrij mag zijn, de meeste dames gaan niet uit met een ex(date) van hun vriendinnen.. tenzij het geen goede vriendinnen zijn, want dr komt geheid bonje van
Tja, een van de meiden 't m'n damesteam heeft nu een relatie met de ex van een ander, en daar had die ander geen problemen mee. Dus soms kan het ook wel. Ik weet dat ik niet veel kans maar, maar ach, nee heb jequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nja er zijn uitzonderingen, maar over het algemeen is de regel:
wat van mij is (geweest), hoort niet van jou te worden..
tenzij je je als vrouw kleedquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Beroeps? Dat geeft aan dat er betaald moet worden
[..]
Ik wist het wel, maar ik ga natuurlijk niet namens de vrouwen pratenI did it once and man it was a bad idea.
ja ik zeg gewoon proberen... maar hou er rekening mee dat het meisje waar je nu mee date best pissed kan worden, dus maak haar duidelijk wat je planning is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
I know
[..]
Tja, een van de meiden 't m'n damesteam heeft nu een relatie met de ex van een ander, en daar had die ander geen problemen mee. Dus soms kan het ook wel. Ik weet dat ik niet veel kans maar, maar ach, nee heb je
Ik kreeg 600 ouderwetsche guldens in de maand! Ik weet niet eens of dat wel of niet veel was, maar ik kon er de huur ruim van betalen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:19 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nou klagen mag ik niet, want mn stagevergoeding is ongeveer 2.5x hoger dan mijn mede-studentenEn ik kan lekker op fora zitten omdat ik me toch verveel
Vrijdag hebben we een (waarschijnlijk de laatste) date en naderhand ga ik ff kijken hoe 't gaat. Als het zo gaat als de vorige keren (heel kort zoenen) ga ik gewoon zeggen dat ik kennelijk meer wil dan zij en vragen hoe zij er in staat. Als ze dan aangeeft niet meer te willen (wat ik verwacht) kap ik 't verder gewoon af. En dan is die van zaterdag wat mij betreft gewoon fair game. Die ander zie ik dan toch niet meer verwacht ik, niet als 'date' in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ja ik zeg gewoon proberen... maar hou er rekening mee dat het meisje waar je nu mee date best pissed kan worden, dus maak haar duidelijk wat je planning is.
Wowquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik heb 6 uur gehaald!![]()
Vandaag ook al naar de pijnpoli geweest!
500 euroquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kreeg 600 ouderwetsche guldens in de maand! Ik weet niet eens of dat wel of niet veel was, maar ik kon er de huur ruim van betalen!
Ik ben al eens als vrouw verkleed geweest, ben ook al eens opgemaakt enzo. Prima, wil het een keer proberen en ook gedaan. Maar dat was het dan ook wel weer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tenzij je je als vrouw kleed
ik wil wel helpen
Nogmaals, dat is allemaal niet mijn probleem. Als ik vrijgezel ben en een meid wil met mij naar bed, boeit het mij niet of ze een relatie heeft. Tenzij ik die jongen ken, maar dat heeft dan met hem te maken en niet met haar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:00 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nou imho, vind ik dat zodra ze een relatie heeft die slecht gaat, moet ze eerst het fatsoen hebben om het uit te maken voordat ze aan een ander begint. Beetje zwak van zo'n vrouw in kwestie dat ze nog bij een slechte vriend blijft, waarschijnlijk uit het mom "niet alleen willen zijn"
nou.. ik ben benieuwd.. hou me op de hoogtequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vrijdag hebben we een (waarschijnlijk de laatste) date en naderhand ga ik ff kijken hoe 't gaat. Als het zo gaat als de vorige keren (heel kort zoenen) ga ik gewoon zeggen dat ik kennelijk meer wil dan zij en vragen hoe zij er in staat. Als ze dan aangeeft niet meer te willen (wat ik verwacht) kap ik 't verder gewoon af. En dan is die van zaterdag wat mij betreft gewoon fair game. Die ander zie ik dan toch niet meer verwacht ik, niet als 'date' in ieder geval.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is allemaal niet mijn probleem. Als ik vrijgezel ben en een meid wil met mij naar bed, boeit het mij niet of ze een relatie heeft. Tenzij ik die jongen ken, maar dat heeft dan met hem te maken en niet met haar.
in hoeverre heb je je als vrouw verkleed?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben al eens als vrouw verkleed geweest, ben ook al eens opgemaakt enzo. Prima, wil het een keer proberen en ook gedaan. Maar dat was het dan ook wel weer.
En als je wetende daar nou heel veel problemen mee maakt voor de vrouw?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is allemaal niet mijn probleem. Als ik vrijgezel ben en een meid wil met mij naar bed, boeit het mij niet of ze een relatie heeft. Tenzij ik die jongen ken, maar dat heeft dan met hem te maken en niet met haar.
Alleen mijn buikspieren aan de rechterzijde doet zeer dus ze willen het gebruik van middelen die het centrale zenuwstelsel beďnvloeden zoveel mogelijk beperken. Ik mag stoppen met de medicatie die ik al had.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wow
En en en .... wat zeiden ze op de pijnpoli?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En als je wetende daar nou heel veel problemen mee maakt voor de vrouw?
En als ze nou met al die problemen bij jou komt naderhand omdat ze weg is uit haar relatie?
Ik heb geen zin in dat soort drama en doe juist daarom niks met vrouwen met vriendjes.
500 euro! Dat is redelijk wat zeg! Dat is denk ik 50% minimumloon voor 36h/w. Het blijft als je het vergelijkt met 'echt' werk wel schraal, maar voor stage vind ik het veel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:06 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
500 euro
edit: 600gulden is iets meer dan gemiddeld
Then Lidocaine (of welke meuk dan ook) it isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alleen mijn buikspieren aan de rechterzijde doet zeer dus ze willen het gebruik van middelen die het centrale zenuwstelsel beďnvloeden zoveel mogelijk beperken. Ik mag stoppen met de medicatie die ik al had.
Ze hadden meerdere opties die ze wilden proberen om ervoor te zorgen dat ik beter kan slapen.
I) Indien mogelijk: Middel dat de pijn lokaal verdooft
II) Iets in de richtig van: Narcose (slaapmiddel+opiaat)
I heeft de voorkeur, want II is gevaarlijk verslavend.
Zal vermoedelijk wel lidocaďne worden! Kan ik die ook mooi gebruiken tijdens de seks! Voel ik dequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Then Lidocaine (of welke meuk dan ook) it is
Ben iig blij dat je nu wat meer en betere opties hebt qua pijnbestrijding dan mijn warme handjes op je buik
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
500 euro! Dat is redelijk wat zeg! Dat is denk ik 50% minimumloon voor 36h/w. Het blijft als je het vergelijkt met 'echt' werk wel schraal, maar voor stage vind ik het veel.
Doe eens niet zo raar gekkiequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zal vermoedelijk wel lidocaďne worden! Kan ik die ook mooi gebruiken tijdens de seks! Voel ik deminder!
Ik was na 3 maanden al klaar van de verplichte 9 maanden stage!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:25 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
![]()
En dan te bedenken dat ik geen reet uitvoer en al bijna klaar ben
Compleet op het ondergoed na. Was tijdens een weekendje weg met schoolquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in hoeverre heb je je als vrouw verkleed?
Als jij je in vrouwenkleren gelukkig voelt!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Compleet op het ondergoed na. Was tijdens een weekendje weg met school
Will doquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nou.. ik ben benieuwd.. hou me op de hoogte
Altijd maar incomplete informatie hebben hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als jij je in vrouwenkleren gelukkig voelt!
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Altijd maar incomplete informatie hebben he
Alle jongens waren die avond verkleed als vrouwen als grap.
Dat je er op reageert.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Altijd maar incomplete informatie hebben he
Alle jongens waren die avond verkleed als vrouwen als grap.
Bengeltjelief!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat je er op reageert.Goedemiddag singles en niet singles.
who cares als ze pissed wordt, dat wordt toch niks.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja ik zeg gewoon proberen... maar hou er rekening mee dat het meisje waar je nu mee date best pissed kan worden, dus maak haar duidelijk wat je planning is.
gezonde hap?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:29 schreef Nouk84 het volgende:
Zo.. Nu nog even de middag, dan een gezonde hap bij mijn ouders eten en dan naar bed.. Maar slapen zal wel een drama worden
Zuurkoolquote:
Hoezo drama?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:29 schreef Nouk84 het volgende:
Zo.. Nu nog even de middag, dan een gezonde hap bij mijn ouders eten en dan naar bed.. Maar slapen zal wel een drama worden
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:
Ben je ziek??quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoezo drama?
Met een uur, anderhalf uur ben ik ook mooi naar huis. Lekker mijn bedje in en een boek lezen ofzo
Hoi MM en dawg
Nee, zuurkool is 1 van de weinige dingen van nederlandse pot die ik lekker vind. Natuurlijk wel met een rookworst erbijquote:
Verkouden slapen is gewoon ruk. Geen uitzonderingen. Ik lig niet lekker in bed, tv kijken is vervelend enz enz.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:40 schreef Belsezar het volgende:
Hoezo drama?
Met een uur, anderhalf uur ben ik ook mooi naar huis. Lekker mijn bedje in en een boek lezen ofzo
Hoofdpijn, overgeven en pijn aan mijn keel en hij is rauw. Heb vandaag dan ook pas een half sigaretje kunnen roken. Normaal zou ik wel blijven maar nu boeit het me weinig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben je ziek??
Zie nu pas dat dit ook een Cue topic is, wat is er in gebeurd.
De goede instelling.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoofdpijn, overgeven en pijn aan mijn keel en hij is rauw. Heb vandaag dan ook pas een half sigaretje kunnen roken. Normaal zou ik wel blijven maar nu boeit het me weinig.
Lekker op de hete hond!quote:
juist. rookworst en spekjes.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, zuurkool is 1 van de weinige dingen van nederlandse pot die ik lekker vind. Natuurlijk wel met een rookworst erbij
Ik heb een hotdog nooit standaard met zuurkoolquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:47 schreef Bengeltje het volgende:
Een hotdog is al met zuurkool, dan nog eens er boven op is wel extreem veel zuurkool.
Thanksquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
De goede instelling.Geen sigaretten.
Beterschap.
Nouk ook.
Hey babequote:
Ah, maar niet ernstig ziek dus?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:49 schreef Nouk84 het volgende:
Hey babe![]()
Op de verkoudheid na goedMet jou?!
http://en.wikipedia.org/wiki/Hot_dogquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een hotdog is al met zuurkool, dan nog eens er boven op is wel extreem veel zuurkool.
ik denk dat ik dadelijk nog even naar de supermarkt ga, ik had straks al zin in zuurkool, maar nu helemaal.quote:
Neusdruppels en lekker warm en ik val dan wel in slaap. Wel moeilijkerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Verkouden slapen is gewoon ruk. Geen uitzonderingen. Ik lig niet lekker in bed, tv kijken is vervelend enz enz.
Lekker dat je naar huis kan
Ik heb er eik ook wel zin in! Hoe laat kan ik aanschuiven?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:50 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat ik dadelijk nog even naar de supermarkt ga, ik had straks al zin in zuurkool, maar nu helemaal.
Nee hoor, stelt verder niet veel voor. Gewoon een licht griepjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:50 schreef Catbert het volgende:
Ah, maar niet ernstig ziek dus?
Met mij prima, de weekendbelevenissen staan een paar pagina's terug
Wow! Dan heb je er écht zin in!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:50 schreef dawg het volgende:
ik denk dat ik dadelijk nog even naar de supermarkt ga, ik had straks al zin in zuurkool, maar nu helemaal.
Met neusspray en ibo slaap ik ook wel redelijk, maar ik neem dat niet zo snel..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:55 schreef Belsezar het volgende:
Neusdruppels en lekker warm en ik val dan wel in slaap. Wel moeilijker
Al kon het niet, ik voel me niet lekker.
Dankjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De goede instelling.Geen sigaretten.
Beterschap.
Nouk ook.
Ik ook. We gaan samen wat eten en drinken. Ik ga 't na 't eten gewoon vragen denk ik. Als het dan niks wordt kan ik altijd nog naar een verjaardagsfeestje van een vriendin van me.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:55 schreef Nouk84 het volgende:
Ik las het ja, hahahaIk ben benieuwd naar vrijdag, hoe ze reageert en doet (als ik het allemaal goed begrepen heb dan..)
Preciesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:59 schreef Catbert het volgende:
Ik ook. We gaan samen wat eten en drinken. Ik ga 't na 't eten gewoon vragen denk ik. Als het dan niks wordt kan ik altijd nog naar een verjaardagsfeestje van een vriendin van me.
En succes met je griepje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |